Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Renault va renunta la motoare diesel in Europa

- - - - -
  • Please log in to reply
194 replies to this topic

#181
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
Moderarea nu se comenteaza pe topic!
Vad ca n-ai citit regulamentul.
E cazul sa o faci. Daca nu, urmatorul avertisment va fi cu sanctiune.

#182
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003

View Postmaxtron_69, on 18 septembrie 2016 - 20:07, said:

Si taxa de mediu reflecta asta, din ce vad eu, la diesel taxele sint mai mici la masini cu norma Euro3, Euro4 etc
Gresesti, timbrul de mediu la motoare diesel e aproape dublu. Verifica singur: https://static.anaf....imbru_2016.html

Mie imi convine daca dispar motoarele diesel la Renault. Sau macar la Renaulturile ieftine. Mai putine Loganuri si Clio care sa ma afume pe strada. La Mercedes, BMW, Audi, Jaguar sau Porsche nu cred sa dispara prea curand, deci eu cel putin nu am probleme. Posted Image

Edited by bladhaund, 22 September 2016 - 13:09.


#183
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,730
  • Înscris: 01.10.2002
Audi si Porsche sunt in Grupul VW (VAG), iar daca VW va renunta la diesel va renunta la toate marcile. Pe de alta parte, in orasele mari unde se vor introduce restrictii precum Paris, oricum nu te vei putea afisa cu Cayenne pe centru, il cumperi degeaba...Posted Image

Edited by Wotan, 22 September 2016 - 15:10.


#184
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
Am fost prea subtil cu aluzia la off-topic? :angry:

#185
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Deocamdata Renault ameninta, la face si VW, ceva de genul: daca nu ne slabiti cu normele astea noi(euro7), vom renunta la motoarele diesel.
Ceea ce va duce la fabrici inchise, locuri de munca pierdute, oameni disponibilizati, oameni asistati social, somaj crescut.
O forma de santaj, subtil, am mai spus asta.
Pe de alta parte, chiar daca nu vor renunta la diesel total, tot vor restructura fabricile respective, deci tot rau e pentru angajati.
Daca mai punem aici faptul ca nici un producator nu isi construieste motoarele numai in tara lui de bastina, oare care fabrici vor fi afectate?Posted Image

Edited by ericmario, 22 September 2016 - 23:21.


#186
End-L-user

End-L-user

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,757
  • Înscris: 30.01.2008
Amenintarile alea subtile se fasaie cand ai orase din tari scandinave care anunta raspicat ca in 10 ani interzic tot ce are motor pe ardere interna de la accesul in perimetrul orasului.
Si oricum, fabrica aia care produce turbine pentru dizel de 1.4 poate foarte bine sa produca turbine pentru ascutitorile benzinare de 1 litru in 3 cilindri care il vor inlocui.

Edited by End-L-user, 23 September 2016 - 02:00.


#187
Kazmer

Kazmer

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,307
  • Înscris: 25.11.2010

View Postmaxtron_69, on 22 septembrie 2016 - 12:33, said:


Vad ca ai sters si articolele documentate care aratau ca in America se accepta poluaj cu CO si CO2 pana la de 3,2 ori mai mare ca in Europa, ceea ce e f convenabil pt americani care au mari probleme in industria auto bazata pe motoare mari pe benzina nefiabile si cu consumuri enorme, si articolul original de la care s-a pornit topicul asta cu titlul rupt din context, articol care arata ca Renault nu a anuntat nimic oficial, din contra, vine dupa o campanie Renault pro-diesel, si se refera doar la declaratia unui cetatean cum ca motorul diesel ar putea fi prea scump pt masini din segmentul B, si POATE chiar C (Megane).

Vad ca ai sters si postarile despre poluajul well-to-wheel (de la putz la roata) care arata ca e cu pana la 25% mai mic in cazul motorinei....

Dar apar in continuare aceleasi postari de la aceeasi oameni ca dieselul polueaza si tre sa trecem pe benzina... daca adugi argumente contrare, esti offtopic, daca spui ca benzinarele sint mai bune, esti on topic.

How come?

Ai sters si declaratiile BMW despre Diesel...

Si cele facute de Mazda care vrea ca pana in 2019 sa introduca motorul de 2.2 Diesel in SUA...

Chiar toate sint flame/offtopic? In schimb aiurelile despre masinile turbo pe benzina raman...

De ce te uiți doar la co2? De ce nu zici ca standardele legate de Nox și particule sunt de 4 pana la 6 ori mai relaxate în eu. Astea care sunt cele mai nocive pt sănătate și datorita cărora aerul din orașele europene a ajuns atat de insuportabil incat trebuie sa pună restricții de circulație pt diesel. În schimb aerul din orasele SUA e mult mai curat.

The picture at the top of this post (stii poza pe care ai pus-o tu) shows the status of emission control standards in the U.S. and Europe.  Note that US standards are strict on Nitrogen Oxides (NOx) and Particulate Matter (PM), while the EU is strict on Carbon Dioxide (CO2) and Carbon Monoxide (CO).

In other words, European regulators are focused on fuel efficiency to limit the dependency on crude oil from Russia and the Middle East, and on greenhouse gas emissions to combat climate change.

  On the other hand, American regulators are focused on smog and health impacts of air pollution.

Si chiar cu standardele asa de relaxate în UE deja producătorii diesel au probleme în a se conforma normelor. Este foarte clar ca adevarata problema e dieselul trebuie doar sa acceptam realitatea si sa renuntam la diesel pt sanatatea copiilor noștri.

#188
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003

View PostWotan, on 22 septembrie 2016 - 15:08, said:

oricum nu te vei putea afisa cu Cayenne pe centru, il cumperi degeaba
Nu-i pb, acolo merg cu Jaguarul.

Important e ca la marcile low-cost, precum Renault, sa se renunte la diesel. Nu putem contesta ca polueaza si cu cat e mai ieftina masina, probabil cu atat filtrele sunt si ele mai ieftine si reducerea de noxe mai la oha. Tocmai ce a aparut studiul acela unde Renault conduce in topul trisorilor la noxe. Deci e veste buna, cale batuta le urez, nici Dacia 1300 TL nu era diesel si se vindea in draci.

#189
End-L-user

End-L-user

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,757
  • Înscris: 30.01.2008
Pai da pentru ca, la o masina de 50.000 de euro, 1.000 de euro in plus pentru un rezervor de AdBlue, o pompa de injectie si un set de injectoare (plus echivalentul a 150 de lei la fiecare ~2.500 de km) nu-i un capat de lume, insa la o masina de 10.000 cam e.

#190
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View PostKazmer, on 23 septembrie 2016 - 05:15, said:

De ce te uiți doar la co2? De ce nu zici ca standardele legate de Nox și particule sunt de 4 pana la 6 ori mai relaxate în eu. Astea care sunt cele mai nocive pt sănătate și datorita cărora aerul din orașele europene a ajuns atat de insuportabil incat trebuie sa pună restricții de circulație pt diesel. În schimb aerul din orasele SUA e mult mai curat.
Afirmatiile asta le cam scoti din burta, nu-i asa? Uite cat de nasol a devenit in Europa cu noxele, in viziunea Agentiei Europene de Mediu.  
Evolutia emisiilor de noxe in Europa:
Attached File  NOxTrendEU.jpg   140.61K   12 downloads

Daca nu ai cumva doar vreo 15 ani, pe vremea cand te-ai nascut tu, nivelul de noxe din Europa era dublu fata de cel actual. Iar dieselurile erau cam la 10-20% cota de piata.

Mai jos evolutia emisiilor cu noxe, pe fiecare sector de producere. Ce sa vezi, transportul rutier conduce detasat cu o reducere de 50%
Tot la la agentia de mediu..
Attached File  NOxReductionEUBySect.jpg   79.76K   12 downloads

Cat despre particule, cred ca ar trebui sa afli ca NU mai exista diesel nou fara filtru de particule. Toate au filtre, asa ca aportul lor la emisia de particule este 0.

Quote

The lowest number of particles are emitted from the diesel + filter vehicle, and are about one tenth of those emitted from the vehicles with the NA SI-engines. The filter was not regenerating during this test and it shows a removal efficiency of 99.99%....
...If fitting particle filters to diesel vehicles becomes widespread practice, petrol vehicles could become the major source of ultrafine particles...."

Quote

...In general, PM emissions are on the order of 0.01mg/km +/- 0.005mg/km (+/- 1 sigma), thereby nearly 100% (99.89%) below the US-EPA Tier2-Bin5 standard...
...even during DPF regeneration events PM emissions levels remain ~27% below the regulatory standard...

West Virginia University and ICCT, ca tot va sunt atat de placute voua de la dieselgate incoace

Tipul de aici arata clar intr-un video ca motorul unui autobuz scolar dotat cu filtru de particule emite de 60 de ori mai putin particule decat sunt in aerul ambiental, din acel oras. Iti dai seama, evacuarea motorului are de 60x mai putine particule decat aerul pe care il inspiram noi.

https://youtu.be/Wm3i6YQOKKc?t=3m26s

Alege-ti mai bine sursele pentru ca ajungi sa dezinformezi...
Relanult renunta la diesel, daca renunta, pentru ca asa vor politicienii. Nu este o masura cu adevarat necesara, mai ales ca acum 20 de ani nivelul de noxe era dublu, de particule probabil era la fel. Acum 50-100 de ani poluarea cred ca era de 100 de ori mai mare.

View PostKazmer, on 23 septembrie 2016 - 05:15, said:

De ce te uiți doar la co2? De ce nu zici ca standardele legate de Nox și particule sunt de 4 pana la 6 ori mai relaxate în eu.
Dar pe alea de monoxid de carbon le vezi ca sunt mai mari de 4x in SUA decat in EU? Stii cine produce cea mai mare partea a monoxidului? Masinile pe benzina. Oare nu sunt incurajati producatorii americani de "camioane" benzinare sa emita oricat doresc CO?

#191
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
un singur comentariu sa mai vad care nu are treaba cu topicul, si va luati puncte, deja va batetit joc de orice atentionare va facem, precum si de topic.

aveti de discutat despre diesel, aveti topic dedicat de o gramada de vreme. o parte din comentarii deja le gasiti acolo.

http://forum.softped...itie-in-curand/

Edited by Dany_Darke, 25 September 2016 - 11:14.


#192
maxtron_69

maxtron_69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,534
  • Înscris: 18.08.2010

View PostDany_Darke, on 25 septembrie 2016 - 11:01, said:

un singur comentariu sa mai vad care nu are treaba cu topicul, si va luati puncte, deja va batetit joc de orice atentionare va facem, precum si de topic.

aveti de discutat despre diesel, aveti topic dedicat de o gramada de vreme.

http://forum.softped...itie-in-curand/
Cred ca nu prea mai e nimic de zic on topic, aici e problema. Acum se tot reiau aceleasi subiecte dezbatute si sterse deja.
Poate e timpul sa fie inchis topicul.

Sau incearca sa clarifici care ar fi postarile on-topic. Vezi mai sus, Kazmer zice ca e on topic. Si sincer nu imi dau seama daca e sau nu.
Dar sigur am impresia de deja-vu

#193
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
chiar daca nu e ceva de zis acum, poate va fi pe viitor, insa nu putem continua cu offtopicul la nesfarsit.\

ontopic este sa se discute despre Renault si motoarele lor diesel, in principal in europa. cat despre postarea la care faci referire, si eu sunt in dubii, dar cred ca mai bine ar trece pe topicul dedicat diesel.

#194
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007
Șeful Renault-Nissan: Tehnologia diesel nu a murit încă

Directorul general al alianței Renault-Nissan, Carlos Ghosn, nu este pregătit să renunțe la tehnologia diesel, deși admite că noile standarde de emisii poluante introduse după scandalul emisiilor (Dieselgate) sunt un avantaj pentru alianță, care a pariat pe vehiculele electrice, transmite AP
Într-un interviu acordat Associated Press la Salonul Auto de la Paris, Ghosn a afirmat: "Fără nicio îndoială, vom continua să dezvoltăm vehicule diesel, mai ales SUV-uri și alte modele premium".

http://www.agerpres....t-inca-15-06-27

De asemenea, Renault investește de mulți ani în vehiculele electrice, iar Carlos Ghosn a declarat: "Orice reglementări în favoarea mașinilor electrice reprezintă o veste bună pentru noi".
Producătorul auto francez a prezentat la Salonul Auto de la Paris modelul electric Renault ZOE, care va avea o autonomie de 400 de kilometri, la o singură reîncărcare, comparativ cu 240 de kilometri în prezent.
Astfel, Renault Zoe va depăși Model 3 de la Tesla, care va avea o autonomie de 345 de kilometri, pe fondul eforturilor companiilor auto de a îmbunătăți capacitatea vehiculelor electrice și a profita de majorarea cererii pe acest segment.
Noul Renault Zoe va costa 23.600 de euro (26.500 dolari) în Franța, iar de succesul acestui model depind în mare măsură eforturile directorului general Carlos Ghosn de a se axa pe îmbunătățirea performanțelor vehiculelor electrice.
După scandalul emisiilor, de la Volkswagen, care a determinat autoritățile europene să introducă reglementări mai dure privind emisiile poluante, producătorii auto au dezvoltat din ce în ce mai multe modele electrice. Avantajul motoarelor diesel va continua să se reducă pe măsură ce normele de poluare vor deveni mai dure, iar automobilele electrice și cele hibride devin mai ieftine și mai puternice, avertizează analiștii.
Și firma de consultanță AlixPartners estimează că vânzările de automobile diesel în Europa vor scădea de la 52% din piață în prezent până la 9% în 2030, iar tendința de declin se va accelera după 2020.
Renault și Nissan au un parteneriat din 1999, în care Renault deține 44,3% din acțiunile Nissan, iar Nissan controlează un pachet de 15% din acțiunile Renault.

#195
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
@fredy2007, sa vedem ce spun cei care afirmau sigur ca din textul initial al threadului, acestia renunta la diesel.
Cand de fapt nu este deloc asa si daca se citea atent stirea initiala, nici aceea nu spunea lucrul acesta.

Interviul e dat de directorul aliantei Renault Nissan. Sa.i vedem acuma pe cei care "au inteles" sigur ca vor renunta definitiv la diesel, cum mai comenteaza.

Nu este epic?😂😂😂

Edited by Torquemada-666, 30 September 2016 - 07:51.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate