Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Renault va renunta la motoare diesel in Europa
#73
Posted 12 September 2016 - 14:37
maxtron_69, on 12 septembrie 2016 - 13:32, said:
Bey man, unde sa fac ma test drive ? Ti-am dat linkul de la Toyota romania si nu apare nici un motor turbo acolo, e linkul care apare chiar acum pe softpedia, toyota.ro oferta Avensis. Si cum poti sa imi spui despre un motor din viitor care nu exista inca si sa il folosesti ca argument? Glumesti sau cum. Aia spun, vorbiti din auzite... nu ti se pare semnificativ ca sint montate pe masinute mici?Toyota http://www.turatii.r...1-2l-d-4t-luna/ Attached FilesEdited by cata, 12 September 2016 - 14:38. |
#74
Posted 12 September 2016 - 14:46
jericho, on 12 septembrie 2016 - 13:52, said:
1. baejneboon? 60 de milioane de nemti care merg cu 200 kmh? sunt tari ma nemtii astia... In Austria, Linz, ca exemplu a trecut complet intre 2007 si 2012 de pe busuri diesel pe cele pe gaz: http://public-transp.../Bus/index.html In Paris, planul e ca pana in 2025 sa fie completata trecerea la busuri pe o combinatie electrice si gaz: http://www.eurotrans...-bus-2025-plan/ Edited by Wotan, 12 September 2016 - 14:46. |
#75
Posted 12 September 2016 - 14:47
Ahasverus, on 08 septembrie 2016 - 09:51, said: Faza e ca urmatorul set de reguli (EUR7 - aanul 2025) fac nefezabil diesel pentru masinile ieftine si cilindree mica! Pur si simplu costa prea mult sistemul! |
#76
Posted 12 September 2016 - 14:50
Torquemada-666, on 12 septembrie 2016 - 14:27, said:
Si am dat exemplu si de 1.6 diesel vs.benzina 1.4 Toyota auris gen.noua, nu doar de 2.0tdi. Asa drum drept cu benzina si singur in masina, cu maxim 100, consuma f.putin. Dar si la motorina, pe acelasi drum, pana in 100km, resetat computerul si mers pret de 50km, am un 3 litri in bord, spre final ajunge spre 4l. Idealurile nu se discuta aici. Facuse odata Lamborghini un monstru de terem pe benzina de cateva sute de cai. Prin mlastini si ape, consuma peste 120litri pe suta. Oare diesel cat papa? Cu 1litru mai putin, dupa unii "experti auto"? "stimez ca un V12 de 5.2 care trebuie sa impinga 2.7 tone la deal va lua undeva la 100-120 la suta. Dar, arta cere sacrificii celora care cred ca LM002 e un autovehicul de "clasa"..." http://forum.club4x4...hp/t-62091.html 1.4 a fost doar pe prima generatie Auris. Modelul nou 1.33 consuma cu 1l mai putin decat 1.4 pe extraurban dar tot aspirat e. 1.2 turbo consuma și mai putin |
#77
Posted 12 September 2016 - 14:50
maxtron_69, on 12 septembrie 2016 - 13:48, said:
Dar multi care sustin aici pe totpicul asta benzinarele se refera la masinute mici de oras, de obicei sint baieti f tineri la prima lor masina si vor ceva ieftin si nu le convine ca unii au masini mari, spatioase, cu motoare cu cuplu urias si cu consum f mic totusi. Edited by Wotan, 12 September 2016 - 14:52. |
#78
Posted 12 September 2016 - 14:57
Renault renunta la motoare diesel tocmai cand produce poate cele mai ok dieseluri de pe piata?
Se tot discuta versus benzina vs diesel pe aici, de fapt nici nu ar trebui sa existe un versus, cele doua tipuri de motoare doar se completeaza, dieselul este clar pentru cine face multi km si are nevoie de o masina mare/incarcata, benzina pentru cei care merg putin si nu au nevoie de o masina mare. Nu cred ca cine vrea o berlina din clasa medie ce catareste goala 1.6 - 2 tone si face peste 15 000km isi doreste o masina pe benzina, cum nici cel ce merge cu masina goala aproape mereu si maxim 10 000km nu ar trebui sa-si cumpere diesel ci o masina pe benzina. |
#79
Posted 12 September 2016 - 18:12
jericho, on 12 septembrie 2016 - 13:52, said:
1. baejneboon? 60 de milioane de nemti care merg cu 200 kmh? sunt tari ma nemtii astia... 2. eu am avut Dacia si tico... acum am un matiz... 3. Cat e consumul la benzinare la 135kmh si ac on? Hai sa vad daca stii 60 de mil de nemti populatie... chiar asa de greu e pt tine sa te prinzi? Eu am mers cu 210 pe la ei (atat putea Passatul, 208 in carte, 210 arata pe bors) dar si in Ro si turcia pe autostrazi cu 3 benzi, ai 4 pers la bord cu multe bagaje. Cu benzinara mea de 27000 euro nu puteam pt ca oricum viteza max era 180. Stiu, exista M6 pe benzina Bun argument cata, on 12 septembrie 2016 - 14:37, said: Pai si eu ce am zis?? Auris, masini mici.Ia oferta de avensis: https://www.toyota.r...3040-182254.pdf Oricum, hai sa mai intreb pe fiecare, deci tu personal ce masini pe motorina ai avut pana acun si pe benzina, si ce a rezultat din experienta ta? Cati ani ai? Cate masini ai avut? Ai tractat vreo rulota? Intentionezi sa? Sau e totul secret la voi? Wotan, on 12 septembrie 2016 - 14:46, said:
In orase cel putin germanii merg cu max 50 km/h, si au inceput sa introduca masiv autobuze pe gaz. In 2011 erau deja 1500 de buc: http://www.stadtbus2...uge_erdgas.html In Austria, Linz, ca exemplu a trecut complet intre 2007 si 2012 de pe busuri diesel pe cele pe gaz: http://public-transp.../Bus/index.html In Paris, planul e ca pana in 2025 sa fie completata trecerea la busuri pe o combinatie electrice si gaz: http://www.eurotrans...-bus-2025-plan/ Apropo, avand in vedere ca autostrazile, centurile si ringurile la ei intra in orase, e putin gresit ce zici acolo cu 50, dar ok, daca asa stii tu... Insa tot 50 e limita si in franta, belgia si toate tarile... la fel ca si la noi de altfel takemeintoyourskin, on 12 septembrie 2016 - 14:57, said:
Renault renunta la motoare diesel tocmai cand produce poate cele mai ok dieseluri de pe piata? Se tot discuta versus benzina vs diesel pe aici, de fapt nici nu ar trebui sa existe un versus, cele doua tipuri de motoare doar se completeaza, dieselul este clar pentru cine face multi km si are nevoie de o masina mare/incarcata, benzina pentru cei care merg putin si nu au nevoie de o masina mare. Nu cred ca cine vrea o berlina din clasa medie ce catareste goala 1.6 - 2 tone si face peste 15 000km isi doreste o masina pe benzina, cum nici cel ce merge cu masina goala aproape mereu si maxim 10 000km nu ar trebui sa-si cumpere diesel ci o masina pe benzina. Pt ca intotdeauna ecologia se face pe banii nostri... desi tinerii de pe aici inflacarati nici macar de ecologie nu le pasa, e evident ca CO2 e mai mare la toate benzinarele fata de motorina. Tot de ecologie: Tesla ‘Supercharger’ Station Powered By Diesel Generators Edited by maxtron_69, 12 September 2016 - 18:12. |
#80
Posted 12 September 2016 - 18:27
maxtron_69, on 12 septembrie 2016 - 18:12, said:
hmm... asa se explica, tico, matiz dar iti dai cu parerea despre dieseluri. Asta e de fapt usor de observat la toti cei ca tine de pe aici, in afara de bascalie ieftina, nu zice nici unul ca a avut un diesel n ani si benzinara x ani si le poate compara... copii la prima masina in general 60 de mil de nemti populatie... chiar asa de greu e pt tine sa te prinzi? Eu am mers cu 210 pe la ei (atat putea Passatul, 208 in carte, 210 arata pe bors) dar si in Ro si turcia pe autostrazi cu 3 benzi, ai 4 pers la bord cu multe bagaje. Cu benzinara mea de 27000 euro nu puteam pt ca oricum viteza max era 180. nu stiu ce benzinara de 27k de euro ai avut tu dar eu prindeam 170kmh pe ceas cu o ibiza de 1.2 aspirat si 75 de cai, de vreo 12k de euro... acum am 2l benzina de 120, daca tot te intereseaza asa mult... si mai conduc, din ce in ce mai rar acum, un E90 2.0d care abia scoate un peridoc cu barca, din dunare, si care consuma mai mult decat benzinara mea in extraurban... si tot nu mi-ai spus cam ce consum "ATROCE" are benzinara la 135kmh, mister... |
#81
Posted 12 September 2016 - 18:51
Nici la Yaris nu vad nici un model turbo: https://www.toyota.r...aris-offer.json
In schimb motorul diesel e mai rapid in acceleratii, consuma cu 2l mai putin, si are cuplul aproape dublu... https://www.toyota.r...aris-offer.json jericho, on 12 septembrie 2016 - 18:27, said:
nu stiu ce benzinara de 27k de euro ai avut tu dar eu prindeam 170kmh pe ceas cu o ibiza de 1.2 aspirat si 75 de cai, de vreo 12k de euro... acum am 2l benzina de 120, daca tot te intereseaza asa mult... si mai conduc, din ce in ce mai rar acum, un E90 2.0d care abia scoate un peridoc cu barca, din dunare, si care consuma mai mult decat benzinara mea in extraurban... si tot nu mi-ai spus cam ce consum "ATROCE" are benzinara la 135kmh, mister... Ibiza 75 de cai... asta spuneam si eu, toti sinteti in general tineri la prima masinuta mica si inca nu aveti experienta cu alte masini/nevoi pt masini mai mari Sincer nu cred ca prindeai cu ibiza 170 decat in panta, motorul era probabil turat in zona rosie, si consumul enorm 2l benzina de 120 cai ce anume? Mai sus ai zis ca ai matiz... stiu, glumite... bascalie... ca deh. de ce nu tragi peridocul cu ibiza ? |
#82
Posted 12 September 2016 - 19:09
maxtron_69, on 12 septembrie 2016 - 13:48, said: Tu ce masini ai avut si ce ai acum de nu vorbesti din auzite? Nu e normal sa spui unu pic si despre tine cate ceva? Dar iti arat eu ce masina conduce. Mazda 3 nou-nouta. Acum, si mie imi place cuplul unui diesel, dar chiar nu stiu cum e o zoom-zoom din astea noi, benzinare. Poate m-as vedea nevoit sa reconsider. |
|
#83
Posted 12 September 2016 - 19:10
mazda 3.
cu ibiza nu am tras peridocul de frica sa nu ma traga el pe mine... eu iti recomand sa mergi cu o benzinara de generatie noua, mai ales turbo, si sa discutam atunci despre cuplu care, da, e mai mare la diesel si poate exista situatii in care ai nevoie de el, insa in 90% din cazuri nu o sa faci diferenta... iar consumul la benzina nu mai e ce a fost odata, lasa preconceptiile... |
#84
Posted 12 September 2016 - 19:21
Eu imi doresc la un 2.0 TSI de 220 cai sau 280cai, sau 2.0 RS de 230 cai, consum cu 1 litru in plus fata de un diesel echivalent ca litraj si putere.
Maine imi cumpar TSI.ul sau GTI.ul sau RS.ul. Nu vorbim de 1.0 litri care la 90 consuma cu 1 om, 5 litri, dar in alte conditii ai mama ... Hai sa vedem un 2.0 TSI de 220 cai si un 2.0 TDI de 190 cai cu familia in eurotrip. Cine cand alimenteaza si cat costa. Si daca intreb un inuit, stie foarte clar. Edited by Torquemada-666, 12 September 2016 - 19:22. |
#85
Posted 12 September 2016 - 19:25
jericho, on 12 septembrie 2016 - 19:10, said:
mazda 3. cu ibiza nu am tras peridocul de frica sa nu ma traga el pe mine... eu iti recomand sa mergi cu o benzinara de generatie noua, mai ales turbo, si sa discutam atunci despre cuplu care, da, e mai mare la diesel si poate exista situatii in care ai nevoie de el, insa in 90% din cazuri nu o sa faci diferenta... iar consumul la benzina nu mai e ce a fost odata, lasa preconceptiile... Din nou faci generalizari, 90% nu ai nevoie de cuplu mare, mergi in vacanta o data pe an, nu frate, nu stii tu cat % are altul nevoie de cuplu si cat merge in vacanta, intelegeti si voi ca sinteti voi ok cu masinutele mici acum, altii insa au nevoie de masini mari, chiar cu 7 locuri, portbagaje suplimentare, rulote etc si fac mii si mii de km lunar etc. Atunci dieselul e de departe cel mai bun, comparat cu orice, chiar si cu electric, si e si mai putin poluant si tot ce vrei. Am avut si eu mazda 3 1.6 si mazda 6 2.0 benzina, mers cu ele mii de km, stiu ce si cum, din pacate ramane fix aceeasi concluzie.... E ok sa spui "pt mine, tanar care conduc 90% singur in masina, 90% in oras, si merg in vacante f rar, o masina diesel nu are sens", insa nu generaliza... e trist ca se discuta cu atata ura impotriva motorului diesel, de persoane care efectiv nu au experienta personala cu asa ceva... Faptul ca ai carnet si ai o masina mica de oras, corsa, ibiza, nu inseamna ca poti sa emiti judecati despre diesel pe un 7-seater care cara o familie undeva. ericmario, on 12 septembrie 2016 - 19:09, said:
jericho are prea mult bun simt ca sa se laude. Dar iti arat eu ce masina conduce. Mazda 3 nou-nouta. Acum, si mie imi place cuplul unui diesel, dar chiar nu stiu cum e o zoom-zoom din astea noi, benzinare. Poate m-as vedea nevoit sa reconsider. Pe Yaris dieselul rupe tot, si mai rapid, si consum cu 2l mai mic, si emisii CO2 mai mici, si cuplu aproape dublu. E posibil ca vor aparea mai multe motoare turbo pe benzina, insa hai sa discutam atunci, nu sa speculam... pt oras si eu as lua orice, benzina, electric, diesel, who cares, ca nu poti merge mult in oras... dar voi nu va ganditi si in afara nevoilor personale de azi... ca maine se mai schimba si la voi. |
#86
Posted 12 September 2016 - 19:27
as vrea eu sa mai fiu tanar, asa cum insinuezi
in general, familiile sunt compuse undeva la 3-4 persoane, un 7 seater e bun doar cand te duci la nunti cu parintii si socrii..... motorul diesel e paluant in draci, poluarea nu o reprezinta doar noxele... cat despre vacante, fac cam 25-30k de km pe an, in conditiile in care am munca de birou... oare nici eu nu mai fac vacante? |
#87
Posted 12 September 2016 - 19:27
jericho, on 12 septembrie 2016 - 18:27, said:
acum am 2l benzina de 120, daca tot te intereseaza asa mult... si mai conduc, din ce in ce mai rar acum, un E90 2.0d care abia scoate un peridoc cu barca, din dunare, si care consuma mai mult decat benzinara mea in extraurban... |
|
#88
Posted 12 September 2016 - 19:30
#89
Posted 12 September 2016 - 19:34
"Ca lumea e ....
Ca sa scoti consumul dat de fabricant trebuie sa mergi extrem de incet. Dau 2 exemple: - Mercedes, motor de 3000 v6, cutie 7 trepte automata. Consum ext dat de carte:6.5. Consum real: 7-10 - Porsche, motor de 3400, boxer, cutie manuala 6 trepte. Consum ext dat de carte: 7.3 Consum real: 8-16. Pacaleala e in capul celor ce cred ca acele cifre se scot daca mergi cu peste 90" Se aplica acelasi raport si la litraj mai mic. Edited by Torquemada-666, 12 September 2016 - 19:34. |
#90
Posted 12 September 2016 - 19:35
M-am uitat si pe la Honda http://www.hondatrad...e-si-preturi/22
Nu prea vad motoare turbo nici pe acolo, or fi, nu stiu, asa la prima vedere nu vad. Oricum, consumul mai mare ca la un diesel ramane. Si hai sa visam un pic frumos si la autorulote http://www.hobby.com.ro/ Eu imi doresc ca dieselul sa ramana o alternativa... repet, am dat multi bani pe benzinare, nu sint "fan", dar hai sa vorbim dupa ce conducem cateva mii cu ambele in conditii similare, nu sa ne aruncam la "moarte diesel" fara sa stim macar exact despre ce vorbim. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users