Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Dieselul pe cale de disparitie in curand?
Last Updated: Apr 16 2024 21:35, Started by
emil_sv
, Aug 25 2016 08:05
·
42
#13123
Posted 22 March 2019 - 22:53
Ford4, on 22 martie 2019 - 22:41, said:
Nu-ti ajung cateva sute de mii de morti pe an din cauza dieselului, mai vrei si evolutie. Cati ai vrea, un milion pe an ? Esti gretos de penibil de acum. |
#13124
Posted 22 March 2019 - 23:46
Nu te uiti la 5%, mai termina cu cifra asta ca in Europa e peste 20%.
Si unii se uita la oameni nu la cifre, dar deh, din astia ca tine au rasarit unii ca Hitler si Stalin pentru care nu conta numarul de morti ci doar principiile tembele. Adica, cam ca si astea ca nu trebuie interzis dieselull fiindca nu mor destui oameni pentru ca sa nu poata sa-si plimbe bobalex curu in diesel, ca intr-un hibrid ii pute numai fiindca dobitocii de la Audi nu sunt in stare sa proiecteze o hibrida ca lumea. Nu mai zic de electrica fiindca acolo AUDI s-a scremut 5 ani si-a scos o electrica tot mai slaba decat Tesla. Cred ca pot astia de la Tesla sa nu mai perfecteze nimic inca 10 ani ca astia de la VAG tot masini mai proaste vor scoate de cand incearca sa asambleze o electrica si tot diesel le iese ! |
#13125
Posted 22 March 2019 - 23:52
#13126
Posted 23 March 2019 - 00:02
Ford4, on 22 martie 2019 - 23:46, said:
Nu te uiti la 5%, mai termina cu cifra asta ca in Europa e peste 20%. Si unii se uita la oameni nu la cifre, dar deh, din astia ca tine au rasarit unii ca Hitler si Stalin pentru care nu conta numarul de morti ci doar principiile tembele. Adica, cam ca si astea ca nu trebuie interzis dieselull fiindca nu mor destui oameni pentru ca sa nu poata sa-si plimbe bobalex curu in diesel, ca intr-un hibrid ii pute numai fiindca dobitocii de la Audi nu sunt in stare sa proiecteze o hibrida ca lumea. Nu mai zic de electrica fiindca acolo AUDI s-a scremut 5 ani si-a scos o electrica tot mai slaba decat Tesla. Cred ca pot astia de la Tesla sa nu mai perfecteze nimic inca 10 ani ca astia de la VAG tot masini mai proaste vor scoate de cand incearca sa asambleze o electrica si tot diesel le iese ! |
#13127
Posted 23 March 2019 - 00:09
Elenistic, on 22 martie 2019 - 23:52, said:
Sa zici tu altora de Hitler si Stalin cand tu nu visezi decat interziceri si jubilezi chiar si pentru o straduta pe care sunt interzise masinile euro 6, asta e chiar culmea ilaritatii... Eu vorbesc de interziceri de masini nu de omorat oameni. Dar probabil nici pentru tine nu e vreo diferenta. Probabil ca in mintea ta interzicerea unor motorizari daunatoare sanatatii inseamna dictatura. Cred ca ai protestat si cand s-a interzis fumatul in spatiile publice. bobalex18, on 23 martie 2019 - 00:02, said:
20 - 80% iti spune ceva? Imi spune ca tu tot n-ai inteles nimic. De asta si zic ca unul singur daca-l salvezi si sigur e mai inteligent ca tine. |
#13129
Posted 23 March 2019 - 00:19
Ford4, on 23 martie 2019 - 00:09, said:
Eu vorbesc de interziceri de masini nu de omorat oameni. Dar probabil nici pentru tine nu e vreo diferenta. Probabil ca in mintea ta interzicerea unor motorizari daunatoare sanatatii inseamna dictatura. Cred ca ai protestat si cand s-a interzis fumatul in spatiile publice. Imi spune ca tu tot n-ai inteles nimic. De asta si zic ca unul singur daca-l salvezi si sigur e mai inteligent ca tine. va dati ecologisti dar nici macar pe unul nu l-am auzit sa propuna solutii de capturare si stocare a acestor particule. va intereseaza doar de ce sune presa si nu va folositi nici macar 1neuron |
#13130
Posted 23 March 2019 - 00:39
Pentru a pricepe mai bine de ce benzinarele au fost, sunt si vor fi mai curate dect dieselele, iata aici echivalentul numarul de benzinare in poluarea cu NOx a unui singur diesel :
Expressed as “petrol car’s worth of pollution” (60mg/km that most petrol cars comply with) a diesel car could emit as much toxic NO2 as : 32 petrol cars before September 2019 under Euro 6, 3 petrol cars for new diesel models launched after September 2017 under RDE1 a max of just over 2 petrol cars to comply with the latest RDE2 standards to be defined as clean for the April 2018 (Vehicle Excise Duty) VED table. a max of 1.3 petrol cars worth of pollution if the court decision is upheld and the limit is set to 80mg https://www.myurbanc...sels-in-the-uk/ Astea sunt cifrele adevarate si nu rahaturile de teste de la ADAC. PS Elenistic, vezi ca taxarea dieselelor EURO6 nu este in discutie doar pe o strada din Berlin. Ia vezi ce surpriza le pregateste guvernul englez astora care nu trec RDE2 din 2020 Edited by Ford4, 23 March 2019 - 00:44. |
#13131
Posted 23 March 2019 - 08:18
Fordule, realizezi ca RDE ala se va aplica si la masini benzina Nu de alta dar cand vezi ca SUV maricel ca Tiguan cu motor 1.5 si consum de 7 in oras pe hartie s-ar putea sa nu iasa emisiile RDE in vecii vecilor, nu de alta dar e fizic imposibil sa scoti consumul ala in orice oras mai mare ca Oltenita
|
#13132
Posted 23 March 2019 - 09:14
Ce om normal îl baga în seama pe bobitza? A, știu... medicii de la urgenta.
|
|
#13133
Posted 23 March 2019 - 09:24
bobalex18, on 23 martie 2019 - 00:19, said: bai omule, sa anulezi permisul la cei care produc accidente chiar daca nu sunt victime, pentru ca ei genereaza poluare. va dati ecologisti dar nici macar pe unul nu l-am auzit sa propuna solutii de capturare si stocare a acestor particule. va intereseaza doar de ce sune presa si nu va folositi nici macar 1neuron |
#13134
Posted 23 March 2019 - 09:40
filipxxx, on 23 martie 2019 - 08:18, said:
Fordule, realizezi ca RDE ala se va aplica si la masini benzina Nu de alta dar cand vezi ca SUV maricel ca Tiguan cu motor 1.5 si consum de 7 in oras pe hartie s-ar putea sa nu iasa emisiile RDE in vecii vecilor, nu de alta dar e fizic imposibil sa scoti consumul ala in orice oras mai mare ca Oltenita La care fel de emisii te referi ca nu vor fi indeplinite dupa normelel RDE de motoarele pe benzina ? La NOx si particule sigur vor fi indeplinite. In normele EURO 6 mai sunt urmarite THC (total hydrocarbon) si NMHC (non methan hydrocarbon) la care pana acum nu am auzit sa fie probleme. Daca te referi la emisiile de CO (atentie nu CO2) nici la astea nu am auzit ceva scandaluri. Dar daca exista modele pe benzina care nu vor putea sa indeplineasca aceste norme, normal ca vor trebui retrase. Pana in 2020 inclusiv producatorii au avut destul timp sa electrifice masinile. Cine nu s-a ocupat de asa ceva si a pierdut timpul doar punand bete in roate noilor tehnologii n-au decat sa plateasca pretul amanarii. PS. La blocul nou construit langa mine au aparut o sumedenie de masini noi. Intre ele sunt si 3 Tiguan-uri noi. Doua sunt TSI si doar unul TDI. Deci exista sperante ca si la noi lumea sa iasa de sub indoctrinarea germana cu dieselele "e cele mai bune" Edited by Ford4, 23 March 2019 - 09:45. |
#13135
Posted 23 March 2019 - 09:46
Pai vor trece oamenii pe benzina in timp doar ca nu atat de repede cum visezi tu...
|
#13136
Posted 23 March 2019 - 09:55
#13137
Posted 23 March 2019 - 09:57
Daca vorbim de cei care din diverse motive isi cumpara sh, atunci da, va mai dura. Cei care isi cumpara masini noi insa, deja preferinta se indreapta spre benzinare dupa cum indica cifrele de vanzari. Insa cred ca odata cu introducerea GPF-urilor, cei care circula mult prin oras se vor indrepta spre hibride sau in tarile mai bogate si cu o infrastructura mai buna spre electrice, cum ar fi fost si normal si pana acum daca nemtii nu ar fi impus niste aiureli pe piata auto din Europa (taxe si impozite mai mici la diesel si accize mai mici la motorina) numai ca sa aiba ei suprematia.
bobalex18, on 23 martie 2019 - 09:55, said:
Și benzina face acele particule într-o veselie. Bobita, iar ai iesit la trollat. Parca tu ai spus ca pana si Ford a pus GPF-uri pe masinile lor. |
|
#13138
Posted 23 March 2019 - 10:19
Ford4, on 23 martie 2019 - 09:57, said:
Daca vorbim de cei care din diverse motive isi cumpara sh, atunci da, va mai dura. Cei care isi cumpara masini noi insa, deja preferinta se indreapta spre benzinare dupa cum indica cifrele de vanzari. Insa cred ca odata cu introducerea GPF-urilor, cei care circula mult prin oras se vor indrepta spre hibride sau in tarile mai bogate si cu o infrastructura mai buna spre electrice, cum ar fi fost si normal si pana acum daca nemtii nu ar fi impus niste aiureli pe piata auto din Europa (taxe si impozite mai mici la diesel si accize mai mici la motorina) numai ca sa aiba ei suprematia. Bobita, iar ai iesit la trollat. Parca tu ai spus ca pana si Ford a pus GPF-uri pe masinile lor. Cam așa e și cu voi, ecologiști de carton https://m.stirilepro...icle_id=3814311 |
#13139
Posted 23 March 2019 - 10:34
Normele Euro 5b au intrat în vigoare din 2013. Chiar daca cativa producători au mai montat dpf pe diesel și înainte, asta nu înseamnă că dieselele au toate dpf de acum 10 ani. Dar știu că ție îți place să manipulezi.
Iar emisiile de particule la benzinare au apărut doar la motoarele cu injecție directă. De asta o Toyota hibrid nu are nevoie de gpf iar la hibridele VAG a fost oprită producția. Ar fi de râsul lumii să scoată hibride cu gpf ! Oricum și la cele cu injecție directă emisiile de particule erau mult mai mici decât la un diesel fara dpf. Dar de ce abați discuția de la NOx la particule ? Îți place whatabout-ismul ? Edited by Ford4, 23 March 2019 - 10:45. |
#13140
Posted 23 March 2019 - 12:12
Torquemada-666, on 22 martie 2019 - 15:42, said: Nu e un impuls, este realitate ce am prezentat. Cu dovezi, mai ales de la Volvo, care clar a dat-o la intors. Nimic rusinos ca au dat-o la intors, barem au ceva judecata plus ca este cerere in continuare. Nu poti sa bagi pe gat alte variante care sunt mai costisitoare, consuma mai mult, doar de dragu eco green friendly, ca nu ti-l cumpara nimeni. Numai istericii cred ca hibridele vor reusi sa ia complet locul dizalurilor noi si curate. |
Anunturi
▶ 7 user(s) are reading this topic
0 members, 7 guests, 0 anonymous users