Dieselul pe cale de disparitie in curand?
Last Updated: Apr 16 2024 21:35, Started by
emil_sv
, Aug 25 2016 08:05
·
42
#13141
Posted 23 March 2019 - 13:08
Continuati sa repetati "diesel curat" poate va convingeti pe voi insiva.
|
#13142
Posted 23 March 2019 - 14:02
La fel suna si benzinar curat, adica aceeasi convingere de green eco friendly
|
#13143
Posted 23 March 2019 - 14:30
Si cine sustine ca benzinarele sunt curate? Dupa o definitie care, presupun, implica zero noxe?
Ca sunt mai curate decat dieselurile, asta e indubitabil. Raul cel mai mic. |
#13144
Posted 23 March 2019 - 15:12
Aiurea cu raul cel mai mic.
Mai mic pt cine? A da, pt eco green friendly , dar fara niciun efect benefic asupra poluarii |
#13145
Posted 23 March 2019 - 19:06
Ford4, on 23 martie 2019 - 00:09, said:
Eu vorbesc de interziceri de masini nu de omorat oameni. Dar probabil nici pentru tine nu e vreo diferenta. Probabil ca in mintea ta interzicerea unor motorizari daunatoare sanatatii inseamna dictatura. Cred ca ai protestat si cand s-a interzis fumatul in spatiile publice. Imi spune ca tu tot n-ai inteles nimic. De asta si zic ca unul singur daca-l salvezi si sigur e mai inteligent ca tine. 1. SUA: EPA anunta inasprirea conditiilor de omologare pentru motoarele diesel. Asociatiile producatorilor de camioane din SUA saluta masura. 2. Europa: Un oficial de la KBA (autoritatea de omologare din Germania) a declarat unui ziarist ca se stie de mult ca masinile diesel nu respecta decat cel mult pe banc normele Euro pentru NOx, dar asta e... Pe aici e o fractura logica, cand unora li se pare normal ce se intampla/s-a intamplat in UE, nu in SUA. |
#13146
Posted 23 March 2019 - 19:31
Mie mi se pare normal sa se respecte normele, nu am vazut nici un sustinator diesel sa spuna da frate sa raporteze de 100 de ori mai putin ca nu-i nici o problema. Pe mine ma scoate din sarite faptul ca cineva sustine ca mor oamenii pe capete din cauza diesel, ca sunt obligat sa ma leg la cap cu un sistem de baterii si performante de Logan ca sa scot consum de diesel normal, ca benzina e buna pentru orice dar aia care zic asta conduc o ascutitoare in 3 cilindri la care se dubleaza consumul dat de producator cand pornesc ACul si lista poate continua. Am acasa si benzina si diesel, benzina e pentru frecus in oras deja la drum lung si as inlocui-o si maine cu ceva pe baterii daca ar exista ceva decent in bani similari plus maxim 20%. Dieselul nu are echivalent momentan in costuri de achizitie si operare, performanta cand vorbesti de SUV mare.
Edited by filipxxx, 23 March 2019 - 19:32. |
#13147
Posted 23 March 2019 - 20:15
#13148
Posted 23 March 2019 - 20:41
filipxxx, on 23 martie 2019 - 19:31, said:
Mie mi se pare normal sa se respecte normele, nu am vazut nici un sustinator diesel sa spuna da frate sa raporteze de 100 de ori mai putin ca nu-i nici o problema. filipxxx, on 09 martie 2019 - 21:07, said:
Diferenta e ca aia punandu-le pe camionete nu trebuie sa respecte normele stricte de la masini, de parca segmentul cel mai vandut din state circula numai pe campuri si prin munti. Au fost si numeroase postari mai directe (nu ale tale) in sensul ca respectarea normelor e o prostie. De asemenea imi vine greu sa pricep cum te poate obliga cineva pe acest thread sa cumperi o masina electrica... |
#13149
Posted 23 March 2019 - 21:46
Hansolo pune link.urile traduse. Asa e regula acuma.
Ca sa intelegem toti. Edited by Torquemada-666, 23 March 2019 - 21:46. |
#13150
Posted 23 March 2019 - 22:33
Filipxxx - de acord cu ce ai spus, mai putin cu un amanunt care absolut 100% nu schimba nimic problema pt ca asa este, la polizoarele astea in 3 cil cu consum bun pe hartie (ma si mir ca nu au fost dati in judecata ) nu sare consumu tare cand pornesti ac-ul.
La mers nu prea am sesizat vreo diferenta notabila, m-a surprins placut (atat vizavi de consum ) . Ia, e un coleg cu Skoda Superb pe jurnal, o masina semi balena, ce motorizare ar fi fost mai buna d.p.d.v al consumului inafara de dizal?? Ha?? A facut omu o excursie de vreo 1500 km, consum real sub 6 , mers mult pe modul S. Stiu, iese si la benzina asa consum, hai sariti! Faci km astia in 3 zile si la vale si ajutat de briza ! |
|
#13151
Posted 23 March 2019 - 23:01
Eu am mai spus si cu alte ocazii, dar o mai spun ca vad ca lumea uita. Daca e sa ne uitam la consum (pentru cei pentru care asta conteaza):
Diesel euro 6 , 120 CP, consum mediu in 45000Km: 5.6 l/100Km Plug-in hibrid, 224CP, consum mediu dupa 13000Km (ca nu am facut mai multi): 5.6l /100Km cu doar o jumatate din naveta zilnica electric ... deci consumand full benzina jumatate de drum in fiecare zi. Daca e sa ne uitam la dinamica/placerea condusului ... nu exista termen de comparatie. De ce mi-as lua diesel in conditiile astea ? Dar na, asta sunt eu, altii sunt diferiti. |
#13152
Posted 24 March 2019 - 00:15
Octavian___, on 23 martie 2019 - 22:33, said:
Filipxxx - de acord cu ce ai spus, mai putin cu un amanunt care absolut 100% nu schimba nimic problema pt ca asa este, la polizoarele astea in 3 cil cu consum bun pe hartie (ma si mir ca nu au fost dati in judecata ) nu sare consumu tare cand pornesti ac-ul. La mers nu prea am sesizat vreo diferenta notabila, m-a surprins placut (atat vizavi de consum ) . Ia, e un coleg cu Skoda Superb pe jurnal, o masina semi balena, ce motorizare ar fi fost mai buna d.p.d.v al consumului inafara de dizal?? Ha?? A facut omu o excursie de vreo 1500 km, consum real sub 6 , mers mult pe modul S. Stiu, iese si la benzina asa consum, hai sariti! Faci km astia in 3 zile si la vale si ajutat de briza ! Nu știu ce te entuziasmezi așa că nu-i un consum nemaipomenit pentru o medie de 62 km/h. Cred că orice benzinara moderna scoate un consum apropiat. Eu am postat aici consum de 5,2 l/100 km la o viteza medie de 72 km/h pe drumul dintre București și Bacău. Pe la Buzău aveam chiar o medie de 5l/100 km. Pe 10000 km când am făcut turul Franței am avut o medie de 6,5 l/100 km și mașina a mers încărcată de bagaje (portbagaj de 400 l) plus 4 persoane și a mâncat câteva mii de km de autostradă nu numai 60 km cat a făcut Superb-ul ăla pe autostrada. Iar ceea ce nu înțelegi tu este că indiferent de consum nu merită să lași dieselul prin orașe. filipxxx, on 23 martie 2019 - 19:31, said:
Dieselul nu are echivalent momentan in costuri de achizitie si operare, performanta cand vorbesti de SUV mare. Nu are nici echivalent la emisii de NOx macar ! Și să știi că în America sunt SUV-uri și mai mari și tot nu au fost trecute pe diesel. Probabil că ălora nu le plac costurile mici și "performanțele" dieselelor. Dar ești așa de îndoctrinat încât ai putut să emiți și perla aia că aerul condiționat dublează consumul la un motor de 1.0. ! |
#13153
Posted 24 March 2019 - 00:25
filipxxx, on 23 martie 2019 - 19:31, said:
Dieselul nu are echivalent momentan in costuri de achizitie si operare, performanta cand vorbesti de SUV mare. https://www.bytbil.c...v-8739-12752754 Outlander PHEV 2015 - SH, leasing terminat ca masina de firma, 77K Km la bord, reali, carte de service in original ... 22K euro. |
#13155
Posted 24 March 2019 - 09:10
Daca Rav4 e suv mare, Land Cruiser ce o fi? SUVurile mari in Europa sunt Land Cruiser de la Toyota, X5, Touareg, Cayenne, Range Rover si cateva modele de nisa pe langa de la Pejo, Ford, Nissan. Nu inteleg comparatiile cu America, pune si mie doi dolari galonul si fa impozitul pe masina ca sa nu aiba treaba cu cilindreea si imi cumpar V6 pentru nevasta si eu V8 De ce sa ma leg la cap cu injectoare, Adblueuri, turbine, EGR si altele cand poti avea un V6 aspirat benzina
|
|
#13156
Posted 24 March 2019 - 09:30
FORD04 , daca ar fi asa, toata lumea ar fi renuntat demult la dizal, nu mai trebuia sa fie niciun scandal, s-ar fi eliminat singur.
|
#13157
Posted 24 March 2019 - 10:51
S-ar fi eliminat singur daca:
1. Nu ar fi fost practicate campaniile de spalare pe creier gen "dieselul nostru este curat". 2. Nu ar fi fost cârdășia intre politicienii corupti si fabricantii germani avizi de profit rapid. 3. In urma cu cativa ani tripleta germana punea osul la treaba si dezvolta ceva plug-in-uri completitive cu cele asiatice. 4. Nu ar fi existat politica protectionista a UE 5. Altele mai marunte pe care nu ma mai obosesc sa le mentionez. Primele 2 puncte au generat scandaluri uriase, lasate cu procese, amenzi de miliarde si ani grei de puscarie. Nu se poate nega. Insa acum cam toate condiile sunt indeplinite, asa ca dieselul a luat-o la vale si nu nu va face decat sa prinda viteza. Pot doar sa ii compatimesc pe cei care nu vad asta si sa le recomand sa mai scoata capul din fund sau sa-si mai dea ochelarii de cal jos. Iar pentru cei care inca mai fac bani din manipularea cu "dieselul e bun" (unii se dau de gol si pe aici) nu pot avea decat scârba si dispret. Edited by inuendo0, 24 March 2019 - 10:53. |
#13158
Posted 24 March 2019 - 11:09
@inuendo,lumea nu a cumparat diesel pt ca a aflat de undeva ca e curat. Puteau sa stie ca e murdar tot cumparau. Acum dupa scandalul cu emisiile, vanzarile diesel nu au scazut pt ca a aflat lumea ca e murdar ci pt ca le e frica sa nu se trezeasca intr-un timp relativ scurt ca li se pun taxe/restrictii.
Dieselul s-a cumparat pt consum. Asta e principalul motiv. Puteau si producatorii si politicienii si cine mai vrei tu, sa le spuna ca cumparare orice poveste despre noxe ca nu ar fi contat. Exact din acelasi motiv vor avea succes electricele, dupa ce vor rezolva problema autonomiei/incarcarii. Consumul, adica costurile. Nu povestile eco. Edited by remvirg, 24 March 2019 - 11:09. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users