Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare bicicleta MTB copil 1...

Cum pot reda niște inregistr...

Denon AVR 1804

Texte și mesaje funny pe sit...
 Recomandari carti non-fictiune

Cat costa un pui la rotisor?

cum leg firele de la o pompa subm...

PC Voltage +3.3V Red!
 Cum conectez la net o centrala Fe...

w11 nu mentine profil power proce...

DIGI se lanseaza in Belgia cu ser...

Setari XMP ram pentru 5900x - BSO...
 Iphone 13, 14 sau 15?

Dune: Prophecy (2024 _ ...)

DMSS problema

Montare parchet in balcon
 

Dieselul pe cale de disparitie in curand?

* * * - - 32 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
31995 răspunsuri în acest subiect

#2665
86-APP

86-APP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.278
  • Înscris: 01.03.2017

View Postinuendo0, on 26 august 2017 - 16:07, said:

......
Iar pentru a pune "stivuitorul electric" si "electrocarul" ca alternative la motorul termic e pur si simplu stupid. O simpla cautare pe google iti gaseste zeci de masini electrice si hibrid. .....
Cred ca ar trebui sa te mai informezi mai mult si sa trolezi mai putin.
Eu nu fac decit sa gasesc alternativa la ceea ce tu numesti " tractor " asa ca nu ai pt ce sa te superi ...vorbele tale .
In alta ordine de idei , TU esti pe linga lumea reala , si TU trolezi si faci flame .
Daca n-ai notiuni despre comportamentul oamenilor , si nu intru in amanunte ...afla ca in fata noului IMPUS , reactia oricarui om , chiar si de buna credinta , informat si stiutor , este de NEGARE .
Negare deoarece este greu de inlocuit linistea si calmul momentului , scurgerea fireasca a evenimentelor prevazute , cu haosul adus de ceva nou .
In cazul de fata , diferenta intre masina stiuta si ce incerci tu sa faci propaganda jalnica , este imensa . Cu cit te dai mai " suficient si stiutor , cu atit enervezi mai mult . Cu cit incerci sa aduci argumente mai multe , cu atit descoperim noi argumente contra .
Tu in lumea reala , daca ai functiona intr-o societate comerciala ai fi ejectat in secunda doi deoarece faci mai mult rau , antireclama , decit " reclama " .
Paralela motor termic diesel  / electric , este facuta si intretinuta de tine , daca ai uitat .
Eu ca unul care nu ma pot arunca de amorul artei si dragostea de " pamint " intr-o schimbare , acum fara sens , incerc sa gasesc argumente solide care sa-mi demonstreze ca ar fi o idee sa ma gindesc la ceva electric ca pas major . Hibridul este alta discutie , ala este alternativa si " ieri " .
Pina in momentul de fata nu reusesc sa vad un viitor ,miine, la electric , si nici un deces, miine ,la diesel . Schimbarea este atit de mare , la nivel planetar spus , incit o trecere rapida cum visezi tu sau altii , este imposibila .

#2666
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.540
  • Înscris: 03.06.2007
Prea putin ma intereseaza lectia de psihologie pe care ai predat-o. Eu doar am evidentiat minciunile pe care le expui.

#2667
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 39.921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postinuendo0, on 26 august 2017 - 18:10, said:

Prea putin ma intereseaza lectia de psihologie pe care ai predat-o.
Si pe noi ne intereseaza prea putin masinile tale electrice.
Cumpara-ti, condu-o, fi fericit.
Pana atunci Posted Image .

#2668
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.215
  • Înscris: 25.06.2017

View Postvalitudor, on 26 august 2017 - 10:46, said:

Mai Fortzoso, tu la fiecare post trebuie sa scrii cateva minciuni, sa dai greutate prostiilor din ele?

1. Peugeot 4008 din 2013 este Euro 5 si nu are SCR, ci doar FAP (DPF). Doar BlueHDI au SCR, iar ele n-au fost montate nicodata pe 4008, ci doar pe 3008 II din 2016. Masina din teste un 4008 din 2013.

2. Chiar daca ar fi avut SCR rezultatul ar fi fost la fel, deoarece catalizatorul selectiv se ocupa cu totul altceva, nu cu reducerea particulelor

3. Motoarele de la Ford pe benzina sunt atat de "curate" incat incat cei de la ICCT si Emission Analytics le-au dat niste scoruri mizerabile. Unele dintre ele sunt de nivel Euro 3 diesel, adica de peste 8 ori mai multe NOx decat Euro 6 benzina.
Uite, compara cu motoarele VW pe benzina unde nu vezi nimic sub A. Ai grija sa nu-ti stea in gat... Posted Image

[ https://s2.postimg.org/m2ta2lmlh/Ford-petrol.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://s2.postimg.org/4e1jazaud/VW-petrol.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


La diesel, sa fim ontopic, Ford sta si mai mizerabil. N-au niciun motor de nivel A, adica de nivel Euro 6, desi le vand ca fiind Euro 6.

[ https://s2.postimg.org/o9xiqirvp/Ford-diesel.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://s2.postimg.org/pdhn2hcit/VW-diesel.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Volkswagen vs Ford
Dar poate ai si tu dreptate, iar ICCT a fost platit de VW sa descopere dieselgate.  Le-or fi facut reclama...

Off, iar trebuie sa mai raspund unui troll, dar o fac numai la aceasta postare nu pentru el, ca saracul e pierdut in lumea lui in care dieselul e curat si tot gaseste tot felul de site-uri platite care sa-i aduca confirmarea ca asa este. Intre timp in lumea reala toate tunurile sunt pe diesel, dar el oricum nu traieste in aceasta lume.

1) Oferta aia pusa de tine pentru 4008 este din 01.01.2013 deci nu reprezinta masinile din 2013 ci stocuri din anii precedenti. Ca sa vezi ca din 2013 dieselele de la Peugeot au fost dotate cu AdBlue, uite aici :

http://www.wiwo.de/t...12543936-3.html

Acolo spune clar ca din 2013 (deci dupa 01.01.2013) Peugeot e singurul producator care si-a echipat dieselele cu SCR, spre deosebire de VW care a ales calea trisatului emisiilor.
Oricum ai fi tu rupt de realitate si te pacalesc toti cu site-urile lor, chiar nu ti-ai pus intrebarea cum naiba singurul diesel din acel test este un 4008, masina care se vinde in volume mici comparativ cu alte diesele ?

2) Spui o prostie numai fiindca esti fanboy diesel. Fara tratarea emisiilor NOx printr-un sistem cu uree, DPF nu prea reuseste sa mai aiba eficienta in retinerea particulelor, mai ales cele fine.

3) Nu ma mai obosesc sa caut din nou site-ul in care motorul ecoboost a fost testat dupa 240K km si a indeplinit normele americane nu numai pe cele europene. Adica niste norme unde a picat dieselul de la VW. Sau mai bine zis niste norme din viata reala, aia de la care esti tu deconectat citind numai site-uri platite de lobby-ul facut de dieselari fiindca le cam moare afacerea.
Tabelele alea nu mai m-am obosit sa le citesc fiindca pe mine nu ma pacalesc toti. Cand la teste numai VW iese curat la toate modelele desi el a picat la normele americane, nu-i clar ca ceva pute a reclama mascata ?

Editat de Ford3, 26 august 2017 - 19:53.


#2669
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.215
  • Înscris: 25.06.2017
Pentru a vedea cat de "curate" sunt dieselele de la VW cititi articolul urmator in care comisarul european Bienkowska trimite o scrisoare ministrului german al transporturilor in care se plange de lipsa de colaborare a VW pe problema emisiilor de la dieselele lor amenintand cu interzicerea din 2018 a modelelor care nu intrunesc noile norme europene valabile din septembruie 2017.

http://www.wiwo.de/u...g/20086044.html

Probabil ca VW a citit tabelele lui valitudor si stiu ca ei polueaza asa de putin incat nu mai trebuie sa coopereze Posted Image !

Editat de Ford3, 26 august 2017 - 20:35.


#2670
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 39.921
  • Înscris: 14.12.2007
Ca sa va mai calmati, oricum nu schimbati voi nimic...

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/zkbV_c86YTI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#2671
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 7.053
  • Înscris: 15.10.2014

View Postericmario, on 26 august 2017 - 18:49, said:


Si pe noi ne intereseaza prea putin masinile tale electrice.
Cumpara-ti, condu-o, fi fericit.
Pana atunci Posted Image .

Nu a dovedit nici o comanda Tesla. Ne minte pe fata.

Electricele au omis sa vb.de poluarea colosala, pr.fabricarea masinii si a bateriei. Ne ascund lucruri importante, trisorii.

Editat de Torquemada-666, 26 august 2017 - 21:48.


#2672
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 39.921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostTorquemada-666, on 26 august 2017 - 21:45, said:

Nu a dovedit nici o comanda Tesla. Ne minte pe fata.
Prea putin important.
Nu trebuie sa dovedeasca nimic.
Pe mine chiar nu ma intereseaza ce si cum conduce.

#2673
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.924
  • Înscris: 18.10.2003

View PostFord3, on 26 august 2017 - 19:49, said:

1) Oferta aia pusa de tine pentru 4008 este din 01.01.2013 deci nu reprezinta masinile din 2013 ci stocuri din anii precedenti. Ca sa vezi ca din 2013 dieselele de la Peugeot au fost dotate cu AdBlue, uite aici :

http://www.wiwo.de/t...12543936-3.html

Acolo spune clar ca din 2013 (deci dupa 01.01.2013) Peugeot e singurul producator care si-a echipat dieselele cu SCR, spre deosebire de VW care a ales calea trisatului emisiilor.
Cum sa nu deschizi tu gura si sa continui cu o discutie caraghioasa...?

Peugeot 4008 a fost echipat cu motoare 1,6 HDI, motoare care sunt echipate doar cu FAP. Peugeot 4008 a fost inlocuit in 2016 cu Peugeot 3008 II, care a fost echipat cu 1,6 BlueHDI.
Doar motoarele BlueHDI au FAP si SCR. Posted Image
Gaseste tu un Pejo 4008 cu SCR si posteaza-l aici. Inventeaza-l daca nu-l gasesti, ca te pricepi foarte bine.

View PostFord3, on 26 august 2017 - 19:49, said:

Oricum ai fi tu rupt de realitate si te pacalesc toti cu site-urile lor
O Domane, ti-e mila de mine... Cam cat de mult ma pacalesc aia cu site-urile alea. Cam atat de mult sau mai mult?

View Postfortzoso said:

Nu cred ca sunt chiar off topic cu urmatoarea fotografie a masinii Tesla din 1973:

[ https://static.carthrottle.com/workspace/uploads/posts/2016/03/1bb647fcb942ef1d5f99c2a76f1050e7.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Nu vi se ca au cam pastrat designul ?

N-ai fost deloc offtopic cu poza, doar foarte... Posted Image Posted Image Posted Image

View PostFord3 said:

Am citit multe postari de pe topicuri si am vazut ce ti-a facut fortzoso si de aia te inteleg de ce ti-e frica de el

Pentru mine esti cel mai simpatic individ de pe forum. :)

#2674
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.215
  • Înscris: 25.06.2017

View Postvalitudor, on 26 august 2017 - 21:54, said:

Cum sa nu deschizi tu gura si sa continui cu o discutie caraghioasa...?

Peugeot 4008 a fost echipat cu motoare 1,6 HDI, motoare care sunt echipate doar cu FAP. Peugeot 4008 a fost inlocuit in 2016 cu Peugeot 3008 II, care a fost echipat cu 1,6 BlueHDI.
Doar motoarele BlueHDI au FAP si SCR. Posted Image


Deci eu iti pun un link in care se spune clar ca din 2013 motoarele de pe Peugeot au fost echipate cu AdBlue si tu vii cu un link despre Peugeot incepand cu 2012.
Poti sa incerci sa fii si tu putin mai destept, ca vad ca in privinta Ford ecoboost ai lasat clanta  mai mica.
Si ca s-o lasi si mai mica in privinta enormitatilor cum ca motoarele benzinare cu injectie directa emit mult mai multe particule decat un diesel fiindca chipurile la acesta s-a pus DPF iata mai jos un link cu teste pe mai multe modele, atat benzinare cu injectie directa dintre care una doar cu gpf, cat si diesele toate cu dpf dar unele cu adblue si altele fara :

http://www.wiwo.de/u...7370.html#image

De acord ca trecerea la injectia directa a dus la arderi incomplete si la un motor pe benzina, deci acum si acesta elimina particule. Dar inca acesta elimina particule mult mai putine decat un diesel fara DPF si comparabil (in functie de marca) cu cele cu DPF.

Un rezumat al acestor teste este urmatorul :

Marca   PN [#/km] Filtre gpf sau dpf motorizare
Mercedes S 500   1.79 x 10 ^ 11 gpf   benzina
Audi A4 Avant 2.0 TFSI    1.32x10 ^ 11    -   benzina
Audi A4 Avant 2.0 TDI 1,57x10^11 dpf + scr diesel
BMW X1 xDrive 20i   0.22x10^11 - benzina
BMW X1 xDrive 20d 1,69x10^11 dpf   diesel
Mazda6 Kombi 2.0    4.14x10^11 -   benzina
Mazda6 Kombi 2.2D 2.05x10^11 dpf diesel
Renault Kadjar 1.2 TCe 130 1,06x10^11 - benzina
Renault Kadjar 1.6 dCi 130   0,31x10^11    dpf   diesel
VW Golf 1.5 TSI    0,43x10^11 - benzina
VW Golf 2.0 TDI    3,87x10^11    dpf   diesel

Observi ca in afara de Renault la restul marcilor benzinarele fara GPF emit mai putine particule decat omoloagele lor cu DPF-ul lor cu tot ?
Si cand vezi ca nu prea te ajuta inteligenta (dar pe altii ii faci analfabeti functionali) incerci sa treci pe mistocareala reamintindu-ti brusc ca as fi  fortzoso dupa o inventie de-a ta ? Se pare ca nici la asta nu esti bun, doar mintea ta circula in alte lumi Posted Image !

Editat de Ford3, 26 august 2017 - 22:43.


#2675
86-APP

86-APP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.278
  • Înscris: 01.03.2017
Tabele peste tabele , de parca intereseaza pe cineva ...
Daca tot sinteti pasionati de calcule , calculati ce trebuie , daca va convine !
Calculati , in oras , un diesel cu 7% consum , un benzinar cu 11% consum ...care este mai poluanta ?

#2676
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.215
  • Înscris: 25.06.2017
Dar o hibrida pe benzina cu consum de 3,5 l in oras  Posted Image ?

Editat de Ford3, 27 august 2017 - 00:11.


#2677
86-APP

86-APP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.278
  • Înscris: 01.03.2017
Scrie tu clar si labartat , si sa vad demonstratia .

#2678
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.215
  • Înscris: 25.06.2017
Vezi ca am gasit o replica mai aproape de nedumerirea ta :) !

#2679
86-APP

86-APP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.278
  • Înscris: 01.03.2017
Eviți subiectul ? Discutam de mașini comune , nu aiureli !

#2680
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.215
  • Înscris: 25.06.2017
Ti-am raspuns la fel cum ai pus si tu intrebarea :) !

#2681
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.958
  • Înscris: 04.05.2003

View Post86-APP, on 26 august 2017 - 23:58, said:

Tabele peste tabele , de parca intereseaza pe cineva ...
Daca tot sinteti pasionati de calcule , calculati ce trebuie , daca va convine !
Calculati , in oras , un diesel cu 7% consum , un benzinar cu 11% consum ...care este mai poluanta ?
cand o benzinara consuma 11 un diesel consuma 9
iti spun asta pentru ca fac acelasi traseu zilnic in oras de luni pana vineri. si am trecut de pe benzina pe diesel.

daca te referi la Renault Clio 1.5 dci 68 cp... atunci da...7.5 consum in oras. dar nu cred ca vorbim despre astfel de masini.

View PostFord3, on 27 august 2017 - 00:07, said:

Dar o hibrida pe benzina cu consum de 3,5 l in oras  Posted Image ?
hibrida...si aici ma refer la Toyota auris.. si-a luat finul meu.
in Bucuresti 5.5 consum. afara tot atat.


#2682
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.883
  • Înscris: 06.09.2008
Ce diesel consuma 7% in oras? Poate in Vaideenii de Sus la 4 dimineata. Si mai pune pretul de achizitie mai ridicat cu 1,5-2k euro pt diesel, EGR-ul ce este consumabil la orice marca in ultimii ani si costul reviziilor mai mare cu 10-15% fata de benzina. PS Vorbim de masini noi, nu de ciurucuri SH.

Editat de edi10000, 27 august 2017 - 08:14.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate