Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Premier Energy se listeaza la bursa

Unde recomandati un CT cu Casa de...

Adaptare masina pentru o persoana...

Bios laptop Myria MY8315
 Folie display laptop in Bucuresti?

Pagina Wikipedia

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...
 Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat
 Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...
 

Renault va renunta la motoare diesel in Europa

- - - - -
  • Please log in to reply
194 replies to this topic

#109
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View PostPengoon, on 12 septembrie 2016 - 19:53, said:

Peste 20 min ma duc acas' 38km autostrada si setez cruise control la 135 daca permite circulatia, sa vaz ce zice computeru' de bord la 2.0 tfsi.

Fa-ma sa inteleg! Tu sustii, la fel ca gasca vesela, ca motorul diesel este perfect suplinit de cel pe benzina? Ca dieselul nu are azi NICIUN avantaj in fata celui benzinar?
Zi-o in fata, drept, fara ocolisuri. lasati-ma cu prostii de 135 km/h pe autostrada... :)

Eu zic ca benzinarul consuma cu 20-30% mai mult decat dieselul. Iar dieselul este mai comod de condus la drum lung. Exclus in oras, unde benzinarul este mai sprinten la plecari, chiar daca are mai putini CP. Toate au avantaje si dezavantaje, nu inteleg invrajbirea unora impotriva altora...

View Postjericho, on 12 septembrie 2016 - 20:10, said:

De când da compresie de diesel turbo la aspirate

Bre, eu ti-am mai spus. Compresie de diesel in loc de supralimentare = reducere de costuri

Nu exista niciun avantaj al cresterii compresiei in fata supraalimentarii decat cel al reducerii de costuri pentru nefolosirea: tubulaturii, compresor, intercooler, turbina, etc

Cu putina logica si cunostinte auto poti vedea dincolo de marketing...

#110
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,062
  • Înscris: 02.09.2005
te-aas ruga sa imi spui doar atunci cand o sa conduci... pana atunci, e doar gargara...
dar cel mai bine faci un raport catre comisia europeana si catre marii producatorii de diesel, nu mai pierde timpul cu prostii de pe softpedia...

Edited by jericho, 12 September 2016 - 20:18.


#111
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Dar eu nu am spus niciun cuvant despre masina ta, cum se comporta pe drum, cum te simti in ea, etc, asa ca nu vad de ce ma indemni s-o conduc dupa care sa-mi dau cu parerea

Am spus doar ca este o prostie sa crezi cu atata convingere in declaratiile de marketing ale unui producator, cauta sa intelegi si o sa vezi care sunt simple declaratii si care au ceva adevar la mijloc. Si nu intotdeauna este nevoie sa conduci masina.

Orice benzinara cu turbina are raport de compresie de cel putin 16:1, cu o eficienta semnificativ mai mare datorata admisiei racite prin inter-cooler. Cat are Mazda raportul de compresie, cum raceste aerul Mazda?

View Postjericho, on 12 septembrie 2016 - 20:17, said:

dar cel mai bine faci un raport catre comisia europeana si catre marii producatorii de diesel, nu mai pierde timpul cu prostii de pe softpedia...
Bati campii aici. Ce raport sa fac, pentru ce?

Edited by valitudor, 12 September 2016 - 20:22.


#112
Kazmer

Kazmer

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,307
  • Înscris: 25.11.2010
Passat diesel 150cp consum mediu 6.2

http://www.spritmoni...160&powerunit=2

Passat benzina 150 CP consum mediu 7.6

http://www.spritmoni...160&powerunit=2

Cine zicea ca dublu?

La reprize 80-120 benzina 6s vs diesel 7s. Deci la ce bun ca diesel are cuplu mai mult? E o obsesie  spalarea pe creier. Eu as alege benzina și daca ar consuma mai mult de 2l mai mult. Nu i sa fac pipi pe mine de la atata.


#113
maxtron_69

maxtron_69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,534
  • Înscris: 18.08.2010

View Postjericho, on 12 septembrie 2016 - 19:43, said:

exact, vorbim de lucruri pe care nu le stim...
si da, cine face legi ia in calcul "in general", nu exceptiile...
Eram sigur ca nu te vei opri aici, cum ai spus... Posted Image am vazut ce ai scris inainte sa editezi Posted Image dar evident nu exista rusini pe aici.

Ti-a scapat esentialul, care era ca nu poti tu stabili ce e "in general", dar am vazut deja ca iti e f greu sa accepti ca exista o lume intreaga in afara de cea din capul tau, conceptiile tale etc...

View Postvalitudor, on 12 septembrie 2016 - 19:45, said:

Aici ai dreptate Posted Image
Nu, s-a razgandit, nu se va opri aici Posted Image

View PostKazmer, on 12 septembrie 2016 - 20:37, said:

Passat diesel 150cp consum mediu 6.2

http://www.spritmoni...160&powerunit=2

Passat benzina 150 CP consum mediu 7.6

http://www.spritmoni...160&powerunit=2

Cine zicea ca dublu?

La reprize 80-120 benzina 6s vs diesel 7s. Deci la ce bun ca diesel are cuplu mai mult? E o obsesie  spalarea pe creier. Eu as alege benzina și daca ar consuma mai mult de 2l mai mult. Nu i sa fac pipi pe mine de la atata.
Posted Image Am ajuns si la "ce conteaza ca ai cuplu mai mare"... uite asta e valoarea argumentelor talibanilor benzinari...
Consumul se duce spre dublu cand mergi incarcat, cu AC on, cu viteza, cu o rulota dupa tine etc...
Dar lasand asta la o parte, nu crezi ca ar fi corect ca fiecare sa spuna un pic despre experienta lui cu masinile, ce varsta, cati km a petrecut la volanul unei masini benz/diesel...
Sau daca vorbim doar din auzite

Edited by maxtron_69, 12 September 2016 - 20:48.


#114
devlin2427

devlin2427

    zerofuxgiven

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,292
  • Înscris: 22.05.2008

View PostDannyMC, on 12 septembrie 2016 - 19:44, said:

Cred ca ai pierdut ceva vreme sa gasesti postarea aia!Care nici macar nu e sustinita cu vreo poza! Eu pot sa-ti arat (cu poze) consum de 5.7 la viteza medie de 113 km/h?

Tu poti sa arati in cel mai bun caz o poza cu un CB mincinos intr-o situatie total irelevanta. Fa consumul din plin in plin dupa vreo 500km si revin-o.

http://www.spritmoni...ail/672167.html

Consumuri reale.

Edited by devlin2427, 12 September 2016 - 20:47.


#115
maxtron_69

maxtron_69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,534
  • Înscris: 18.08.2010

View Postjericho, on 12 septembrie 2016 - 20:17, said:

te-aas ruga sa imi spui doar atunci cand o sa conduci... pana atunci, e doar gargara...
dar cel mai bine faci un raport catre comisia europeana si catre marii producatorii de diesel, nu mai pierde timpul cu prostii de pe softpedia...
Ce sa conduca prietene, fix o masina care o vrei tu? Pana acum ii dadeai cu condusul motoarelor turbo pe benzina, acum ai schimbat placa de cand ai vazut ca nu prea ai ce sa conduci.

#116
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,062
  • Înscris: 02.09.2005
Pai vorbim despre lucruri PE care nu le cunoaștem? E frumos așa? Hai maxtroane, nu te supăra, 150 cp benzină pe un suv de 2 tone e țeapă, au mai luat și alții. Zi mersi ca acum ai cu ce cara porumbul de la țară.

#117
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,939
  • Înscris: 11.06.2003

View Postvalitudor, on 12 septembrie 2016 - 20:13, said:

Zi-o in fata, drept, fara ocolisuri. lasati-ma cu prostii de 135 km/h pe autostrada... :)
pai io am introdus valoarea aia arbitrara si am sustinut ca

Quote

Oricum, si la 135km/h consumul la benzinare e atroce. ATROCE.
?

Quote

Eu zic ca benzinarul consuma cu 20-30% mai mult decat dieselul. Iar dieselul este mai comod de condus la drum lung. Exclus in oras, unde benzinarul este mai sprinten la plecari, chiar daca are mai putini CP. Toate au avantaje si dezavantaje, nu inteleg invrajbirea unora impotriva altora...
"comod" iara e un termen arbitrar ca e perceput absolut diferit si depinde in mare masura de ce esti obisnuit. Io de ex. eram obisnuit la un moment dat cu un VW 1300 44CP, la care orice depasire de camion trebuia sa mi-o pregatesc temeinic. Era o masina "de cult"? absolut. era o masina comod de condus? no way. de fapt era un cosmar. mie Z3-ul meu mi se pare comod. la atii nu.

#118
Albatraoz

Albatraoz

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 21.08.2016
Eficienta dieselului e una, costurile anti-poluare alta, si rentabilitatea financiara partea 3... discutiile de aici nu-si au sensul.

Tendintele de viitor sunt clare:

1. Cresterea costului pt diesele, scaderea eficientei si fiabilitatii
2. Cresterea eficientei benzinarelor, in special turbo, costurile si fiabilitatea raman sub control
3. Tehnologia hibrid poate compensa acolo unde benzina este in inferioritatea solutiei diesel, costurile hibridelor in scadere.
________
Cum cred ca va fi viitorul?

Masini mici, ieftine / rulaj mic si frecvent?
Motor turbo benzina.

Creste pretul, si cresc pretentiile de la masina?
Motor mai mare, hibrid, eventual plug in.

Dieselele cred ca vor mai ramane doar pe masinile comerciale, pe dube de 3,5t, si acolo, doar pe extern, pe intern vor fi fortati distribuitorii sa bage bani in electrice.
Audi Q7 e-tron e un exemplu contra-naturii, oita Dolly a automobilismului si tremura tabla pe el de la suflarea rece a Teslei

Edited by Albatraoz, 12 September 2016 - 21:02.


#119
crokodilu

crokodilu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,913
  • Înscris: 28.12.2006

View PostKazmer, on 12 septembrie 2016 - 20:37, said:

Deci la ce bun ca diesel are cuplu mai mult? .
More is less!

Quote

acolo unde benzina este in inferioritatea solutiei diesel
Benzina este inferioara dieselului?

Edited by crokodilu, 12 September 2016 - 21:00.


#120
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,939
  • Înscris: 11.06.2003

Quote

nu te chinui, s-ar putea sa nu iti ajunga cei 50 de litri din rezervor...
:D
mers cu aia 135 cam 50% din drum.. intre 6-8l conform computerului de bord, in functie de panta. consum mediu pe toata distanta, 7.3. (38km, 33 autostrada 5 oras, 5 santiere pe drum).

#121
crokodilu

crokodilu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,913
  • Înscris: 28.12.2006

View PostPengoon, on 12 septembrie 2016 - 21:02, said:

7.3.
Am scos sub 6 in oras Posted Image
Sa-ti zic pe autostrada, in funtie de panta cat scoate?

Edited by crokodilu, 12 September 2016 - 21:19.


#122
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,939
  • Înscris: 11.06.2003
restu parametrilor: 1800kg, cutie automata.

Quote

Sa-ti zic pe autostrada, in funtie de panta cat scoate?
zi, ca poate vedem pan' la urma ce-i aia atroce.

#123
crokodilu

crokodilu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,913
  • Înscris: 28.12.2006

View PostPengoon, on 12 septembrie 2016 - 21:22, said:

restu parametrilor: 1800kg, cutie automata.
Idem, stai linistit.

Quote

zi, ca poate vedem pan' la urma ce-i aia atroce.
Nustu, ca-i in functie de panta. Dar de la predeal de ex. am venit sub 4.

Edited by crokodilu, 12 September 2016 - 21:27.


#124
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostTorquemada-666, on 12 septembrie 2016 - 19:34, said:

"Ca lumea e ....
Ca sa scoti consumul dat de fabricant trebuie sa mergi extrem de incet.
Dau 2 exemple:
- Mercedes, motor de 3000 v6, cutie 7 trepte automata. Consum ext dat de carte:6.5. Consum real: 7-10
- Porsche, motor de 3400, boxer, cutie manuala 6 trepte. Consum ext dat de carte: 7.3
Consum real: 8-16.
Pacaleala e in capul celor ce cred ca acele cifre se scot daca mergi cu peste 90"

Se aplica acelasi raport si la litraj mai mic.
Per ansamblu, nu pot sa nu fiu de acord cu adversarul meu, Torquemada666, pe tema asta.
Ma mai injura el in PM, ne contrazicem non-stop, dar aici sunt de acord cu el, asa narod cum e el.
Greu, foarte greu, scoti un consum la drum lung cu o benzinara, cum usor scoti cu un diesel.

Fac acum un mic off-topic: m-am speriat si eu la inceput de zisele "cunoscatorilor" care ziceau ca daca nu faci minim 20-30k km/an, nu merita diesel.
Ba nu! Diesel merita din prima zi, mai ales ca la masini SH nu se mai aplica "teoria" asta idioata.

Ca sa inchei intr-o nota pozitiva, fiecare e liber sa aleaga ce vrea, in bugetul lui, si influentat de amicii lui.
Ca pana la urma la asta se rezuma totul, nu?

#125
mufa

mufa

    Porc misogin

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 40,799
  • Înscris: 13.01.2005
Nu mai rețin, Dieselul e ăla care consumă puțin și poluează enorm?

#126
crokodilu

crokodilu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,913
  • Înscris: 28.12.2006
As opozite to benzina care consuma mult si polueaza minuscul?

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate