Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Problema la schimbarea in treapta inferioara(Matiz)
Last Updated: May 03 2016 20:25, Started by
raul1ro
, May 01 2016 11:16
·
0
#1
Posted 01 May 2016 - 11:16
De ceva vreme nu vrea sa mai intre in treapta a 2-a si a 4-a din treapta superioara. Trebuie sa scad turatia mult ca sa poata intra din 3 in 2 si din 5 in 4(inainte intra usor si fara sa scad prea mult turatia). Asta este o problema in special cand sunt in rampa, deoarece sunt sanse foarte mari sa ma opresc si este si un semn ca ceva nu merge normal. Singura cale de a face sa intre in treapta 2 si 4 este de a da un sprit(scos din viteza cu ambreajul lasat) si dupa aceea intra fara sa scad turatia foarte mult.
Care are fi problema si ce sfaturi imi dati? |
#2
Posted 01 May 2016 - 11:19
De la cablu de ambreiaj, cablul de timonerie, la sincroane treapta 2 si 4. Dar verifica mai bine cablul de ambreiaj, da vreo 5 ture la piulita aia de langa scutul cutiei de viteze. Daca nu mai face, schimba cablul, e pe duca.
|
#3
Posted 01 May 2016 - 11:21
Problema e ca trebuie sa-i dai gaz cand schimbi in jos, ca sa aduci turatiile cat mai aproape! Altfel schimbarea se face cu socuri care afecteaza atat ambreiajul cat si suportii elastici.
|
#4
Posted 01 May 2016 - 11:24
Cand schimbi in jos se cheama frana de motor. De ce sa ii dai gaaz daca exista sincroane?
|
#5
Posted 01 May 2016 - 11:31
Ca sa nu omori ambreiajul? E acelasi lucru, doar ca in sens invers, cand la plecarea de pe loc turezi motorul pana la 3k rpm si apoi ridici brusc pedala de ambreiaj!
Edited by DannyMC, 01 May 2016 - 11:36. |
#6
Posted 01 May 2016 - 11:33
Zbughytza, on 01 mai 2016 - 11:19, said:
De la cablu de ambreiaj, cablul de timonerie, la sincroane treapta 2 si 4. Dar verifica mai bine cablul de ambreiaj, da vreo 5 ture la piulita aia de langa scutul cutiei de viteze. Daca nu mai face, schimba cablul, e pe duca. Daca ar fi ambreiajul nu ar face asa la toate vitezele? |
#7
Posted 01 May 2016 - 11:42
Danny, cu blandete iti zic ca am matiz de 9 ani. Nu am schimbat ambreiajul la el.
raul1ro, on 01 mai 2016 - 11:33, said: Daca ar fi ambreiajul nu ar face asa la toate vitezele? |
#8
Posted 01 May 2016 - 11:56
Să înțeleg că atunci când mașina merge în trepidații la schimbarea vitezelor, ușor înfrânată, este o problemă de ambreaj ?
Celor cunoascători, putem aduce în discuție o problemă la motor (zgomot turație schimbat), posibil o problemă cu discurile de frână de pe față (la ultima verificare, acum un an, unul era destul de uzat), uzura saboților (mă gândesc că de aici merge ușor înfrânată) etc. ? Nu prea am timp să ajung cu ea în service, lucrez până pe la 17 în zilele de lucru. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users