BMW X5 E70 2011
Last Updated: Nov 18 2019 05:25, Started by
adimanolo
, Apr 11 2016 17:48
·
0
#38
Posted 15 April 2016 - 14:13
Apropo de testul de franare pe stand, asta nu certifica faptul ca frana prinde la fel ca inainte de schimb ci faptul ca franele asigura performanta minima necesara (ar trece un test ITP). In realitate, in conditii de functionare normale, sistemul masinii asigura o putere de franare mult peste ceea ce se cere la ITP (barem minim obligatoriu).
|
#39
Posted 15 April 2016 - 19:38
adimanolo, on 15 aprilie 2016 - 11:45, said:
Cam așa rulam si noi zi de zi cu excepția celor 2-3 drumuri mai lungi din timpul unei luni. Mai aștept sa facem 1000 km si daca este la fel ne întoarcem la service. Oricum este posibil sa fie numai o impresie sau ceva care nu afectează semnificativ performanța la frânare pentru ca după schimb înțeleg ca au făcut si un test de frânare pe stand. Fa vreo 4-5 franari puternice de la 150-200 la 30 km (nu opri de tot ca se "imprima" urma placutei pe disc ) si o sa vezi ca se schimba treaba. Mai ramane ulei de protectie pe disc (chiar daca dau in service cu spray de frana ) si placuta trebuie sa se "aseze" pe disc. P.S. Evident "rodajul" trebuie facut pe un drum necirculat, cu "garduri de protectie", pe margine, eventual supravegheat de drone, si cu aprobare de la MAE (o sa sara "corectii" ca viteza legala in RO e 90 mile marine / litru de antigel) |
#40
Posted 16 April 2016 - 05:03
daca a venit de la un drum de Stambul ,nu mai are nevoie de nici un ,,rodaj,, in ce priveste franele .sunt sigur că au fost ultra solicitate in infernul traficului acestui oraş super aglomerat.
tot aşa am exact trei zile de cand am schimbat şi eu la Tiguan ate disc+ate ceramic la plăcuțe şi am aceeaşi nemulțumire ca înițiator față de cele pe care le am avut .am făcut 500 km unde am solicitat la greu express frana. |
#41
Posted 17 April 2016 - 10:04
m6d, on 11 aprilie 2016 - 22:44, said: Ce-i drept nu am auzit ca BMW sau MB sau aiurea sa aiba fabrica de filtre, discuri de frana sau placute de frana ......sunt sigur ca e tot ceva producator din cei mari....insa am intrebat un prieten care e dir vanzari si intr-adevar aceste produse OE vin cu ambalaj si origine MB /BMW etc si costa ca dracu!!! Daca te uiti si analizezi dimensiunile...se vad niste minime diferente gen cu 1-2 mm mai scurte/groase/inalte ...nu stiu daca e relevanta chestia si cred ca orice filtru Mann, Bosch, Knecht fac aceeasi treaba ....doar ca daca esti in garantie te obliga sa iei de la ei. In legatura cu OEM vs brand, care poate fi acelasi. Daca MANN face filtrul oem pentru un model, la un pret x, aceeasi firma isi bate joc de propriile produse cand vinde acelasi lucru dar "aftermarket" pentru acelasi model de masina? Ce face marketingul astazi. Ca sa vezi ca totul se rezuma la storsul banilor de pe clienti. adimanolo, on 15 aprilie 2016 - 07:31, said: Ieri noapte intors din scurta calatorie la Istanbul. Consum mediu 9.8% in urmatoarele conditii: 3 persoane si porbagajul plin (la intoarcere). viteza medie 64km/h pe autostrada mers preponderent pe pilot automat setat la 140km/h cu doar cateva varfuri de viteza de 160 Frana parca nu imi mai da impresia de siguranta anterioara schimbului de discuri si placute. Parca pedala este ceva mai elastica si am impresia ca masina nu va opri chiar asa ferm ca inainte. Ramane sa mai punem niste km pentru ca schimbul a fost facut in ziua anterioara plecarii. In rest totul OK. ionut_ionut, on 15 aprilie 2016 - 13:49, said: Poate cele vechi nu erau originale, poate erau ceva mai bun sau poate erau din gama Bmw Performance. Oricum dupa 150-200km de mers prin oras se aseaza si fara franari de la 1xx km/h la zero. Edited by tfmercedez, 17 April 2016 - 09:59. |
#43
Posted 04 May 2016 - 10:29
Hristos a înviat!
ODO: 160.1xx Frânele s- au asezat si acum totul este ok. După ceva km făcuți ieri pe ploaie torențiala, atât pe autostrada cât si pe drumuri județene ( ambele categorii de drum la fel de prost construite, încât apa balteste) pot spune ca sunt mulțumit de comportamentul mașinii, in ansamblu. Pe viraje, in condițiile meteo specificate mai sus, mașina îți amintește destul de rapid ca legile fizicii sunt imbatabile. In rest totul perfect: apa, paie si bătaie. |
#44
Posted 13 July 2016 - 09:09
De cateva zile am observat ca am o mica "problema cu sistemul de climatizare".
La pornirea masinii sistemul are o alta setare decat cea lasata la oprirea motorului. Mai exact: ori schimba setarea din mediu in slow, ori modifica temeperatura setata si mai nou se intampla ca sistemul sa pornesca fara functia auto activata. Nu exista o ritmicitate a fenomenului insa are loc numai la folosirea uneia dintre chei. A mai intalnit cineva problema? Am sa incerc sa ajung pana la service, insa momentan am niste drumuri mai lungi programate. Sper sa nu raman fara AC |
#45
Posted 20 July 2016 - 22:01
Pai fiecare cheie memoreaza setarile de la climatizare/scaune/radio , daca schimbi cheile intre ele e normal sa faca asa.
Daca nu , si folosesti doar 1 cheie, habar n-am cum e la astea noi, la cele vechi era faimoasa piesa cu "tepi" care se bulea si incepea climatizarea sa faca cum descrii tu. Edited by N62B44, 20 July 2016 - 22:02. |
#46
Posted 30 July 2016 - 11:33
N62B44, on 20 iulie 2016 - 22:01, said:
Pai fiecare cheie memoreaza setarile de la climatizare/scaune/radio , daca schimbi cheile intre ele e normal sa faca asa. Daca nu , si folosesti doar 1 cheie, habar n-am cum e la astea noi, la cele vechi era faimoasa piesa cu "tepi" care se bulea si incepea climatizarea sa faca cum descrii tu. Cred ca nu m-am facut bine inteles. Problema apare numai la folosirea uneia dintre chei. Adica: merg astazi cu masina cu cheia A, maine cand pornesc tot cu cheia A apare problema. In fine!.. important este ca functioneaza clima ... nu am reusit sa gasesc timp pentru a ajunge la service. |
|
#47
Posted 30 July 2016 - 16:32
Voiam sa te intreb daca ai avut vreodata curiozitatea sa te interesezi cat te-ar costa o revizie la un service mai no name, dar unde sa cunosti personalul, adica sa ai incredere in ei (eu de 10 ani merg in acelasi loc). Sti vorba aia, omu' sfinteste locul. Poti sa mergi la reprezentanta si romania fiind, ai sansa sa dai peste tot felul de meseriasi si "profesionisti" dar tu traiesti cu impresia ca masina este pe masina unor experti in BMW.
Daca ai pune o serie de sasiu, as cauta eu de curiozitate niste preturi pentru consumabile, gen placute de frana, discuri, filtre, uleiuri, asa de sanchi. Unii mai dau si discounturi chiar si 15%. Totusi 3300 de lei pentru discuri si placute mi se pare ENORM. Pai la super sportive cu cateva mii de euro in plus , primesti discuri ceramice, nu kkt, stock. |
#48
Posted 15 September 2016 - 07:58
Salutare la toti colegii,
168.9xx acum cateva zile masinuta a cerut ulei, mai exact a cerut 1 litru. nu am catadicsit sa ma misc pana la service asa ca am cumparat 1 L de Castrol 5w30 LL-04 (am vazut ca aceleasi specificatii le are uleiul pus de reprezentanta). Dupa completare a ajuns la nivelul maxim. Maine am programare la service pentru schimbare placute frana spate. Revin cu detalii. |
#49
Posted 09 November 2016 - 18:34
BMW foloseste Castrol rebranduit. Daca nu ma insel, e 5W30.
Te uiti in manual si iti spune exact de tipuri de ulei se folosesc si mai ales ce standarde. BMW exagereaza cu schimb ulei ~ 30 000 Km. Traficul din Romania solicita in mod atipic motoarele. Eu prefer schimbul la max 20 000 Km. Am un service "de cartier" care s-a dovedit pana cum foarte priceput la problemele mecanice si de mentenanta. Atata timp cat folosesti consumabile de calitate (Filtre MANN si ulei Castrol), nu ar trebui sa fie probleme. BMW nu produce placute, dar te orientezi sa fie o marca cunoscuta (eu prefer TRW sau Jurid). Pentru discuri, nu gresesti cu Brembo, iar adesea sunt mai ieftine daca le cumperi din UK. Poti verifica folosind seria de sasiu pe www.realoem.com ce fel de discuri ai (dimensiuni). |
#50
Posted 11 January 2017 - 22:42
Salutare la toată lumea și La Mulți Ani!
S- a cam așternut praful pe aici așa ca: ODO 176.000 A apărut avertizarea referitoare la schimbul de ulei, așa ca am făcut programare și vineri, dacă nu mai apare un viscol care sa blocheze tot, mergem la revizie. Spre surprinderea mea a apărut și avertizarea referitoare la plăcuțele de frâna fata. Cică ma mai duc 900 km. Cam puțin zic eu, dar masa mașinii își spune cuvântul. Probleme nu au fost, iar in zapezica de zilele astea se descurca binișor. Revin cu detalii după revizie. |
#51
Posted 13 January 2017 - 18:10
Gata și cu revizia.
Schimbat toate filtrele posibile, ulei și o igienizare Ac. Halatu: 1752 + 100 la băieți Plăcuțele fata cică sunt cam jumate ( măsurate cu "creionul") deși calculatorul mașinii zice ca trebuiesc schimbate in 900km. Se suspectează senzorul de uzura. In rest totul ok cu excepția unui pivot care va fi schimbat cât de curand. Attached Files |
|
#52
Posted 22 January 2017 - 10:12
Pfff
Ieri dimineața doamna a reușit și prima buba. Pe la noi prin pădure, in depășire, a luat cu oglinda o creanga. Dar a luat -o bine pentru ca a reușit sa spargă nu numai oglinda dar și toată rama + o zgârietură pe geam pentru ca oglinda înțeleg ca a fost practic pliata pana in geamul lateral. O sa vedem mâine cât costa secunda de neatenție. Attached FilesEdited by adimanolo, 22 January 2017 - 10:15. |
#53
Posted 25 January 2017 - 09:42
Am primit și verdictul de la Bavaria.
Vestea buna: nu trebuie schimbată toată oglinda. Vestea proasta: - capac exterior 275 RON dar vine nevopsit - rama interioară 125 RON - geam oglinda 1830 RON ( WTF .... zici ca e oglinda Venețiană) Acestea ar fi costurile cu TVA fără manopera și vopsire. Pentru ca prețul acelui geam de oglinda mi se pare aberant voi caută și alta soluție. |
#54
Posted 24 April 2017 - 18:29
Astăzi am trecut la șoșonii de vara.
Cei de iarna și-au dat obștescul duh. Voi vedea la toamna cu ce ii înlocuiesc. Attached Files |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users