Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Passat, A4 sau Seria 3?
Last Updated: May 31 2016 23:14, Started by
reico
, May 30 2016 12:49
·
0
#19
Posted 30 May 2016 - 16:31
Reico, acum spune-ne ca ai maxim 4.000 de euro si vrei musai diesel.
Un benzinar aspirat pe la 5.000 gasesti ceva bun in Germania din anii aia, problema e ca in general astea se gasesc pe dealeri neseriosi (turci, etc.). Faza e ca daca iti iei BMW sau Audi si apoi dupa un timp se uzeaza suspensia si cand aflii ca te costa 600-1000 de euro schimbarea ei si pentru asta trebuie sa iti omori parintii cu toporul, nu e bine. Altfel pe la 5-6.000 gasesti un Mondeo Mk4 2007+ care e premium si mai ieftin de intretinut. Oricum e mult peste mizeriile alea de Passat ante 2007. Edited by Friskey, 30 May 2016 - 16:39. |
#22
Posted 30 May 2016 - 16:59
Friskey, on 30 mai 2016 - 16:51, said:
Mondeo de la Mk4 incoace e premium. Stabilitate si conducere ca BMW, materiale premium, dotari de premium, antifonaj foarte bun O masina cu 60-65% din greutate pe fata cum e Monteo cu motor transversal nici macar nu viseaza la tinuta de drum a unul Mercedes, BMW sau Audi cu motor longitudinal si distributia maselor de 50% fata-spate. Friskey, on 30 mai 2016 - 16:51, said:
deci e premium. Friskey, on 30 mai 2016 - 16:51, said:
La ambele. Edited by Kroghy, 30 May 2016 - 17:04. |
#23
Posted 30 May 2016 - 19:28
Pe cuvântul tău ca toate mașinile premium au distribuția maselor de 50-50?
|
#24
Posted 30 May 2016 - 20:19
Bugetul este mult prea mic pentru una dintre masinile mentionate, cauta alte modele chiar daca nu au nume asa sonore.
|
#25
Posted 30 May 2016 - 20:30
nici vorba sa fie prea mic bugetul.
este chiar mare (vorbesc de Passat b5.5, seria3 e46, si a4 b6). adica modelele 2003-2005. problema este de bugetul de DUPA achizitionare. este f probabil ca vei repara mai mult (si mai scump, alta clasa)decat daca ai lua cu 5000 un focus din 2010. in acelasi timp calitatea asamblarii masinii va fi peste un focus din 2010. asadar discutia e asa simpla....daca iti permiti eventualele reparatii merita cu varf si indesat o masina premium in fata uneia mai noi dar mai slabe. |
#27
Posted 30 May 2016 - 21:02
BV87FFF, on 30 mai 2016 - 20:57, said:
Pe scurt, baba rabda la frumusete. Daca nu, mai pui 1600 si iti iei masina noua - Logan ftw - nu te ploua, nu te ninge si vreo 6-7 ani ajungi in service doar pentru schimb de ulei si remediat contacte slabe. Insa confort 0, siguranta 0. Avantaje si dezavantaje. |
#28
Posted 30 May 2016 - 21:09
Realistic bugetul este prea mic pentru o masina premium sau un Passat si as zice chiar pentru orice masina de clasa medie. De luat poti sa iei orice, dar la o vechime asa mare exista riscul sa pape multi bani ... sau nu. Dar nu poti sti. Cea mai buna alternativa la 5K eu o vad intr-o compacta (nu premium, nu VW). Cred ca gasesti o japo, Leon sau Focus 2008-2009.
|
|
#29
Posted 30 May 2016 - 21:16
mufasa, on 30 mai 2016 - 21:09, said:
Realistic bugetul este prea mic pentru o masina premium sau un Passat si as zice chiar pentru orice masina de clasa medie. Cea mai buna alternativa la 5K eu o vad intr-o compacta (nu premium, nu VW). Bugetul respectiv e numai bun pt. o compacta, preferabil ceva ce vezi cel mai des pe strazi adica grupul VAG sau Opel sau orice alt model popular. Edited by Kroghy, 30 May 2016 - 21:26. |
#30
Posted 30 May 2016 - 23:28
nu exista alegerea perfecta... poate omul isi permite sa intretina un 3ar, a4 din 2004 de ex. de ce sa nu si-l ia daca isi permite intretinerea? atata timp cat iti permiti intretinerea, esti constient de unele riscuri poti lua asa ceva fara stres.
pentru ca ai o calitate ff buna in principal, si apoi mai exista si varianta sa ai NOROC sa iei o masina f buna in care sa repari destul de putin, neasteptat de putin ptr o asemenea vechime. important e sa ai toate datele problemei si sa alegi ce ti se potriveste cel mai bine. poate unul apreciaza mai mult calitatea unui a4 sau seria3 chiar daca repara de nu stiu cati bani anual in detrimentul unuia care opteaza ptr un Logan nou. sau altul fix invers, ia o masina noua sau sh aproape noua si il doare la banana nu e inebunit dupa calitate, dotari etc. Edited by bossake, 30 May 2016 - 23:28. |
#31
Posted 31 May 2016 - 06:32
bossake, on 30 mai 2016 - 23:28, said:
nu exista alegerea perfecta... poate omul isi permite sa intretina un 3ar, a4 din 2004 de ex. de ce sa nu si-l ia daca isi permite intretinerea? atata timp cat iti permiti intretinerea, esti constient de unele riscuri poti lua asa ceva fara stres. pentru ca ai o calitate ff buna in principal, si apoi mai exista si varianta sa ai NOROC sa iei o masina f buna in care sa repari destul de putin, neasteptat de putin ptr o asemenea vechime. important e sa ai toate datele problemei si sa alegi ce ti se potriveste cel mai bine. poate unul apreciaza mai mult calitatea unui a4 sau seria3 chiar daca repara de nu stiu cati bani anual in detrimentul unuia care opteaza ptr un Logan nou. sau altul fix invers, ia o masina noua sau sh aproape noua si il doare la banana nu e inebunit dupa calitate, dotari etc. 1. Nu vorbim de intretinere. Te poate costa valoarea masinii daca-ti crapa motorul sau cutia + alte lucruri. 2. La vechimea asta nu mai ai calitate f. buna. Totul este depreciat, materialele din interior, materialele de peste tot de fapt, tabla, piesele de cauciuc, de plastic, ...., TOTUL. 3. Nici tehnic nu mai sta foarte bine, solutiile au evoluat in atatia ani fata de generatiile actuale, dar vorbind de masini premium e posibil sa fie inca OK vs masinile standard de azi. 4. Dar moral ... arata ca niste vechituri. Raman la parerea mea, niste cazane pe roti. 4. |
#32
Posted 31 May 2016 - 07:27
#33
Posted 31 May 2016 - 08:54
filipxxx, on 30 mai 2016 - 15:15, said:
Masina premium veche inseamna bani mai multi la reparatii. Fierul si cauciucul imbatranesc, crapa si se rup la o masina de 13 ani indiferent de ce scrie pe ea. Am un prieten cu A6 din 2003 caruia ii iera frica sa plece in concediu cu masina ca sigur la intoarcere il usca de bani. Efectiv omul meu statea la mila astora cu conserve mai noi ca sa ii gaseasca si lui loc in masina. Parerea mea ca la 5000 Euro te poti intinde maxim la un Passat, preferabil ceva mai mic gen Ford Focus, Peugeo 308, etc. Aia nu e masina, e troaca. Daca eu plec cu Punto din 2000 la drum de peste 1000 de km dus-intors si tot ce verific e ulei si antigel, atunci A6-le ala din 2003 ar trebui sa zboare, nici nu simte. Ca omul e meltean, si-a luat masina de cati bani a avut si nu i-a mai ramas sa schimbe o bujie, e altceva. Stau langa o parcare si chiar zilele trecute am vazut un Passat cu ambreiaj terminat, se chinuia omul sa faca o parcare pe drum drept. In masina mai bagi si ceva bani, daca vrei sa nu te lase in drum. Friskey, on 30 mai 2016 - 16:51, said:
Mondeo de la Mk4 incoace e premium. Stabilitate si conducere ca BMW, materiale premium, dotari de premium, antifonaj foarte bun, deci e premium. La ambele. Nici macar nu cred ca Ford isi propune sa concureze pe clasa premium. mufasa, on 31 mai 2016 - 06:32, said:
1. Nu vorbim de intretinere. Te poate costa valoarea masinii daca-ti crapa motorul sau cutia + alte lucruri. 2. La vechimea asta nu mai ai calitate f. buna. Totul este depreciat, materialele din interior, materialele de peste tot de fapt, tabla, piesele de cauciuc, de plastic, ...., TOTUL. 3. Nici tehnic nu mai sta foarte bine, solutiile au evoluat in atatia ani fata de generatiile actuale, dar vorbind de masini premium e posibil sa fie inca OK vs masinile standard de azi. 4. Dar moral ... arata ca niste vechituri. Raman la parerea mea, niste cazane pe roti. 4. Nu m-as grabi sa cant prohodul masinilor vechi, pana una alta sunt pline strazile de ele. Da, tehnica a evoluat in ultimii 14-16 ani, dar in ce directie ? Am o cunostinta care lucreaza in cercetare in Franta, si fac teste pentru micsorarea, in limitele sigurantei, a duratei de viata a materialelor din industria auto. Asta e directia in care se merge, s-a ajuns la saturatie si cu piata auto. Acum gasesti optiuni gen piele, scaune incalzite/ventilate, bizonal, navi, panoramic, si pe masini din clasa mica-medie, nu mai schimbi asa des masinile ca inainte, asa ca trebuie sa le faci perisabile. Cine s-a hotarat la ce marca/model vrea sa isi cumpere, ar trebui sa analizeze piata si sa vada care e pretul maxim si minim cu care se vinde acel model. Apoi cati bani are el, si diferenta dintre cel mai mare pret si cat vrea el sa dea, e suma de bani pe care ar cam trebui sa o investeasca in masina. Nimeni nu vinde masina sh in stare perfecta decat daca il dau banii afara din casa, si nimeni nu mai investeste in ea in lunile dinaintea vanzarii. |
|
#34
Posted 31 May 2016 - 09:41
nicolaie, on 31 mai 2016 - 08:54, said:
Nu m-as grabi sa cant prohodul masinilor vechi, pana una alta sunt pline strazile de ele. Da, tehnica a evoluat in ultimii 14-16 ani, dar in ce directie ? Am o cunostinta care lucreaza in cercetare in Franta, si fac teste pentru micsorarea, in limitele sigurantei, a duratei de viata a materialelor din industria auto. Asta e directia in care se merge, s-a ajuns la saturatie si cu piata auto. Acum gasesti optiuni gen piele, scaune incalzite/ventilate, bizonal, navi, panoramic, si pe masini din clasa mica-medie, nu mai schimbi asa des masinile ca inainte, asa ca trebuie sa le faci perisabile. Cine s-a hotarat la ce marca/model vrea sa isi cumpere, ar trebui sa analizeze piata si sa vada care e pretul maxim si minim cu care se vinde acel model. Apoi cati bani are el, si diferenta dintre cel mai mare pret si cat vrea el sa dea, e suma de bani pe care ar cam trebui sa o investeasca in masina. Nimeni nu vinde masina sh in stare perfecta decat daca il dau banii afara din casa, si nimeni nu mai investeste in ea in lunile dinaintea vanzarii. Este evident ca o masina tinuta de un propietar de la nastere sau din copilarie (a masinii, ce ganditi) si intretinuta corespunzator, poate si rulata modest cum sunt majoritatea (max. 15K/an), merge si se tine bine mersi dupa 15 ani. Iar reparatiile sunt in general uniform distribuite in timp, nu cade dintr-o data toata. Ba mai mult cam stii la ce sa te astepti. Dar cand iei un cazan care nu stii pe la cati propietari a fost, cati km are (200K, 500K sau 1.000K) si cum a fost intretinuta, este o mare loterie si rata de castig la loto stii care este.... |
#36
Posted 31 May 2016 - 10:22
Leon e un Golf mai ieftin. Ghici de unde vine pretul mai scazut?
Din calitatea mai slaba a materialelor. Asta ca si cand Golf ar fi vreun Rolls-Royce... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users