Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Mazda 6 facelift 2017
#55
Posted 15 August 2016 - 13:59
iladi, on 15 august 2016 - 11:49, said:
de parca toti soferii ar face zilnic depasiri pe muchie si liniute. |
#56
Posted 15 August 2016 - 14:18
Bai dar sunteti culmea!
Ati abandonat Tesla, Reno Talisman si ati inceput sa aruncati cu pietre in Mazda. Asta e drumul pe care l-au ales ei, 2,2 diesel. Credeti ca Mazda, Mercedes si cine mai are 2,2 vor renunta la motorizarea asta doar pentru ca nu va convine voua? Masamichi Kogai nu mai doarme noaptea din cauza impozitului care e mai mare de 4,4 ori in Romania la 2,2 fata de 2,0 litri. |
#57
Posted 15 August 2016 - 14:19
Asta nu inteleg nici eu. De ce naiba nu pot sa reduca motorul sa fie de 2 litri? Ar castiga o gramada de clienti in plus, nu cred ca ar pierde mult din fiabilitate si oricum la putere ar ramane cam tot acolo. In schimb pe piete gen Europa, China si multe altele unde sunt taxate cilindreele peste 2 litri ar avea mult de castigat.
|
#58
Posted 15 August 2016 - 14:23
Kroghy, on 15 august 2016 - 13:59, said:
Vorbim de principii si tehnologii moderne. Marea majoritate a clientilor prefera 1.6 sau 2.0 cu putere mai mare in locul unui 2.2 cu putere mica. Asta se vede in vanzari si in faptul ca motoarele mari sunt din ce in ce mai rare. 2.2 e prea mare pt. Europa unde taxele si impozitele penalizeaza puternic depasirea valorii de 2.0 |
#59
Posted 15 August 2016 - 15:09
#60
Posted 15 August 2016 - 15:18
TudorMondialul, on 15 august 2016 - 14:19, said:
Asta nu inteleg nici eu. De ce naiba nu pot sa reduca motorul sa fie de 2 litri? |
#61
Posted 15 August 2016 - 15:20
E mai performant decât 2.0 tdi de 143 respectiv 177 cp, iar te faci de râs.
|
#62
Posted 15 August 2016 - 15:29
jericho, on 15 august 2016 - 15:20, said:
E mai performant decât 2.0 tdi de 143 respectiv 177 cp, iar te faci de râs. De ce compari Mazda noua cu VW vechi de cativa ani? Sa inteleg ca noul model de Mazda 6 e concurent cu modelele second, nu cu cele noi? 240/2 inseamna 120 de cai pe litru fata de 175/2.2 adica 80 de cai pe litru, deci motorul concurentei scoate cu 50% mai multi cai putere pe litru in varianta de top 150/2 inseamna 75 de cai pe litru fata de 150/2.2 adica 68 dei cai pe litru deci si in varianta de putere scazuta tot concurenta e mai performanta Parca Mazda avea pretentii ca e producator cu performante ridicate dar cel putin la motoarele diesel nu se vede deloc acest lucru. Concluzia e ca motoarele diesel sunt foarte slabe, capacitate mare care implica costuri mari si performante scazute. Nu-i de mirare ca Mazda e un producator cu vanzari slabe, in ultimul top era pe locul 15 mondial, foarte jos, mai jos chiar decat grupul Renault-Nissan-Dacia. Edited by Kroghy, 15 August 2016 - 15:34. |
#63
Posted 15 August 2016 - 15:33
Compar motor de generaČ›ie 2013 cu aceeaČ™i generaČ›ie. Pentru tine nu contează oricum, Č›i-am arătat Č™i mai devreme o comparaČ›ie cu dci-ul de 160 de cai Č™i nu ai Č›inut cont.
Nici măcar nu cunoČ™ti modelul, nu e vorba de un model nou de Mazda, e un facelift. Într-adevăr, are vânzări atât de slabe încât nu e nimic pe stoc Č™i trebuie sa aČ™tepČ›i 3-4 luni. Probabil sunt leneČ™i mexicanii. Edited by jericho, 15 August 2016 - 15:36. |
#64
Posted 15 August 2016 - 15:35
jericho, on 15 august 2016 - 15:33, said:
Compar motor de generaČ›ie 2013 cu aceeaČ™i generaČ›ie. Pentru tine nu contează oricum, Č›i-am arătat Č™i mai devreme o comparaČ›ie cu dci-ul de 160 de cai Č™i nu ai Č›inut cont. Edited by Kroghy, 15 August 2016 - 15:35. |
|
#66
Posted 15 August 2016 - 15:43
In primul mesaj am vazut ceva de genul "Noua Mazda6 va fi disponibila". Si chiar daca e numai facelift vad ca aduce niste denumiri foarte fanteziste despre punctul sau vectorul G care cica e din segmentul premium sau ceva de genul asta. Deci ei reusesc sa foloseasca cuplul motorului pt. a inscrie masina mai bine pe traiectorie dar nu reusesc sa faca motoare noi ci le folosesc pe alea de acum 3 ani? Se cam lungeste nasul lui Pinochio.
|
#67
Posted 15 August 2016 - 15:46
Nu se lungește nimic, tu chiar nu cunoști modelul din moment ce ți se pare model nou.
|
#68
Posted 15 August 2016 - 15:47
Pai tocmai ca cunost modelul si am scris pe pagina anterioara ca nu mi se pare nimic nou, nici macar facelift nu mi se pare de vreme ce arata la fel ca modelul anterior insa in primul mesaj cineva scria de "Noul Mazda".
|
#69
Posted 15 August 2016 - 15:51
Era copy paste de pe automarket.ro, probabil "specialistul" care l-a scris s-a ocupat până acum de curățenia din redacția revistei.
|
|
#70
Posted 15 August 2016 - 15:56
jericho, on 15 august 2016 - 15:46, said:
Nu se lungește nimic, tu chiar nu cunoști modelul din moment ce ți se pare model nou. Daca nu-i VAG, nu-i place. maxresdefault.jpg 315.83K 35 downloads Am inteles ca urmatoarea Mazda 6 va arata cam asa: 2017-Mazda-6-concept1.jpg 168.2K 38 downloads 2017-MAZDA-6-rear.jpg 40.43K 36 downloads http://nextcarreview...6-coupe-diesel/ Edited by ericmario, 15 August 2016 - 16:01. |
#71
Posted 15 August 2016 - 17:31
Quote
So the same 2.5-liter, Skyactiv-G, four-cylinder engine with an output of 184 horsepower and 185 pound-feet of torque E clar. Japonezii-s beți criță. P.S. Alți producători scot 184 CP sau chiar 210 CP din 2.0 diesel. Edited by SOCRATE_MMXII, 15 August 2016 - 17:36. |
#72
Posted 15 August 2016 - 17:40
SOCRATE_MMXII, on 15 august 2016 - 17:31, said:
Skyactiv-G e motorul lor pe benzină, iar din 2500 cm3 să scoți doar 184 CP? E clar. Japonezii-s beți criță. Si ca sa nu spuna lumea ca sunt rau, apreciez frana de mana electromecanica care e un mare plus. Edited by Kroghy, 15 August 2016 - 17:40. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users