Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Renault va renunta la motoare diesel in Europa
#109
Posted 12 September 2016 - 20:13
Pengoon, on 12 septembrie 2016 - 19:53, said:
Peste 20 min ma duc acas' 38km autostrada si setez cruise control la 135 daca permite circulatia, sa vaz ce zice computeru' de bord la 2.0 tfsi. Fa-ma sa inteleg! Tu sustii, la fel ca gasca vesela, ca motorul diesel este perfect suplinit de cel pe benzina? Ca dieselul nu are azi NICIUN avantaj in fata celui benzinar? Zi-o in fata, drept, fara ocolisuri. lasati-ma cu prostii de 135 km/h pe autostrada... Eu zic ca benzinarul consuma cu 20-30% mai mult decat dieselul. Iar dieselul este mai comod de condus la drum lung. Exclus in oras, unde benzinarul este mai sprinten la plecari, chiar daca are mai putini CP. Toate au avantaje si dezavantaje, nu inteleg invrajbirea unora impotriva altora... jericho, on 12 septembrie 2016 - 20:10, said:
De când da compresie de diesel turbo la aspirate Bre, eu ti-am mai spus. Compresie de diesel in loc de supralimentare = reducere de costuri Nu exista niciun avantaj al cresterii compresiei in fata supraalimentarii decat cel al reducerii de costuri pentru nefolosirea: tubulaturii, compresor, intercooler, turbina, etc Cu putina logica si cunostinte auto poti vedea dincolo de marketing... |
#110
Posted 12 September 2016 - 20:17
te-aas ruga sa imi spui doar atunci cand o sa conduci... pana atunci, e doar gargara...
dar cel mai bine faci un raport catre comisia europeana si catre marii producatorii de diesel, nu mai pierde timpul cu prostii de pe softpedia... Edited by jericho, 12 September 2016 - 20:18. |
#111
Posted 12 September 2016 - 20:23
Dar eu nu am spus niciun cuvant despre masina ta, cum se comporta pe drum, cum te simti in ea, etc, asa ca nu vad de ce ma indemni s-o conduc dupa care sa-mi dau cu parerea
Am spus doar ca este o prostie sa crezi cu atata convingere in declaratiile de marketing ale unui producator, cauta sa intelegi si o sa vezi care sunt simple declaratii si care au ceva adevar la mijloc. Si nu intotdeauna este nevoie sa conduci masina. Orice benzinara cu turbina are raport de compresie de cel putin 16:1, cu o eficienta semnificativ mai mare datorata admisiei racite prin inter-cooler. Cat are Mazda raportul de compresie, cum raceste aerul Mazda? jericho, on 12 septembrie 2016 - 20:17, said:
dar cel mai bine faci un raport catre comisia europeana si catre marii producatorii de diesel, nu mai pierde timpul cu prostii de pe softpedia... Edited by valitudor, 12 September 2016 - 20:22. |
#112
Posted 12 September 2016 - 20:37
Passat diesel 150cp consum mediu 6.2
http://www.spritmoni...160&powerunit=2 Passat benzina 150 CP consum mediu 7.6 http://www.spritmoni...160&powerunit=2 Cine zicea ca dublu? La reprize 80-120 benzina 6s vs diesel 7s. Deci la ce bun ca diesel are cuplu mai mult? E o obsesie spalarea pe creier. Eu as alege benzina și daca ar consuma mai mult de 2l mai mult. Nu i sa fac pipi pe mine de la atata. |
#113
Posted 12 September 2016 - 20:43
jericho, on 12 septembrie 2016 - 19:43, said:
exact, vorbim de lucruri pe care nu le stim... si da, cine face legi ia in calcul "in general", nu exceptiile... Ti-a scapat esentialul, care era ca nu poti tu stabili ce e "in general", dar am vazut deja ca iti e f greu sa accepti ca exista o lume intreaga in afara de cea din capul tau, conceptiile tale etc... valitudor, on 12 septembrie 2016 - 19:45, said:
Aici ai dreptate Kazmer, on 12 septembrie 2016 - 20:37, said:
Passat diesel 150cp consum mediu 6.2 http://www.spritmoni...160&powerunit=2 Passat benzina 150 CP consum mediu 7.6 http://www.spritmoni...160&powerunit=2 Cine zicea ca dublu? La reprize 80-120 benzina 6s vs diesel 7s. Deci la ce bun ca diesel are cuplu mai mult? E o obsesie spalarea pe creier. Eu as alege benzina și daca ar consuma mai mult de 2l mai mult. Nu i sa fac pipi pe mine de la atata. Consumul se duce spre dublu cand mergi incarcat, cu AC on, cu viteza, cu o rulota dupa tine etc... Dar lasand asta la o parte, nu crezi ca ar fi corect ca fiecare sa spuna un pic despre experienta lui cu masinile, ce varsta, cati km a petrecut la volanul unei masini benz/diesel... Sau daca vorbim doar din auzite Edited by maxtron_69, 12 September 2016 - 20:48. |
#114
Posted 12 September 2016 - 20:44
DannyMC, on 12 septembrie 2016 - 19:44, said:
Cred ca ai pierdut ceva vreme sa gasesti postarea aia!Care nici macar nu e sustinita cu vreo poza! Eu pot sa-ti arat (cu poze) consum de 5.7 la viteza medie de 113 km/h? Tu poti sa arati in cel mai bun caz o poza cu un CB mincinos intr-o situatie total irelevanta. Fa consumul din plin in plin dupa vreo 500km si revin-o. http://www.spritmoni...ail/672167.html Consumuri reale. Edited by devlin2427, 12 September 2016 - 20:47. |
#115
Posted 12 September 2016 - 20:45
jericho, on 12 septembrie 2016 - 20:17, said:
te-aas ruga sa imi spui doar atunci cand o sa conduci... pana atunci, e doar gargara... dar cel mai bine faci un raport catre comisia europeana si catre marii producatorii de diesel, nu mai pierde timpul cu prostii de pe softpedia... |
#116
Posted 12 September 2016 - 20:56
Pai vorbim despre lucruri PE care nu le cunoaștem? E frumos așa? Hai maxtroane, nu te supăra, 150 cp benzină pe un suv de 2 tone e țeapă, au mai luat și alții. Zi mersi ca acum ai cu ce cara porumbul de la țară.
|
#117
Posted 12 September 2016 - 20:57
valitudor, on 12 septembrie 2016 - 20:13, said:
Zi-o in fata, drept, fara ocolisuri. lasati-ma cu prostii de 135 km/h pe autostrada... Quote Oricum, si la 135km/h consumul la benzinare e atroce. ATROCE. Quote
Eu zic ca benzinarul consuma cu 20-30% mai mult decat dieselul. Iar dieselul este mai comod de condus la drum lung. Exclus in oras, unde benzinarul este mai sprinten la plecari, chiar daca are mai putini CP. Toate au avantaje si dezavantaje, nu inteleg invrajbirea unora impotriva altora... |
#118
Posted 12 September 2016 - 20:58
Eficienta dieselului e una, costurile anti-poluare alta, si rentabilitatea financiara partea 3... discutiile de aici nu-si au sensul.
Tendintele de viitor sunt clare: 1. Cresterea costului pt diesele, scaderea eficientei si fiabilitatii 2. Cresterea eficientei benzinarelor, in special turbo, costurile si fiabilitatea raman sub control 3. Tehnologia hibrid poate compensa acolo unde benzina este in inferioritatea solutiei diesel, costurile hibridelor in scadere. ________ Cum cred ca va fi viitorul? Masini mici, ieftine / rulaj mic si frecvent? Motor turbo benzina. Creste pretul, si cresc pretentiile de la masina? Motor mai mare, hibrid, eventual plug in. Dieselele cred ca vor mai ramane doar pe masinile comerciale, pe dube de 3,5t, si acolo, doar pe extern, pe intern vor fi fortati distribuitorii sa bage bani in electrice. Audi Q7 e-tron e un exemplu contra-naturii, oita Dolly a automobilismului si tremura tabla pe el de la suflarea rece a Teslei Edited by Albatraoz, 12 September 2016 - 21:02. |
|
#119
Posted 12 September 2016 - 20:58
#120
Posted 12 September 2016 - 21:02
Quote nu te chinui, s-ar putea sa nu iti ajunga cei 50 de litri din rezervor... mers cu aia 135 cam 50% din drum.. intre 6-8l conform computerului de bord, in functie de panta. consum mediu pe toata distanta, 7.3. (38km, 33 autostrada 5 oras, 5 santiere pe drum). |
#121
Posted 12 September 2016 - 21:17
#122
Posted 12 September 2016 - 21:22
restu parametrilor: 1800kg, cutie automata.
Quote Sa-ti zic pe autostrada, in funtie de panta cat scoate? |
#123
Posted 12 September 2016 - 21:24
|
#124
Posted 12 September 2016 - 22:51
Torquemada-666, on 12 septembrie 2016 - 19:34, said:
"Ca lumea e .... Ca sa scoti consumul dat de fabricant trebuie sa mergi extrem de incet. Dau 2 exemple: - Mercedes, motor de 3000 v6, cutie 7 trepte automata. Consum ext dat de carte:6.5. Consum real: 7-10 - Porsche, motor de 3400, boxer, cutie manuala 6 trepte. Consum ext dat de carte: 7.3 Consum real: 8-16. Pacaleala e in capul celor ce cred ca acele cifre se scot daca mergi cu peste 90" Se aplica acelasi raport si la litraj mai mic. Ma mai injura el in PM, ne contrazicem non-stop, dar aici sunt de acord cu el, asa narod cum e el. Greu, foarte greu, scoti un consum la drum lung cu o benzinara, cum usor scoti cu un diesel. Fac acum un mic off-topic: m-am speriat si eu la inceput de zisele "cunoscatorilor" care ziceau ca daca nu faci minim 20-30k km/an, nu merita diesel. Ba nu! Diesel merita din prima zi, mai ales ca la masini SH nu se mai aplica "teoria" asta idioata. Ca sa inchei intr-o nota pozitiva, fiecare e liber sa aleaga ce vrea, in bugetul lui, si influentat de amicii lui. Ca pana la urma la asta se rezuma totul, nu? |
#125
Posted 12 September 2016 - 23:28
Nu mai rețin, Dieselul e ăla care consumă puțin și poluează enorm?
|
#126
Posted 12 September 2016 - 23:38
As opozite to benzina care consuma mult si polueaza minuscul?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users