Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Dieselul pe cale de disparitie in curand?
Ultima postare: mai 17 2024 21:54, Inițiat de
emil_sv
, aug 25 2016 08:05
·
42
#2665
Publicat: 26 august 2017 - 17:36
inuendo0, on 26 august 2017 - 16:07, said:
...... Iar pentru a pune "stivuitorul electric" si "electrocarul" ca alternative la motorul termic e pur si simplu stupid. O simpla cautare pe google iti gaseste zeci de masini electrice si hibrid. ..... Cred ca ar trebui sa te mai informezi mai mult si sa trolezi mai putin. In alta ordine de idei , TU esti pe linga lumea reala , si TU trolezi si faci flame . Daca n-ai notiuni despre comportamentul oamenilor , si nu intru in amanunte ...afla ca in fata noului IMPUS , reactia oricarui om , chiar si de buna credinta , informat si stiutor , este de NEGARE . Negare deoarece este greu de inlocuit linistea si calmul momentului , scurgerea fireasca a evenimentelor prevazute , cu haosul adus de ceva nou . In cazul de fata , diferenta intre masina stiuta si ce incerci tu sa faci propaganda jalnica , este imensa . Cu cit te dai mai " suficient si stiutor , cu atit enervezi mai mult . Cu cit incerci sa aduci argumente mai multe , cu atit descoperim noi argumente contra . Tu in lumea reala , daca ai functiona intr-o societate comerciala ai fi ejectat in secunda doi deoarece faci mai mult rau , antireclama , decit " reclama " . Paralela motor termic diesel / electric , este facuta si intretinuta de tine , daca ai uitat . Eu ca unul care nu ma pot arunca de amorul artei si dragostea de " pamint " intr-o schimbare , acum fara sens , incerc sa gasesc argumente solide care sa-mi demonstreze ca ar fi o idee sa ma gindesc la ceva electric ca pas major . Hibridul este alta discutie , ala este alternativa si " ieri " . Pina in momentul de fata nu reusesc sa vad un viitor ,miine, la electric , si nici un deces, miine ,la diesel . Schimbarea este atit de mare , la nivel planetar spus , incit o trecere rapida cum visezi tu sau altii , este imposibila . |
#2668
Publicat: 26 august 2017 - 19:49
valitudor, on 26 august 2017 - 10:46, said:
Mai Fortzoso, tu la fiecare post trebuie sa scrii cateva minciuni, sa dai greutate prostiilor din ele? 1. Peugeot 4008 din 2013 este Euro 5 si nu are SCR, ci doar FAP (DPF). Doar BlueHDI au SCR, iar ele n-au fost montate nicodata pe 4008, ci doar pe 3008 II din 2016. Masina din teste un 4008 din 2013. 2. Chiar daca ar fi avut SCR rezultatul ar fi fost la fel, deoarece catalizatorul selectiv se ocupa cu totul altceva, nu cu reducerea particulelor 3. Motoarele de la Ford pe benzina sunt atat de "curate" incat incat cei de la ICCT si Emission Analytics le-au dat niste scoruri mizerabile. Unele dintre ele sunt de nivel Euro 3 diesel, adica de peste 8 ori mai multe NOx decat Euro 6 benzina. Uite, compara cu motoarele VW pe benzina unde nu vezi nimic sub A. Ai grija sa nu-ti stea in gat... [ https://s2.postimg.org/m2ta2lmlh/Ford-petrol.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://s2.postimg.org/4e1jazaud/VW-petrol.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] La diesel, sa fim ontopic, Ford sta si mai mizerabil. N-au niciun motor de nivel A, adica de nivel Euro 6, desi le vand ca fiind Euro 6. [ https://s2.postimg.org/o9xiqirvp/Ford-diesel.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://s2.postimg.org/pdhn2hcit/VW-diesel.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Volkswagen vs Ford Dar poate ai si tu dreptate, iar ICCT a fost platit de VW sa descopere dieselgate. Le-or fi facut reclama... Off, iar trebuie sa mai raspund unui troll, dar o fac numai la aceasta postare nu pentru el, ca saracul e pierdut in lumea lui in care dieselul e curat si tot gaseste tot felul de site-uri platite care sa-i aduca confirmarea ca asa este. Intre timp in lumea reala toate tunurile sunt pe diesel, dar el oricum nu traieste in aceasta lume. 1) Oferta aia pusa de tine pentru 4008 este din 01.01.2013 deci nu reprezinta masinile din 2013 ci stocuri din anii precedenti. Ca sa vezi ca din 2013 dieselele de la Peugeot au fost dotate cu AdBlue, uite aici : http://www.wiwo.de/t...12543936-3.html Acolo spune clar ca din 2013 (deci dupa 01.01.2013) Peugeot e singurul producator care si-a echipat dieselele cu SCR, spre deosebire de VW care a ales calea trisatului emisiilor. Oricum ai fi tu rupt de realitate si te pacalesc toti cu site-urile lor, chiar nu ti-ai pus intrebarea cum naiba singurul diesel din acel test este un 4008, masina care se vinde in volume mici comparativ cu alte diesele ? 2) Spui o prostie numai fiindca esti fanboy diesel. Fara tratarea emisiilor NOx printr-un sistem cu uree, DPF nu prea reuseste sa mai aiba eficienta in retinerea particulelor, mai ales cele fine. 3) Nu ma mai obosesc sa caut din nou site-ul in care motorul ecoboost a fost testat dupa 240K km si a indeplinit normele americane nu numai pe cele europene. Adica niste norme unde a picat dieselul de la VW. Sau mai bine zis niste norme din viata reala, aia de la care esti tu deconectat citind numai site-uri platite de lobby-ul facut de dieselari fiindca le cam moare afacerea. Tabelele alea nu mai m-am obosit sa le citesc fiindca pe mine nu ma pacalesc toti. Cand la teste numai VW iese curat la toate modelele desi el a picat la normele americane, nu-i clar ca ceva pute a reclama mascata ? Editat de Ford3, 26 august 2017 - 19:53. |
#2669
Publicat: 26 august 2017 - 20:35
Pentru a vedea cat de "curate" sunt dieselele de la VW cititi articolul urmator in care comisarul european Bienkowska trimite o scrisoare ministrului german al transporturilor in care se plange de lipsa de colaborare a VW pe problema emisiilor de la dieselele lor amenintand cu interzicerea din 2018 a modelelor care nu intrunesc noile norme europene valabile din septembruie 2017.
http://www.wiwo.de/u...g/20086044.html Probabil ca VW a citit tabelele lui valitudor si stiu ca ei polueaza asa de putin incat nu mai trebuie sa coopereze ! Editat de Ford3, 26 august 2017 - 20:35. |
#2670
Publicat: 26 august 2017 - 20:54
Ca sa va mai calmati, oricum nu schimbati voi nimic...
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/zkbV_c86YTI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#2671
Publicat: 26 august 2017 - 21:45
ericmario, on 26 august 2017 - 18:49, said: Si pe noi ne intereseaza prea putin masinile tale electrice. Cumpara-ti, condu-o, fi fericit. Pana atunci . Nu a dovedit nici o comanda Tesla. Ne minte pe fata. Electricele au omis sa vb.de poluarea colosala, pr.fabricarea masinii si a bateriei. Ne ascund lucruri importante, trisorii. Editat de Torquemada-666, 26 august 2017 - 21:48. |
#2673
Publicat: 26 august 2017 - 21:54
Ford3, on 26 august 2017 - 19:49, said:
1) Oferta aia pusa de tine pentru 4008 este din 01.01.2013 deci nu reprezinta masinile din 2013 ci stocuri din anii precedenti. Ca sa vezi ca din 2013 dieselele de la Peugeot au fost dotate cu AdBlue, uite aici : http://www.wiwo.de/t...12543936-3.html Acolo spune clar ca din 2013 (deci dupa 01.01.2013) Peugeot e singurul producator care si-a echipat dieselele cu SCR, spre deosebire de VW care a ales calea trisatului emisiilor. Peugeot 4008 a fost echipat cu motoare 1,6 HDI, motoare care sunt echipate doar cu FAP. Peugeot 4008 a fost inlocuit in 2016 cu Peugeot 3008 II, care a fost echipat cu 1,6 BlueHDI. Doar motoarele BlueHDI au FAP si SCR. Gaseste tu un Pejo 4008 cu SCR si posteaza-l aici. Inventeaza-l daca nu-l gasesti, ca te pricepi foarte bine. Ford3, on 26 august 2017 - 19:49, said:
Oricum ai fi tu rupt de realitate si te pacalesc toti cu site-urile lor
Nu cred ca sunt chiar off topic cu urmatoarea fotografie a masinii Tesla din 1973: [ https://static.carthrottle.com/workspace/uploads/posts/2016/03/1bb647fcb942ef1d5f99c2a76f1050e7.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Nu vi se ca au cam pastrat designul ? N-ai fost deloc offtopic cu poza, doar foarte...
Am citit multe postari de pe topicuri si am vazut ce ti-a facut fortzoso si de aia te inteleg de ce ti-e frica de el Pentru mine esti cel mai simpatic individ de pe forum. |
#2674
Publicat: 26 august 2017 - 22:27
valitudor, on 26 august 2017 - 21:54, said:
Cum sa nu deschizi tu gura si sa continui cu o discutie caraghioasa...? Peugeot 4008 a fost echipat cu motoare 1,6 HDI, motoare care sunt echipate doar cu FAP. Peugeot 4008 a fost inlocuit in 2016 cu Peugeot 3008 II, care a fost echipat cu 1,6 BlueHDI. Doar motoarele BlueHDI au FAP si SCR. Deci eu iti pun un link in care se spune clar ca din 2013 motoarele de pe Peugeot au fost echipate cu AdBlue si tu vii cu un link despre Peugeot incepand cu 2012. Poti sa incerci sa fii si tu putin mai destept, ca vad ca in privinta Ford ecoboost ai lasat clanta mai mica. Si ca s-o lasi si mai mica in privinta enormitatilor cum ca motoarele benzinare cu injectie directa emit mult mai multe particule decat un diesel fiindca chipurile la acesta s-a pus DPF iata mai jos un link cu teste pe mai multe modele, atat benzinare cu injectie directa dintre care una doar cu gpf, cat si diesele toate cu dpf dar unele cu adblue si altele fara : http://www.wiwo.de/u...7370.html#image De acord ca trecerea la injectia directa a dus la arderi incomplete si la un motor pe benzina, deci acum si acesta elimina particule. Dar inca acesta elimina particule mult mai putine decat un diesel fara DPF si comparabil (in functie de marca) cu cele cu DPF. Un rezumat al acestor teste este urmatorul : Marca PN [#/km] Filtre gpf sau dpf motorizare Mercedes S 500 1.79 x 10 ^ 11 gpf benzina Audi A4 Avant 2.0 TFSI 1.32x10 ^ 11 - benzina Audi A4 Avant 2.0 TDI 1,57x10^11 dpf + scr diesel BMW X1 xDrive 20i 0.22x10^11 - benzina BMW X1 xDrive 20d 1,69x10^11 dpf diesel Mazda6 Kombi 2.0 4.14x10^11 - benzina Mazda6 Kombi 2.2D 2.05x10^11 dpf diesel Renault Kadjar 1.2 TCe 130 1,06x10^11 - benzina Renault Kadjar 1.6 dCi 130 0,31x10^11 dpf diesel VW Golf 1.5 TSI 0,43x10^11 - benzina VW Golf 2.0 TDI 3,87x10^11 dpf diesel Observi ca in afara de Renault la restul marcilor benzinarele fara GPF emit mai putine particule decat omoloagele lor cu DPF-ul lor cu tot ? Si cand vezi ca nu prea te ajuta inteligenta (dar pe altii ii faci analfabeti functionali) incerci sa treci pe mistocareala reamintindu-ti brusc ca as fi fortzoso dupa o inventie de-a ta ? Se pare ca nici la asta nu esti bun, doar mintea ta circula in alte lumi ! Editat de Ford3, 26 august 2017 - 22:43. |
|
#2681
Publicat: 27 august 2017 - 07:29
86-APP, on 26 august 2017 - 23:58, said: Tabele peste tabele , de parca intereseaza pe cineva ... Daca tot sinteti pasionati de calcule , calculati ce trebuie , daca va convine ! Calculati , in oras , un diesel cu 7% consum , un benzinar cu 11% consum ...care este mai poluanta ? iti spun asta pentru ca fac acelasi traseu zilnic in oras de luni pana vineri. si am trecut de pe benzina pe diesel. daca te referi la Renault Clio 1.5 dci 68 cp... atunci da...7.5 consum in oras. dar nu cred ca vorbim despre astfel de masini. Ford3, on 27 august 2017 - 00:07, said: Dar o hibrida pe benzina cu consum de 3,5 l in oras ? in Bucuresti 5.5 consum. afara tot atat. |
#2682
Publicat: 27 august 2017 - 08:14
Ce diesel consuma 7% in oras? Poate in Vaideenii de Sus la 4 dimineata. Si mai pune pretul de achizitie mai ridicat cu 1,5-2k euro pt diesel, EGR-ul ce este consumabil la orice marca in ultimii ani si costul reviziilor mai mare cu 10-15% fata de benzina. PS Vorbim de masini noi, nu de ciurucuri SH.
Editat de edi10000, 27 august 2017 - 08:14. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi