Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day
 Recomandare aparat de vidat alime...

Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...
 Samsung S90C vs LG C3

Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady
 Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism
 

Passat, A4 sau Seria 3?

- - - - -
  • Please log in to reply
47 replies to this topic

#19
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Reico, acum spune-ne ca ai maxim 4.000 de euro si vrei musai diesel. Posted Image  
Un benzinar aspirat pe la 5.000 gasesti ceva bun in Germania din anii aia, problema e ca in general astea se gasesc pe dealeri neseriosi (turci, etc.). Faza e ca daca iti iei BMW sau Audi si apoi dupa un timp se uzeaza suspensia si cand aflii ca te costa 600-1000 de euro schimbarea ei si pentru asta trebuie sa iti omori parintii cu toporul, nu e bine.
Altfel pe la 5-6.000 gasesti un Mondeo Mk4 2007+ care e premium si mai ieftin de intretinut. Oricum e mult peste mizeriile alea de Passat ante 2007.

Edited by Friskey, 30 May 2016 - 16:39.


#20
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,976
  • Înscris: 06.01.2006
Mondeo nu e premium.
La care Passat inainte de 2007 te referi cand spui mizerii? B5 (1996-2005 cu facelift B5.5 in 2001) sau B6 (2005-2015 facelift B7 in 2010)?

Edited by Kroghy, 30 May 2016 - 16:42.


#21
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Mondeo de la Mk4 incoace e premium. Stabilitate si conducere ca BMW, materiale premium, dotari de premium, antifonaj foarte bun, deci e premium.
La ambele.

Edited by Friskey, 30 May 2016 - 16:51.


#22
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,976
  • Înscris: 06.01.2006

 Friskey, on 30 mai 2016 - 16:51, said:

Mondeo de la Mk4 incoace e premium. Stabilitate si conducere ca BMW, materiale premium, dotari de premium, antifonaj foarte bun
Vrabia malai viseaza.Nici la materiale si nici la tehnica Mondeo nu se ridica la nivelul premium.
O masina cu 60-65% din greutate pe fata cum e Monteo cu motor transversal nici macar nu viseaza la tinuta de drum a unul Mercedes, BMW sau Audi cu motor longitudinal si distributia maselor de 50% fata-spate.

 Friskey, on 30 mai 2016 - 16:51, said:

deci e premium.
O fi pt. tine dar pt. restul lumii nu e premium.

 Friskey, on 30 mai 2016 - 16:51, said:

La ambele.
Ambele sunt printre cele mai reusite masini din istoria auto si sunt cele mai vandute modele din clasa lor in toata Europa.

Edited by Kroghy, 30 May 2016 - 17:04.


#23
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,060
  • Înscris: 02.09.2005
Pe cuvântul tău ca toate mașinile premium au distribuția maselor de 50-50?

#24
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,640
  • Înscris: 07.10.2005
Bugetul este mult prea mic pentru una dintre masinile mentionate, cauta alte modele chiar daca nu au nume asa sonore.

#25
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,702
  • Înscris: 22.11.2007
nici vorba sa fie prea mic bugetul.
este chiar mare (vorbesc de Passat b5.5, seria3 e46, si a4 b6). adica modelele 2003-2005.

problema este de bugetul de DUPA achizitionare. este f probabil ca vei repara mai mult (si mai scump, alta clasa)decat daca ai lua cu 5000 un focus din 2010.  in acelasi timp calitatea asamblarii masinii va fi peste un focus din 2010.
asadar discutia e asa simpla....daca iti permiti eventualele reparatii merita cu varf si indesat o masina premium in fata uneia mai noi dar mai slabe.

#26
floo1987

floo1987

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,098
  • Înscris: 12.01.2011
Pe scurt, baba rabda la frumusete. Daca nu, mai pui 1600 si iti iei masina noua - Logan ftw - nu te ploua, nu te ninge si vreo 6-7 ani ajungi in service doar pentru schimb de ulei si remediat contacte slabe.

#27
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,976
  • Înscris: 06.01.2006

 BV87FFF, on 30 mai 2016 - 20:57, said:

Pe scurt, baba rabda la frumusete. Daca nu, mai pui 1600 si iti iei masina noua - Logan ftw - nu te ploua, nu te ninge si vreo 6-7 ani ajungi in service doar pentru schimb de ulei si remediat contacte slabe.
Corect, ti-am dat like.
Insa confort 0, siguranta 0.
Avantaje si dezavantaje.

#28
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
Realistic bugetul este prea mic pentru o masina premium sau un Passat si as zice chiar pentru orice masina de clasa medie. De luat poti sa iei orice, dar la o vechime asa mare exista riscul sa pape multi bani ... sau nu. Dar nu poti sti. Cea mai buna alternativa la 5K eu o vad intr-o compacta (nu premium, nu VW). Cred ca gasesti o japo, Leon sau Focus 2008-2009.

#29
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,976
  • Înscris: 06.01.2006

 mufasa, on 30 mai 2016 - 21:09, said:

Realistic bugetul este prea mic pentru o masina premium sau un Passat si as zice chiar pentru orice masina de clasa medie. Cea mai buna alternativa la 5K eu o vad intr-o compacta (nu premium, nu VW).
Fix asta spuneam si eu mai sus si nu mi-ai dat like!
Bugetul respectiv e numai bun pt. o compacta, preferabil ceva ce vezi cel mai des pe strazi adica grupul VAG sau Opel sau orice alt model popular.

Edited by Kroghy, 30 May 2016 - 21:26.


#30
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,702
  • Înscris: 22.11.2007
nu exista alegerea perfecta... poate omul isi permite sa intretina un 3ar, a4 din 2004 de ex. de ce sa nu si-l ia daca isi permite intretinerea? atata timp cat iti permiti intretinerea, esti constient de unele riscuri poti lua asa ceva fara stres.
pentru ca ai o calitate ff buna in principal, si apoi mai exista si varianta sa ai NOROC sa iei o masina f buna in care sa repari destul de putin, neasteptat de putin ptr o asemenea vechime.

important e sa ai toate datele problemei si sa alegi ce ti se potriveste cel mai bine. poate unul apreciaza mai mult calitatea unui a4 sau seria3 chiar daca repara de nu stiu cati bani anual in detrimentul unuia care opteaza ptr un Logan nou. sau altul fix invers, ia o masina noua sau sh aproape noua si il doare la banana nu e inebunit dupa calitate, dotari etc.

Edited by bossake, 30 May 2016 - 23:28.


#31
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

 bossake, on 30 mai 2016 - 23:28, said:

nu exista alegerea perfecta... poate omul isi permite sa intretina un 3ar, a4 din 2004 de ex. de ce sa nu si-l ia daca isi permite intretinerea? atata timp cat iti permiti intretinerea, esti constient de unele riscuri poti lua asa ceva fara stres.
pentru ca ai o calitate ff buna in principal, si apoi mai exista si varianta sa ai NOROC sa iei o masina f buna in care sa repari destul de putin, neasteptat de putin ptr o asemenea vechime.

important e sa ai toate datele problemei si sa alegi ce ti se potriveste cel mai bine. poate unul apreciaza mai mult calitatea unui a4 sau seria3 chiar daca repara de nu stiu cati bani anual in detrimentul unuia care opteaza ptr un Logan nou. sau altul fix invers, ia o masina noua sau sh aproape noua si il doare la banana nu e inebunit dupa calitate, dotari etc.

1. Nu vorbim de intretinere. Te poate costa valoarea masinii daca-ti crapa motorul sau cutia + alte lucruri.
2. La vechimea asta nu mai ai calitate f. buna. Totul este depreciat, materialele din interior, materialele de peste tot de fapt, tabla, piesele de cauciuc, de plastic, ...., TOTUL.
3. Nici tehnic nu mai sta foarte bine, solutiile au evoluat in atatia ani fata de generatiile actuale, dar vorbind de masini premium e posibil sa fie inca OK vs masinile standard de azi.
4. Dar moral ... arata ca niste vechituri.
Raman la parerea mea, niste cazane pe roti.
4.

#32
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 reico, on 30 mai 2016 - 13:52, said:


De Mazda 6 de prin 2004 2005 ce stiti?
Prezent!
Detalii iti pot da in pm, sa nu poluam aici.

ps. nu baga in seama fanboii si haterii.

#33
nicolaie

nicolaie

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 6,158
  • Înscris: 07.03.2006

 filipxxx, on 30 mai 2016 - 15:15, said:

Masina premium veche inseamna bani mai multi la reparatii. Fierul si cauciucul imbatranesc, crapa si se rup la o masina de 13 ani indiferent de ce scrie pe ea. Am un prieten cu A6 din 2003 caruia ii iera frica sa plece in concediu cu masina ca sigur la intoarcere il usca de bani. Efectiv omul meu statea la mila astora cu conserve mai noi ca sa ii gaseasca si lui loc in masina. Parerea mea ca la 5000 Euro te poti intinde maxim la un Passat, preferabil ceva mai mic gen Ford Focus, Peugeo 308, etc.

Aia nu e masina, e troaca. Daca eu plec cu Punto din 2000 la drum de peste 1000 de km dus-intors si tot ce verific e ulei si antigel, atunci A6-le ala din 2003 ar trebui sa zboare, nici nu simte. Ca omul e meltean, si-a luat masina de cati bani a avut si nu i-a mai ramas sa schimbe o bujie, e altceva. Stau langa o parcare si chiar zilele trecute am vazut un Passat cu ambreiaj terminat, se chinuia omul sa faca o parcare pe drum drept. In masina mai bagi si ceva bani, daca vrei sa nu te lase in drum.

 Friskey, on 30 mai 2016 - 16:51, said:

Mondeo de la Mk4 incoace e premium. Stabilitate si conducere ca BMW, materiale premium, dotari de premium, antifonaj foarte bun, deci e premium.
La ambele.

Nici macar nu cred ca Ford isi propune sa concureze pe clasa premium.

 mufasa, on 31 mai 2016 - 06:32, said:

1. Nu vorbim de intretinere. Te poate costa valoarea masinii daca-ti crapa motorul sau cutia + alte lucruri.
2. La vechimea asta nu mai ai calitate f. buna. Totul este depreciat, materialele din interior, materialele de peste tot de fapt, tabla, piesele de cauciuc, de plastic, ...., TOTUL.
3. Nici tehnic nu mai sta foarte bine, solutiile au evoluat in atatia ani fata de generatiile actuale, dar vorbind de masini premium e posibil sa fie inca OK vs masinile standard de azi.
4. Dar moral ... arata ca niste vechituri.
Raman la parerea mea, niste cazane pe roti.
4.

Nu m-as grabi sa cant prohodul masinilor vechi, pana una alta sunt pline strazile de ele. Da, tehnica a evoluat in ultimii 14-16 ani, dar in ce directie ? Am o cunostinta care lucreaza in cercetare in Franta, si fac teste pentru micsorarea, in limitele sigurantei, a duratei de viata a materialelor din industria auto. Asta e directia in care se merge, s-a ajuns la saturatie si cu piata auto. Acum gasesti optiuni gen piele, scaune incalzite/ventilate, bizonal, navi, panoramic, si pe masini din clasa mica-medie, nu mai schimbi asa des masinile ca inainte, asa ca trebuie sa le faci perisabile.

Cine s-a hotarat la ce marca/model vrea sa isi cumpere, ar trebui sa analizeze piata si sa vada care e pretul maxim si minim cu care se vinde acel model. Apoi cati bani are el, si diferenta dintre cel mai mare pret si cat vrea el sa dea, e suma de bani pe care ar cam trebui sa o investeasca in masina. Nimeni nu vinde masina sh in stare perfecta decat daca il dau banii afara din casa, si nimeni nu mai investeste in ea in lunile dinaintea vanzarii.

#34
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

 nicolaie, on 31 mai 2016 - 08:54, said:

Nu m-as grabi sa cant prohodul masinilor vechi, pana una alta sunt pline strazile de ele. Da, tehnica a evoluat in ultimii 14-16 ani, dar in ce directie ? Am o cunostinta care lucreaza in cercetare in Franta, si fac teste pentru micsorarea, in limitele sigurantei, a duratei de viata a materialelor din industria auto. Asta e directia in care se merge, s-a ajuns la saturatie si cu piata auto. Acum gasesti optiuni gen piele, scaune incalzite/ventilate, bizonal, navi, panoramic, si pe masini din clasa mica-medie, nu mai schimbi asa des masinile ca inainte, asa ca trebuie sa le faci perisabile.
Cine s-a hotarat la ce marca/model vrea sa isi cumpere, ar trebui sa analizeze piata si sa vada care e pretul maxim si minim cu care se vinde acel model. Apoi cati bani are el, si diferenta dintre cel mai mare pret si cat vrea el sa dea, e suma de bani pe care ar cam trebui sa o investeasca in masina. Nimeni nu vinde masina sh in stare perfecta decat daca il dau banii afara din casa, si nimeni nu mai investeste in ea in lunile dinaintea vanzarii.
Discutabila calitatea materialelor. Unele au crescut ca durata de viata (ex. caroseria) altele intr-adevar au scazut. Dar nu ma refeream la asta, ci la ce subliniai tu ulterior, adica optiuni si chiar solutii tehnice care au evoluat (ex. CR la diesel vs pompa de injectie).
Este evident ca o masina tinuta de un propietar de la nastere sau din copilarie (a masinii, ce ganditi) si intretinuta corespunzator, poate si rulata modest cum sunt majoritatea (max. 15K/an), merge si se tine bine mersi dupa 15 ani. Iar reparatiile sunt in general uniform distribuite in timp, nu cade dintr-o data toata. Ba mai mult cam stii la ce sa te astepti.
Dar cand iei un cazan care nu stii pe la cati propietari a fost, cati km are (200K, 500K sau 1.000K) si cum a fost intretinuta, este o mare loterie si rata de castig la loto stii care este....

#35
reico

reico

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,296
  • Înscris: 18.11.2005
Nu stiu ce sa zic de Ford, nu am auzit multe lucruri bune despre marca respectiva.

Leon ar fi ok cred, nu m-am interesat, nu stiu ce probleme are.

Despre restul m-am documentat cat de cat, tine de noroc, se poate intampla sa pice sau nu.

#36
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Leon e un Golf mai ieftin. Ghici de unde vine pretul mai scazut?
Din calitatea mai slaba a materialelor. Asta ca si cand Golf ar fi vreun Rolls-Royce...Posted Image

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate