Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

Mazda 6 facelift 2017

- - - - -
  • Please log in to reply
299 replies to this topic

#1
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,048
  • Înscris: 02.09.2005
Noua Mazda6 va fi disponibila pentru clientii europeni incepand din aceasta toamna. Printre altele, modelul japonez va debuta cu numeroase elemente premium dar si cu un nou sistem, numit G-Vectoring Control.
Din aceasta toamna, segmentul premium din Europa este pregatit sa primeasca un nou membru. Este vorba de cea mai noua generatie a Mazdei6, o masina care promite sa isi incante fanii cu numeroase imbunatatiri.

Noua Mazda6 doreste in primul rand sa puncteze ideea ca nu trebuie compromisa placerea de a conduce din ratiuni practice sau de rafinament, de aceea se impune din nou in segmentul premium prin introducerea in premiera in Europa a sistemului G-Vectoring Control (GVC).
Acesta este primul sistem, dintr-o serie noua de tehnologii SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS, care asigura controlul integrat al motorului, transmisiei si sasiului. Cu alte cuvinte, acest sistem inovator creste performanta sasiului cu ajutorul motorului prin ajustarea cuplului in functie de directie.

Daca tot suntem la capitolul propulsor, noua Mazda6 vine impreuna cu trei variante pe benzina, SKYACTIV, precum derivatele de 145 si 165 de cai putere ale motorului SKYACTIV 2.0 si varianta de 192 de cai putere a motorului SKYACTIV 2.5. Pentru fanii motoarelor diesel constructorului japonez propune doua propulsoare pe motorina, bi-turbo, de 150 si 175 de cai putere, amandoua variante ale SKIACTIV-D 2.2. Toate acestea isi vor transmite puterea rotilor fie prin intermediul unei transmisii manuale sau automate.

Noutatile nu inceteaza sa apara, astfel ca in cazul diesel-ului SKIACTIV 2.2, sunt introduse 3 noi sisteme pentru a creste capacitatea de reactie si pentru a reduce zgomotul propulsorului. Primul dintre acestea este High-Precision DE Boost Control si asa cum ii spune si numele, imbunatateste controlul presiunii de supra-alimentare, pedala de acceleratie devenind astfel mult mai precisa.

Celelalte doua sisteme, Natural Sound Smoother si Natural Sound Frequency Control, sunt responsabile pentru reducerea zgomotului motorului diesel, primul folosind un amortizor pentru a atenua zgomotul detonatiilor, iar cel de-al doilea variaza distributia motorului pentru a neutrazila undele de presiune.

Japonezii s-au straduit din rasputeri sa faca din noua Mazda6 un competitor serios pentru segmentul premium, iar in acest sens interiorul masinii a suferit cateva imbunatatiri. In primul rand acesta a fost mai bine izolat fonic prin reducerea spatiilor dintre panouri, sau prin laminarea geamurilor laterale si din fata.
Design-ul habitaclului a fost la randul sau imbunatatit si include un volan si un head-up display nou, dar si un ecran TFT LCD de 4.6 inci.

In ceea ce priveste tehnologiile, cea mai noua generatie a Mazdei6 propune o gama completa de elemente de siguranta pasiva si tehnologii de siguranta activa. Printre acestea amintim Traffic Sign Recognition, sau Advanced Smart City Brake Support.

Attached Files



#2
Digix

Digix

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,803
  • Înscris: 03.02.2007
Am Mazda(3) din 2008, îmi place Mazda!

#3
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
2,5-ul ala era bun pe M3 ! Posted Image

#4
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,048
  • Înscris: 02.09.2005

 mzamfirm, on 11 august 2016 - 13:28, said:

2,5-ul ala era bun pe M3 ! Posted Image
exista, dar in state

#5
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,198
  • Înscris: 13.07.2005
Da - da !
Am vazut si-mi place ce-am vazut !
Mazda 6 MY17 este in acest moment in pole position daca voi decide in cursul anului viitor ca Civicul .... mi-a ramas mic !

PS: Sistemele de reducere a zgomotului la diesel sunt extrem de complexe ( mai ales Natural Sound Smoother si Natural Sound Frequency Control ) - si asta o spun ca unul ce in domeniul zgomotului activeaza !
Sisteme de genul asta eu unul nu stiu sa mai fie utilizate in industria auto. Ceva similar se utilizeaza in industria aeronautica pentru reducerea zgomotului transmis de la motoare interiorul aeronavei.

PPS: Aicigasiti o descriere mai "tehnica" a solutiilor de reducere a zgomotului:


Quote

Diesel knock reduced with SKYACTIV-D for a more pleasant engine sound
Mazda focused on the relationship between pressure waves (vibrations) resulting from engine combustion, the cause of engine knock, and the resonant frequency of parts (structural resonance) to offer a quieter ride, especially in the louder frequency bands. This technology is standard equipment

Natural Sound Smoother
A damper incorporated into the piston pin reduces knock at around 3.6 kHz, which is caused by vibration of the pistons and connecting rods upon combustion.

Natural Sound Frequency Control
Mazda found that knock increases around 1.3 kHz, 1.7 kHz and 2.5 kHz because peak engine vibration and peak structural vibration coincide. By controlling fuel injection timing to within 0.1 millisecond, engine vibration is used to cancel out structural vibration, thereby reducing knock.


Va dati seama cat au studiat cei de la Mazda motoarele ca sa identifice frecventele de rezonanta si frecventele structurale ale ansamblului si, mai mult decat atat, sa-si dea seama ce anume le genereaza si cum pot fi atenuate !

Chapeau Mazda !

#6
SOCRATE_MMXII

SOCRATE_MMXII

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,004
  • Înscris: 29.01.2013
WTF? Numai 175 CP din 2.2 bi-turbo??? Ce turbine-s alea? Din ouă Kinder?
Și Fordul scoate 210 CP din 2.0 diesel...

P.S. Japonezii s-au prostit. Posted Image

„Senzație majoră cu 40 la oră”...pe „mute” :D

Edited by SOCRATE_MMXII, 11 August 2016 - 13:48.


#7
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,048
  • Înscris: 02.09.2005
pentru masa masinii, eu zic ca e suficient, performantele nu sunt rele deloc.
ford mondeo cu motorizarea de 210cp e cu vreo 300 de kg mai greu, daca nu ma insel, decat Mazda 6... deci e fix pix, doar pe hartie...

Edited by jericho, 11 August 2016 - 14:07.


#8
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007
Din punctul de vedere al aspectului, ma rog, este chestie de gusturi, Mazda 6 si 3 sunt mai frumoase decat celelalte japoneze.Ma refer la marcile si modele rivale Toyota si Honda.Nu stiu acum la capitolul fiabilitate si performanta cat de bine sta Mazda fata de Honda sau Toyota.Plansa de bord al Mazdei este foarte practica si seamana foarte bine cu cea de la BMW din care cu siguranta s-au inspirat cei de la Mazda.Nu la fel stau lucrurile cand vorbim de plansa de bord de la Honda Civic, prea complicata si lipsita de estetica, din punctul meu de vedere, sau cea cu aspect de anii 1980, inceputul anilor 1990, de la Toyota Corolla.

 SOCRATE_MMXII, on 11 august 2016 - 13:35, said:

WTF? Numai 175 CP din 2.2 bi-turbo??? Ce turbine-s alea? Din ouă Kinder?
Și Fordul scoate 210 CP din 2.0 diesel...

P.S. Japonezii s-au prostit. Posted Image

„Senzație majoră cu 40 la oră”...pe „mute” Posted Image

Probabil cei de la Mazda au considerat ca cei 175 cai putere sunt suficienti pentru o tinuta dinamica raportat la masa Mazdei 6, cand in majoritatea tariloe europene, pe autostrada limita maxima de viteza este de 130 km/h.Sigur ca din acel motor se puteau scoate in plus cel putin 20 de cai putere.

#9
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,552
  • Înscris: 15.06.2007

 SOCRATE_MMXII, on 11 august 2016 - 13:35, said:

WTF? Numai 175 CP din 2.2 bi-turbo??? Ce turbine-s alea? Din ouă Kinder?
Și Fordul scoate 210 CP din 2.0 diesel...

P.S. Japonezii s-au prostit. Posted Image

„Senzație majoră cu 40 la oră”...pe „mute” :D
Meh, si gura lu' calutii aia in plus, nu crezi ca vrea si ea sa manaca ceva? Caluti putere fara vitamine nu exista. Probabil ca daca era herghelia mai mare, nu se mai incadra in normele de eco trend, crescand consumul prea mult.
Cu cilindreea aia, sa le traiasca.. in romania o sa o cumpere fanii incurabili, si cei ce au scutiri de impozite. Prin Asia impozitul la masina se stabileste functie de lungimea masinii si tine mai putin cont de capacitatea cilindrica.
Bordul seamana a inspiratie de la bmw

#10
takemeintoyourskin

takemeintoyourskin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,824
  • Înscris: 14.05.2010

 SOCRATE_MMXII, on 11 august 2016 - 13:35, said:

iesel...
P.S. Japonezii s-au prostit. Posted Image
Nu, doar s-au apucat de studiat frecvente.
Pentru Romania este aiurea acel motor 2.2 ce implica costuri mai mari de utilizare fata de un 2.0 spre exemplu, poate ar fi bine daca am schimba si noi legislatia si s-ar plati impozitul/rca/casco raportat la puterea motorului, de ce sa platesti la cele 3 mai mult daca ai 175cp pe o Mazda 6 cu motor 2.2 decat la o laguna cu 2.0dci care are tot 175cp?

 tfmercedez, on 11 august 2016 - 14:03, said:

Bordul seamana a inspiratie de la bmw
Pare o combinatie intre a6 si seria 5, dar oricum e sub ambele.

#11
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,552
  • Înscris: 15.06.2007

 Digix, on 11 august 2016 - 13:27, said:

Am Mazda(3) din 2008, îmi place Mazda!
Si daca iti luai Honda, probabil ziceai ca iti place honda..  sau , sau , sau..  in general lumea se ataseaza si se obisnuieste cu ce are,  si normal sa zica ca-i place. Altfel, toata lumea ar migra de la o marca la alta, in cautarea masinii perfecte/potrivite.

Oricum , nici un test drive nu-ti poate dezvalui  toate chichitele unei masini. Ar trebui sa fie de cateva sute de km, sau pe  mai multe zile.

#12
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Eu conduc Mazda 6 (bine, e bunica asteia), deci e clar ca asta noua nu are cum sa nu-mi placa. Posted Image

#13
Bucifon

Bucifon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,434
  • Înscris: 08.05.2005
Beton masina! Posted Image

#14
SOCRATE_MMXII

SOCRATE_MMXII

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,004
  • Înscris: 29.01.2013
Din 2.2 diesel, io mă așteptam la 230 CP.

#15
bogwol

bogwol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,514
  • Înscris: 26.04.2005
pacat ca nu au introdus motoare pe motorina de 2.0
de asemenea, cotiera centrala este in continuare ca si inexistenta pentru persoanele cu o inaltime mai mare; eu la 1,85 nu imi pot sprijini cotul pe respectiva cotiera

#16
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 SOCRATE_MMXII, on 11 august 2016 - 15:22, said:

Din 2.2 diesel, io mă așteptam la 230 CP.
Da' unde te grabesti asa? Posted Image
Eu cred ca motorul ala poate fi dus si pana in 250 CP. Dar pe riscul tau.
Ei vand varianta cea mai "safe".

ps. Masina cum ti se pare?

Edited by ericmario, 11 August 2016 - 16:08.


#17
TudorMondialul

TudorMondialul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 543
  • Înscris: 15.10.2010
Fratilor sa ne intelegem o treaba, asta e model nou sau e doar un facelift? Daca e un facelift hai ca ii iert, dar daca e model nou nu au adus nimic in plus la puterea motoarelor! Nici macar un amarat de cal putere in plus. Si faza asta cu 2.2 e urata rau, pana si Mercedes face acum 2.0

Nu sunt hater, poate imi voi lua o Mazda 6 in viitor, dar ma asteptam la mai mult.

Edited by TudorMondialul, 11 August 2016 - 16:38.


#18
FlorinCCC

FlorinCCC

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 19.04.2015

 marr, on 11 august 2016 - 13:32, said:

Da - da !
Am vazut si-mi place ce-am vazut !
Mazda 6 MY17 este in acest moment in pole position daca voi decide in cursul anului viitor ca Civicul .... mi-a ramas mic !

PS: Sistemele de reducere a zgomotului la diesel sunt extrem de complexe ( mai ales Natural Sound Smoother si Natural Sound Frequency Control ) - si asta o spun ca unul ce in domeniul zgomotului activeaza !
Sisteme de genul asta eu unul nu stiu sa mai fie utilizate in industria auto. Ceva similar se utilizeaza in industria aeronautica pentru reducerea zgomotului transmis de la motoare interiorul aeronavei.

PPS: Aicigasiti o descriere mai "tehnica" a solutiilor de reducere a zgomotului:




Va dati seama cat au studiat cei de la Mazda motoarele ca sa identifice frecventele de rezonanta si frecventele structurale ale ansamblului si, mai mult decat atat, sa-si dea seama ce anume le genereaza si cum pot fi atenuate !

Chapeau Mazda !

Frecventele de rezonanta ale unui motor se calculeaza ori de cate ori se proiecteaza un motor, si asta cu mai bine de un secol in urma. Nu e ceva inovativ in asta. Si solutii impotriva acestor vibratii au tot existat de-a lungul timpului, dar cele mai eficiente au fost totusi un calcul cat mai precis, atat din punct de vedere dimensional cat si masic al componentelor motorului,  si bineinteles, arborii de echilibrare, care necesita de asemenea un calcul extrem de complicat.
Mazda se pare ca au ales alte solutii legate de atenuarea lor, ramane de vazut, in viitor, cat de eficiente sunt.

Edited by FlorinCCC, 11 August 2016 - 16:23.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate