Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Dieselul pe cale de disparitie in curand?
#28387
Posted 12 January 2022 - 18:24
Vai, da' ce sensibil sunteţi. Eu, care mă îmbolnăvesc repede, care nu am rezistenţă fizică nu am nici o târşă să merg cu el când nu pot circula cu bicicleta. Doar Covidul îmi provoacă temere. Recunosc că mă enrervez uneori rău de tot pe programul de circulaţie sau şoferii şi vatmanii care ţin să prindă roşu.
Mergi cu maşina unde e transportul în comun prost, o.k., no problem. Ţii să aglomerezi şi mai mult zonele aglomerate, deşi nu ai nevoie pentru lucru de maşină şi nu faci parte din categoria de oameni care are nevoie de maşină (persoane cu copii mici, persoane cu handicap locomotoriu), atunci ia şi plăteşte pentru nesimţire. |
#28388
Posted 12 January 2022 - 18:35
Ce bine e caad cosumul e de 5 la suta, iti vine sa te plimbi toata ziua, dieselul nu moare niciodata .
|
#28389
Posted 12 January 2022 - 18:39
@hex, eu mai bine conduc o coaja poluanta la o mie de euro decât să mă stiu dator la ceva.
EV6 e mașina faina, ăla GT in special. Alegerea ta e invariabil influențata de locul unde trăiești, eu când eram mai mic și mă gândeam la ce vedeam în Ro normal că visam la BMW e92, după ce m-am invatat cu Germania plina de hothatch-uri și am văzut câteva Megane RS știam clar ce vreau. In Germania vad cam un model 3 pe oră de ners. Aici nu prea au prins electricele prea tare, tot 3.0 tdi e forța. In Austria sa zicem că vad cam 3-4 model 3/s pe oră. E ceva mai bine. In schimb parca Norvegia avea 70 la sută sau ceva de genul doar mașini electrice, și dacă mai ajunge o mașină de Norvegia in vacanță in sud, e Tesla. When in Rome, do like the romans. Când le zic la prietenii mei din Ro, unde seria 5 e preferata de tineri că de fapt aia e mașina de moșnegi la 70+ ani in Germania se uită cruciș. Edited by SpeedDemon, 12 January 2022 - 18:40. |
#28390
Posted 13 January 2022 - 04:27
djl, on 12 ianuarie 2022 - 13:48, said: Sunt curios (întrebarea nu e pusă cu răutate) cu ce ţară ai comparat. America de nord si sud, Astralia, africa , UK. Nu-s convins ca e mult mai bine in nici in Vestul Europei. Ultima oara cind m-am dat cu trenul in Germania am platit niste sute de euro daca tin bine minte.. nu mai spun ca mi-a furat banii aparatul din gara si a trebuit sa ma cert cu seful garii etc. Alta daca am luat ICE si s-a stricat pe undeva, am stat 1h in plus. Problema transportului in Romania e ca nu e folosit. Adica degeaba faci trenul curat, romanului ii place sa stea in trafic si nu-l foloseste. BaXXXon, on 12 ianuarie 2022 - 16:22, said:
Te las pe tine sa te inghesui cu toti nespalatii in taxi, maxi taxi, trolebuz/ autobuz , eu prefer masina personala diesel chit ca fac 200m sau 200km+ . Cat timp se permite sa arda in sobe si gunoaiele , voi merge cu dieselul si numai 10 metri, daca e Am corectat eu pentru tine Exact ce spuneam mai sus. E bonbardieru' ajuns, adica cum sa mearga el pe jos, cu bicicleta sau - oroare - cu nespalatii (acum cu covidul sa zicem ca se scuza). adrian_r5, on 12 ianuarie 2022 - 08:27, said:
Din lista aia ... pt.transport urban ... doar metrou' nu sta in trafic "bara la bara" deci clar e net superior .... pe locu' urmator e tramvaiu' care cu mici exceptii reuseste sa treaca de ambuteiaje ... in rest ... D-zeu cu mila. Si cu masina zbori pe deasupra? Daca s-ar taxa masinile la pretuyl lor corect ar dispare urgent o mare parte din ele, si ca atare si majoritatea ambutejelor. Ia sa fie parcarea in bucuresti chiar numai 100E pe luna in oras si 300 in centru si sa nu ai voie sa parchezi decit in anumite locuri, nu pe trotuoare sau pe artere aglomerate, sa vezi cite masini ar mai fi. |
#28391
Posted 13 January 2022 - 07:56
am asa o vaga banuiala ca in africa de Sud, poate, ca in rest pe continentul Africa nu prea cred ca ai respectivele mijloace de transport.
idem in America Centrala si de Sud, exceptie facand marile capitale pana una alta eu pot sa inteleg entuziasmul dar nu si neintelegerea situatiei unora de pe aici, atata timp cat intreruperile de curent nu au fost mai mari de 5 min intr-un an. in zona lor de Europa, dar nu si neintelegerea situatiei din zona aceasta a Europei. a ca unii se fac ca nu inteleg si se uita cu scarba inapoi desi ei cred ca nu e sesizabila starea lor asta e altceva. In alta ordine de idei vreau sa le transmit ecologistilor ca reteaua electrica din Romania conform legislatiei si a avizelor acordate consumatorilor nu se preteaza pentru masini electrice. contoarele electrice inteligente (daca s-ar monta la toti consumatorii) ar decupla consumatorii de la retea atunci cand puterea consumata este mai mare cu 10% decat cea avizata. Nu mai vorbesc de faptul ca peste 70% din reteaua electrica din Romania este depasita atat fizic cat si moral ea fiind realizata in perioada 1960-1970 marea majoritate cu piese din RDG si fosta Cehoslovacie. La o evaluare facuta asa repede 80% din echipament este trecut la neconform. |
#28392
Posted 13 January 2022 - 08:26
vrajitoruldinoz, on 13 ianuarie 2022 - 04:27, said:
Si cu masina zbori pe deasupra? Am spus - "Din lista aia" ... mai citeste o data acum pe lumina si arata-ne si noua unde apare cuvintu' "masina" in lista respectiva. In plus se pare ca uiti de la mina pina la gura - chiar tu ai scris lista respectiva prezentind-o ca alternativa la masina. vrajitoruldinoz, on 13 ianuarie 2022 - 04:27, said:
Daca s-ar taxa masinile la pretuyl lor corect Si fara pomeni la achizitie si exploatare ... ca nu subventionam aglomerarea traficului ci folosim variantele alternative. Edited by adrian_r5, 13 January 2022 - 08:26. |
#28393
Posted 13 January 2022 - 10:00
Felul tău de a scrie idei e foarte criptic și depășește cu mult puterea mea de înțelegere. Și problema e la time, nu la mine.
Dacă transportul in comun sta in trafic ca mașina, e tot încet dar mai ieftin. |
#28394
Posted 13 January 2022 - 10:07
daca pe acest forum limbajul este criptic atunc intradevar ai mari carente in a intelege.
|
#28395
Posted 13 January 2022 - 13:35
Transportul în comun e mai ieftin unde există un transport de stat, cu abonament și eventual și cu subvenții. În București e 1200 lei pe an (100 lei/lună) nelimitat la orice mijloc de transport. În zona mea, pentru naveta soției la 6 km distanță e microbuzul 4,50 lei (9 lei dus-întors) sau 15 lei taxi (doar dus), asta de la 6 la 22. Noaptea e doar taxi (nici acela totdeauna), la tarife prohibitive. Mașina mea ia în regim urban pe distanțe scurte 7-7,5/100km. În plus, cu mașina personală ajunge în 10 minute, nu în 30-45 de minute (ar trebui să schimbe două microbuze). Sunt zone unde e mai greu, la navetă între localități, unde ai eventual câteva microbuze sau autobuze pe zi (bineînțeles, fără abonament sau subvenții).
Edited by alin2pas, 13 January 2022 - 13:35. |
#28396
Posted 13 January 2022 - 13:50
alin2pas, on 13 ianuarie 2022 - 13:35, said:
Sunt zone unde e mai greu, la navetă între localități, unde ai eventual câteva microbuze sau autobuze pe zi (bineînțeles, fără abonament sau subvenții). ia sa fi fost cerere de transport in comun, sa vezi cum era bataie pe oferte. |
|
#28397
Posted 13 January 2022 - 14:45
alin2pas, on 13 ianuarie 2022 - 13:35, said:
Transportul în comun e mai ieftin unde există un transport de stat, cu abonament și eventual și cu subvenții. În București e 1200 lei pe an (100 lei/lună) nelimitat la orice mijloc de transport. În zona mea, pentru naveta soției la 6 km distanță e microbuzul 4,50 lei (9 lei dus-întors) sau 15 lei taxi (doar dus), asta de la 6 la 22. Noaptea e doar taxi (nici acela totdeauna), la tarife prohibitive. Mașina mea ia în regim urban pe distanțe scurte 7-7,5/100km. În plus, cu mașina personală ajunge în 10 minute, nu în 30-45 de minute (ar trebui să schimbe două microbuze). Sunt zone unde e mai greu, la navetă între localități, unde ai eventual câteva microbuze sau autobuze pe zi (bineînțeles, fără abonament sau subvenții). Nu e vorba de nici o subventie, e absurd sa crezi ca e mai economic sa mergi singur cu o masina decat cu un mijloc de transport in comun iar comparatia cat costa biletul vs cat costa carburantul la o masina e aberanta, ca si cum masina aia ai primit-o gratis, nu ai casco/revizii/itp/impozite/taxe. SUA nu e un bun exemplu aici (masina proprie vs transport in comun) desi nici acolo nu poti sa faci o comparatie generala la cost bilet. Si acolo sunt situatii unde transportul in comun e mai deficitar si esti obligat sa ai o masina proprie pentru naveta, asta nu inseamna ca e mai ieftina masina proprie ci ca e mai prost/inexistent transportul in comun. |
#28398
Posted 13 January 2022 - 14:46
#28399
Posted 13 January 2022 - 15:04
Ca si la poluare, transportul in comun e prost/scump doar unde se ignora reguli de civilizatie si bun-simt
dupa toate statisticile inca suntem mult in urma ca numar de autotrurisme/cap de locuitor comparat cu tarile "dezvoltate" deci tarile cu reguli de civilizatie (asta inca nu am auzit-o) polueaza mai mult, sa nu mai spunem de economie. nu mai bine va luati voi navele spatiale si ne priviti asa ca niste zei de pe orbita...nici macar nu mai poluati atmosfera. |
#28400
Posted 15 January 2022 - 01:32
#28401
Posted 15 January 2022 - 07:23
cele
wrc2007, on 13 ianuarie 2022 - 13:50, said:
unde nu a existat cerere pt ca...masina personala. ia sa fi fost cerere de transport in comun, sa vezi cum era bataie pe oferte. |
|
#28402
Posted 15 January 2022 - 08:21
Hansolo, on 13 ianuarie 2022 - 14:45, said:
Ca si la poluare, transportul in comun e prost/scump doar unde se ignora reguli de civilizatie si bun-simt (utilizarea domeniului public de toată lumea, dreptul la sanatate, acces la servicii publice, etc), ca si un calcul economic elementar. Nu e vorba de nici o subventie, e absurd sa crezi ca e mai economic sa mergi singur cu o masina decat cu un mijloc de transport in comun iar comparatia cat costa biletul vs cat costa carburantul la o masina e aberanta, ca si cum masina aia ai primit-o gratis, nu ai casco/revizii/itp/impozite/taxe. SUA nu e un bun exemplu aici (masina proprie vs transport in comun) desi nici acolo nu poti sa faci o comparatie generala la cost bilet. Si acolo sunt situatii unde transportul in comun e mai deficitar si esti obligat sa ai o masina proprie pentru naveta, asta nu inseamna ca e mai ieftina masina proprie ci ca e mai prost/inexistent transportul in comun. Dacă nu e subvenționat transportul în comun, cum se face că în București doar metroul înghite sub formă de subvenții o mare parte a bugetului ministerului transporturilor, iar cel de suprafață e subvenționat de primărie? CU toate astea, tot e aglomerat, fără climatizare etc. La mașina personală am cheltuit anul trecut 610 lei: impozit, RCA, rovinietă și un set de ștergătoare. Revizia o am gratuită, iar ITP voi face doar anul acesta (100-150 lei), iar naveta soției (sub 2.500 km) e doar o mică parte din totalul de 14.000 km făcuți. Cu mașina personală am mers pe Transfăgărășan, Transalpina, Transrarău, am făcut o mulțime de trasee prin România și prin Ungaria, Serbia, Bulgaria, Grecia (nu peste tot doar anul trecut). Se pot face acestea cu transportul în comun? În cât timp și cu ce preț? Când vreau să-mi vizitez fiul aflat la aproape 250 km distanță, plec dimineața cu mașina, stăm la el câteva ore, ne putem plimba alte câteva ore prin oraș, iar seara să fiu acasă. Dacă aș face asta cu transportul în comun aș sta la el o oră sau două și ar trebui să plec înapoi pentru a ajunge în aceeași zi acasă. Cine crede că aș putea să-l văd doar pe Skype sau WhatsApp, nu are decât să-și vadă el copii astfel toată viața. Trăim doar o singură viață. În momentul în care aș putea să fac cu transportul în comun (eventual și cu mașină închiriată pentru unele drumuri sau perioade) ceea ce pot face cu mașina personală în condiții asemănătoare de cost și confort, voi renunța la mașina personală în favoarea transportului în comun. Dacă voi mai trăi atunci... P.S. Cu o altă mașină am parcurs între 2009-2014 aproximativ 50.000 km cu un consum mediu de 7litri /100 km și am cheltuit în total mai puțin de 3000 de lei pentru revizii și reparații. Mașina a costat 1200 euro. Am ieșit considerabil mai ieftin și mai confortabil decât cu transportul în comun. Dacă vorbim de poluare, în urma unor studii s-a ajuns la concluzia că vitele crescute pentru consumul uman emit mai mult CO2 decât toate mașinile de pe Terra. Avem o mare parte din curentul electric obținut din combustibili fosili, dar „vinovatele” pentru poluare sunt doar mașinile, după cum „vinovate” pentru o mulțime de boli sunt doar grăsimile și zahărul, nu și mulțimea de E-uri din alimente. |
#28403
Posted 15 January 2022 - 15:04
alin2pas, on 15 ianuarie 2022 - 08:21, said:
dar „vinovatele” pentru poluare sunt doar mașinile Problema 1: Emisiile CO2. Autoturismele sunt responsabile pentru aproximativ 40% din emisiile CO2 aferente transportului (de 4 ori mai mult decat vapoarele) si pentru aproximativ 11% - 15% din emisiile globale totale de CO2. In toate domeniile trebuie luate masuri de reducere a emisiilor CO2. Problema 2: Emisiile de noxe ale masinilor cu pistoane sunt problematice in aglomerarile urbane. Intrucat suntem pe aria Auto, discutam in principal despre poluarea de la masini si cautam solutii care sa ne permita totusi sa avem "masina personala", sa nu trebuiasca sa ajungem sa ne umilim in transportul in comun. Edited by kolfleading, 15 January 2022 - 15:05. |
#28404
Posted 15 January 2022 - 21:29
vrajitoruldinoz, on 12 ianuarie 2022 - 07:36, said:
Romania. Ai tren, maxi taxi, autobuz, troleibuze, metrou, tramvai, taxiuri de toate felurile, uber, avioane si aeroporturi etc. Sint o multime de tari unde nu ai atitea variante. Bineinteles, probema este de cind a crescut nivelul de trai, toti au masini si multe variante de transport in comun au disparut, dar tot e bine. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users