Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Dieselul pe cale de disparitie in curand?
#28333
Posted 09 January 2022 - 21:53
SpeedDemon, on 09 ianuarie 2022 - 21:45, said:
Ce mai insisti cu locomotivele? Locomotivele diesel sunt de mult istorie, super lente, si doar in zone neelectrificate. Locomotiva electrica e OZN fata de aia diesel. Traiesc in zona cu locomotive diesel, crede-ma, se simte tristetea cand se decupleaza electrica si ne ia dieselul mai departe. Incepand cu faptul ca nu mai avem curent la prize. cat din calea ferata de pe glob e electrificata? cum naiba sunt istorie? cand locomotivele diesel is cele mai multe? cum vine asta? is istorie dar is cele mai multe si anual se produc mai multe locomotive diesel decat electrice? |
#28334
Posted 09 January 2022 - 22:02
https://www.statista...fied-in-europe/
Zic si eu de tarile cat de cat ok financiar. https://www.railjour...diesel-traction Oricum tot ce inseamna linii intens circulate sunt electrificate. Edited by SpeedDemon, 09 January 2022 - 22:04. |
#28335
Posted 09 January 2022 - 22:22
Etnobotanicele alea englezești sunt bune tare se pare.
|
#28336
Posted 09 January 2022 - 22:45
SpeedDemon, on 09 ianuarie 2022 - 22:02, said:
https://www.statista...fied-in-europe/ Zic si eu de tarile cat de cat ok financiar. https://www.railjour...diesel-traction Oricum tot ce inseamna linii intens circulate sunt electrificate. lol... nici 20% din tarile de pe glob adica... liniile intens circulate is electrificate pt ca merita investitia. si la nivel global is extrem de putine procentual. trenurile de marfa , trenurile din industrie is 95% + diesel. astea conteaza , nu trenurile de calatori din cateva tari bogate. si tine cont de fatpul ca transportul maritim e 100% diesel. tot ce vine pe vapor , inclusiv Tesla 3 a ingamfatului si ipocritului ecologic din suedia , a venit tot pe vapor. daca nu toata masina , zeci sau sute de componente sigur. daca ar putea aduce vaporul si o doza de realism ... pffff... ce bine ar mai fi. ro_explorer, on 09 ianuarie 2022 - 22:22, said:
Etnobotanicele alea englezești sunt bune tare se pare. care dintre noi abereaza si viseaza aici? cred ca tu ai probleme cu drogurile , ca eu sigur nu am. Edited by Shcherbina, 09 January 2022 - 22:47. |
#28337
Posted 09 January 2022 - 23:30
La camioane să vedem ce vor face cu Hidrogenul. La turisme a scăzut numărul de vânzări la Diesel, dar să vedem dacă va scădea în continoare. Fiecare e fan al unei tehnologii, aşa că va vede ce îi place. Sunt curios despre turismele Diesel cu motor de maxim 2 litri (2.000 c 3) mai crede lumea că consumă mai puţin decât benzinarele, că nu mai e aşa la cele noi. În loc de autobuze cu baterii, hai cu mai multe troleibuze.
Tracţiune Diesel mai există şi în Europa. Aici vă puteţi plimba prin fiecare ţară: http://www.railfaneu...x_frameset.html Nu ştiu cum la trecerea la tracţiunea Diesel, nu mai e curent la priză, că acum tot ce e tracţiune Diesel la C.F.R. are şi generator pentru încălzire. Poate sunt prea multe vagoane şi nu face faţă locomotiva. |
#28338
Posted 10 January 2022 - 00:05
#28339
Posted 10 January 2022 - 00:18
Shcherbina, on 09 ianuarie 2022 - 22:45, said:
care dintre noi abereaza si viseaza aici? Shcherbina, on 09 ianuarie 2022 - 22:45, said:
cred ca tu ai probleme cu drogurile , ca eu sigur nu am. |
#28340
Posted 10 January 2022 - 01:23
O nouă generație de acumulatori va înclina și mai mult balanța în favoarea mașinilor electrice: https://www.promotor...-video-18971245
|
#28341
Posted 10 January 2022 - 02:25
djl, on 09 ianuarie 2022 - 23:30, said:
La camioane să vedem ce vor face cu Hidrogenul. La turisme a scăzut numărul de vânzări la Diesel, dar să vedem dacă va scădea în continoare. Fiecare e fan al unei tehnologii, așa că va vede ce îi place. Sunt curios despre turismele Diesel cu motor de maxim 2 litri (2.000 c 3) mai crede lumea că consumă mai puțin decât benzinarele, că nu mai e așa la cele noi. În loc de autobuze cu baterii, hai cu mai multe troleibuze. Tracțiune Diesel mai există și în Europa. Aici vă puteți plimba prin fiecare țară: http://www.railfaneu...x_frameset.html Nu știu cum la trecerea la tracțiunea Diesel, nu mai e curent la priză, că acum tot ce e tracțiune Diesel la C.F.R. are și generator pentru încălzire. Poate sunt prea multe vagoane și nu face față locomotiva. de ce ai vrea cabluri si fire pe sus in orase ma depaseste total. ro_explorer, on 10 ianuarie 2022 - 00:18, said:
Nu știu, spune-mi tu. Eu doar am renunțat la un diesel pentru un phev și apoi la phev ptr un BEV... in viata reala. Spune-mi tu cine vorbește din reviste. Te-ai simțit? Ghinion. Observația aia nu avea target fix... Dar dacă te-ai simțit, cine sunt eu sa te contrazic. dupa cum spuneam. aberezi , vomiti , esti ultra hater de realitate. esti egoist si iti vezi doar propria situatie. pana atunci , tu , ipocritule, esti inconjurat si iti datorezi VIATA trecuta , prezenta si viitoare datorita unui motor diesel. esti cazul banal de ingamfat care spune ca nu vrea ceva dar nu ofera nici o solutie reala. esti cazul banal de ignorant care se plimba cu Tesla si se lauda ca un cioban needucat , dar traieste in o lume unde diesel iti face viata REALA. nu o baterie. ci diesel. ignori cu nesimtire si refuzi cu nerusinare sa vorbesti despre ceea ce conteaza in PREZENT. orice produs din lumea asta e posibil datorita unui motor diesel. insa inchizi ochii si aberezi in continuare. tastatura asta de pe care scrii tu acum , telefonul si masina care o conduci NU is posibile fara un motor diesel. dupa cum am mai spus... un ipocrit , ingamfat si arogant. FACT! alin2pas, on 10 ianuarie 2022 - 01:23, said:
O nouă generație de acumulatori va înclina și mai mult balanța în favoarea mașinilor electrice: https://www.promotor...-video-18971245 in fiecare an is stiri spectaculare de genul asta. in fiecare an is prototipuri de baterii care sfideaza legile fizicii... de la baterii pe graphene pana la baterii litiu polimer nush de care... nici una nu a ajuns in productie pana acum si nici una nu se foloseste in masa nici unde. DACA era ceva revolutionar crede ma ca era la stiri pe CNN , Euronews la fiecare 2 minute. sareau cu premiu nobel pt firma respectiva.... start upul ala era bataie pt el... se luptau VW si tesla si Mercedes sa il cumpere. asa ca stirea asta e fix pix , la fel ca si celelalte. |
#28342
Posted 10 January 2022 - 03:32
andreic, on 10 ianuarie 2022 - 00:05, said: Pai asta e lumea reala, cea in care lumea ia atitudine si masuri Urăsc consumerismul. Eu îs pe principiul, iau o chestie și nu o vând, moare la mine, valabil și la ce telefoane, mașini, etc. |
|
#28343
Posted 10 January 2022 - 03:37
Extrem de grele? Tesla Model3 e cu 180kg mai grea ca o Seria3 de putere echivalenta; mai degraba i-ai trage de ureche p-astia cu SUV-uri decat pe cei cu electrice.
SpeedDemon, on 10 ianuarie 2022 - 03:32, said:
Urăsc consumerismul. Eu îs pe principiul, iau o chestie și nu o vând, moare la mine, valabil și la ce telefoane, mașini, etc. Edited by MembruAnonim, 10 January 2022 - 03:44. |
#28344
Posted 10 January 2022 - 03:51
Nu, un poco f2 pro. Oricum are peste 220 de grame, e letal. Am renunțat la ăla vechi un nova 2 când s-a stricat, am renunțat la S4 când s-a stricat. Am avut un 5800xm, ăla chiar îl ținusem multi ani.
Tesla model 3 are 1.93 tone. Asta e enorm de mult. Nu o compara cu M3 că M3 tine la abuz, Tesla in câteva minute intra in thermal trottling. Aia low range are 1.7 tone. Seria 3 e la 1450 kg, o greutate relativ normala, încărcată de cutia automata. Sweet spotul la o mașină e 1.2 tone, cu indulgenta 1.3 tone. De vehiculele AWD inutile și SUV-uri asta e deja alta problema veche. https://www.greencar...ven-very-slowly "As a large, luxurious sedan, the Mirai weighs 4,255 pounds—far less than an equivalent battery electric sedan." Edited by SpeedDemon, 10 January 2022 - 03:55. |
#28345
Posted 10 January 2022 - 04:36
SpeedDemon, on 10 ianuarie 2022 - 03:51, said:
Seria 3 e la 1450 kg, o greutate relativ normala, încărcată de cutia automata. Apoi Model3 LR cam trebuie comparat cu M340i xDrive si aia e mai spre 1800kg. SpeedDemon, on 10 ianuarie 2022 - 03:51, said:
Sweet spotul la o mașină e 1.2 tone, cu indulgenta 1.3 tone. SpeedDemon, on 10 ianuarie 2022 - 03:51, said:
"As a large, luxurious sedan, the Mirai weighs 4,255 pounds—far less than an equivalent battery electric sedan." Nu stiu daca termenul ala de "luxurious" merge cu 180CP si performanta de vreo 10 secunde pana la 100km/h. Tesla Model S dupa EPA are 405mile, cateva sute de CP, mega performanta pe langa Mirai si doar 200kg in plus. Nu stiu daca Mirai e competitor pentru Model3 sau Model S dar uite cum sta fata de Model3 Performance (care e mai ieftina cu 8.000euro) si mai usoara cu cateva kg: [ https://i.postimg.cc/VJYCWdpj/Screen-Shot-2022-01-09-at-6-41-56-PM.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] (cauta sa vezi ce porbagaj are Toyota Mirai II fata de competitori) Edited by MembruAnonim, 10 January 2022 - 04:51. |
#28346
Posted 10 January 2022 - 04:59
Mirai e singura mașină mai cunoscuta dezvoltată pe hidrogen. E din clasa mare, concurează cu model S. Știu de ea că James May își luase ambele generații.
Nu e gândită în nici un fel spre performanta. E doar un exercițiu de imaginație, vremea hidrogenului nu e in prezent. Mirai generația 2 e practic un Lexus GS, concurent cu seria 5 sau a6. https://www.auto-dat...automatic-36718 Mă refer strict la faptul că hidrogenul tine mult mai ok greutatea sub control și putem speră la mașini mici cu greutăți decente. Un sedan nu poate concura in veci cu un hatch la stocare. Zic doar in termeni de clasa. Tesla nu face mașini de lux deci nu poate concura cu Lexus. Ei sunt la un nivel gen interior Mazda, volan Dacia. Model X ce e mai răsărit. Edited by SpeedDemon, 10 January 2022 - 05:04. |
#28347
Posted 10 January 2022 - 07:04
Ieri am făcut plinul la Diselache! 6,33 lei litru la OMV! Decartat 280 lei! Dacă mai scumpesc ăștia mult motorina, chiar ca dispare Diesel-ul singur!
Edited by XL700VA, 10 January 2022 - 07:05. |
|
#28348
Posted 10 January 2022 - 07:44
Pai benzina e și mai scumpă că e consumul mai mare și eu bag din aia premium la 6.98 in condițiile in care aia mai normala e 6.33. Eu măcar îmi recuperez 3000 lei că pt performante similare pe diesel îmi trebuia un 3.0d...twin turbo. Așa dau impozit și asigurare de 2.0.
Edited by SpeedDemon, 10 January 2022 - 07:46. |
#28349
Posted 10 January 2022 - 07:53
XL700VA, on 10 ianuarie 2022 - 07:04, said:
Ieri am făcut plinul la Diselache! 6,33 lei litru la OMV! Decartat 280 lei! Dacă mai scumpesc ăștia mult motorina, chiar ca dispare Diesel-ul singur! Edited by andreic, 10 January 2022 - 07:53. |
#28350
Posted 10 January 2022 - 09:10
SpeedDemon, on 10 ianuarie 2022 - 04:59, said:
Mirai e singura mașină mai cunoscuta dezvoltată pe hidrogen. E din clasa mare, concurează cu model S. Știu de ea că James May își luase ambele generații. Nu e gândită în nici un fel spre performanta. E doar un exercițiu de imaginație, vremea hidrogenului nu e in prezent. Mirai generația 2 e practic un Lexus GS, concurent cu seria 5 sau a6. https://www.auto-dat...automatic-36718 Mă refer strict la faptul că hidrogenul tine mult mai ok greutatea sub control și putem speră la mașini mici cu greutăți decente. Un sedan nu poate concura in veci cu un hatch la stocare. Zic doar in termeni de clasa. Tesla nu face mașini de lux deci nu poate concura cu Lexus. Ei sunt la un nivel gen interior Mazda, volan Dacia. Model X ce e mai răsărit. Săptămâna trecută am fost cu ro_explorer si am făcut drive test cu EV6, Cupra El Born si bineînțeles ca am fost peste tot cu Tesla lui. Trecând peste diferențele si asemănările dintre electrice si ICE, ceea ce am eu de remarcat este cât de departe sunt coreeni/asiaticii fata de europeni. KIA EV6 se bate ușor de la egal la egal cu A6 sau Seria 5. Singurul concurent pentru EV6 este Hyundai Ioniq, din Europa nu avem nimic. Cupra este o mașina interesantă si chiar fun de condus, dar este departe de ce oferă concurenta. Dispare dieselul mâine? Evident ca nu, dar când încerci o Tesla sau un EV6 este evident ca un sedan premium nu mai înseamnă BMW sau Audi, Tesla si Kia au devenit concurenți serioși intr-un ritm alert. Dispare diesel in 2030? Pentru turisme da, pentru camioane 2040. Pe lângă modele premium, mai sunt cele de oraș (e208, e2008, eMokka, Kona, Niro): toate mașinile astea poti sa ai in leasing personal undeva pe la 300-350 EUR pe luna. Pentru orașele mari reprezintă alternative foarte bune, nu au autonomie de 500 km, dar 200-250 km/zi in oraș reprezintă o autonomie suficientă pentru majoritatea. Bordul la KIA EV6 este cam încărcat pentru gusturile mele si HUD-ul AR chiar ma deranjează, dar calitatea asamblării, a materialelor si insonorizanta sunt premium. Attached Files |
Anunturi
▶ 3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users