Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Nu pot activa Memory Integrity

Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...
 Mother's Day

Recomandare aparat de vidat alime...

Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare
 Mod de lucru Purmo Tempco Digital...

Samsung S90C vs LG C3

Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie
 Codrea Pallady

Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986
 

BMW X5 E70 2011

- - - - -
  • Please log in to reply
71 replies to this topic

#37
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Poate cele vechi nu erau originale, poate erau ceva mai bun sau poate erau din gama BMW Performance. Oricum dupa 150-200km de mers prin oras se aseaza si fara franari de la 1xx km/h la zero.

Edited by ionutMembruAnonimut, 15 April 2016 - 13:50.


#38
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,436
  • Înscris: 08.12.2006
Apropo de testul de franare pe stand, asta nu certifica faptul ca frana prinde la fel ca inainte de schimb ci faptul ca franele asigura performanta minima necesara (ar trece un test ITP). In realitate, in conditii de functionare normale, sistemul masinii asigura o putere de franare mult peste ceea ce se cere la ITP (barem minim obligatoriu).

#39
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,797
  • Înscris: 02.02.2010

 adimanolo, on 15 aprilie 2016 - 11:45, said:

Cam așa rulam si noi zi de zi cu excepția celor 2-3 drumuri mai lungi din timpul unei luni.
Mai aștept sa facem 1000 km si daca este la fel ne întoarcem la service. Oricum este posibil sa fie numai o impresie sau ceva care nu afectează semnificativ performanța la frânare pentru ca după schimb înțeleg ca au făcut si un test de frânare pe stand.
Pai cand se schimba placute/frane trebuie sa le "rodezi".
Fa vreo 4-5 franari puternice de la 150-200 la 30 km (nu opri de tot ca se "imprima" urma placutei pe disc ) si o sa vezi ca se schimba treaba. Mai ramane ulei de protectie pe disc (chiar daca dau in service cu spray de frana ) si placuta trebuie sa se "aseze" pe disc.
P.S. Evident "rodajul" trebuie facut pe un drum necirculat,  cu "garduri de protectie",  pe margine, eventual supravegheat de drone, si cu aprobare de la MAE (o sa sara "corectii" ca viteza legala in RO e 90 mile marine / litru de antigel)

#40
viks

viks

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,579
  • Înscris: 26.02.2015
daca a venit de la un drum de Stambul ,nu mai are nevoie de nici un ,,rodaj,, in ce priveste franele .sunt sigur că au fost ultra solicitate in infernul traficului acestui oraş super aglomerat.
tot aşa am exact trei zile de cand am schimbat şi eu la Tiguan ate disc+ate ceramic la plăcuțe şi am aceeaşi nemulțumire ca înițiator față de cele pe care le am avut .am făcut 500 km unde am solicitat la greu express frana.

#41
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,703
  • Înscris: 15.06.2007

 m6d, on 11 aprilie 2016 - 22:44, said:


Ce-i drept nu am auzit ca BMW sau MB sau aiurea sa aiba fabrica de filtre, discuri de frana sau placute de frana ......sunt sigur ca e tot ceva producator din cei mari....insa am intrebat un prieten care e dir vanzari si intr-adevar aceste produse OE vin cu ambalaj si origine MB /BMW etc si costa ca dracu!!!
  Daca te uiti si analizezi dimensiunile...se vad niste minime diferente gen cu 1-2 mm mai scurte/groase/inalte ...nu stiu daca e relevanta chestia si cred ca orice filtru Mann, Bosch, Knecht fac aceeasi treaba ....doar ca daca esti in garantie te obliga sa iei de la ei.
Scuze ca ne dam oftopic pe aici.

In legatura cu OEM vs brand, care poate fi acelasi. Daca MANN face filtrul oem pentru un model,  la un pret x,  aceeasi firma  isi bate joc de propriile produse cand vinde acelasi lucru dar "aftermarket" pentru acelasi model de masina? Ce face marketingul astazi. Ca sa vezi ca totul se rezuma la storsul banilor de pe clienti.

 adimanolo, on 15 aprilie 2016 - 07:31, said:

Ieri noapte intors din scurta calatorie la Istanbul.
Consum mediu 9.8% in urmatoarele conditii:

3 persoane si porbagajul plin (la intoarcere).
viteza medie 64km/h
pe autostrada mers preponderent pe pilot automat setat la 140km/h cu doar cateva varfuri de viteza de 160

Frana parca nu imi mai da impresia de siguranta anterioara schimbului de discuri si placute. Parca pedala este ceva mai elastica si am impresia ca masina nu va opri chiar asa ferm ca inainte.
Ramane sa mai punem niste km pentru ca schimbul a fost facut in ziua anterioara plecarii.
In rest totul OK.
Cand ai schimbat placute si discuri, nu ti-au zis aia, ca pana se "rodeaza" discurile cu placutele, sa franezi mai finuț pentru o perioada?

 ionut_ionut, on 15 aprilie 2016 - 13:49, said:

Poate cele vechi nu erau originale, poate erau ceva mai bun sau poate erau din gama Bmw Performance. Oricum dupa 150-200km de mers prin oras se aseaza si fara franari de la 1xx km/h la zero.
Tocmai ca sunt de evitat franarile "mari" imediat dupa schimb. Finuț ca la dric.

Edited by tfmercedez, 17 April 2016 - 09:59.


#42
Mihaitza07

Mihaitza07

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,196
  • Înscris: 29.08.2007
Dar cum de n-are faruri xenon ?

#43
adimanolo

adimanolo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 20.04.2008
Hristos a înviat!

ODO: 160.1xx

Frânele s- au asezat si acum totul este ok.
După ceva km făcuți ieri pe ploaie torențiala, atât pe autostrada cât si pe drumuri județene ( ambele categorii de drum la fel de prost construite, încât apa balteste) pot spune ca sunt mulțumit de comportamentul mașinii, in ansamblu. Pe viraje, in condițiile meteo specificate mai sus, mașina îți amintește destul de rapid ca legile fizicii sunt imbatabile.
In rest totul perfect: apa, paie si bătaie.

#44
adimanolo

adimanolo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 20.04.2008
De cateva zile am observat ca am o mica "problema cu sistemul de climatizare".
La pornirea masinii sistemul are o alta setare decat cea lasata la oprirea motorului. Mai exact: ori schimba setarea din mediu in slow, ori modifica temeperatura setata si mai nou se intampla ca sistemul sa pornesca fara functia auto activata.
Nu exista o ritmicitate a fenomenului insa are loc numai la folosirea uneia dintre chei.

A mai intalnit cineva problema?

Am  sa incerc sa ajung pana la service, insa momentan am niste drumuri mai lungi programate. Sper sa nu raman fara AC

#45
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,797
  • Înscris: 02.02.2010
Pai fiecare cheie memoreaza setarile de la climatizare/scaune/radio , daca schimbi cheile intre ele e normal sa faca asa.
Daca nu , si folosesti doar 1 cheie, habar n-am cum e la astea noi, la cele vechi era faimoasa piesa cu "tepi" care se bulea si incepea climatizarea sa faca cum descrii tu.

Edited by N62B44, 20 July 2016 - 22:02.


#46
adimanolo

adimanolo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 20.04.2008

 N62B44, on 20 iulie 2016 - 22:01, said:

Pai fiecare cheie memoreaza setarile de la climatizare/scaune/radio , daca schimbi cheile intre ele e normal sa faca asa.
Daca nu , si folosesti doar 1 cheie, habar n-am cum e la astea noi, la cele vechi era faimoasa piesa cu "tepi" care se bulea si incepea climatizarea sa faca cum descrii tu.

Cred ca nu m-am facut bine inteles. Problema apare numai la folosirea uneia dintre chei. Adica: merg astazi cu masina cu cheia A, maine cand pornesc tot cu cheia A apare problema.

In fine!.. important este ca functioneaza clima ... nu am reusit sa gasesc timp pentru a ajunge la service.

#47
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,703
  • Înscris: 15.06.2007
Voiam sa te intreb daca ai avut vreodata curiozitatea sa te interesezi cat te-ar costa o revizie la un service  mai no name, dar unde sa cunosti personalul, adica sa ai incredere in ei (eu de 10 ani merg in acelasi loc).  Sti vorba aia, omu' sfinteste locul. Poti sa mergi la reprezentanta  si romania fiind,   ai sansa sa dai peste tot felul  de meseriasi si "profesionisti" dar tu traiesti cu impresia ca masina este pe masina unor experti in BMW.  
Daca ai pune o serie de sasiu, as cauta eu de curiozitate niste preturi pentru consumabile, gen  placute de frana, discuri, filtre, uleiuri, asa de sanchi.  Unii mai dau si discounturi chiar si 15%.
Totusi 3300 de lei pentru discuri si placute mi se pare ENORM. Pai la super sportive cu cateva mii de euro in plus , primesti discuri ceramice, nu kkt, stock.


#48
adimanolo

adimanolo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 20.04.2008
Salutare la toti colegii,

168.9xx

acum cateva zile masinuta a cerut ulei, mai exact a cerut 1 litru.

nu am catadicsit sa ma misc pana la service asa ca am cumparat 1 L de Castrol 5w30 LL-04 (am vazut ca aceleasi specificatii le are uleiul pus de reprezentanta).

Dupa completare a ajuns la nivelul maxim.

Maine am programare la service pentru schimbare placute frana spate. Revin cu detalii.

#49
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,673
  • Înscris: 26.11.2001
BMW foloseste Castrol rebranduit. Daca nu ma insel, e 5W30.
Te uiti in manual si iti spune exact de tipuri de ulei se folosesc si mai ales ce standarde.

BMW exagereaza cu schimb ulei ~ 30 000 Km. Traficul din Romania solicita in mod atipic motoarele.
Eu prefer schimbul la max 20 000 Km.

Am un service "de cartier" care s-a dovedit pana cum foarte priceput la problemele mecanice si de mentenanta.
Atata timp cat folosesti consumabile de calitate (Filtre MANN si ulei Castrol), nu ar trebui sa fie probleme.

BMW nu produce placute, dar te orientezi sa fie o marca cunoscuta (eu prefer TRW sau Jurid).
Pentru discuri, nu gresesti cu Brembo, iar adesea sunt mai ieftine daca le cumperi din UK.

Poti verifica folosind seria de sasiu pe www.realoem.com ce fel de discuri ai (dimensiuni).

#50
adimanolo

adimanolo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 20.04.2008
Salutare la toată lumea și La Mulți Ani!

S- a cam așternut praful pe aici așa ca:

ODO 176.000

A apărut avertizarea referitoare la schimbul de ulei, așa ca am făcut programare și vineri, dacă nu mai apare un viscol care sa blocheze tot, mergem la revizie.

Spre surprinderea mea a apărut și avertizarea referitoare la plăcuțele de frâna fata. Cică ma mai duc 900 km. Cam puțin zic eu, dar masa mașinii își spune cuvântul.

Probleme nu au fost, iar in zapezica de zilele astea se descurca binișor.

Revin cu detalii după revizie.

#51
adimanolo

adimanolo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 20.04.2008
Gata și cu revizia.

Schimbat toate filtrele posibile, ulei și o igienizare Ac.
Halatu:  1752 + 100 la băieți

Plăcuțele fata cică sunt cam jumate ( măsurate cu "creionul") deși calculatorul mașinii zice ca trebuiesc schimbate in 900km. Se suspectează senzorul de uzura.
In rest totul ok cu excepția unui pivot care va fi schimbat cât de curand.

Attached Files



#52
adimanolo

adimanolo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 20.04.2008
Pfff

Ieri dimineața doamna a reușit și prima buba.
Pe la noi prin pădure, in depășire, a luat cu oglinda o creanga. Dar a luat -o bine pentru ca a reușit sa spargă nu numai oglinda dar și toată rama + o zgârietură pe geam pentru ca oglinda înțeleg ca a fost practic pliata pana in geamul lateral.

O sa vedem mâine cât costa secunda de neatenție.

Attached Files


Edited by adimanolo, 22 January 2017 - 10:15.


#53
adimanolo

adimanolo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 20.04.2008
Am primit și verdictul de la Bavaria.
Vestea buna: nu trebuie schimbată toată oglinda.
Vestea proasta:
- capac exterior 275 RON dar vine nevopsit
- rama interioară 125 RON
- geam oglinda 1830 RON ( WTF .... zici ca e oglinda Venețiană)

Acestea ar fi costurile cu TVA fără manopera și vopsire.

Pentru ca prețul acelui geam de oglinda mi se pare aberant voi caută și alta soluție.

#54
adimanolo

adimanolo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 20.04.2008
Astăzi am trecut la șoșonii de vara.
Cei de iarna și-au dat obștescul duh. Voi vedea la toamna cu ce ii înlocuiesc.

Attached Files



Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate