Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intarziere aterizare avioane

Accident masina reparata pe CASCO

Probleme Ginseng Microcarpa

Un sunet pronuntat la BMW e90 318i
 Caut sugestii pentru achizitionar...

Acest LNB......

Salarii compensatorii?

Recomandare service in Slatina pe...
 De unde cumparati piese de schimb...

Iesirea din coproprietate

Mouse wireless ergonomic cu bater...

Cum se calculeaza dobanda lunara ...
 La mulți ani @driftking91!

Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?
 

Mazda 6 facelift 2017

- - - - -
  • Please log in to reply
299 replies to this topic

#55
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,977
  • Înscris: 06.01.2006

View Postiladi, on 15 august 2016 - 11:49, said:

de parca toti soferii ar face zilnic depasiri pe muchie si liniute.
Vorbim de principii si tehnologii moderne. Marea majoritate a clientilor prefera 1.6 sau 2.0 cu putere mai mare in locul unui 2.2 cu putere mica. Asta se vede in vanzari si in faptul ca motoarele mari sunt din ce in ce mai rare. 2.2 e prea mare pt. Europa unde taxele si impozitele penalizeaza puternic depasirea valorii de 2.0

#56
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Bai dar sunteti culmea!
Ati abandonat Tesla, Reno Talisman si ati inceput sa aruncati cu pietre in Mazda.
Asta e drumul pe care l-au ales ei, 2,2 diesel.
Credeti ca Mazda, Mercedes si cine mai are 2,2  vor renunta la motorizarea asta doar pentru ca nu va convine voua?

Masamichi Kogai nu mai doarme noaptea din cauza impozitului care e mai mare de 4,4 ori in Romania la 2,2 fata de 2,0 litri. Posted Image

#57
TudorMondialul

TudorMondialul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 544
  • Înscris: 15.10.2010
Asta nu inteleg nici eu. De ce naiba nu pot sa reduca motorul sa fie de 2 litri? Ar castiga o gramada de clienti in plus, nu cred ca ar pierde mult din fiabilitate si oricum la putere ar ramane cam tot acolo. In schimb pe piete gen Europa, China si multe altele unde sunt taxate cilindreele peste 2 litri ar avea mult de castigat.

#58
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,061
  • Înscris: 02.09.2005

View PostKroghy, on 15 august 2016 - 13:59, said:

Vorbim de principii si tehnologii moderne. Marea majoritate a clientilor prefera 1.6 sau 2.0 cu putere mai mare in locul unui 2.2 cu putere mica. Asta se vede in vanzari si in faptul ca motoarele mari sunt din ce in ce mai rare. 2.2 e prea mare pt. Europa unde taxele si impozitele penalizeaza puternic depasirea valorii de 2.0
Ți-am dat linkuri mai devreme, ca sa vezi și tu ca puterea aia mare de care vorbești e de fapt doar pe hârtie. Continui cu trolleala, în schimb. Ești superficial sau doar un hater. Fă-te de râs în continuare. Dacă 150/175 de cai sunt "putere mica", tu cum de ți-ai luat motor de 140cp?

#59
iladi

iladi

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,457
  • Înscris: 29.04.2008

View PostKroghy, on 15 august 2016 - 13:59, said:

Vorbim de principii si tehnologii moderne.


Vorbim doar ca să vorbim. Dacă am alege automobilele doar pe principii și tehnologii probabil că am avea doar vreo 5 mărci. Ca norocul, realitatea contrazice teoria.

#60
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,977
  • Înscris: 06.01.2006

View PostTudorMondialul, on 15 august 2016 - 14:19, said:

Asta nu inteleg nici eu. De ce naiba nu pot sa reduca motorul sa fie de 2 litri?
Nu stiu sa-l faca performant, daca ar reduce la 2.0 atunci puterea ar scade la 120 respectiv 150 de cai ceea ce ar fi jenant asa ca au ales sa-l faca mai mare decat concurenta.

#61
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,061
  • Înscris: 02.09.2005
E mai performant decât 2.0 tdi de 143 respectiv 177 cp, iar te faci de râs.

#62
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,977
  • Înscris: 06.01.2006

View Postjericho, on 15 august 2016 - 15:20, said:

E mai performant decât 2.0 tdi de 143 respectiv 177 cp, iar te faci de râs.
Astea sunt variantele vechi ale celui mai vandut model. Modelul nou are 150, 190 si 240 de cai, toate variantele sunt cu 2.0 litri.
De ce compari Mazda noua cu VW vechi de cativa ani? Sa inteleg ca noul model de Mazda 6 e concurent cu modelele second, nu cu cele noi?
240/2 inseamna 120 de cai pe litru fata de 175/2.2 adica 80 de cai pe litru, deci motorul concurentei scoate cu 50% mai multi cai putere pe litru in varianta de top
150/2 inseamna 75 de cai pe litru fata de 150/2.2 adica 68 dei cai pe litru deci si in varianta de putere scazuta tot concurenta e mai performanta
Parca Mazda avea pretentii ca e producator cu performante ridicate dar cel putin la motoarele diesel nu se vede deloc acest lucru.
Concluzia e ca motoarele diesel sunt foarte slabe, capacitate mare care implica costuri mari si performante scazute.
Nu-i de mirare ca Mazda e un producator cu vanzari slabe, in ultimul top era pe locul 15 mondial, foarte jos, mai jos chiar decat grupul Renault-Nissan-Dacia.

Edited by Kroghy, 15 August 2016 - 15:34.


#63
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,061
  • Înscris: 02.09.2005
Compar motor de generaČ›ie 2013 cu aceeaČ™i generaČ›ie. Pentru tine nu contează oricum, Č›i-am arătat Č™i mai devreme o comparaČ›ie cu dci-ul de 160 de cai Č™i nu ai Č›inut cont.
Nici măcar nu cunoČ™ti modelul, nu e vorba de un model nou de Mazda, e un facelift.
Într-adevăr, are vânzări atât de slabe încât nu e nimic pe stoc Č™i trebuie sa aČ™tepČ›i 3-4 luni. Probabil sunt leneČ™i mexicanii.

Edited by jericho, 15 August 2016 - 15:36.


#64
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,977
  • Înscris: 06.01.2006

View Postjericho, on 15 august 2016 - 15:33, said:

Compar motor de generaČ›ie 2013 cu aceeaČ™i generaČ›ie. Pentru tine nu contează oricum, Č›i-am arătat Č™i mai devreme o comparaČ›ie cu dci-ul de 160 de cai Č™i nu ai Č›inut cont.
Pai am inteles ca acest model de Mada 6 e model 2017 nu model 2013, nu? De obicei producatorii mari aduc motoare noi cand schimba modelul sau cand ii fac facelift.

Edited by Kroghy, 15 August 2016 - 15:35.


#65
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,061
  • Înscris: 02.09.2005
E vorba de un facelift iar Mazda nu e un producător mare.

Edited by jericho, 15 August 2016 - 15:39.


#66
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,977
  • Înscris: 06.01.2006
In primul mesaj am vazut ceva de genul "Noua Mazda6 va fi disponibila". Si chiar daca e numai facelift vad ca aduce niste denumiri foarte fanteziste despre punctul sau vectorul G care cica e din segmentul premium sau ceva de genul asta. Deci ei reusesc sa foloseasca cuplul motorului pt. a inscrie masina mai bine pe traiectorie dar nu reusesc sa faca motoare noi ci le folosesc pe alea de acum 3 ani? Se cam lungeste nasul lui Pinochio.

#67
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,061
  • Înscris: 02.09.2005
Nu se lungește nimic, tu chiar nu cunoști modelul din moment ce ți se pare model nou.

#68
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,977
  • Înscris: 06.01.2006
Pai tocmai ca cunost modelul si am scris pe pagina anterioara ca nu mi se pare nimic nou, nici macar facelift nu mi se pare de vreme ce arata la fel ca modelul anterior insa in primul mesaj cineva scria de "Noul Mazda".

#69
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,061
  • Înscris: 02.09.2005
Era copy paste de pe automarket.ro, probabil "specialistul" care l-a scris s-a ocupat până acum de curățenia din redacția revistei.

#70
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postjericho, on 15 august 2016 - 15:46, said:

Nu se lungește nimic, tu chiar nu cunoști modelul din moment ce ți se pare model nou.
Lasa-l in pace.
Daca nu-i VAG, nu-i place.

Attached File  maxresdefault.jpg   315.83K   35 downloads

Am inteles ca urmatoarea Mazda 6 va arata cam asa:

Attached File  2017-Mazda-6-concept1.jpg   168.2K   38 downloads  Attached File  2017-MAZDA-6-rear.jpg   40.43K   36 downloads

http://nextcarreview...6-coupe-diesel/

Edited by ericmario, 15 August 2016 - 16:01.


#71
SOCRATE_MMXII

SOCRATE_MMXII

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,004
  • Înscris: 29.01.2013

Quote

So the same  2.5-liter, Skyactiv-G, four-cylinder engine with an output of 184 horsepower and 185 pound-feet of torque
Skyactiv-G e motorul lor pe benzină, iar din 2500 cm3 să scoți doar 184 CP?Posted Image
E clar. Japonezii-s beți criță.

P.S. Alți producători scot 184 CP sau chiar 210 CP din 2.0 diesel.

Edited by SOCRATE_MMXII, 15 August 2016 - 17:36.


#72
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,977
  • Înscris: 06.01.2006

View PostSOCRATE_MMXII, on 15 august 2016 - 17:31, said:

Skyactiv-G e motorul lor pe benzină, iar din 2500 cm3 să scoți doar 184 CP?
E clar. Japonezii-s beți criță.
Mondeo are 240 de cai din 2.0 benzina, Passat are 220 de cai din 2.0 benzina.

Si ca sa nu spuna lumea ca sunt rau, apreciez frana de mana electromecanica care e un mare plus.

Edited by Kroghy, 15 August 2016 - 17:40.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate