Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
BMW X5 E70 2011
Last Updated: Nov 18 2019 05:25, Started by
adimanolo
, Apr 11 2016 17:48
·
0
#1
Posted 11 April 2016 - 17:48
Buna ziua tuturor,
asa cum am promis in jurnalul de la Laguna, deschid unul si pentru cealalta masina a familiei. BMW X5 E70 Prima inmatriculare 08.2011 KM la data achizitiei: 147.000 Masina a fost cumparata inainte de Craciun (cadou de la Mosu pentru doamna) de la niste cunostinte care se ocupa cu aducerea si vanzarea masinilor SH. Inca de la inceput baietii m-au informat ca masina a avut km dati inapoi, la achizitionarea acesteia din Belgia avand 172.500. Acest lucru a fost confirmat si de cei de la AutomobileBavaria cu ocazia primei vizite in service. Problema care m-a deranjat cel mai tare a fost ca masina fiind adusa din Belgia avea 218CP in loc de 245CP (si lucrul asta chiar se simtea). Am inteles ca asa sunt vandute in Belgia pentru ca taxele se calculeaza in functie de numarul de cp. Asa ca prima operatiune a fost rescrierea softului pentru aducerea motorului la puterea normala. La scurt timp a urmat revizia, la care s-au schimbat: -Ulei motor -Microfiltru -Filtru de aer -Filtru de carburant -Lichid de frana Cost total distractie 2.473 RON la Bavaria Astazi masina a ajuns din nou la service pentru schimbul placutelor de frana fata. Desi cand am plecat spre Frankfurt sa o aducem pe surata Laguna, computerul spunea ca ar trebui sa le schimb in 8.000km dupa numai 3.000 si un pic s-a aprins avertizarea ca trebuiesc schimbate la cel mai apropiat service. Dupa o noapte de odihna prin Austria, computerul s-a razgandit din nou si a zis ca mai pot rula 4000km, asta pana saptamana trecuta cand din nou s-a inrosit la fata si mi-a spus ca-i muasai sa ajung la service. Sunat martea trecuta si obtinut o programare abia pentru azi la ora 8.30. De atunci a luat pauza din motive de siguranta. Din pacate la service "baietii " au constatat ca trebuiesc schimbate si discurile... "musai". Dau acceptul insa surpriza: nu au 2 discuri in service, trebuiesc aduse din nu stiu ce depozit. Si uite asa in loc sa scap in maxim 2 ore am petrecut la ei pana la ora 13.30. Cost distractie 2.350RON si asta pentru ca au nu stiu ce promotie pentru ca altfel ar fi costat 3350. Masina are acum 157.104 si maine se pregateste de o calatorie externa de vreo 1800km Revin cu foto pentru ambele jurnale la intoarcere. |
#2
Posted 11 April 2016 - 18:55
Motorul de 3l diesel a avut in trepte aceste puteri: 204, 218, 245, 258 etc
Ce e drept, 218 CP nu cred ca a avut pe E70 (ci pe E53) 218 CP. Cati Kw scrie in talon ca are? Un chiptuning de 20-30 cp crede-ma ca nu se simte la motorul acela. Pt placute e o estimare, de obicei mai ai minim 1000 km cand se aprinde becul, depinde cum conduci. La cati km are, probabil e la al doilea set de discuri de frana. |
#3
Posted 11 April 2016 - 19:49
Pai ce cunostiinte is alea cand iti aduc masina cu, km dati inapoi ?
Si poze ? Nici macar la laguna n-ai pus. E70-ul arata intr-un mare fel |
#4
Posted 11 April 2016 - 19:56
25 de milioane schimbat filtrele si lichidul de frana?
te-au luat aia de fraier. o fi x5 da trb sa fi nesimtit ca sa umfli costurile de 10x eu am schimbat toate alea cu 200 de lei. |
#5
Posted 11 April 2016 - 20:00
andutza15, on 11 aprilie 2016 - 19:56, said:
25 de milioane schimbat filtrele si lichidul de frana? te-au luat aia de fraier. o fi x5 da trb sa fi nesimtit ca sa umfli costurile de 10x eu am schimbat toate alea cu 200 de lei. Unde schimbi tu cu 200lei filtrele si lichidul de frana ? La Logan sau la ce ? Un schimb de filtre si ulei la logan acasa, ajunge undeva la 200lei. Calculeaza cat ulei intra in motor macar... |
#6
Posted 11 April 2016 - 20:12
Obrazul subtire, cu cheltuiala [mare] se tine...
Macar ai vazut cu ochii tai cind ti-au schimbat alea? Sau doar ti-au zis, gata bre, ia-o si marca banu'? |
#7
Posted 11 April 2016 - 20:44
ce conteaza masina? ca nu au bmwurile uleiuri speciale.
mai multe de 2 mil nu aveau cum sa-l coste uleiul si alea. hai mai pun de la mine 3 mil si tot raman 20 de milioane taxa de fraier )) toata operatiunea dureaza 10 minute si e f simpla, desurubezi niste chestii si gata. hai sa fie o ora. cine castiga 20 de milioane pe ora?? |
#8
Posted 11 April 2016 - 20:59
traiesti in alta lume, asta e clar. ia seama ca BMW practica niste tarife de manopera imens de mari, cred ca intrece orice pe piata romaneasca. Inainte auzeam de scoruri si mai faine gen mia de euro ptr ce zice colegul aici. Acum daca le schimbi la un service oarecare da, poti iesi la sfert sau cel mult jumatate din cost, dar 200 ron toate alea insirate nici la lastun nu cred ca reusesti sa scoti suma aia. Un simplu ulei il iei si cu 60 ron insa doar sa fi cu ciuda rau pe masina sa-i bagi asa ceva. Nu vrei sa aflii ca o baterie ptr bmw simplu e 1200 ron si necesita si adaptare in computerul masinii, altfel n-o recunoaste:)))) bmw e ptr cine isi permite, restul da, le fac unde pot, cum pot, masini simple care nu necesita mii de lei revizia.
Edited by xkos, 11 April 2016 - 21:02. |
#9
Posted 11 April 2016 - 21:27
andutza15, on 11 aprilie 2016 - 20:44, said:
ce conteaza masina? ca nu au bmwurile uleiuri speciale. mai multe de 2 mil nu aveau cum sa-l coste uleiul si alea. hai mai pun de la mine 3 mil si tot raman 20 de milioane taxa de fraier )) toata operatiunea dureaza 10 minute si e f simpla, desurubezi niste chestii si gata. hai sa fie o ora. cine castiga 20 de milioane pe ora?? Te pricepi la masini ca eu la avioane (poate si la alea m-as pricepe mai bine daca as sta o saptamana sa le studiez) Luam una bucata logan: -4 litri ulei (intra 3.7l parca) -filtru ulei -filtru aer ________TOTAL= cam 180-200lei Daca punem si filtrul de polen sarim de 200lei si asta doar pentru achizitie, fara a plati manopera. Si este vorba de motor pe benzina, nu diesel ! Si nici filtrul de benzina nu l-am pus, deoarece aceasta la Logan se schimba odata cu pompa de benzina. Acuma calculeaza asta: -Ulei motor -Microfiltru (banuiesc, ca este filtrul de polen) -Filtru de aer -Filtru de carburant -Lichid de frana (nu gasesc filtrul de ulei) + manopera scumpa de la dealer. La un service normal nu cred ca sarea de 1.000-1.500lei. Edited by TruculMagic, 11 April 2016 - 21:32. |
#11
Posted 11 April 2016 - 21:59
,,eu am schimbat toate alea cu 200 de lei,,
cu ulei de la bunica şi full filtre sh probabil. băi nene din ce galaxie mai sunteți unii pe aici ?? da ,într adevăr prețurile sunt ultra exorbitante dar aşa e cand te duci la bavaria (nu e un reproş,omu îşi permite ,să fie sănatos). azi am luat la Tiguan discuri plus plăcuțe ceramice ate ,the best quality,350 discuri,380 placuțe,manopera 120 lei.ştiu că nu e BMW eu şi nici x5 dar aşa e cu reprezentanțele.la VW m ar fi ajuns dublu de dublu s o stăpanească doamna sănatoasă cepy, on 11 aprilie 2016 - 21:31, said:
Nu numai bmw are preturile astea, la un tuareg 2014 revizie cu schimb de ulei, filtre si placute de frana aproape 1000 de euro. vai mama ,mă bat singur |
#12
Posted 11 April 2016 - 22:08
bine asta am gasit la o cautare rapida
http://www.oilmag.ro...zie-bmw-x5_(e53)-3.0_d-fpu_tp-6-8-3.html am selectat 4 litri si filtru habitaclu si ajunge la 600 de lei. diferenta de la 600 la 2500 ii manopera? ))) doamne asa ceva...... |
#13
Posted 11 April 2016 - 22:25
am facut şi eu un calcul cu ulei original BMW ,cu full filtre knecht,cu lichid frana plus manoperă şi mi a dat :
6 l ulei original bmw - 300 lei full filtre knecht - 270 lei lichid frana - 100 lei manopera - 230 lei să zicem. total 900,hai 1000 să rotunjim da ,diferența e manopera de la bavaria. Edited by viks, 11 April 2016 - 22:26. |
#14
Posted 11 April 2016 - 22:31
viks, on 11 aprilie 2016 - 22:25, said:
am facut şi eu un calcul cu ulei original BMW ,cu full filtre knecht,cu lichid frana plus manoperă şi mi a dat : 6 l ulei original bmw - 300 lei full filtre knecht - 270 lei lichid frana - 100 lei manopera - 230 lei să zicem. total 900,hai 1000 să rotunjim da ,diferența e manopera de la bavaria. |
#15
Posted 11 April 2016 - 22:37
ala OE e tot knecht,bosch ,nu e un filtru ,,ultra special,, fabricat de Mercedes sau BMW.
că e de 5 ,7 ori mai scump e altceva.sper să nu greşesc in ceea ce spun,nu doresc a ma da mare cunoscător. eu am pus la calcul cele mai scumpe respectiv knecht mahle şi mi a dar nici 300 lei dacă vrei qwp sau comline sau jcb nu te ajunge nici 150 toate 4 filtre stimă p.s. ba da ,cam aşa dă la socoteală : 200 % adaos sau manoperă Edited by viks, 11 April 2016 - 22:40. |
|
#16
Posted 11 April 2016 - 22:41
sa fim seriosi toate alea nu ar fi costat mai mult de 300-400 de lei daca si-ar fi luat de la alte marci, si ulei castrol sau mobil nu "bmw" care e cu 40% mai scump!! eu nici n-as lua ulei BMW ca aia nu-s producatori de ulei. dar castrol se ocupa cu asta. preturile bmw sunt total nejustificate. si manopera 1500 de lei? )) pt cat, maxim jumatate de ora de lucru, din care 20 de minute asteapta sa se scurga uleiul vechi... ala e salariul pt o luna in Romania!!
si 240 e f mult. ora de lucru la serviceuri parca e 60-70 de lei.. acum fiecare face ce vrea cu banii lui dar parerea mea e ca cheltuiti aiurea banii pt niste figuri cand aveti alternative la fel de bune dar mult mai ieftine si mai accesibile la un service de rand Edited by andutza15, 11 April 2016 - 23:04. |
#17
Posted 11 April 2016 - 22:44
viks, on 11 aprilie 2016 - 22:37, said:
ala OE e tot knecht,bosch ,nu e un filtru ,,ultra special,, fabricat de Mercedes sau BMW. că e de 5 ,7 ori mai scump e altceva.sper să nu greşesc in ceea ce spun,nu doresc a ma da mare cunoscător. eu am pus la calcul cele mai scumpe respectiv knecht mahle şi mi a dar nici 300 lei dacă vrei qwp sau comline sau jcb nu te ajunge nici 150 toate 4 filtre stimă p.s. ba da ,cam aşa dă la socoteală : 200 % adaos sau manoperă Ce-i drept nu am auzit ca BMW sau MB sau aiurea sa aiba fabrica de filtre, discuri de frana sau placute de frana ......sunt sigur ca e tot ceva producator din cei mari....insa am intrebat un prieten care e dir vanzari si intr-adevar aceste produse OE vin cu ambalaj si origine MB /BMW etc si costa ca dracu!!! Daca te uiti si analizezi dimensiunile...se vad niste minime diferente gen cu 1-2 mm mai scurte/groase/inalte ...nu stiu daca e relevanta chestia si cred ca orice filtru Mann, Bosch, Knecht fac aceeasi treaba ....doar ca daca esti in garantie te obliga sa iei de la ei. |
#18
Posted 11 April 2016 - 22:45
am explicat mai sus cat aş fi cheltuit dacă era maşina mea ,recte 900-1000 lei nicidecum 300-400 lei cum spui tu .(andutza15)
chiar nu înțelegi că nu poți să pui ulei de 15 lei litru şi ultimele scursuri de filtre ?? @m6d , bosch,mann,ufi,knecht mahle,purflux cam cu ăştia cred că lucrează şi BMW si mb si VW etc etc. Edited by viks, 11 April 2016 - 22:50. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users