Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Mazda 6 facelift 2017
Last Updated: Oct 28 2016 00:37, Started by
jericho
, Aug 11 2016 13:18
·
0
#1
Posted 11 August 2016 - 13:18
Noua Mazda6 va fi disponibila pentru clientii europeni incepand din aceasta toamna. Printre altele, modelul japonez va debuta cu numeroase elemente premium dar si cu un nou sistem, numit G-Vectoring Control.
Din aceasta toamna, segmentul premium din Europa este pregatit sa primeasca un nou membru. Este vorba de cea mai noua generatie a Mazdei6, o masina care promite sa isi incante fanii cu numeroase imbunatatiri. Noua Mazda6 doreste in primul rand sa puncteze ideea ca nu trebuie compromisa placerea de a conduce din ratiuni practice sau de rafinament, de aceea se impune din nou in segmentul premium prin introducerea in premiera in Europa a sistemului G-Vectoring Control (GVC). Acesta este primul sistem, dintr-o serie noua de tehnologii SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS, care asigura controlul integrat al motorului, transmisiei si sasiului. Cu alte cuvinte, acest sistem inovator creste performanta sasiului cu ajutorul motorului prin ajustarea cuplului in functie de directie. Daca tot suntem la capitolul propulsor, noua Mazda6 vine impreuna cu trei variante pe benzina, SKYACTIV, precum derivatele de 145 si 165 de cai putere ale motorului SKYACTIV 2.0 si varianta de 192 de cai putere a motorului SKYACTIV 2.5. Pentru fanii motoarelor diesel constructorului japonez propune doua propulsoare pe motorina, bi-turbo, de 150 si 175 de cai putere, amandoua variante ale SKIACTIV-D 2.2. Toate acestea isi vor transmite puterea rotilor fie prin intermediul unei transmisii manuale sau automate. Noutatile nu inceteaza sa apara, astfel ca in cazul diesel-ului SKIACTIV 2.2, sunt introduse 3 noi sisteme pentru a creste capacitatea de reactie si pentru a reduce zgomotul propulsorului. Primul dintre acestea este High-Precision DE Boost Control si asa cum ii spune si numele, imbunatateste controlul presiunii de supra-alimentare, pedala de acceleratie devenind astfel mult mai precisa. Celelalte doua sisteme, Natural Sound Smoother si Natural Sound Frequency Control, sunt responsabile pentru reducerea zgomotului motorului diesel, primul folosind un amortizor pentru a atenua zgomotul detonatiilor, iar cel de-al doilea variaza distributia motorului pentru a neutrazila undele de presiune. Japonezii s-au straduit din rasputeri sa faca din noua Mazda6 un competitor serios pentru segmentul premium, iar in acest sens interiorul masinii a suferit cateva imbunatatiri. In primul rand acesta a fost mai bine izolat fonic prin reducerea spatiilor dintre panouri, sau prin laminarea geamurilor laterale si din fata. Design-ul habitaclului a fost la randul sau imbunatatit si include un volan si un head-up display nou, dar si un ecran TFT LCD de 4.6 inci. In ceea ce priveste tehnologiile, cea mai noua generatie a Mazdei6 propune o gama completa de elemente de siguranta pasiva si tehnologii de siguranta activa. Printre acestea amintim Traffic Sign Recognition, sau Advanced Smart City Brake Support. Attached Files |
#4
Posted 11 August 2016 - 13:29
#5
Posted 11 August 2016 - 13:32
Da - da !
Am vazut si-mi place ce-am vazut ! Mazda 6 MY17 este in acest moment in pole position daca voi decide in cursul anului viitor ca Civicul .... mi-a ramas mic ! PS: Sistemele de reducere a zgomotului la diesel sunt extrem de complexe ( mai ales Natural Sound Smoother si Natural Sound Frequency Control ) - si asta o spun ca unul ce in domeniul zgomotului activeaza ! Sisteme de genul asta eu unul nu stiu sa mai fie utilizate in industria auto. Ceva similar se utilizeaza in industria aeronautica pentru reducerea zgomotului transmis de la motoare interiorul aeronavei. PPS: Aicigasiti o descriere mai "tehnica" a solutiilor de reducere a zgomotului: Quote
Diesel knock reduced with SKYACTIV-D for a more pleasant engine sound Mazda focused on the relationship between pressure waves (vibrations) resulting from engine combustion, the cause of engine knock, and the resonant frequency of parts (structural resonance) to offer a quieter ride, especially in the louder frequency bands. This technology is standard equipment Natural Sound Smoother A damper incorporated into the piston pin reduces knock at around 3.6 kHz, which is caused by vibration of the pistons and connecting rods upon combustion. Natural Sound Frequency Control Mazda found that knock increases around 1.3 kHz, 1.7 kHz and 2.5 kHz because peak engine vibration and peak structural vibration coincide. By controlling fuel injection timing to within 0.1 millisecond, engine vibration is used to cancel out structural vibration, thereby reducing knock. Va dati seama cat au studiat cei de la Mazda motoarele ca sa identifice frecventele de rezonanta si frecventele structurale ale ansamblului si, mai mult decat atat, sa-si dea seama ce anume le genereaza si cum pot fi atenuate ! Chapeau Mazda ! |
#6
Posted 11 August 2016 - 13:35
WTF? Numai 175 CP din 2.2 bi-turbo??? Ce turbine-s alea? Din ouă Kinder?
Și Fordul scoate 210 CP din 2.0 diesel... P.S. Japonezii s-au prostit. „Senzație majoră cu 40 la oră”...pe „mute” Edited by SOCRATE_MMXII, 11 August 2016 - 13:48. |
#8
Posted 11 August 2016 - 13:58
Din punctul de vedere al aspectului, ma rog, este chestie de gusturi, Mazda 6 si 3 sunt mai frumoase decat celelalte japoneze.Ma refer la marcile si modele rivale Toyota si Honda.Nu stiu acum la capitolul fiabilitate si performanta cat de bine sta Mazda fata de Honda sau Toyota.Plansa de bord al Mazdei este foarte practica si seamana foarte bine cu cea de la BMW din care cu siguranta s-au inspirat cei de la Mazda.Nu la fel stau lucrurile cand vorbim de plansa de bord de la Honda Civic, prea complicata si lipsita de estetica, din punctul meu de vedere, sau cea cu aspect de anii 1980, inceputul anilor 1990, de la Toyota Corolla.
SOCRATE_MMXII, on 11 august 2016 - 13:35, said:
WTF? Numai 175 CP din 2.2 bi-turbo??? Ce turbine-s alea? Din ouă Kinder? Și Fordul scoate 210 CP din 2.0 diesel... P.S. Japonezii s-au prostit. „Senzație majoră cu 40 la oră”...pe „mute” Probabil cei de la Mazda au considerat ca cei 175 cai putere sunt suficienti pentru o tinuta dinamica raportat la masa Mazdei 6, cand in majoritatea tariloe europene, pe autostrada limita maxima de viteza este de 130 km/h.Sigur ca din acel motor se puteau scoate in plus cel putin 20 de cai putere. |
#9
Posted 11 August 2016 - 14:03
SOCRATE_MMXII, on 11 august 2016 - 13:35, said: WTF? Numai 175 CP din 2.2 bi-turbo??? Ce turbine-s alea? Din ouă Kinder? Și Fordul scoate 210 CP din 2.0 diesel... P.S. Japonezii s-au prostit. „Senzație majoră cu 40 la oră”...pe „mute” Cu cilindreea aia, sa le traiasca.. in romania o sa o cumpere fanii incurabili, si cei ce au scutiri de impozite. Prin Asia impozitul la masina se stabileste functie de lungimea masinii si tine mai putin cont de capacitatea cilindrica. Bordul seamana a inspiratie de la bmw |
#10
Posted 11 August 2016 - 14:04
SOCRATE_MMXII, on 11 august 2016 - 13:35, said: iesel... P.S. Japonezii s-au prostit. Pentru Romania este aiurea acel motor 2.2 ce implica costuri mai mari de utilizare fata de un 2.0 spre exemplu, poate ar fi bine daca am schimba si noi legislatia si s-ar plati impozitul/rca/casco raportat la puterea motorului, de ce sa platesti la cele 3 mai mult daca ai 175cp pe o Mazda 6 cu motor 2.2 decat la o laguna cu 2.0dci care are tot 175cp? tfmercedez, on 11 august 2016 - 14:03, said:
Bordul seamana a inspiratie de la bmw |
|
#11
Posted 11 August 2016 - 14:09
Digix, on 11 august 2016 - 13:27, said: Am Mazda(3) din 2008, îmi place Mazda! Oricum , nici un test drive nu-ti poate dezvalui toate chichitele unei masini. Ar trebui sa fie de cateva sute de km, sau pe mai multe zile. |
#15
Posted 11 August 2016 - 15:23
pacat ca nu au introdus motoare pe motorina de 2.0
de asemenea, cotiera centrala este in continuare ca si inexistenta pentru persoanele cu o inaltime mai mare; eu la 1,85 nu imi pot sprijini cotul pe respectiva cotiera |
|
#16
Posted 11 August 2016 - 16:07
#17
Posted 11 August 2016 - 16:17
Fratilor sa ne intelegem o treaba, asta e model nou sau e doar un facelift? Daca e un facelift hai ca ii iert, dar daca e model nou nu au adus nimic in plus la puterea motoarelor! Nici macar un amarat de cal putere in plus. Si faza asta cu 2.2 e urata rau, pana si Mercedes face acum 2.0
Nu sunt hater, poate imi voi lua o Mazda 6 in viitor, dar ma asteptam la mai mult. Edited by TudorMondialul, 11 August 2016 - 16:38. |
#18
Posted 11 August 2016 - 16:20
marr, on 11 august 2016 - 13:32, said:
Da - da ! Am vazut si-mi place ce-am vazut ! Mazda 6 MY17 este in acest moment in pole position daca voi decide in cursul anului viitor ca Civicul .... mi-a ramas mic ! PS: Sistemele de reducere a zgomotului la diesel sunt extrem de complexe ( mai ales Natural Sound Smoother si Natural Sound Frequency Control ) - si asta o spun ca unul ce in domeniul zgomotului activeaza ! Sisteme de genul asta eu unul nu stiu sa mai fie utilizate in industria auto. Ceva similar se utilizeaza in industria aeronautica pentru reducerea zgomotului transmis de la motoare interiorul aeronavei. PPS: Aicigasiti o descriere mai "tehnica" a solutiilor de reducere a zgomotului: Va dati seama cat au studiat cei de la Mazda motoarele ca sa identifice frecventele de rezonanta si frecventele structurale ale ansamblului si, mai mult decat atat, sa-si dea seama ce anume le genereaza si cum pot fi atenuate ! Chapeau Mazda ! Frecventele de rezonanta ale unui motor se calculeaza ori de cate ori se proiecteaza un motor, si asta cu mai bine de un secol in urma. Nu e ceva inovativ in asta. Si solutii impotriva acestor vibratii au tot existat de-a lungul timpului, dar cele mai eficiente au fost totusi un calcul cat mai precis, atat din punct de vedere dimensional cat si masic al componentelor motorului, si bineinteles, arborii de echilibrare, care necesita de asemenea un calcul extrem de complicat. Mazda se pare ca au ales alte solutii legate de atenuarea lor, ramane de vazut, in viitor, cat de eficiente sunt. Edited by FlorinCCC, 11 August 2016 - 16:23. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users