Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...
 Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!
 Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...
 

Renault va renunta la motoare diesel in Europa

- - - - -
  • Please log in to reply
194 replies to this topic

#73
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View Postmaxtron_69, on 12 septembrie 2016 - 13:32, said:

Bey man, unde sa fac ma test drive ? Ti-am dat linkul de la Toyota romania si nu apare nici un motor turbo acolo, e linkul care apare chiar acum pe softpedia, toyota.ro oferta Avensis.

Si cum poti sa imi spui despre un motor din viitor care nu exista inca si sa il folosesti ca argument? Glumesti sau cum.

Aia spun, vorbiti din auzite... nu ti se pare semnificativ ca sint montate pe masinute mici?Toyota


http://www.turatii.r...1-2l-d-4t-luna/

Attached Files


Edited by cata, 12 September 2016 - 14:38.


#74
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,764
  • Înscris: 01.10.2002

View Postjericho, on 12 septembrie 2016 - 13:52, said:

1. baejneboon? 60 de milioane de nemti care merg cu 200 kmh? sunt tari ma nemtii astia...
In orase cel putin germanii merg cu max 50 km/h, si au inceput sa introduca masiv autobuze pe gaz. Posted Image  In 2011 erau deja 1500 de buc: http://www.stadtbus2...uge_erdgas.html
In Austria, Linz, ca exemplu a trecut complet intre 2007 si 2012 de pe busuri diesel pe cele pe gaz: http://public-transp.../Bus/index.html
In Paris, planul e ca pana in 2025 sa fie completata trecerea la busuri pe o combinatie electrice si gaz: http://www.eurotrans...-bus-2025-plan/

Edited by Wotan, 12 September 2016 - 14:46.


#75
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007

View PostAhasverus, on 08 septembrie 2016 - 09:51, said:


Faza e ca urmatorul set de reguli (EUR7 - aanul 2025) fac nefezabil diesel pentru masinile ieftine si cilindree mica!
Pur si simplu costa prea mult sistemul!
Corect.Tehnologia pentru dieselul euro 7, sa zicem, care va urma va fi prea costisitoare, ridicand foarte mult pretul de fabricare si ulterior de achizitie al autoturismului asa ca fabricantii auto in genul Renault, aflati constant in vecinatatea insolventei, nu isi permit financiar sa dezvolte tehnologii diesel  euro 7 la un pret decent pentru clienti.Sunt putine firme auto care isi permit sa suporte aceste costuri pe care sa si le amortizeze treptat, cu bataie in timp.

#76
Kazmer

Kazmer

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,307
  • Înscris: 25.11.2010

View PostTorquemada-666, on 12 septembrie 2016 - 14:27, said:

Si am dat exemplu si de 1.6 diesel vs.benzina 1.4 Toyota auris gen.noua, nu doar de 2.0tdi.
Asa drum drept cu benzina si singur in masina, cu maxim 100, consuma f.putin. Dar si la motorina, pe acelasi drum, pana in 100km, resetat computerul si mers pret de 50km, am un 3 litri in bord, spre final ajunge spre 4l.
Idealurile nu se discuta aici.
Facuse odata Lamborghini un monstru de terem pe benzina de cateva sute de cai.
Prin mlastini si ape, consuma peste 120litri pe suta.
Oare diesel cat papa? Cu 1litru mai putin, dupa unii "experti auto"?


"stimez ca un V12 de 5.2 care trebuie sa impinga 2.7 tone la deal va lua undeva la 100-120 la suta.

Dar, arta cere sacrificii celora care cred ca LM002 e un autovehicul de "clasa"..."

http://forum.club4x4...hp/t-62091.html

1.4 a fost doar pe prima generatie Auris. Modelul nou 1.33 consuma cu 1l mai putin decat 1.4 pe extraurban dar tot aspirat e. 1.2 turbo consuma și mai putin

#77
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,764
  • Înscris: 01.10.2002

View Postmaxtron_69, on 12 septembrie 2016 - 13:48, said:

Dar multi care sustin aici pe totpicul asta benzinarele se refera la masinute mici de oras, de obicei sint baieti f tineri la prima lor masina si vor ceva ieftin si nu le convine ca unii au masini mari, spatioase, cu motoare cu cuplu urias si cu consum f mic totusi.
Dupa cum se vede in linkurile de mai sus, poti avea si autobuze mari, spatioase, cu motoare cu cuplu urias si cu consum f mic totusi. Pe gaz, nu pe diesel...Posted Image

Edited by Wotan, 12 September 2016 - 14:52.


#78
takemeintoyourskin

takemeintoyourskin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,824
  • Înscris: 14.05.2010
Renault renunta la motoare diesel tocmai cand produce poate cele mai ok dieseluri de pe piata?
Se tot discuta versus benzina vs diesel pe aici, de fapt nici nu ar trebui sa existe un versus, cele doua tipuri de motoare doar se completeaza, dieselul este clar pentru cine face multi km si are nevoie de o masina mare/incarcata, benzina pentru cei care merg putin si nu au nevoie de o masina mare. Nu cred ca cine vrea o berlina din clasa medie ce catareste goala 1.6 - 2 tone si face peste 15 000km isi doreste o masina pe benzina, cum nici cel ce merge cu masina goala aproape mereu si maxim 10 000km nu ar trebui sa-si cumpere diesel ci o masina pe benzina.

#79
maxtron_69

maxtron_69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,534
  • Înscris: 18.08.2010

View Postjericho, on 12 septembrie 2016 - 13:52, said:

1. baejneboon? 60 de milioane de nemti care merg cu 200 kmh? sunt tari ma nemtii astia...
2. eu am avut Dacia si tico... acum am un matiz...
3. Cat e consumul la benzinare la 135kmh si ac on? Hai sa vad daca stii
hmm... asa se explica, tico, matiz dar iti dai cu parerea despre dieseluri. Asta e de fapt usor de observat la toti cei ca tine de pe aici, in afara de bascalie ieftina, nu zice nici unul ca a avut un diesel n ani si benzinara x ani si le  poate compara... copii la prima masina in general

60 de mil de nemti populatie... chiar asa de greu e pt tine sa te prinzi?
Eu am mers cu 210 pe la ei (atat putea Passatul, 208 in carte, 210 arata pe bors) dar si in Ro si turcia pe autostrazi cu 3 benzi, ai 4 pers la bord cu multe bagaje.
Cu benzinara mea de 27000 euro nu puteam pt ca oricum viteza max era 180.

Stiu, exista M6 pe benzina Posted Image Bun argument

View Postcata, on 12 septembrie 2016 - 14:37, said:

Pai si eu ce am zis?? Auris, masini mici.
Ia oferta de avensis: https://www.toyota.r...3040-182254.pdf

Oricum, hai sa mai intreb pe fiecare, deci tu personal ce masini pe motorina ai avut pana acun si pe benzina, si ce a rezultat din experienta ta?
Cati ani ai? Cate masini ai avut? Ai tractat vreo rulota? Intentionezi sa?
Sau e totul secret la voi?

View PostWotan, on 12 septembrie 2016 - 14:46, said:

In orase cel putin germanii merg cu max 50 km/h, si au inceput sa introduca masiv autobuze pe gaz. Posted Image  In 2011 erau deja 1500 de buc: http://www.stadtbus2...uge_erdgas.html
In Austria, Linz, ca exemplu a trecut complet intre 2007 si 2012 de pe busuri diesel pe cele pe gaz: http://public-transp.../Bus/index.html
In Paris, planul e ca pana in 2025 sa fie completata trecerea la busuri pe o combinatie electrice si gaz: http://www.eurotrans...-bus-2025-plan/
Si eu care credeam ca in germania in orase la ei se merge cu 200... multumim ca ne-ai zis!
Apropo, avand in vedere ca autostrazile, centurile si ringurile la ei intra in orase, e putin gresit ce zici acolo cu 50, dar ok, daca asa stii tu...
Insa tot 50 e limita si in franta, belgia si toate tarile... la fel ca si la noi de altfel

View Posttakemeintoyourskin, on 12 septembrie 2016 - 14:57, said:

Renault renunta la motoare diesel tocmai cand produce poate cele mai ok dieseluri de pe piata?
Se tot discuta versus benzina vs diesel pe aici, de fapt nici nu ar trebui sa existe un versus, cele doua tipuri de motoare doar se completeaza, dieselul este clar pentru cine face multi km si are nevoie de o masina mare/incarcata, benzina pentru cei care merg putin si nu au nevoie de o masina mare. Nu cred ca cine vrea o berlina din clasa medie ce catareste goala 1.6 - 2 tone si face peste 15 000km isi doreste o masina pe benzina, cum nici cel ce merge cu masina goala aproape mereu si maxim 10 000km nu ar trebui sa-si cumpere diesel ci o masina pe benzina.
Asa e, dar copiii suparati pe masinile "late" vor sa dispara dieselul cu totul, si apoi cine va plati din buzunar? Tot ei, cand vor mai creste si vor avea familii, vor pleca in excursii prin lume facand mii de km cu o rulota sau cu un portbagaj suplimentar pe acoperis, sau cu ambele, si 4-5 pasageri, si atunci vor zice "ce ciudat, consuma asa mult cand tatal meu imi spunea ca dieselul lui facea 1000 km intre alimentari"...

Pt ca intotdeauna ecologia se face pe banii nostri... desi tinerii de pe aici inflacarati nici macar de ecologie nu le pasa, e evident ca CO2 e mai mare la toate benzinarele fata de motorina.

Tot de ecologie: Tesla ‘Supercharger’ Station Powered By Diesel Generators

Edited by maxtron_69, 12 September 2016 - 18:12.


#80
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,052
  • Înscris: 02.09.2005

View Postmaxtron_69, on 12 septembrie 2016 - 18:12, said:

hmm... asa se explica, tico, matiz dar iti dai cu parerea despre dieseluri. Asta e de fapt usor de observat la toti cei ca tine de pe aici, in afara de bascalie ieftina, nu zice nici unul ca a avut un diesel n ani si benzinara x ani si le  poate compara... copii la prima masina in general

60 de mil de nemti populatie... chiar asa de greu e pt tine sa te prinzi?
Eu am mers cu 210 pe la ei (atat putea Passatul, 208 in carte, 210 arata pe bors) dar si in Ro si turcia pe autostrazi cu 3 benzi, ai 4 pers la bord cu multe bagaje.
Cu benzinara mea de 27000 euro nu puteam pt ca oricum viteza max era 180.

nu stiu ce benzinara de 27k de euro ai avut tu dar eu prindeam 170kmh pe ceas cu o ibiza de 1.2 aspirat si 75 de cai, de vreo 12k de euro...
acum am 2l benzina de 120, daca tot te intereseaza asa mult... si mai conduc, din ce in ce mai rar acum, un E90 2.0d care abia scoate un peridoc cu barca, din dunare, si care consuma mai mult decat benzinara mea in extraurban...

si tot nu mi-ai spus cam ce consum "ATROCE" are benzinara la 135kmh, mister...

#81
maxtron_69

maxtron_69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,534
  • Înscris: 18.08.2010
Nici la Yaris nu vad nici un model turbo: https://www.toyota.r...aris-offer.json

In schimb motorul diesel e mai rapid in acceleratii, consuma cu 2l mai putin, si are cuplul aproape dublu... https://www.toyota.r...aris-offer.json

View Postjericho, on 12 septembrie 2016 - 18:27, said:

nu stiu ce benzinara de 27k de euro ai avut tu dar eu prindeam 170kmh pe ceas cu o ibiza de 1.2 aspirat si 75 de cai, de vreo 12k de euro...
acum am 2l benzina de 120, daca tot te intereseaza asa mult... si mai conduc, din ce in ce mai rar acum, un E90 2.0d care abia scoate un peridoc cu barca, din dunare, si care consuma mai mult decat benzinara mea in extraurban...

si tot nu mi-ai spus cam ce consum "ATROCE" are benzinara la 135kmh, mister...
Honda CR-V, 2.0 benz 150bhp
Ibiza 75 de cai... asta spuneam si eu, toti sinteti in general tineri la prima masinuta mica si inca nu aveti experienta cu alte masini/nevoi pt masini mai mari
Sincer nu cred ca prindeai cu ibiza 170 decat in panta, motorul era probabil turat in zona rosie, si consumul enorm

2l benzina de 120 cai ce anume? Mai sus ai zis ca ai matiz... stiu, glumite... bascalie... ca deh. de ce nu tragi peridocul cu ibiza  ? :)

#82
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postmaxtron_69, on 12 septembrie 2016 - 13:48, said:


Tu ce masini ai avut si ce ai acum de nu vorbesti din auzite? Nu e normal sa spui unu pic si despre tine cate ceva?
jericho are prea mult bun simt ca sa se laude.
Dar iti arat eu ce masina conduce. Mazda 3 nou-nouta. Posted Image

Acum, si mie imi place cuplul unui diesel, dar chiar nu stiu cum e o zoom-zoom din astea noi, benzinare. Poate m-as vedea nevoit sa reconsider.

#83
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,052
  • Înscris: 02.09.2005
mazda 3.
cu ibiza nu am tras peridocul de frica sa nu ma traga el pe mine...
eu iti recomand sa mergi cu o benzinara de generatie noua, mai ales turbo, si sa discutam atunci despre cuplu care, da, e mai mare la diesel si poate exista situatii in care ai nevoie de el, insa in 90% din cazuri nu o sa faci diferenta... iar consumul la benzina nu mai e ce a fost odata, lasa preconceptiile...

#84
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Eu imi doresc la un 2.0 TSI de 220 cai sau 280cai, sau 2.0 RS de 230 cai, consum cu 1 litru in plus fata de un diesel echivalent ca litraj si putere.
Maine imi cumpar TSI.ul sau GTI.ul sau RS.ul.
Nu vorbim de 1.0 litri care la 90 consuma cu 1 om, 5 litri, dar in alte conditii ai mama ...

Hai sa vedem un 2.0 TSI de 220 cai si un 2.0 TDI de 190 cai cu familia in eurotrip. Cine cand alimenteaza si cat costa.
Si daca intreb un inuit, stie foarte clar.

Edited by Torquemada-666, 12 September 2016 - 19:22.


#85
maxtron_69

maxtron_69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,534
  • Înscris: 18.08.2010

View Postjericho, on 12 septembrie 2016 - 19:10, said:

mazda 3.
cu ibiza nu am tras peridocul de frica sa nu ma traga el pe mine...
eu iti recomand sa mergi cu o benzinara de generatie noua, mai ales turbo, si sa discutam atunci despre cuplu care, da, e mai mare la diesel si poate exista situatii in care ai nevoie de el, insa in 90% din cazuri nu o sa faci diferenta... iar consumul la benzina nu mai e ce a fost odata, lasa preconceptiile...
Si eu iti recomand la fel, din pacate nu ai sa poti sa mergi cu benzinara turbo la Mazda ca nu au asa ceva in oferta...

Din nou faci generalizari, 90% nu ai nevoie de cuplu mare, mergi in vacanta o data pe an, nu frate, nu stii tu cat % are altul nevoie de cuplu si cat merge in vacanta, intelegeti si voi ca sinteti voi ok cu masinutele mici acum, altii insa au nevoie de masini mari, chiar cu 7 locuri, portbagaje suplimentare, rulote etc si fac mii si mii de km lunar etc.
Atunci dieselul e de departe cel mai bun, comparat cu orice, chiar si cu electric, si e si mai putin poluant si tot ce vrei.

Am avut si eu mazda 3 1.6 si mazda 6 2.0 benzina, mers cu ele mii de km, stiu ce si cum, din pacate ramane fix aceeasi concluzie....

E ok sa spui "pt mine, tanar care conduc 90% singur in masina, 90% in oras, si merg in vacante f rar, o masina diesel nu are sens", insa nu generaliza... e trist ca se discuta cu atata ura impotriva motorului diesel, de persoane care efectiv nu au experienta personala cu asa ceva... Faptul ca ai carnet si ai o masina mica de oras, corsa, ibiza, nu inseamna ca poti sa emiti judecati despre diesel pe un 7-seater care cara o familie undeva.

View Postericmario, on 12 septembrie 2016 - 19:09, said:

jericho are prea mult bun simt ca sa se laude.
Dar iti arat eu ce masina conduce. Mazda 3 nou-nouta. Posted Image

Acum, si mie imi place cuplul unui diesel, dar chiar nu stiu cum e o zoom-zoom din astea noi, benzinare. Poate m-as vedea nevoit sa reconsider.
Zoom zoom e un trademark mazda de vreo 10 ani, deocamdata insa nu au motoare turbo in oferta, Toyota vad ca are unu singur pe Auris, pe Avensis nu, dar daca vreau avensis?
Pe Yaris dieselul rupe tot, si mai rapid, si consum cu 2l mai mic, si emisii CO2 mai mici, si cuplu aproape dublu.
E posibil ca vor aparea mai multe motoare turbo pe benzina, insa hai sa discutam atunci, nu sa speculam... pt oras si eu as lua orice, benzina, electric, diesel, who cares, ca nu poti merge mult in oras... dar voi nu va ganditi si in afara nevoilor personale de azi... ca maine se mai schimba si la voi.

#86
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,052
  • Înscris: 02.09.2005
as vrea eu sa mai fiu tanar, asa cum insinuezi :)
in general, familiile sunt compuse undeva la 3-4 persoane, un 7 seater e bun doar cand te duci la nunti cu parintii si socrii.....
motorul diesel e paluant in draci, poluarea nu o reprezinta doar noxele...
cat despre vacante, fac cam 25-30k de km pe an, in conditiile in care am munca de birou... oare nici eu nu mai fac vacante?

#87
takemeintoyourskin

takemeintoyourskin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,824
  • Înscris: 14.05.2010

View Postjericho, on 12 septembrie 2016 - 18:27, said:

acum am 2l benzina de 120, daca tot te intereseaza asa mult... si mai conduc, din ce in ce mai rar acum, un E90 2.0d care abia scoate un peridoc cu barca, din dunare, si care consuma mai mult decat benzinara mea in extraurban...
Sunt curios cat ar fi consumat benzinarul pe o masina ce bate in 1600kg probabil tot mai putin decat 2.0d-ul Posted Image

#88
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,052
  • Înscris: 02.09.2005

View Posttakemeintoyourskin, on 12 septembrie 2016 - 19:27, said:

Sunt curios cat ar fi consumat benzinarul pe o masina ce bate in 1600kg probabil tot mai putin decat 2.0d-ul Posted Image

nu stiu cat, dar as baga mana in foc ca nu ar fi avut un consum "atroce"... nici macar daca era 1.8...

#89
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
"Ca lumea e ....
Ca sa scoti consumul dat de fabricant trebuie sa mergi extrem de incet.
Dau 2 exemple:
- Mercedes, motor de 3000 v6, cutie 7 trepte automata. Consum ext dat de carte:6.5. Consum real: 7-10
- Porsche, motor de 3400, boxer, cutie manuala 6 trepte. Consum ext dat de carte: 7.3
Consum real: 8-16.
Pacaleala e in capul celor ce cred ca acele cifre se scot daca mergi cu peste 90"

Se aplica acelasi raport si la litraj mai mic.

Edited by Torquemada-666, 12 September 2016 - 19:34.


#90
maxtron_69

maxtron_69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,534
  • Înscris: 18.08.2010
M-am uitat si pe la Honda http://www.hondatrad...e-si-preturi/22

Nu prea vad motoare turbo nici pe acolo, or fi, nu stiu, asa la prima vedere nu vad.

Oricum, consumul mai mare ca la un diesel ramane.

Si hai sa visam un pic frumos si la autorulote http://www.hobby.com.ro/

Eu imi doresc ca dieselul sa ramana o alternativa... repet, am dat multi bani pe benzinare, nu sint "fan", dar hai sa vorbim dupa ce conducem cateva mii cu ambele in conditii similare, nu sa ne aruncam la "moarte diesel" fara sa stim macar exact despre ce vorbim.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate