Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

BMW X5 E70 2011

- - - - -
  • Please log in to reply
71 replies to this topic

#55
adimanolo

adimanolo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 20.04.2008
Îmi poate recomanda cineva un loc unde pot face un detailing exterior?
Locația: București sau Ilfov.

Mulțumesc

#56
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Eu ti-l recomand pe Ovidiu.

#57
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,144
  • Înscris: 05.12.2002

 adimanolo, on 12 aprilie 2016 - 07:46, said:

Nici nu am stat langa masina sa vad daca le-au schimbat pe bune (pentru ca nu ai acces in service) dar nu vad de ce nu ar face-o
Sunt multe cazuri, povestite si pe forum - filtre negre imediat dupa ce "au fost schimbate", "gigeleeeee ziceai ca ai nevoie de placute? hai ca a venit un guster cu masina la revizie" si altele.

 adimanolo, on 12 aprilie 2016 - 07:46, said:

Si ca sa nu insit foarte mult pe subiect intotdeauna (indiferent de sigla de pe capota) mi-am facut servisarea masinilor in atelierele importatorilor marcii. Imi este foarte greu sa cred ca un mecanic, oricat de bun, de la un service de cartier este mai bun decat unul care a participat la niste cursuri de pregatire pentru intretinerea unui anumit model. Poate ca este doar o prostie dar ma simt mai safe cand stiu ca piesa si lucrarea au fost efectuate de cei care cunos cel mai bine masina.
Daca ar aplica ce li s-a predat ar fi o chestie. Dar dupa ce vezi planetare scoase cu ciocanul, burduf de la pivot gaurit cand au scos bascula cu ranga si altele, in service-ul marcii, incepi sa-ti pui niste semne de intrebare.
De diagnosticat probleme nu mai spun, in 99% din cazuri daca nu apare vreo eroare pe tester "masina e perfecta dom'le, n-are nimic".

Ma rog, asta se poate intampla si in service-uri mai mici, bine e sa gasesti pe cineva care e pasionat si-si face meseria din placere (din pacate sunt din ce in ce mai putini).

#58
adimanolo

adimanolo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 20.04.2008

 closchkutza, on 14 mai 2017 - 15:33, said:

Eu ti-l recomand pe Ovidiu.
Dacă tu ai trecut pe la el, și la cât de pasionat ești de întreținerea mașinii tale, poate ma ajuți cu datele de contact.
Multumesc

#59
adimanolo

adimanolo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 20.04.2008
Pentru ca Laguna este momentan scoasă din serviciu datorită arcului stânga fata rupt și pentru ca nu am găsit timp sa merg la identificarea codului de culoare pentru înlocuirea lui, am tras mai mult de "tractorul" soției in ultimul timp.
Așa ca, duminica dimineața, după cafeaua regulamentara, am pornit spre Bursa. Se vede ca a început perioada concediilor pentru ca la Giurgiu era ceva coada in vama. Asta poate și datorită regulilor impuse de UE acum câteva luni privind înăsprirea controlului la frontiera ( practic romanul verifica documentele după care le plasează bulgarului care la rându-i le verifica).
In RO am mers cu viteze aproape legale ( 120 in afara localității și 70 in ) la fel si in BG. La turci autostrada cu 130 iar Istanbulul l-am traversat destul de repede. Ieri la întoarcere cam același stil de mers cu excepția BG unde am mers mai in forța ( fără a depășii însă limitele bunului simt). La dus am făcut aproape 12 ore la întoarcere numai 10.
Mașina ok dar mult mai obositoare la astfel de drumuri comparativ cu Laguna. Scaunele, deși au tot setul de reglaje ( nu au funcție de masaj) sunt tari ca dracu și amorțești rău la 10- 12 ore de condus.
Mâine voi schimba și plăcuțele de frâna pe fata.

Attached File  IMG_3734.JPG   183.93K   118 downloads

Attached Files



#60
adimanolo

adimanolo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 20.04.2008
ODO: 183.3xx

Schimbat plăcuțele de frâna pe fata + senzorul aferent.
Cost: 1239 cu TVA, asta după ce a fost redus de la 1600

#61
adimanolo

adimanolo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 20.04.2008
ODO: 187.5xx

Ieri am făcut geometria pentru ca de la un timp trăgea foarte ușor dreapta. Abaterile erau foarte mici.
Cu aceasta ocazie au verificat și starea articulațiilor. Nimic de schimbat momentan.

Nu am avut porțiuni de sosea suficient de drepte sau fără trafic ca sa îmi dau seama 100% dacă nu mai trage.
Zilele următoare voi pune vre-o 2000 km din care jumate pe autostrada așa ca am timp sa îmi dau seama.

Am început sa studiez și oferta de anvelope de iarna și curios ca cea primită de la reprezentanta nu este cu mai mult de 50 RON peste restul pieței.



#62
adimanolo

adimanolo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 20.04.2008
Iaca am ajuns și la 204.4xx km.
Ocazie cu care tractorul a avut parte de revizie și ITP. Costurile de revizie aceleași ca și data trecută.
Alte probleme constatate de ei ZERO.
Spun constatate de ei, pentru ca mie mi se pare ca motorul suna altfel ( la accelerare puternica parca este mai vocal decât înainte iar la decelerare a apărut un sunet pe care parca nu îl sesizam pana acum ). Asta m-a făcut sa întreb dacă e necesar sa schimb distribuția. Ei, mai întâi îmi spun zâmbind ca nu se schimba ca e pe lanț, la insistentele nebunului (eu) au dat și o tura cu mașina însă spun ca nu li se pare nimic suspect. Cică înainte sa pice începe sa se audă ca un ronțăit metalic, rămâne de studiat pentru ca nu vreau sa ma trezesc pe la dracu in praznic cu mașina imobilizata.
In rest nimic de semnalat, totul funcționează perfect.

Attached Files



#63
adimanolo

adimanolo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 20.04.2008
Ieri, in Afumați am efectuat fără voie testul elanului. Mașina din fata a frânat ca sa evite un dobitoc care ieșea de la LukOil fără sa se asigure.
Pentru o fracțiune de secunda am crezut ca voi trece peste gardul de sarma instalat pe mijlocul șoselei. Chiar dacă nu a rupt aderentă mașina s-a balansat puternic stânga dreapta dar a păstrat traiectoria dorita.
Oricum, nasol sentiment dar totul e bine când ae termina cu bine.

#64
adimanolo

adimanolo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 20.04.2008
Din lipsa de timp nu am mai postat de mult pe aici.
Astăzi am mai schimbat un set de plăcute frâna fata. Masa mașinii își spune cuvântul.
Alte probleme nu sunt momentan, doar un greieraș care a început sa cânte undeva in zona dim spate.
Km in bord 221.xxx.

#65
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,550
  • Înscris: 15.06.2007

 adimanolo, on 29 iunie 2018 - 19:33, said:


Astăzi am mai schimbat un set de placute. Masa mașinii își spune cuvântul.
Alte probleme nu sunt momentan, doar un greieraș care a început sa cânte undeva in zona dim spate.
Km in bord 221.xxx.
Stilul de condus isi spune cuvantul.  Ca doar nu crezi ca soferii de autobuze, tiruri si camioane schimba placute de frana /saboti  tot la 20000km.

#66
adimanolo

adimanolo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 20.04.2008
OK... admit ca si stilul de condus are un cuvânt de spus in viteza cu care se consuma plăcuțele...

#67
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Fa ceva cu jantele alea... nu le-as pune nici pe Logan. Sunt atatea jante frumoase pentru X5 Posted Image

Unde schimbi placutele de ai dat 1200lei ? Cu tot cu discuri ? Daca e fara  discuri e un pret enorm. La orice service daca pui placute foarte bune ATE sunt vreo 350-500lei + manopera 150 lei MAXIM.

#68
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
ate nu sunt placute foarte bune. Sunt acceptabile, atunci cand nu ai bani de originale.
Nu avea cum sa fie cu tot cu discuri, asta pt ca un disc la BMW incepand de la seria 3 in sus este minim 600 lei original.
Placutele se consuma rapid la suvuri mari, pt ca masa mare si inertii mari. Conteaza si stilul de condus, dar nu se pot compara cu tirul sau autobuzul totusi.

#69
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,012
  • Înscris: 01.11.2005
...unde se schimba chiar si la 300.000 km,adica 2-3 ani, functie de tipul de transport efectuat,de dotarea masinii cu frana auxiliara de putere si de sofer.

#70
adimanolo

adimanolo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 20.04.2008
Plăcuțele, ca de altfel toate intervențiile asupra mașinii au fost făcute in Service ul mărcii ( Bavaria București sau Proleasing Ploiești ) in funcție de locul unde an găsit programare mai repede.
Din păcate nu mai am la îndemâna factura pentru ca am dat-o la contabilitate.

#71
adimanolo

adimanolo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 20.04.2008
Salutare
Pentru că tot mă plictisesc in service-ul minunat al celor de BMW, sa fac un mic update.
Tractorul are 255.000 km.
In urma cu o lună am făcut o verificare pentru că am senzația  ca la viteza constanta de 30 -60 vibreaza mașina. Cum am ajuns am fost anunțat că există o rechemare de la producător pentru înlocuire cardan fata. Perfect, nu mă așteptam să mai beneficiez de așa ceva la o mașină de 8 ani vechime.
Au verificat nu au găsit nimic decât de înlocuit o bieleta antiruliu pe dreapta spate și recomandarea de a schimba uleiul la cutia de transfer.
Ok, daca nu era faza cu cardanul (5000 Ron conform fisa de service) as fi zis că am aruncat pe geam 700 Ron,pentru că tot am impresia că vibreaza sau huruie ( greu de explicat).
Am făcut programare pentru schimb ulei cutie transfer și un bec de poziție față.
Astăzi voios la 8.30 in service. Durata estimată 2-3 ore. Pe dracu 3 ore, este oră 15 și tot nu e gata. Mai întâi un deștept a adus bec poziție pentru lampa spate nu față. Trimis înapoi la depozit ( dracu știe unde) după altul. Acum schimbat ulei cutie însă nu o pot reseta pentru că nu au softul pentru modelul asta. Așteaptă să le fie trimis din Germania. Mașina bineînțeles este blocata pe stand.
Sper sa plec cu ea astăzi pentru că nu mai am nervi sa vin și mâine.
O mare bila neagra pentru Automobile Bavaria. Sa nu ai un bec in service și un nenorocit de soft e de toată jena.

#72
jessey

jessey

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 05.08.2008

View Postadimanolo, on 19 iunie 2019 - 14:12, said:

Salutare
Pentru că tot mă plictisesc in service-ul minunat al celor de BMW, sa fac un mic update.
Tractorul are 255.000 km.
In urma cu o lună am făcut o verificare pentru că am senzația  ca la viteza constanta de 30 -60 vibreaza mașina. Cum am ajuns am fost anunțat că există o rechemare de la producător pentru înlocuire cardan fata. Perfect, nu mă așteptam să mai beneficiez de așa ceva la o mașină de 8 ani vechime.
Au verificat nu au găsit nimic decât de înlocuit o bieleta antiruliu pe dreapta spate și recomandarea de a schimba uleiul la cutia de transfer.
Ok, daca nu era faza cu cardanul (5000 Ron conform fisa de service) as fi zis că am aruncat pe geam 700 Ron,pentru că tot am impresia că vibreaza sau huruie ( greu de explicat).
Am făcut programare pentru schimb ulei cutie transfer și un bec de poziție față.
Astăzi voios la 8.30 in service. Durata estimată 2-3 ore. Pe dracu 3 ore, este oră 15 și tot nu e gata. Mai întâi un deștept a adus bec poziție pentru lampa spate nu față. Trimis înapoi la depozit ( dracu știe unde) după altul. Acum schimbat ulei cutie însă nu o pot reseta pentru că nu au softul pentru modelul asta. Așteaptă să le fie trimis din Germania. Mașina bineînțeles este blocata pe stand.
Sper sa plec cu ea astăzi pentru că nu mai am nervi sa vin și mâine.
O mare bila neagra pentru Automobile Bavaria. Sa nu ai un bec in service și un nenorocit de soft e de toată jena.

Cardanul ala nu e 5000 de lei...iti gasea "andutza" cu 20 de lei pe site la emagPosted Image
PS: Sunt si eu posesor de e70 de vreo saptamana si dupa o mica nelamurire cu el pe care am tot cautat-o pe forumuri am dat de topic-ul asta si am lesinat de ras cand l-am auzit pe acel expert ca faci o revizie la x5 cu 200 de leiPosted Image Posted Image mai avea sa zica ca te costa motorina vreo 40 de lei pe luna si era tacamul completPosted Image

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate