Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Dieselul pe cale de disparitie in curand?
Ultima postare: mai 08 2024 23:33, Inițiat de
emil_sv
, aug 25 2016 08:05
·
42
#28351
Publicat: 10 ianuarie 2022 - 09:20
XL700VA, on 10 ianuarie 2022 - 07:04, said:
Ieri am făcut plinul la Diselache! 6,33 lei litru la OMV! Decartat 280 lei! Dacă mai scumpesc ăștia mult motorina, chiar ca dispare Diesel-ul singur! Multi vin si arata fel si fel de statistici despre achizitii dar indicatorul real pentru masini este pretul carburantului. Ar fi suficiente si caeva luni fara cerere ca sa o ieftineasca semnificativ dar pare ca a tot crescut cererea... |
#28352
Publicat: 10 ianuarie 2022 - 09:29
Prețul combustibililor, lăsând deoparte scumpirea petrolului, este dictat de accizele nesimțite. Astea plus TVA-ul depășesc 50% din suma pe care o plătim de fiecare dată când alimentăm. Cu alte cuvinte, alți bani sifonați aiurea de către statul mafiot.
Revenind la subiect, am auzit câțiva posesori de electrice plângându-se de faptul ca le-a crescut factura la curent. De pildă, am o cunoștință care nu-și mai folosește hibridul pe modul electric 🙂. |
#28353
Publicat: 10 ianuarie 2022 - 10:25
HEX2FUN, on 10 ianuarie 2022 - 09:10, said: Aici la “gretisti” poți sa cumperi Hyundai Nexo pe hidrogen, 85000 EUR si are 163CP. Săptămâna trecută am fost cu ro_explorer si am făcut drive test cu EV6, Cupra El Born si bineînțeles ca am fost peste tot cu Tesla lui. Trecând peste diferențele si asemănările dintre electrice si ICE, ceea ce am eu de remarcat este cât de departe sunt coreeni/asiaticii fata de europeni. KIA EV6 se bate ușor de la egal la egal cu A6 sau Seria 5. Singurul concurent pentru EV6 este Hyundai Ioniq, din Europa nu avem nimic. Cupra este o mașina interesantă si chiar fun de condus, dar este departe de ce oferă concurenta. Dispare dieselul mâine? Evident ca nu, dar când încerci o Tesla sau un EV6 este evident ca un sedan premium nu mai înseamnă BMW sau Audi, Tesla si Kia au devenit concurenți serioși intr-un ritm alert. Dispare diesel in 2030? Pentru turisme da, pentru camioane 2040. Pe lângă modele premium, mai sunt cele de oraș (e208, e2008, eMokka, Kona, Niro): toate mașinile astea poti sa ai in leasing personal undeva pe la 300-350 EUR pe luna. Pentru orașele mari reprezintă alternative foarte bune, nu au autonomie de 500 km, dar 200-250 km/zi in oraș reprezintă o autonomie suficientă pentru majoritatea. Bordul la KIA EV6 este cam încărcat pentru gusturile mele si HUD-ul AR chiar ma deranjează, dar calitatea asamblării, a materialelor si insonorizanta sunt premium. Am fost chemat de dealerul de unde mi-am luat Sportage acum doi ani,sa imi spuna de EV6 si de ce oferta are la ea si ca poate dau la schimb Sportage-ul si iau electrica. I-am spus ca are amnezie,eu am facut la ei finantare pentru masina si mai am 3 ani pana o achit si mai discutam atunci-)). Imi place EV6 cum arata,si interior,intradevar poate putin incarcata,dar mai ales exterior. Are un design frumos,peste ce ofera Tesla,dpmdv. Nu stiu insa cum sta cu autonomia dar in 3 ani mai apar si alte modele probabil si poate avanseaza si bateriile. Pana atunci,benzina sa traiasca -)) |
#28354
Publicat: 10 ianuarie 2022 - 11:07
#28355
Publicat: 10 ianuarie 2022 - 14:46
Shcherbina, on 10 ianuarie 2022 - 02:25, said:
De ce ai vrea cabluri si fire pe sus in orase ma depaseste total. Reţeaua aeriană de contact e totuşi cea mai eficientă la transport la nivelul solului. Sunt şi sisteme fără fir - parcă în Franţa au un tramvai de genul, dar sunt ceva mai costisitoare şi să am 550, 600, 750, 825 Volţi la nivelul solului, nu sună prea plăcut, deşi sisteme din astea au mai fost în trecut. https://en.wikipedia...rent_collection dacă merge şi acest link: https://comp.ddot.dc...resentation.pdf poate e ăsta: https://ddot.dc.gov/...Street 1972.pdf Pentru mine reţeaua de contact a tramvaielor şi troleibuzelor face parte din farmecul unui oraş cu transport electric (nu-mi plac oraşele care nici măcar troleibuz nu au). Poate fiind Bucureştean get-beget m-am obişnuit cu ele. |
#28356
Publicat: 10 ianuarie 2022 - 15:16
iweri s-a curatat de pe topic, apoi s-a continuat flame-ul fara stres. nu mai trunchiez acum topicul, insa daca se continua cu aceleasi exprimari cu ipocritule, vomiti, fumezi, te droghezi, etnobotanice si alte minuni de genul, veti lua aceeasi cale cu altii ce deja ne privesc de pe margine.
e alegerea voastra daca banca de rezerve este mai apetisanta sau o discutie civilizata. |
#28357
Publicat: 10 ianuarie 2022 - 19:26
Horica00, on 10 ianuarie 2022 - 09:29, said:
Prețul combustibililor, lăsând deoparte scumpirea petrolului, este dictat de accizele nesimțite. Astea plus TVA-ul depășesc 50% din suma pe care o plătim de fiecare dată când alimentăm. Cu alte cuvinte, alți bani sifonați aiurea de către statul mafiot. Revenind la subiect, am auzit câțiva posesori de electrice plângându-se de faptul ca le-a crescut factura la curent. De pildă, am o cunoștință care nu-și mai folosește hibridul pe modul electric . Normal sa iti creasca factura daca incarci acasa phev-ul sau electrica. Daca incarci o masina de peste 50kw acasa de 3-4 ori pe luna normal ca iti dublezi factura. Mie nu asta mi se pare tragedia ci faptul ca mai dai 5-7k de euro pe wall charger, mai stai si dupa astia sa iti traga fir separat si altele, e cu bataie de cap... Chestia e ca daca iei un Phev si il incarci acasa peste noapte cu un prelungitor este mai ieftin decat dieselul, mai poti baga de 1-2 ori pe saptamana si undeva gratis si renteaza. Plus ca majoritatea celor care sunt phev au si sistemul de incarcare de la hibridele normale. Partea proasta la genul asta de masini este ca dai niste bani in plus si economic vorbind ii scoti greu sau deloc ceea ce este destul de defavorabil. Eu de asta zic ca banii dati pe electrice daca ar merge catre masinile normale noi ar insemna multe masini schimbate care polueaza mai putin. |
#28358
Publicat: 10 ianuarie 2022 - 20:02
Veste rea pentru iubitorii de diesel sehaș. ”tu-i în cioc de nemți, au luat pâinea românilor de la gură...
https://soferidinrom...0o6YgZlSUNDnzsY |
#28360
Publicat: 10 ianuarie 2022 - 21:21
O fi scump la ei acolo, în Nemția... La noi va fi mai ieftin că mai are mamaie un mileu nefolosit pe care il putem folosi pe post de filtru, mai găsim la vecinul o bucată de țeavă, d-aia bună, de pe vremea lui Ceausescu, mai avem un cumnat care știe să sudeze bine, se face. Și decât să aștepți 9 luni (atât mi-a zis dealerul că ar trebui să aștept pentru un VW nou)...
|
|
#28361
Publicat: 10 ianuarie 2022 - 21:21
In Ro e cam imposibil sa schimbi clasa de poluare. Daca a schimbațo neamțul înainte am văzut că rar nu recunoaște modificarea. Citisem ceva caz cu BMW e46, cineva avea euro 3 făcut euro 4 și nu trecea îtp in Ro că avea noxe de euro 4. Suntem fara speranță.
Editat de SpeedDemon, 10 ianuarie 2022 - 21:22. |
#28362
Publicat: 10 ianuarie 2022 - 22:41
MembruAnonim, on 10 ianuarie 2022 - 04:36, said: Mirai are 180CP si dupa EPA, 402mile (asta are Toyota.com pe site) si 1.9 tone. Nu stiu daca termenul ala de "luxurious" merge cu 180CP si performanta de vreo 10 secunde pana la 100km/h. Tesla Model S dupa EPA are 405mile, cateva sute de CP, mega performanta pe langa Mirai si doar 200kg in plus. Nu stiu daca Mirai e competitor pentru Model3 sau Model S dar uite cum sta fata de Model3 Performance (care e mai ieftina cu 8.000euro) si mai usoara cu cateva kg: (cauta sa vezi ce porbagaj are Toyota Mirai II fata de competitori) |
#28363
Publicat: 11 ianuarie 2022 - 00:57
_R_A_D_U, on 10 ianuarie 2022 - 20:02, said: spicuim din articol: “Aceste conversii sunt autorizarea de catre TUV in Germania, adica sunt legale si pot circula in orice tara din UE cu noua norma Euro 6” remarca: pasajul de mai sus este de o nulitate cutremuratoare. continui: legislatia franceza si cea belgiana, de exemplu, accepta modificari ale sistemelor de control a noxelor dar sint foarte clare, crystal clear, asupra faptului ca norma Euro cu care fabricantul F a omologat modelul M pe teritoriul statului S NU se schimba, indiferent de modificarile ulterioare aduse sistemului de control al noxelor. pentru ce sint utile, totusi, acest gen de modificari? in cazul Frantei, de exemplu, poti avea acces in anumite zone “critice” ale anumitor orase, “critice” din punct de vedere al poluarii. atat Belgia -> falsificarea normei Euro se pedepseste cu amenda 8K - 12K Euro + inchisoare 60 - 120 zile. deci, intrebare: cine se simte suficient de “dragon” astfel incat sa circule in Belgia/France cu Certificat de Inmatriculare eg Euro 6 dar cu serie timbru motor Euro 5? mmh? |
#28364
Publicat: 11 ianuarie 2022 - 02:21
Horica00, on 10 ianuarie 2022 - 09:29, said:
Prețul combustibililor, lăsând deoparte scumpirea petrolului, este dictat de accizele nesimțite. Astea plus TVA-ul depășesc 50% din suma pe care o plătim de fiecare dată când alimentăm. Cu alte cuvinte, alți bani sifonați aiurea de către statul mafiot. De ce aiurea? Accizarea combustibililor e cea mia destepta metoda de plata a cheltuielilor care decurg din folosirea vehiculelor. Impozitul pe cilindree e cea mai idioata. |
#28366
Publicat: 11 ianuarie 2022 - 09:21
Freaka-the-Disk, on 11 ianuarie 2022 - 00:57, said:
spicuim din articol: “Aceste conversii sunt autorizarea de catre TUV in Germania, adica sunt legale si pot circula in orice tara din UE cu noua norma Euro 6” remarca: pasajul de mai sus este de o nulitate cutremuratoare. continui: legislatia franceza si cea belgiana, de exemplu, accepta modificari ale sistemelor de control a noxelor dar sint foarte clare, crystal clear, asupra faptului ca norma Euro cu care fabricantul F a omologat modelul M pe teritoriul statului S NU se schimba, indiferent de modificarile ulterioare aduse sistemului de control al noxelor. pentru ce sint utile, totusi, acest gen de modificari? in cazul Frantei, de exemplu, poti avea acces in anumite zone “critice” ale anumitor orase, “critice” din punct de vedere al poluarii. atat Belgia -> falsificarea normei Euro se pedepseste cu amenda 8K - 12K Euro + inchisoare 60 - 120 zile. deci, intrebare: cine se simte suficient de “dragon” astfel incat sa circule in Belgia/France cu Certificat de Inmatriculare eg Euro 6 dar cu serie timbru motor Euro 5? mmh? Au existat unele retrofit-uri aprobate de KBA dar asa cum spui nu te poti baza pe ele sa circuli oriunde https://dieselnet.co.../2019/08kfb.php Daimler announced it will support the SCR retrofit of the affected Mercedes-Benz models with a subsidy of up to 3000 euros. The company has set up a website for their customers to apply. The subsidy will be available in areas that face driving restrictions for older diesel cars. The system has been developed by Dr Pley Engineering & Consulting of Bucharest, Romania, with a German office in Bamberg, Bavaria, and will be manufactured by BOSAL. Pentru zonele care au restrictii evident ca trebuie consultat regulamentul zonei https://urbanaccessr...trofit-is-valid |
#28367
Publicat: 11 ianuarie 2022 - 10:11
Hansolo, on 11 ianuarie 2022 - 09:21, said:
Evident, ca orice articol ,,respectabil" de la noi nu are nici o sursa. presupunand ca articolul este unul onest si corect tradus/interpretat, totusi thats just half the crocodile throat, de exemplu: un automobil second hand provenit din spatiul comunitar poate fi inmatriculat in Belgia numai daca este insotit de un Certificat de Conformitate eliberat de subsidiara fabricantului in Belgia. sint curios cum va elibera eg Mercedes Belgia/France un Certificat de Conformitate pentru un automobil second hand Euro 4, "transformat" in Euro 6, automobil vandut de un cetatean german unui cetatean belgian. Dieselgate 2.0?... |
#28368
Publicat: 11 ianuarie 2022 - 15:02
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 2
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi