Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen
 

Mazda 6 facelift 2017

- - - - -
  • Please log in to reply
299 replies to this topic

#37
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 catalin11catalin, on 15 august 2016 - 09:00, said:

Asta pana conduci ceva mai puternic...
Atunci alegi ceva mai puternic. Posted Image

#38
B_XXV

B_XXV

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,438
  • Înscris: 20.02.2010
Cand aud 170 de cai ca e putin...plin de schumacheri care viseaza sa zboare cu masini de 300 cai pe bucuresti-pitesti😂😂😂😂

#39
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
170 nu e putin, nici 150 nu e putin
150 de cai din 2.2 litri e putin
astea sunt puteri pe care Renault le scoate din 1.6dci iar de la 1.6 la 2.2 e diferenta mare la impozite si taxe
altii scot 240 de cai din 2 litri si ma refer la cel mai vandut model din Europa, nu la o raritate

Edited by Kroghy, 15 August 2016 - 11:14.


#40
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 Kroghy, on 15 august 2016 - 11:10, said:

....
altii scot 237 de cai din 2 litri
Eu stiu o masina cu suspensie multi-brat, motor longitudinal, clasa de lux, care scoate 150 cp din 2 litri. Iti suna cunoscut? Posted Image
Sau credeai ca aia 200 de cm3 in plus ii dubleaza puterea?

#41
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,051
  • Înscris: 02.09.2005

 Kroghy, on 15 august 2016 - 11:10, said:

astea sunt puteri pe care Renault le scoate din 1.6dci iar de la 1.6 la 2.2 e diferenta mare la impozite si taxe


eu prefer oricand caii mazdei decat renault

nu intelegi ca puterile din motoare mai mici sunt doar pe hartie, sa ia ochii? pana si cei 150 de cai Mazda sunt mai fasneti decat aia 160 renault

Edited by jericho, 15 August 2016 - 11:27.


#42
B_XXV

B_XXV

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,438
  • Înscris: 20.02.2010

 Kroghy, on 15 august 2016 - 11:10, said:

170 nu e putin, nici 150 nu e putin
150 de cai din 2.2 litri e putin
astea sunt puteri pe care Renault le scoate din 1.6dci iar de la 1.6 la 2.2 e diferenta mare la impozite si taxe
altii scot 240 de cai din 2 litri si ma refer la cel mai vandut model din Europa, nu la o raritate
Stimate coleg de forum,chiar conteaza ca ai 170 de cai din 1.6 sau din 2.2?! E important ca respectiva putere sa o ai cand ai nevoie. Iar cand dai 30000 de euro pe o masina clar ai si cateva sute de lei pe an disponibili pt impozit.

#43
adipelcz

adipelcz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,789
  • Înscris: 28.05.2004
Totusi, cred ca trebuie sa ne uitam pe niste curbe de cuplu la masinile astea.

Din ce-am gasit la o cautare rapida, cuplul maxim e 420 Nm si se atinge la 2000 rpm aprox.

Motorul biturbo de la VW de 240 CP are 500 Nm de la 1750 la 2500. Ala de 210 de la Ford are 450 Nm pe o plaja asemanatoare. Si asta din motoare cu 10% mai mici ca si capacitate. Daca am aplica si proportia asta la motoare, atunci Mazda asta are motorul la 66% din putere si 76% din cuplul unui BiTDI. Raportat la Ford, are 76% din putere si 85% din cuplul unui TDCI biturbo.

Deci si caii si cuplul Mazdei sunt mai lesinati decat aia de la VW sau Ford. Cine crede altfel, e liber sa viseze ca-s mai frumosi si mai sanatosi. Dar mie mai degraba imi suna a spalat pe creier de publicitatea lor. Auzi texte: "am calculat noi si pentru masina asta e mai mult decat suficient". Pot sa calculeze ei cat vor, pana la urma un Passat de 240 CP ajunge la suta in 6.1 secunde vs 7.9 cat ajunge Mazda asta de 175 CP. Diferenta de la 6 la 8 secunde e foarte mare. Nu trebuie sa transformam topicul in versus, dar totusi nu putem vorbi de un motor de 2.2 cu 175 CP ca fiind excelent dpdv tehnic. Daca era asa, ramaneam toti la iPhone 4s si Samsung Galaxy 2.

#44
iladi

iladi

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,436
  • Înscris: 29.04.2008
de parca toti soferii ar face zilnic depasiri pe muchie si liniute.

#45
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,051
  • Înscris: 02.09.2005
Vorbiți de 240 cp de la VW de parcă ar fi motorizarea de bază la 2l

#46
adipelcz

adipelcz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,789
  • Înscris: 28.05.2004
Pai ce, aia de 175 CP e varianta de baza la Mazda?

#47
B_XXV

B_XXV

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,438
  • Înscris: 20.02.2010
Ce faci bei nene cu 240 cai,unde mergi cu ei?! Pt soferii normali 170 cai sunt mai mult decat suficienti ca si 7.9 sec. demaraj 0-100.atat comparam sute de cai cand majoritatea  avem o herghelie de 90 max 140 cai...

#48
adipelcz

adipelcz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,789
  • Înscris: 28.05.2004
N-am spus nicaieri ca nu-s de ajuns 175, respectiv 8 sec. pana la 100km/h. Era vorba de motorul de 2.2 si 175 CP, despre care au sarit repede unii sa-l apere atunci cand s-a spus ca e de fapt cam obosit pt un 2.2 si anul 2017.

#49
SOCRATE_MMXII

SOCRATE_MMXII

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,004
  • Înscris: 29.01.2013
Pe gândirea asta ajung și 75 CP, nu-i așa?
Să scoată Mazda un motor„universal” de 1.6 litri cu 75CP să pună pe toate mașinile lor, că-i destul, nu-i așa?

#50
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,051
  • Înscris: 02.09.2005
Vedeți ca motor de 2.2 și 180 cp e și pe ultimul Mercedes C coupe. Da, știu, preferați Passat.

#51
adipelcz

adipelcz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,789
  • Înscris: 28.05.2004
Asa si Ford vinde motor de 2.0 cu 120, 150, 180 si 210 CP. Si nu, eu nu prefer Passat, mie imi plac mai mult Ford-urile.

Daca avea si Mazda motorul ala de 2.2 in variantele 150, 175 si 2xx CP, nu cred ca zicea cineva ceva. Si apropo de Ford: acum vro 4 ani se vindea motor de 2.2 diesel cu 200 CP. Deci...unde-i motorul de 2.2 de la Mazda, de peste 200 CP?

Inteleg ca sunteti fani Mazda, si ca Mazda 6 e o masina buna. Chiar este, nu zice nimeni ca nu are plusuri si minusuri. Mie chiar imi place mai mult decat Passat, pe care-l consider prea comun. Doar ca gama de motorizari (si aici ma refer in special la motorizarea de top) e putin in urma timpurilor.

#52
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,051
  • Înscris: 02.09.2005
Discuția despre faptul ca Mazda nu a intrat în jocul downsizing ului e veche și nu mai are rost.

#53
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 adipelcz, on 15 august 2016 - 11:45, said:


...dar totusi nu putem vorbi de un motor de 2.2 cu 175 CP ca fiind excelent dpdv tehnic.
Da' ce are? E stricat?
Aaaa, ai vrut sa spui dpdv al performantelor!
Pai nici nu cred ca si-au propus sa sparga bariera sunetului in 6,1 sec.
Mai importanta e fiabilitatea.

Acum fiecare alege in functie de ceea ce-si doreste de la masina.

 jericho, on 15 august 2016 - 12:40, said:

Vedeți ca motor de 2.2 și 180 170cp e și pe ultimul Mercedes C coupe. Da, știu, preferați Passat.
Am corectat un pic. Sper ca nu-i suparare.Posted Image

#54
B_XXV

B_XXV

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,438
  • Înscris: 20.02.2010
Masinile gen Passat cu motorizari gen 240 cp nu aduc profit.sunt doar o demonstratie de forta a unui colos auto. Masina poate fi exceptionala insa ca pret se duce spre branduri premium. Iar un om de afaceri sau sau avocat etc care dispune de banii necesari va alege cel mai probabil audi,mercedes,bmw, fiindca imaginea conteaza in anumite medii .daca cobori din VW passat oricat de dotat ar fi nu vei fi privit decat ca un angajat,fiindca asta si este,respectiv masina de angajat,nu de antreprenor.
Vanzarile pe clasa medie se fac pe masini cu puteri intre 110-170 cai.Probabil ca s-au facut studii de piata asa incat Hyundai,mazda,toyota au patruns in europa cu motoarele ce asigura profit.pt Mazda care este un constructor mic fata de vw probabil este mai sigur sa dezvolte niste motoare pe a caror fiabilitate mizeaza fiindca deja le folosesc de ceva timp.
Apoi la o masina motorul este doar o parte ce asigura experienta condusului.nu exista masini perfecte ci doar adaptate nevoilor clientilor.unii prefera vw pt dsg si suspensii dar si pt designul conservator sau apreciaza directia si felul cum sta pe curbe dar si elasticitatea motorului la mazda.altii considera masinile noi de la vw fiind doar niste facelifturi la masinile vechi si vor altceva.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate