Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Limitare abonamente nelimitat (Red) la 500 min nationale
Last Updated: May 29 2017 10:22, Started by
xevion_2008
, Apr 10 2016 14:37
·
0
#343
Posted 15 August 2016 - 21:11
MembruAnonim, on 02 august 2016 - 16:23, said:
Limitarile chiar se aplica, am scris eu pe un alt topic ca a fost limitat accesul unei rude pentru ca a depasit 500 minute diferenta dintre apelurile primite/efectuate. AMETHIST, on 02 august 2016 - 23:44, said:
Se aplica. O amica de-a mea are doua cartele vodafone, ambele blocate in momentul de fata. Nu face nici telemarketing nici alte tampenii. Vorbeste doar cu sotul ei care e sofer pe tir in alta tara. Ma intreb, astia nu au niste conditii cum sa isi prezinte produsele? La produsele alimentare sunt niste reguli de te doare capu'. Dimensiunea literelor, distanta la care trebuie puse unele informatii fata de altele, ce culori sa folosesti, ce sa scrii bolduit, ce cuvinte sa nu folosesti si ce cuvinte sa nu folosesti in campaniile publicitare sau la "super oferte" si multe altele... Edited by danutz1, 15 August 2016 - 21:14. |
#344
Posted 16 August 2016 - 09:16
Depinde de TCG. In cel pe care il am (vod005540), de acum doi ani, se specifica ca:
În plus, pentru serviciile Vodafone oferite prin abonamentele nelimitate se consideră, de exemplu dar nelimitat la, utilizare abuzivă, dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiţii: - Traficul de Voce către alţi operatori depăşeşte 60% din traficul total de voce efectuat; - Traficul de Voce către alţi operatori este de minim 3 ori mai mare decât traficul de Voce primit de la ceilalţi operatori; - Traficul de Voce în reţea sau către alţi operatori depăşeşte 5000 min./lună facturată. Cum aproximativ 90% din convorbiri sunt in retea celelalte doua conditii nu ma mai intereseaza, fiindca trebuie sa fie îndeplinite CUMULATIV. |
#345
Posted 16 August 2016 - 11:04
in cazul abonamentului, iti ramane TCG-ul vechi, daca vei resemna pe oferta noua ti se vor aplica limitarile de acum.
|
#346
Posted 16 August 2016 - 13:40
@simple_dreams : ai vreo dovada palpabila ca limitarile chiar se aplica?Am vazut ca ai pus in urma cu cateva posturi niste imagini cu un sms (sau 3) in care cineva este anuntat ca a depasit cu 500 de minute numarul acestora fata de numarul de minute primite...daca mai ai dovada TARE as avea nevoie de ea ca sa le scot ochii celor de la Vodafone (RC) care sustin ca abonamentele nu au nici o limitare (cum spuneam si eu in urma cu cateva mesaje am vorbit cu mult peste cele 500 de minute si nu mi s-a restrictionat telefonul...abonamentul de pe care am vorbit fiind facut in urma cu doua luni deci teoretic ar trebui sa se aplice aceasta limitare).
|
#347
Posted 16 August 2016 - 13:53
Atata timp cat scrie in Termeni si Conditii nu au cum sa sustina ca nu exista nici o limitare la abonament. Imaginile respective erau la un prepay.
Iar la Informatii complete (sectiunea de pe site din partea de jos a paginii unde sunt afisate abonamentele) ai un link catre pagina asta: https://www.vodafone...iilor/index.htm |
#348
Posted 16 August 2016 - 14:05
Eu stiu despre ce este vorba...in momentul in care mi-am facut abonamentul am semnat acel TCG (mai nou te obliga sa-l semnezi ca ai luat la cunostinta regulile impuse de Vodafone).
|
#349
Posted 16 August 2016 - 16:14
@Vodafone : am avut acum cateva minute o discutie interesanta cu un reprezentant Vodafone UK (sediul central) si le-am expus aceasta problema si anume introducerea limitarilor la abonamentele RED si SUPER RED si acestia mi-au comunicat ca au sa va contacteze in legatura cu aceasta problema.Cum spuneam acum ceva vreme eu sunt si abonat Vodafone Germania unde nu exista aceste limitari.
Intrebarea mea este : cand o sa scoateti aceste limitari? P.S. daca ai dubii,numarul la care am discutat este +44 (0) 1635 33251 |
#350
Posted 17 August 2016 - 07:58
anarchy78_ro, on 16 august 2016 - 16:14, said:
@Vodafone : am avut acum cateva minute o discutie interesanta cu un reprezentant Vodafone UK (sediul central) si le-am expus aceasta problema si anume introducerea limitarilor la abonamentele RED si SUPER RED si acestia mi-au comunicat ca au sa va contacteze in legatura cu aceasta problema.Cum spuneam acum ceva vreme eu sunt si abonat Vodafone Germania unde nu exista aceste limitari. Intrebarea mea este : cand o sa scoateti aceste limitari? P.S. daca ai dubii,numarul la care am discutat este +44 (0) 1635 33251 Buna, Multumim pentru mesaj, vom tine cont de feedback-ul tau. Termenii si conditiile la care te referi au ca scop crearea unui cadru general care sa asigure tuturor clientilor o folosire echitabila a produselor si serviciilor noastre. Aceste conditii au fost stabilite tinand cont de modul in care clientii utilizeaza, in medie, beneficiile incluse in extraoptiuni, motiv pentru care le consideram rezonabile. Te asiguram ca fiecare caz de eventuala incalcare a regulilor va fi analizat individual. Multumim! |
#351
Posted 17 August 2016 - 15:08
#352
Posted 17 August 2016 - 16:17
Daca era un numar de cartela este irelevant, desi si asa mi se pare cusut cu ata alba...nu mai spun ca pozele erau facute cu ceva camere antice.
Oricum, asteptam primul abonat real limitat, asa cum este si titlul topicului, pana atunci totul este can-can . |
|
#353
Posted 17 August 2016 - 17:31
In masaj nu apare sender-ul, asa ca si eu pot compune un sms de genul ala.
|
#354
Posted 18 August 2016 - 21:18
In cazul lui simple_dreams cu siguranta nu e asa. De ce sa stea sa faca reclama negativa Vodafone-ului? A mers perfect totul si la mine pana acum cateva saptamani, cand nu stiu ce se intampla dar de cand cu implementarea serviciului 4G+, au destabilizat reteaua enorm. Pica toate tehnologiile 2/3/4G, ceea ce nu vad la DIGI, la abonatii din familie, indiferent de zi, pana acum nu a fost picata reteaua sub 10 secunde la DIGI, la Vodafone doar ieri s-au inregistrat 2 ore de downtime, am rezolvat printr-un apel la ei, si mi-sa redus factura cu 1 euro. Pacat de retea, mergea super bine pana acum. Insa cu instabilitatiile din ultima perioada, cam nasol...
|
#355
Posted 19 August 2016 - 08:03
Am pozat din nou mesajul, expeditorul este scris sus, Vodafone.
20160819_084417_HDR.jpg 69.36K 40 downloads 20160819_084423_HDR.jpg 61.13K 37 downloads 20160819_084426_HDR.jpg 70.79K 31 downloads 20160819_084432_HDR.jpg 51.46K 27 downloads 20160819_084446_HDR.jpg 68.61K 24 downloads Atat pe subiectul asta, nu incerc sa conving pe nimeni de nimic, este doar o patanie reala si care a fost confirmata si de Helper, ca acesti termeni actualizati exista si se aplica. Vodafone, on 17 august 2016 - 07:58, said: Termenii si conditiile la care te referi au ca scop crearea unui cadru general care sa asigure tuturor clientilor o folosire echitabila a produselor si serviciilor noastre. Aceste conditii au fost stabilite tinand cont de modul in care clientii utilizeaza, in medie, beneficiile incluse in extraoptiuni, motiv pentru care le consideram rezonabile. Te asiguram ca fiecare caz de eventuala incalcare a regulilor va fi analizat individual. Edited by MembruAnonim, 19 August 2016 - 07:52. |
#356
Posted 19 August 2016 - 11:35
Vodafone, on 17 august 2016 - 07:58, said: Buna, Multumim pentru mesaj, vom tine cont de feedback-ul tau. Termenii si conditiile la care te referi au ca scop crearea unui cadru general care sa asigure tuturor clientilor o folosire echitabila a produselor si serviciilor noastre. Aceste conditii au fost stabilite tinand cont de modul in care clientii utilizeaza, in medie, beneficiile incluse in extraoptiuni, motiv pentru care le consideram rezonabile. Te asiguram ca fiecare caz de eventuala incalcare a regulilor va fi analizat individual. Multumim! |
#357
Posted 19 August 2016 - 14:21
MembruAnonim, on 19 august 2016 - 08:03, said:
Am pozat din nou mesajul, expeditorul este scris sus, Vodafone. 20160819_084417_HDR.jpg 20160819_084423_HDR.jpg 20160819_084426_HDR.jpg 20160819_084432_HDR.jpg 20160819_084446_HDR.jpg Atat pe subiectul asta, nu incerc sa conving pe nimeni de nimic, este doar o patanie reala si care a fost confirmata si de Helper, ca acesti termeni actualizati exista si se aplica. Avem destule cazuri cu depasirea minutelor nu cu 500 ci cu 1000 si nu s-a procedat la suspendari ! Au ei tipare clare de abuzuri, nu suspenda asa din senin abonamente ! |
|
#358
Posted 19 August 2016 - 14:33
Pai atunci sa introduca acele tipare in tc acolo unde acum scrie de cele 500 de minute. Iar faptul ca Vodafone nu a suspendat abonatii care au depasit cele 500 de minute inseamna ca Vodafone este o companie care incurajeaza frauda asa cum e definita in propriile tc.
|
#359
Posted 19 August 2016 - 15:54
@alexis, putem să ne mobilizam si sa facem o petitie in care sa solicitam suspendarea abonatilor care nu respecta tcg
Deocamdată vorbim...vorbe, asteptam primul caz real de suspendare a unui abonament, pentru a avea un punct zero. |
#360
Posted 21 August 2016 - 16:21
Interesant...eu mi-am facut un abonament in Iunie pe data de 15 si si am semnat TCG-ul cu depasire 500 de minute / 200 sms-uri / depasire 4000 unitati pe luna.
Azi mi-a aparut asta in contul de My Vodafone : Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users