Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Renault va renunta la motoare diesel in Europa
Last Updated: Sep 30 2016 07:49, Started by
jericho
, Sep 08 2016 09:29
·
0
#19
Posted 08 September 2016 - 11:50
Mda, o alta stire de romaniatv...CUM dracu sa renunte la ele cand 60% din vanzari si venituri o reprezinta masinile diesel ? Sa citam din comunicatul respectiv "More than 60% of the 1.6 million cars Renault sold in Europe last year were diesels."
CINE-I nebun sa faca asta ?? Daca obligi consumatorul sa ia numai benzinare, or sa se indrepte catre piata SH, cererea va fi mare, preturile vor creste. |
#20
Posted 08 September 2016 - 11:51
http://stiri.tvr.ro/...stii_74322.html
Particulele emise de un Diesel sunt mult mai multe si mai nocive, de aceea sunt incriminate. Sa fim seriosi, nu vedeti cum fumega un diesel, ca trebuie sa inchizi geamul a nu te ineci? Edited by arab, 08 September 2016 - 11:52. |
#21
Posted 08 September 2016 - 11:52
primuministru, on 08 septembrie 2016 - 11:50, said:
Mda, o alta stire de romaniatv...CUM dracu sa renunte la ele cand 60% din vanzari si venituri o reprezinta masinile diesel ? Sa citam din comunicatul respectiv "More than 60% of the 1.6 million cars Renault sold in Europe last year were diesels." CINE-I nebun sa faca asta ?? Daca obligi consumatorul sa ia numai benzinare, or sa se indrepte catre piata SH, cererea va fi mare, preturile vor creste. |
#22
Posted 08 September 2016 - 11:57
Jos cu dieselul. Cuplu mare de la turații mici, pornire doar lăsând ambreiajul, consum mic, preț per litru mai mic decât pe benzină. Prea ușor. Viața bună vine doar alegând dificultate ridicată.
|
#23
Posted 08 September 2016 - 11:58
#24
Posted 08 September 2016 - 11:59
jericho, on 08 septembrie 2016 - 11:52, said:
daca le vor interzice in orase (asa cum va fi in paris si londra din 2020), cine le va mai cumpara? Greu de pus in practica o astfel de decizie.Nu poti interzice numai autoturismele, trebuie interzise TOATE masinile cu motoare diesel, de la masini mici, van-uri, dube de 3,5t pana la..TIR-uri. De cumparat se vor cumpara in continuare.Ce nu inteleg multi e ca oricum masinile diesel nu-s destinate traficului prin oras. |
#26
Posted 08 September 2016 - 12:08
#27
Posted 08 September 2016 - 12:12
#28
Posted 08 September 2016 - 12:18
Am senzatia ca discutia asta se poarta avand la baza masina personala si mult mai putin realitatea. Si cei care tin la benzina o fac pentru autosatisfacerea orgoliului ca si-au luat benzina, cand aveau o varianta mai putin costisitoare pe diesel. De ce sa mergi in oras cu 7-8 la suta pe motorina, cand poti merge cu 11-12 la suta pe benzina ? Iar ca sa nu mai fie probleme de genul asta, nu-i mai bine sa nu avem de unde sa alegem ? Vorba unui coleg de mai sus, sa pleci de pe loc fara acceleratie, ce-i aia ?
Iar in legatura poluarea, c'mon, dieselul lasa particule care "mor" pe pamant (desi eu foarte rar am mai vazut automobile care fac asta), dar benzinarele noi mai toate sunt cu injectie directa. Iar alea intr-adevar polueaza. Si mult mai mult decat dieselul. Nu degeaba se pune problema filtrului de particule la benzinare. Concluzia: un articol manipulator, menit sa pregateasca terenul pentru ce vor unii sa se intample pe lumea asta. Edited by curentelectric, 08 September 2016 - 12:19. |
|
#30
Posted 08 September 2016 - 12:21
#32
Posted 08 September 2016 - 12:24
curentelectric, on 08 septembrie 2016 - 12:18, said:
Am senzatia ca discutia asta se poarta avand la baza masina personala si mult mai putin realitatea. Si cei care tin la benzina o fac pentru autosatisfacerea orgoliului ca si-au luat benzina, cand aveau o varianta mai putin costisitoare pe diesel. De ce sa mergi in oras cu 7-8 la suta pe motorina, cand poti merge cu 11-12 la suta pe benzina ? Iar ca sa nu mai fie probleme de genul asta, nu-i mai bine sa nu avem de unde sa alegem ? Vorba unui coleg de mai sus, sa pleci de pe loc fara acceleratie, ce-i aia ? Iar in legatura poluarea, c'mon, dieselul lasa particule care "mor" pe pamant (desi eu foarte rar am mai vazut automobile care fac asta), dar benzinarele noi mai toate sunt cu injectie directa. Iar alea intr-adevar polueaza. Si mult mai mult decat dieselul. Nu degeaba se pune problema filtrului de particule la benzinare. Concluzia: un articol manipulator, menit sa pregateasca terenul pentru ce vor unii sa se intample pe lumea asta. De unde tot rasariti. În ce secol traiti? |
#33
Posted 08 September 2016 - 12:24
|
#34
Posted 08 September 2016 - 12:26
Benzina mea are consum de ~8% în oraș. Nu prea știu pe nimeni care să aibă consumuri mai mari pe benzină. Da, am citit pe net la mașini cu motoare mari și peste 150 cai-putere, sau mașini grele, dar aia e altă discuție.
Lumea își ia diesel că e ușor. Consum scăzut, preț pe litru mic, cuplu ce îți permite să lași ambreiajul cum ai chef că nu se oprește motorul. Păi atunci de ce nu o cutie automată și nu ne mai ascundem după deget? Când voi vedea diesel-uri luate fiindcă proprietariul are multe drumuri externe atunci nu o să hulesc această motorizare. |
#35
Posted 08 September 2016 - 12:29
jericho, on 08 septembrie 2016 - 12:24, said:
pai articolul vine in urma declaratiilor facute Hint: au iesit ei in presa cu declaratia "may" sau au fost intrebati ? Acum intelegi ? Oricine poate declara asta. |
#36
Posted 08 September 2016 - 12:29
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users