Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Mai aproape de vise - Mercedes C Coupe 2016
#253
Posted 22 July 2018 - 11:40
Hei, a cam trecut ceva timp de cand n-am mai scris pe aici.
Intre timp, mi-am recuperat permisul, deh, a trebuit sa dau examen de redobandire, ca altfel nu-l primeam inapoi decat peste 4 luni. Evident, prima data l-am picat cu brio 12/15, si cand am vazut ca nu e de gluma, m-am pus cu burta pe carte, astfel incat al 2-lea examen l-am luat cu 15/15. Asadar, in 20 Iunie am avut permis din nou, si mi-am luat zborul prin tara . Desi sunt obisnuit ( in fiecare an din ultimii 3, am ramas fara permis 3 luni) parca e din ce in ce mai greu sa stai atata timp fara el. Zici ca esti handicapat, nu poti sa te misti, stai la mila altora sa te duca din X in Y. Asadar, aviz pasionatilor de viteza .... moderati-va la calcatul pedalei, ca mai bine nu va fi . Legat de masina ...well, ce e premium e premium ( cu mici exceptii). Ne apropiem cu pasi repezi de 70.000 km, iar materialele din interior isi spun cuvantul. Fara greierasi, fara scartaieli in scaun, fara troncanituri, fara decojit pielea. Este excelenta la condus pe distante lungi, consum mediu pe ultimii 50.000 km = 6.4L/100 km=. Foarte bun avand in vedere stilul meu de condus si dihania de 2.2L aflata sub capota. Singura problema aparuta de vreo 1.000 km incoace, este tableta care a inceput sa faca figuri. Se blocheaza, se-ntuneca display-ul, dupa care apar niste dungi pe ea, ingheata si se restarteaza. Toate functiile legate de radio, media, navi, AC mor instant. Am fost cu ea la service si cica e o problema cunoscuta de MB Romania, iar solutia e un update de soft. Toata operatiunea dureaza cca 3-4 ore si se face in garantie.In rest o consider si acuma ca fiind printre cele mai frumoase coupe-uri de pe piata desi are 2 ani de la lansare. M-am tot gandit cu ce sa o schimb avand in vedere ca mai am cam 7k eur de plata, si inca nu am gasit solutia potrivita. Face lift-ul de la ea, va aparea la noi doar anul viitor si nu mai am rabdare pina atunci. Initial ma gandisem inclusiv la noul Megane RS, mai ales ca apare si versiunea Trophy de 300 hp, dar acuma parca ala l-as lua, doar ca masina de fun. Analizam, vedem si decidem mai incolo, ca parca nici banutii nu-s la fel de multi. Apropo amatorilor ... nu va faceti case, ca tapetati peretii cu bani, nu cu vopsea ). Attached FilesEdited by White_sky, 22 July 2018 - 11:44. |
#254
Posted 22 July 2018 - 22:42
Ehe...eu abia am luat permisul și prima.data. daca as da din nou cred că l-aș pica cu brio de cate ori m-ar pune. Ăștia sunt nesimțiți și la alea 15 întrebări sunt sigur că 5 sunt din contravenții.
Legat de tabletă, MB este renumit pt cel mai.praf sistem.. la.astea noi cică e mai fain. Legat de achiziție, mx5? Ce poate sa fie mai funny....doar că nu mașina daily. |
#255
Posted 03 August 2018 - 23:39
bobalex18, on 22 iulie 2018 - 22:42, said:
Legat de tabletă, MB este renumit pt cel mai.praf sistem.. la.astea noi cică e mai fain. Well, aici din pacate, trebuie sa-ti dau dreptate. Dai o caruta de bani pe-o masina a carui sistem media e mai nasol ca la o Kia.... cu indulgenta vorbind. Se misca greu, si ce se misca e unavailable, sau iti creste barba pina incarca. De navigat on-line, nici nu mai vorbim . Singurul lucru care merge cat de cat decent, sunt posturile de radio on line ( si alea doar unele). Totusi, spre deosebire de 99% dintre cei ce citesc aceste randuri, apreciez faptul ca tableta nu are touch screen, iar comenzile le dai din rotita. E mult mai simplu, mai sigur,mai comod. bobalex18, on 22 iulie 2018 - 22:42, said:
Legat de achiziție, mx5? Ce poate sa fie mai funny....doar că nu mașina daily. Nu m-am simtit niciodata atras de masina aia ... nici ea de mine. Cred ca nu suntem compatibili. In alta ordine de idei, ultima revizie a spart pusculita bine de tot. Placute frana, fata-spate, senzori frana, ulei, toate filtrele posibile si imposibile = 3.400 ron. Iar masina predata inapoi mai jegoasa decat le-o dadusem. O bila neagra ptr. Tiriac Auto. La banii astia puteau macar un jet sa-i dea, ca de cafea nici nu se pusese problema . Penultima revizie o facusem la ATP Exodus, iar pe langa faptul ca revizia la ei a fost mult mai ieftina, evident fara placutele de frana, am primit masina inapoi spalata si curata. De Luni o bag in service, ptr. zgarieturi si retusuri si peste 1-2 luni o scot la vanzare. Pret bun .... aviz amatorilor Edited by White_sky, 03 August 2018 - 23:40. |
#256
Posted 04 August 2018 - 15:58
White_sky, on 03 august 2018 - 23:39, said: In alta ordine de idei, ultima revizie a spart pusculita bine de tot. Placute frana, fata-spate, senzori frana, ulei, toate filtrele posibile si imposibile = 3.400 ron. Iar masina predata inapoi mai jegoasa decat le-o dadusem. O bila neagra ptr. Tiriac Auto. La banii astia puteau macar un jet sa-i dea, ca de cafea nici nu se pusese problema . Penultima revizie o facusem la ATP Exodus, iar pe langa faptul ca revizia la ei a fost mult mai ieftina, evident fara placutele de frana, am primit masina inapoi spalata si curata. Eu am un GLK cu 118 000 km la bord, revizii doar la Tiriac, niciodata nu au spalat masina. Dimpotriva, i-am "prins" cu dashcamul din bord alergand cu 60-80 km/h prin Bucuresti si sarind cu aceeasi viteza peste bumpere. Dupa scandalul de atunci, mai nou imi scot dashcamul din priza cand intra cu masina in service. In alta ordine de idei, pe la 90 000 km la bord, am observat si eu pielea de pe scaune rupta, ca la tine, din motive de timp nu am reusit sa le scriu inca celor de la garantie. Eu sunt pe garantia extinsa oricum, la o discutie de am avut-o cu oamenii de la Tiriac Auto in timpul unei revizii, au zis ca sunt putine sanse sa aprobe schimbul. Tu ai schimbat pielea in timpul garantiei initiale, in timpul primilor 2 ani, sau pe baza garantiei extinse? |
#257
Posted 07 August 2018 - 19:50
@kng, daca i.ai prins ca iti alergau masina si nu aveau grija de ea, ce mai cauti acolo?
|
#258
Posted 08 August 2018 - 10:06
Tot nu te-ai hotarat ce vrei? Sfatul meu, nu iti cumpara masina separata de fun. Mai am un amic care si-a luat acum multi ani un Megane RS (mai avea un BMW seria 3 aspirat) si marturisea ca rar se nimerea sa fie cu masina potrivita. Ia-ti ceva care le imbina pe ambele, sunt foarte multe optiuni. Daca nu te intereseaza atat de mult imaginea, atunci Audi S3 sau Golf R sunt o alegere foarte buna, sau BMW M140i daca vrei un pic mai multe senzatii. Altfel, orice AMG de la Mercedes (de la C class in sus) este un comprimis foarte bun intre distractie si masina cu o oarecare imagine.
|
#259
Posted 09 August 2018 - 15:04
De ce nu faci si tu un upgrade la baietii cei mari? Daca tot nu ai copii, un coupe adevărat, un 911 targa?
|
#260
Posted 11 August 2018 - 06:49
kng, on 04 august 2018 - 15:58, said:
Eu sunt pe garantia extinsa oricum, la o discutie de am avut-o cu oamenii de la Tiriac Auto in timpul unei revizii, au zis ca sunt putine sanse sa aprobe schimbul. Tu ai schimbat pielea in timpul garantiei initiale, in timpul primilor 2 ani, sau pe baza garantiei extinse? Defectul a intrat pe garantia normala de 2 ani oferita de producator. Abia de luna asta intru si eu pe garantie extinsa. Din ce stiu eu, problema este una recunoscuta de MB, deci n-ar trebui sa fie o problema sa o schimbi. N-am fost caz singular. figo1988, on 08 august 2018 - 10:06, said:
Tot nu te-ai hotarat ce vrei? Sfatul meu, nu iti cumpara masina separata de fun. Mai am un amic care si-a luat acum multi ani un Megane RS (mai avea un BMW seria 3 aspirat) si marturisea ca rar se nimerea sa fie cu masina potrivita. Ia-ti ceva care le imbina pe ambele, sunt foarte multe optiuni. Daca nu te intereseaza atat de mult imaginea, atunci Audi S3 sau Golf R sunt o alegere foarte buna, sau BMW M140i daca vrei un pic mai multe senzatii. Altfel, orice AMG de la Mercedes (de la C class in sus) este un comprimis foarte bun intre distractie si masina cu o oarecare imagine. MembruAnonim, on 09 august 2018 - 15:04, said:
De ce nu faci si tu un upgrade la baietii cei mari? Daca tot nu ai copii, un coupe adevărat, un 911 targa? Masina noua nu cred ca-mi mai cumpar, sau cel putin nu asa scumpa . Bugetul maxim va fi in maxim 40k euro. So, un SH de cateva luni, maxim 1 an, masina de show room, ceva de genul. Edited by White_sky, 11 August 2018 - 06:52. |
#261
Posted 11 August 2018 - 08:14
De ce ai lua masina noua? Sa faci curul mare la reprezentante?
|
#263
Posted 11 August 2018 - 15:40
#264
Posted 11 August 2018 - 16:47
Eu am cumparat doar doua masini noi, una fiind dacie, dupa am înțeles ca o masina de 6 luni si 6000-20.000 km e f buna.
Iei 40-45% discount fata de aprox 15-20% la o masina noua. De la firma am tot avut jafuri noi, n-as zice ca am simtit diferența. Acum fiecare cum dorește... Daca stam in case secc hand, in hoteluri secc hand putem accepta si o masina secc hand, nu? Cam la ce te orientezi? La 45k iti iei acum din Germania un seria 5 model nou cu 3.0l, acc, trapa, tot. Edited by MembruAnonim, 11 August 2018 - 16:49. |
#266
Posted 19 November 2018 - 22:07
Wow, s-a cam pus praful pe aici, asadar hai sa facem nitel update.
So, masina are aproape 80k km ..cred ca e primul coupe de genul asta, de pe la noi cu atatia Km . Am avut o experienta nefericita cu cei de la Tiriac Auto - Oradea, unde am dus masina sa o fac pe CASCO pentru niste maruntisuri ( prag dreapta schimbat+ verificare protectie sub masina, ornament cromat fata dreapta schimbat, si niste retusuri l;a zgarieturi. Nefericita, in sensul ca m-au dus cu vorba ca-mi dau o masina de schimb, pe perioada reparatiei. Si uite-asa am stat ca boul o luna jumate asteptand dupa masina de schimb..... pina cand am realizat ca pe astia ii doare-n c*r de clienti. Asa ca-ntr-o dimineata, am mers la ei si le-am lasat masina pe cap. Am ridicat-o 7 zile mai tarziu. Parca din instinct, m-am bagat din prima sub masina sa verific scutul de protectie. ... kkt, la fel cum am predat masina, adica indoit spre margine unde se unea cu pragul. La cat de profesionisti sunt, nici macar nu au verificat. Deh, servicii de kkt, preturi de lux. Tipic pentru Romania. Au zis ca ma suna ..... au trecut 10 zile de atunci .Nu mai astept, dar garantat, nu-i recomand la nimeni. Cu toate ca sefu de service de acolo, imi este amic. In fine, saptamana asta am programat-o la o firma de tuning electronic. Deh, black friday, 30% off . Dyno inainte si dupa upgrade, putere castigata, spun ei, cca. 40-50 HP. Am tot rumegat la ce este pe piata, si momentan nu cred ca o mai vand. Ce-mi place, e mult prea scump chiar si SH, si aici ma refer la LC500. Prin Martie - Aprilie, o sa apara la dealeri nemti, C Coupe-ul AMG cu facelift, undeva la vreo 50-55k, second. Strangem din dinti si vedem daca iepurasul ne aduce vreo surpriza. Mai ales ca schimb si prefixul ). Later edit @bobalex18 Telepatia functioneaza Edited by White_sky, 19 November 2018 - 22:10. |
#267
Posted 20 November 2018 - 11:40
Nici pentru mine nu e vreo super-experienta pana acum cu service-urile, dar citind si pe net problemele din vest, asa e peste tot. Sunt oameni care au niste situatii in US unde nu poti sa nu te gandesti "daca se intampla asta in Romania, 2 pagini se umpleau despre revizii si reparatii la Viena". La autoklass au fost impecabili la service pana acum. Au bubele lor (mi-au gresit comanda de roti de iarna s.a.), dar lucrul la masina a fost perfect pana acum.
Ti-as sugera sa te gandesti bine la AMG. Astea chiar sunt masini de nisa si trebuie sa fii sigur ca asta iti doresti pentru ca sunt foarte multe dezavantaje pe care nu le vezi din prima. Consumul e de 2-3x mai mare fata de C-ul tau actual, cutia si restul masinii nu e chiar la fel de lina ca un Mercedes, iar costul e cam 2x fata de ceva dotat echivalent cu motorizare entry-level. C43 sau C63? C43 e ok ca all-rounder, dar la C63 trebuie sa fii tot timpul pe faza, tractiune spate si putere f mare. Iar senzatiile, daca ai mers vreodata cu o masina sport adevarata, nu sunt la fel. Sunt incredibil de apropiate pentru o masina cu care pot merge linistit 5 persoane si in care poti cara 3 baxuri de apa plata si cumparaturi pe o saptamana, dar se simte ca ai sub fund o masina de 1.8tone. Daca nu ai criterii de comparatie, e ok, sunetul demential al evacuarii si cat de bine sta in viraje, dar mai ales flexibilitatea de a trece cu doar o apasare de buton de la masina cu care te-ai distrat pe serpentine cu 10 minute in urma la un sedan premium numai bun de vizitat un client important pot acoperi neajunsurile ca de fapt nu e nici cal, nici magar. Personal, daca nu imi fug ochii dupa ceva deosebit, in 3 ani planuiesc sa o schimb pe un premium dragut si restul banilor sa-i bag in curse. E un compromis mai ok. Edited by figo1988, 20 November 2018 - 11:41. |
|
#268
Posted 25 November 2018 - 23:16
C43-ul este din punctul meu de vedere este un compromis, adresat celor care vor 2 in 1. Daily car si sport car. Iar diferența de bani între un 43 si 63 e relativ mică la un SH, așa că dacă tot e să fie, voi merge pe 63 sau ceva echivalent.
Din fericire, am trecut de etapa in care vrei sa impresionezi. Vreau doar să mă simt bine in ea, să-mi pună acelaș zâmbet tâmpit pe care l-am avut când mi-am luat prima mea mașină (Kalos SH ). Dar era a mea, și mă bucuram in fiecare moment de ea. Având in vedere că mai am și-un daily car, iar soția un sedan, de data asta vreau o mașină doar pentru ...... plăcerea de a conduce. Penntru toate celelalte, există Master Card . Revenind la mașină, Vineri, am fost la resoftare cu ea. Am lăsat-o la baieți, si m-am intors abia după masă, când o puneau pe Dyno pentru măsuratoare. Verdict final dupa resoftare : 235 HP si 538 cuplu. Acum, ce-mi place și ce nu-mi place. Îmi place că mașina se simte altfel, trage mai din plin, ia viteză repede, și parcă raportul vitezelor e schimbat puțin.Consumul deocamdata a rămas la fel, nu am văzut modificari la el ( in eco, mers linistit 4.7-4.9, in Sport, mers agresiv 8.5-9.3) Ce nu-mi place .... o singură chestie. Încă n-am apucat sa stau cu botul în turometru dar am impresia că-n momentul când o calc in a 3 sau a 4-a are un moment, in care, in plină accelerație are pentru o fracțiune de secundă o scădere de putere, dupa care crește iarăși. Poate mă-nșel, poate nu m-am obișnuit incă, dar am notat si-o țin sub observație. În rest ... nici o problemă, pot spune că sunt extrem de mulțumit de mașină, chiar dacă am avut problema cu schimbatu tapițeriei de la scaun si mizeria aia de soft a lor. Attached FilesEdited by White_sky, 25 November 2018 - 23:25. |
#269
Posted 26 November 2018 - 07:25
Foarte frumos! 63s atunci. Ai grija de unde-l iei, sa mai aibă garanție, motoarele AMG sunt asamblate manual și au nevoie de un rodaj mai atent. Pe la ce preturi le-ai găsit?
Pierderea de putere ar trebui sa se vadă în fisa dyno ca o scădere brusca a cuplului (noi asta percepem de fapt). Poți sa o pui aici? Unde ai făcut resoftarea, ai vorbit cu cei de la Mercedes înainte? Acum am citit ca e la trecerea din 3 în 4. Cam nașpa, poate sa fie inclusiv de la cutie, da-mi pe pm unde l-ai făcut. Edited by figo1988, 26 November 2018 - 07:29. |
#270
Posted 26 November 2018 - 07:27
+65 de cai. Ohooo, pt un diesel e destul de mult. Probabil te ajuta motorul de 2.2.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users