Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Renault va renunta la motoare diesel in Europa
#91
Posted 12 September 2016 - 19:37
jericho, on 12 septembrie 2016 - 19:30, said:
nu stiu cat, dar as baga mana in foc ca nu ar fi avut un consum "atroce"... nici macar daca era 1.8... |
#92
Posted 12 September 2016 - 19:39
Consum motor 0.9 Renault.
Cam mult pt.3 pistoane cat niste tuburi de piramidon. http://www.loganclub...4&postcount=174 Edited by Torquemada-666, 12 September 2016 - 19:39. |
#93
Posted 12 September 2016 - 19:40
jericho, on 12 septembrie 2016 - 19:27, said:
as vrea eu sa mai fiu tanar, asa cum insinuezi in general, familiile sunt compuse undeva la 3-4 persoane, un 7 seater e bun doar cand te duci la nunti cu parintii si socrii..... motorul diesel e paluant in draci, poluarea nu o reprezinta doar noxele... cat despre vacante, fac cam 25-30k de km pe an, in conditiile in care am munca de birou... oare nici eu nu mai fac vacante? Si ne explici cum e cu masinile turbo dar tu ai un 2.0 aspirat care abia reuseste 120bhp? Cam nasol. Si ce cuplu? Si cam ce cuplu ar avea un diesel de 1.6? Si cam ce turbo zici sa fac eu drive test? Zi exact, ce Mazda sa iau in drive test cu motor turbo pe benzina? Hai sa fim seriosi... vorbim d elucruri care nu le stim. |
#94
Posted 12 September 2016 - 19:41
takemeintoyourskin, on 12 septembrie 2016 - 19:37, said: consuma 8l pe f10 2.0i extraurban probabil ceva cu doar 120cp sigur ar consuma mai mult, tinand cont ca 2.0d-ul consuma 5.5-6 si este net superior pe aceleratie. Aoleu, nu e 1 litru diferenta? Vezi consumul la colegul cu mustang cu motor decent de 2.3 litri, versus un 2.0 tdi de 240 cai apropiat ca putere si 4x4. Aveti curajul sa aflati? Golf 6, motor 1.6 cu 2 persoane mers in Luxemburg, plimbare eurotrip, cu bagaje. Consum la 150km, constant pe autostrada in bird dupa resetare, de 5.1 sau 5.2. Masina nu a fost condusa la consum si cu acceleratii puternice la nevoie. Motor de 105 cai, generatie inainte de 2011. Deci? Edited by Torquemada-666, 12 September 2016 - 19:44. |
#95
Posted 12 September 2016 - 19:43
maxtron_69, on 12 septembrie 2016 - 19:40, said:
Iar ne explici tu cum e "in general"... si gata, deja stii ca 7 seaterul e doar pt nunti incredibil ba... si cand te gandesti ca unii din noi indraznesc sa mearga cu parintii si socrii si in alte parti decat la nunti, sau sa aibe si mai mult de 2 copii sau sa aibe si prieteni pe langa copii... greu de acceptat ca exista unii diferiti de tine... Si ne explici cum e cu masinile turbo dar tu ai un 2.0 aspirat care abia reuseste 120bhp? Cam nasol. Si ce cuplu? Si cam ce cuplu ar avea un diesel de 1.6? Si cam ce turbo zici sa fac eu drive test? Zi exact, ce Mazda sa iau in drive test cu motor turbo pe benzina? Hai sa fim seriosi... vorbim d elucruri care nu le stim. exact, vorbim de lucruri pe care nu le stim... si da, cine face legi ia in calcul "in general", nu exceptiile... Edited by jericho, 12 September 2016 - 19:46. |
#96
Posted 12 September 2016 - 19:43
jericho, on 12 septembrie 2016 - 19:30, said:
nu stiu cat, dar as baga mana in foc ca nu ar fi avut un consum "atroce"... nici macar daca era 1.8... Bine, acum discut cu tine, desi probabil nu tu erai ala de urla ca sa moara dieselul. E ok, oricum nu dispare dieselul ca urla unii pe softpedia romanesc Deocamdata domina piata prin multe tari, si daca in 20 de ani dispare de nou, tot va mai fi pe piata 10-15 ani second hand. Deci eu si cu tine posibil sa nu apucam pana murim sa vedem disparitia... |
#97
Posted 12 September 2016 - 19:44
#98
Posted 12 September 2016 - 19:44
#99
Posted 12 September 2016 - 19:45
Torquemada-666, on 12 septembrie 2016 - 19:41, said:
Aoleu, nu e 1 litru diferenta? Vezi consumul la colegul cu mustang cu motor decent de 2.3 litri, versus un 2.0 tdi de 240 cai apropiat ca putere si 4x4. Aveti curajul sa aflati? Edited by takemeintoyourskin, 12 September 2016 - 19:50. |
#100
Posted 12 September 2016 - 19:45
|
#101
Posted 12 September 2016 - 19:46
DannyMC, on 12 septembrie 2016 - 19:44, said: Ai cautat ceva sa gasesti postarea aia! Vrei sa-ti arat (cu poze) consum de 5.7 la viteza medie de 113 km/h? Gol, drum drept sau in usoara coborare, fara bagaj, iti arat si eu consum pe diesel de 3.5 litri. Dar nu cautam drumurile astea pt.consum. Punem mers normal in activitati zilnice, nu goana dupa drum in coborare. Nu am cautat mult. Abunda de astfel de pacaleli de motoare mari cat un tub de picaturi de pus in nas. Sa nu uitam motorul ala vechi de 206 hdi, ce consum infim avea. Edited by Torquemada-666, 12 September 2016 - 19:50. |
#102
Posted 12 September 2016 - 19:50
#103
Posted 12 September 2016 - 19:51
DannyMC, on 12 septembrie 2016 - 19:50, said: De fapt nu, dar nu are rost sa incerc sa-ti explic ceva ce oricum nu vrei sa intelegi! Deci... Aha. Deci era in urcare pe Oituz. 😂😂😂 Nu am eu dreptate. Au relatarile proprietarilor. Dar face careva o excursie cu doua masini de litraj apropiat, greutate si putere, benzina vs diesel? Apoi vedeti la km si pret? E o intrebare al carui raspuns il stie oricine. Edited by Torquemada-666, 12 September 2016 - 19:53. |
#104
Posted 12 September 2016 - 19:53
Nu definim un baseline, adica ce inseamna "atroce"?
Peste 20 min ma duc acas' 38km autostrada si setez cruise control la 135 daca permite circulatia, sa vaz ce zice computeru' de bord la 2.0 tfsi. |
#105
Posted 12 September 2016 - 19:58
Pengoon, on 12 septembrie 2016 - 19:53, said:
Nu definim un baseline, adica ce inseamna "atroce"? Peste 20 min ma duc acas' 38km autostrada si setez cruise control la 135 daca permite circulatia, sa vaz ce zice computeru' de bord la 2.0 tfsi. Nu merge nimeni linie n km. Si tir.ul ia putin. Traim in orase, intalnim situatii de trafic. Sau voi porniti masina din ambreiaj la relanti sa nu consume? http://www.auto-data...ar&car_id=19861 Consum mediu 9.8, ca restul nu.l mai prezinta. E motor ecoboost de 2.3 litri. Un coleg proprietar zicea vreo 18 in oras si daca o calca, peste 20 lejer. Cautati voi un diesel asemanator. |
|
#106
Posted 12 September 2016 - 19:59
Pengoon, on 12 septembrie 2016 - 19:53, said:
Nu definim un baseline, adica ce inseamna "atroce"? Peste 20 min ma duc acas' 38km autostrada si setez cruise control la 135 daca permite circulatia, sa vaz ce zice computeru' de bord la 2.0 tfsi. nu te chinui, s-ar putea sa nu iti ajunga cei 50 de litri din rezervor... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users