Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Renault va renunta la motoare diesel in Europa
#37
Posted 08 September 2016 - 12:32
Kazmer, on 08 septembrie 2016 - 12:24, said:
De unde tot rasariti. În ce secol traiti? RedDev, on 08 septembrie 2016 - 12:26, said:
Benzina mea are consum de ~8% în oraș. Ca nu stii tu sa consume mai mult altele, asta e bine de mentionat: nu stii tu. Edited by curentelectric, 08 September 2016 - 12:34. |
#38
Posted 08 September 2016 - 12:37
Discuția era în jurul ideii că lumea cumpără diesel și fac drumuri de 4 km în oraș. Nu am văzut mamă la Lidl în parcare care nu conduce neapărat TDI. Și nu cred că ele muncesc ca și comis-voiajori.
Și altă supărare e față de ăia care își iau mașini super-late și nu le pot parca fără să ocupe 3 spații. Man, e Europa, iei mașină gen Opel Corsa. Suntem super-îngrămădiți. |
#39
Posted 08 September 2016 - 12:45
primuministru, on 08 septembrie 2016 - 11:59, said:
Greu de pus in practica o astfel de decizie.Nu poti interzice numai autoturismele, trebuie interzise TOATE masinile cu motoare diesel, de la masini mici, van-uri, dube de 3,5t pana la..TIR-uri. De cumparat se vor cumpara in continuare.Ce nu inteleg multi e ca oricum masinile diesel nu-s destinate traficului prin oras. Edited by Wotan, 08 September 2016 - 12:47. |
#40
Posted 08 September 2016 - 13:57
Ma bucur ca au luat in sfarsit aceasta decizie. Dieselul chiar daca e mai economic , polueaza mult mai rau . De ex GPL e cel mai neeconomic, si totusi e cel mai nepoluant.
|
#41
Posted 08 September 2016 - 14:14
Presimt ca topicul asta devine teren de lupta intre benzinari si diesel-ari. De ce atata ura? De ce va bucurati cei din tabara opusa? Viitorul pregateste si benzinarilor ceva neplacut.
Calmati-va! Nu castigam nimic daca ne "razboim" cu postari care mai de care.Ce va fi va fi.Oricum inca se vand foate bine dieselurile. App:mi-am luat un dci nou acum o luna jumate si toarce ca un motan E6. Sanatosi sa fim si DRUMURI BUNE! Edited by Adi blondu, 08 September 2016 - 14:15. |
#42
Posted 08 September 2016 - 16:21
Wotan, on 08 septembrie 2016 - 11:45, said:
Probabil legislatia va interzice in viitor intrarea in marile orase cu autoturisme cu motoare diesel, pentru a micsora poluarea. Parisul deja si-a propus ca pana in 2020 sa faca asta: http://www.largus.fr...20-7935384.html . Probabil ca si alte orase vor urma, asa ca posibilitatile de utilizare al unei masini diesel vor fi tot mai limitate. laur_radu, on 08 septembrie 2016 - 13:57, said:
Ma bucur ca au luat in sfarsit aceasta decizie. Dieselul chiar daca e mai economic , polueaza mult mai rau . De ex GPL e cel mai neeconomic, si totusi e cel mai nepoluant. Uite,asa arata evacuarea la masina mea diesel care tocmai a implinit 8 ani.....stai liniștit ca n-am sters-o cu șervețelul. Attached Files |
#43
Posted 08 September 2016 - 17:13
Mai dureaza pana dispar masinille diesel de la vanzare. Ca sa nu mai zic de pe strazi, cele vandute, nu pot disparea asa peste noapte.
|
#44
Posted 08 September 2016 - 17:37
arab, on 08 septembrie 2016 - 09:42, said:
http://www.capital.r...e-europene.html Era si cazul, cu parere de rau pentru multi dintre romani! Asta e tendinta pentru 10 ani de acum inainte. Se cumpara inca masini diesel la noi, dar mai putine insa, benzina ia amploare, cum e si normal. Nu e normal ceva doar ca ai tu benzinara... Mergi intr-o excursie cu benzinara cu 5 pers si bagaje si eventual o rulota si apoi de curiozitate inchiriaza un diesel si fa comparatie... Scandalul VW a oprit dieselul din expansiunea in SUA, si asta e marele pacat. E timpul ca si acolo sa se renunte la motoarele de 5l ineficiente si care consuma/polueaza mult mai mult ca un diesel shmecherul, on 08 septembrie 2016 - 09:53, said:
Eu inca mult timp de acum inainte o sa prefer dieselul, chiar si second, pentru cuplul mare si constant la turatii destul de mici. Voi chiar credeti ca un benzinar de 1.6, turat la 7000 de ture pentru a scoate aceeasi putere si cuplu ca un diesel de 1.6 la o turatie de aproximativ 2000 ture, vor avea aceeasi viata? Dar din ce este facut wibrochenul ala din titan? Kazmer, on 08 septembrie 2016 - 10:14, said:
Inca unul incremenit în epoca motoarelor benzina aspirat. În afara de Mazda toti au în oferta benzina turbo. Du-te la un dealer și fa test cu benzina turbo vei vedea ca singurul avantaj diesel e consum 1l mai mic la compacte și maxim 2l la clasa medie. Hai sa fim seriosi, de unde scoti consumurile alea?? Uite oferta Toyota: https://www.toyota.r...3040-182254.pdf Unde sint motoare benzina Turbo? Si exemplele pot continua. Tot saracii astia de la VW conduc si la motoarele benzina turbo, dar totusi, sa ai o marca ca mazda care sa nu ofere, Toyota eu nu vad in oferta, ceva e in neregula, nu crezi? RedDev, on 08 septembrie 2016 - 12:26, said:
Benzina mea are consum de ~8% în oraș. Nu prea știu pe nimeni care să aibă consumuri mai mari pe benzină. Da, am citit pe net la mașini cu motoare mari și peste 150 cai-putere, sau mașini grele, dar aia e altă discuție. Lumea își ia diesel că e ușor. Consum scăzut, preț pe litru mic, cuplu ce îți permite să lași ambreiajul cum ai chef că nu se oprește motorul. Păi atunci de ce nu o cutie automată și nu ne mai ascundem după deget? Când voi vedea diesel-uri luate fiindcă proprietariul are multe drumuri externe atunci nu o să hulesc această motorizare. Sau nu mergi cu AC on? Sau nu mergi cu 4-5 persoane? Cunosti ca principala problema e ca masinile merg doar cu soferul (adica goale) si polueaza, in loc sa sharuiesti/planifici drumuri etc Dieselul are acum start/stop automat in oras, nu mai polueaza deloc! Sa nu uitam. In schimb, incearca cu benzinara ta sa tragi dupa tine o rulota si vezi consumul comparat cu un diesel. Mai pui si cutie automata si consumul creste si mai mult. Pret/litru mic la diesel? Unde traiesti mai omule tu, in multe tari dieselul e deja mai scump, iar in Ro diferenta e NEGLIJABILA. Cutia automata nu creste cuplul... asa cum se intelege din ce ai scris tu. Cuplul mare la turatii mici e in schimb modul cel mai sigur de a scadea consumul laur_radu, on 08 septembrie 2016 - 13:57, said:
Ma bucur ca au luat in sfarsit aceasta decizie. Dieselul chiar daca e mai economic , polueaza mult mai rau . De ex GPL e cel mai neeconomic, si totusi e cel mai nepoluant. Uita-te acolo, emisii CO2: mult mai mici la diesel, desi are cuplu mai mare cu mult. Punct. Nu generaliza. Benzinarele nu sint adaptate decat pt masini mici pt curse in oras RedDev, on 08 septembrie 2016 - 12:37, said:
Discuția era în jurul ideii că lumea cumpără diesel și fac drumuri de 4 km în oraș. Nu am văzut mamă la Lidl în parcare care nu conduce neapărat TDI. Și nu cred că ele muncesc ca și comis-voiajori. Și altă supărare e față de ăia care își iau mașini super-late și nu le pot parca fără să ocupe 3 spații. Man, e Europa, iei mașină gen Opel Corsa. Suntem super-îngrămădiți. Nu uita ca dieselul emite mai putin CO2 ca o benzinara. In oras, motorul se opreste la acel TDI care il invidiezi tu, la fiecare stop, in timp ce caruta de opel corsa polueaza continuu. O mama are nevoie si de mai mult spatiu ca tine, evident... si nici nu stii tu cate curse in afara orasului fac... si inca ceva. Un golf tdi nu e o masina mare... din contra. Dar pt un detinator de corsa, invidia e mare. Edited by maxtron_69, 08 September 2016 - 17:30. |
#45
Posted 08 September 2016 - 17:46
RedDev, on 08 septembrie 2016 - 12:37, said:
Și altă supărare e față de ăia care își iau mașini super-late și nu le pot parca fără să ocupe 3 spații. Man, e Europa, iei mașină gen Opel Corsa. Suntem super-îngrămădiți. Opel corsa 3817 mm x 1646 mm Ford mondeo 4778 mm x 2078 mm Cu 90 respectiv 20cm mai lung/lat, nu-i un capat de tara, diferenta cam cat sa parchezi o trotineta. Edited by crokodilu, 08 September 2016 - 17:47. |
#46
Posted 08 September 2016 - 18:42
crokodilu, on 08 septembrie 2016 - 17:46, said:
Asa am zis si eu initial, pana m-am uitat la dimensiuni: Opel corsa 3817 mm x 1646 mm Ford mondeo 4778 mm x 2078 mm Cu 90 respectiv 20cm mai lung/lat, nu-i un capat de tara, diferenta cam cat sa parchezi o trotineta. Dar matematica ta e gresita: 2078-1646=432mm |
|
#48
Posted 08 September 2016 - 20:40
maxtron_69, on 08 septembrie 2016 - 17:37, said:
E normal in capul tau... numai cine nu a condus un diesel nu stie ca obtii cuplu dublu cu consum jumate fata de benzina, mai ales cand tragi o rulota (nr de rulote creste cu 500% anual), urci o panta, mergi cu AC on etc Nu e normal ceva doar ca ai tu benzinara... Mergi intr-o excursie cu benzinara cu 5 pers si bagaje si eventual o rulota si apoi de curiozitate inchiriaza un diesel si fa comparatie... Like, o data pe an sau mai rar? Unde sint motoare benzina Turbo? Si exemplele pot continua. Tot saracii astia de la VW conduc si la motoarele benzina turbo, dar totusi, sa ai o marca ca Mazda care sa nu ofere, Toyota eu nu vad in oferta, ceva e in neregula, nu crezi? TSI, TFSI, Ecotec, EcoBoost, TCe, T... Sau nu mergi cu AC on? Sau nu mergi cu 4-5 persoane? Cunosti ca principala problema e ca masinile merg doar cu soferul (adica goale) si polueaza, in loc sa sharuiesti/planifici drumuri etc Sa fim corecti totusi, cam cat la suta din drumuri le poti share-ui cu placere? 10% cu indulgenta. Dieselul are acum start/stop automat in oras, nu mai polueaza deloc! Sa nu uitam. In schimb, incearca cu benzinara ta sa tragi dupa tine o rulota si vezi consumul comparat cu un diesel. M-ai speriat, am crezut ca doar Mercedes au start/stop pe benzinare. Suntem in 2016 totusi. Vezi ca te cam repeti cu rulota aia - lipsa de argumente? Edited by OutOfMind, 08 September 2016 - 20:43. |
#49
Posted 08 September 2016 - 20:52
maxtron_69, on 08 septembrie 2016 - 17:37, said: E normal in capul tau... numai cine nu a condus un diesel nu stie ca obtii cuplu dublu cu consum jumate fata de benzina, mai ales cand tragi o rulota (nr de rulote creste cu 500% anual), urci o panta, mergi cu AC on etc Nu e normal ceva doar ca ai tu benzinara... Mergi intr-o excursie cu benzinara cu 5 pers si bagaje si eventual o rulota si apoi de curiozitate inchiriaza un diesel si fa comparatie... Scandalul VW a oprit dieselul din expansiunea in SUA, si asta e marele pacat. E timpul ca si acolo sa se renunte la motoarele de 5l ineficiente si care consuma/polueaza mult mai mult ca un diesel De fapt un benzinar de 1.6 nu va scoate cuplul unui diesel cam niciodata, si asta e problema, pe de o parte, se vand tot mai multe SUV uri si rulote, pe de alta, nu mai vrem diesel... nu are logica Si daca vrea omul sa isi ia mazda? Hai sa fim seriosi, de unde scoti consumurile alea?? Uite oferta Toyota: https://www.toyota.r...3040-182254.pdf Unde sint motoare benzina Turbo? Si exemplele pot continua. Tot saracii astia de la VW conduc si la motoarele benzina turbo, dar totusi, sa ai o marca ca Mazda care sa nu ofere, Toyota eu nu vad in oferta, ceva e in neregula, nu crezi? Nu te supara, dar cam orice benzinara are peste 8% consum in oras, pana si un focus, darmite masini mai mari. Tu poate ai o masina f mica, gen Spark/Matiz/Igo? Sau nu mergi cu AC on? Sau nu mergi cu 4-5 persoane? Cunosti ca principala problema e ca masinile merg doar cu soferul (adica goale) si polueaza, in loc sa sharuiesti/planifici drumuri etc Dieselul are acum start/stop automat in oras, nu mai polueaza deloc! Sa nu uitam. In schimb, incearca cu benzinara ta sa tragi dupa tine o rulota si vezi consumul comparat cu un diesel. Mai pui si cutie automata si consumul creste si mai mult. Pret/litru mic la diesel? Unde traiesti mai omule tu, in multe tari dieselul e deja mai scump, iar in Ro diferenta e NEGLIJABILA. Cutia automata nu creste cuplul... asa cum se intelege din ce ai scris tu. Cuplul mare la turatii mici e in schimb modul cel mai sigur de a scadea consumul https://www.toyota.r...3040-182254.pdf Uita-te acolo, emisii CO2: mult mai mici la diesel, desi are cuplu mai mare cu mult. Punct. Nu generaliza. Benzinarele nu sint adaptate decat pt masini mici pt curse in oras Nu exista masina sa necesite 3 spatii, e doar frustrarea ta personala ca nu iti poti lua decat Corsa, asa cum am banuit, esti detinator de benzinara mica si nu suporti pe cei care au orice mai mare. Nu uita ca dieselul emite mai putin CO2 ca o benzinara. In oras, motorul se opreste la acel TDI care il invidiezi tu, la fiecare stop, in timp ce caruta de Opel corsa polueaza continuu. O mama are nevoie si de mai mult spatiu ca tine, evident... si nici nu stii tu cate curse in afara orasului fac... si inca ceva. Un golf tdi nu e o masina mare... din contra. Dar pt un detinator de corsa, invidia e mare. 1. Ce benzina turbo ai condus? 2. Da un singur exemplu la care varianta diesel are cuplu 30% mai mare decat turbo benzina nu dublu cum zici tu. Și chiar daca are cuplu cu 20% mai mare performanta e aprox aceeași. 3. Toyota auris are 1.2 turbo celelalte modele încă nu au primit dar urmeaza. Honda civic model nou va fi exclusiv turbo. Uite colegul cu 1.0 TSI a facut 4.2 consum. Cunoaștem placa diesel Consuma 2.2 în aceleași condiții. http://forum.softped...6#entry19799096 Nu mai vorbiți ce nu cunoașteți. Mergeți faceți test cu benzina turbo și după aia reveniți. |
#50
Posted 08 September 2016 - 20:53
maxtron_69, on 08 septembrie 2016 - 17:37, said:
De fapt un benzinar de 1.6 nu va scoate cuplul unui diesel cam niciodata Compari diesel aspirat cu benzinar aspirat, nu? Sau turbo versus turbo? NU de altceva, dar in ambele situatii ceea ce ai spus sus e un nonsens. A, compari benzinar aspirat versus diesel turbo? Hih, halal comparatie. |
#51
Posted 08 September 2016 - 21:30
maxtron_69, on 08 septembrie 2016 - 17:37, said:
Cutia automata nu creste cuplul... asa cum se intelege din ce ai scris tu. Adica automata! Edited by DannyMC, 08 September 2016 - 21:49. |
|
#52
Posted 09 September 2016 - 08:44
Fanii diesel nu pot sa priceapa ca exista benzina turbo. chiar daca stiu ei cred ca sunt ca aspiratele.
Am fost la BMW și vanzatorul a fost șocat ca vreau motor pe benzina zicea ca sunt primul client care vrea asa ceva. Incerca să-mi zica de cuplu diesel de la 1700 iar benzina peste 3000.si cand se uita în fisa tehnica să-mi arate surpriza diesel avea cuplu maxim în plaja 1750-2750 iar benzina 1250-4250 |
#53
Posted 09 September 2016 - 10:01
Am văzut multe mașini parcate aiurea pentru că posesorului îi e lene să o centreze. Indiferent de clasa mașinii însă la mașinile late și lungi e mai preponderent. Numai că mașinile mici întră frumos din prima în 90% din parcări.
Eu mereu voi miza pe mașini mici atât timp cât conduc în Europa sau Japonia. Nu e o chestie de invidie că nu-mi pot permite numai Skodae Fabia ci e o chestie de bun simț: în Europa e civilizat numai cu mașini mici în oraș. Plus că te poți strecura mult mai ușor printre mașini parcate și cele care virează la stânga. Când mă voi duce în SUA sau Australia... Mașinile cu start-stop sunt poate 10%. La semafoare stau cu câte 16- 20 de mașini (4 benzi) și aud poate la 2-3 zile una care are pornit sistemul acesta. Anyway, următoarea mașină e benzină turbo automată, deși dealer-ul îmi tot recomanda diesel. Jenant e când trebuie să argumentezi vânzătorului de ce vrei produsul X în loc să zică: Da, facem cum doriți dumneavoastră. Edited by RedDev, 09 September 2016 - 10:05. |
#54
Posted 09 September 2016 - 10:15
Referitor la Renault, aici o analiza comparativa intre 0.9 Tce vs. 1.5 dCi ambele de 90 cp.
http://www.4tuning.r...-bun-17309.html 0.9 Tce: Putere maximă (CP/rpm): 90 / 5.250, Cuplu maxim (Nm/rpm): 135 / 2.500 1.5 DCi: Putere maximă (CP/rpm): 90 / 3.750, Cuplu maxim (Nm/rpm): 220 / 1.750 Consum urban: Tce: 7,5 litri / 100 km, dCi: 7,2 litri / 100 km Consum extra-urban: Tce: 5,8 litri / 100 km, dCi: 5,1 litri / 100 km Din punct de vedere al consumului si cheltuielilor clar nu mai iesi in castig cu dieselul. Singurul avantaj la diesel ar fi comoditatea data de cuplu la turatii joase. Dar, fata de de un benzinar aspirat care are cuplul maxim la 3500-4500 rpm, la turbo benzinare e la 2000-2500 rpm, deci nu e chiar atat de mare diferenta fata de diesel, in plus ai o gama de turatii disponibila de peste 1,5 ori mai mare. Trebuie doar sa turezi un pic mai mult. Daca 3000-4000 rpm ti se par multi, la o motocicleta sport ai cuplul maxim pe la 7000 si puterea maxima pe la 9500 rpm. missionnad, on 08 septembrie 2016 - 16:21, said:
Stiam ca se interzice doar daca masina nu are filtru de particule. Dieselurile facute inainte de 1997 au fost deja interzise. Vor sa elimine complet dieselurile din Paris din cauza emisiilor de particulate. Edited by Wotan, 09 September 2016 - 10:16. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users