Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Un calut pursange (Ford Mustang)
#1351
Posted 11 October 2017 - 20:31
mufasa, on 11 octombrie 2017 - 20:16, said:
As da si 2 daca as putea ! Maserati l-am inchis. Daca iau acum un 2012 (mai sus nu pot sa sar) peste 2 ani masina va avea 8 ani, varsta foarte riscanta pentru revanzare a unei astfel de masini, mai ales cand vrei s-o dai cu pret de A4 nou nout. In plus ... nu-mi raman bani de platforma Sincer Maserati Granturismo e o masina misto, eu stiu ca au o reputatie proasta la fiabilitate dar poate ar trebui sa faci un pic de research, din ce vad eu masinile tin la pret destul de bine. Sunt forumuri de Maserati sigur au niste ghiduri ceva publicate sau intra si intreaba posesorii cum stau ca fiabilitate in timp. Ca eu stiu cat stii si tu despre ele, dar poate sunt unii mai destepti si poate te sfatuiesc mai bine. Ce stiu ca e musai e sa fie cu cutia automata ZF nu cu aia secventiala. Si da cum zice si figo 4.7 ele ala se aude absolut divin. Era prin oras un MC stradale albastru deschis, absolut senzational se auzea de fiecare data cand il vedeam dadeam geamul jos sa il aud. Nu cred ca exista pe piata un motor care sa se auda mai misto ca ala in momentul de fata. mufasa, on 11 octombrie 2017 - 20:00, said:
Crezi ca nu-i pe lista ?! Ma inscriu la un 2012/2013 (facelift), si deprecierea nu-i mare in urmatorii 2 ani (care este insa de prost gust in primii 3-4 ani). Am insa 2 dubii : vorbim deja de un supercar cu intretinere pe masura (e noua 140-150K) iar pe de alta parte, desi este frumos desenata este genul de masina predispusa la a se trece repede dpdv estetic, comparativ cu alte modele sport. Insa o tin inca pe lista. E scumpa mizeria la reparatii. Casco musai! E 3 mii de eur un far!!!!! Pe de alta parte vad ca tine la pret si are deja un following de entuziasti. Mie tot mi se pare ca arata bine si desi are 10 ani de cand a aparut, tot e spectaculoasa. Plus 4x4 poti merge iarna si mie personal mi se pare super tare sa conduci o masina sport iarna. Imi place ideea. Edited by emil_sv, 11 October 2017 - 20:34. |
#1352
Posted 11 October 2017 - 20:33
Ca tot am timp si astept ca iarna sa-si spuna cuvantul in ceea ce priveste pretul masinilor "de vara", imi fac temele in asa fel sa minimizez pierderile prin depreciere.
Dupa ce am ramas cu lista scurta (in functie de ce-mi place, dar si de buget), uitati ce mi-a iesit considerand un rulaj de 12K km an. Valorile bineinteles ca sunt aproximative dupa cum le-am gasit pe mobile.de, dar rezultatul este evident. Deci Porsche all the way, unde mai pui ca-i top dtpdv (calitate, fiabilitate, service, revanzare usoara). Si GTRul sta bine, numai ca-i mult mai greu de vandut la noi. Attached FilesEdited by mufasa, 11 October 2017 - 20:50. |
#1353
Posted 11 October 2017 - 20:36
Poate ar trebui sa asezi altfel un pic postul anterior ca e greu rau de citit.
Gtr nu e greu de vandut la noi. Are cautare. Ce SL as lua eu as lua generatia anterioara 55 amg. Tine si la pret si e si misto doar ca nu stiu daca te atrage. Edited by emil_sv, 11 October 2017 - 20:38. |
#1354
Posted 11 October 2017 - 21:01
emil_sv, on 11 octombrie 2017 - 20:31, said:
Si eu sincer sa fiu, simt ca nu ma tine plapuma sa intretin masini de nivelul asta chiar daca-mi plac. 3-4K + casco + impozit 1,5-2K + 6-8K depreciere + 2-3K revizie si consumabile + ??K reparatii = 15+ K/an. Trebuie sa revin cu picioarele pe pamant si sa ma multumesc probabil cu un amarat de Porsche .
|
#1355
Posted 11 October 2017 - 22:17
poate te mai uiti la lotus. masina noua la 50.000. macar aflam cum se prezinta ))
|
#1356
Posted 11 October 2017 - 22:25
bobalex18, on 11 octombrie 2017 - 22:17, said:
poate te mai uiti la lotus. masina noua la 50.000. macar aflam cum se prezinta )) Intrebari, daca stie cineva : 1. E400 Coupe lansat in 2017 are V6 cu 333 CP in timp ce SL 400 lansate in 2016 are V6 cu 367 CP. De ce ? 2. C Coupe desi este clasa mai mica are C43,63 si 65 AMG, in timp ce E Coupe desi e lansat ulterior se opreste la E400. De ce ? |
#1357
Posted 11 October 2017 - 22:28
mufasa, on 11 octombrie 2017 - 22:25, said:
da ce-s cobai ?! daca pui juma, ma bag s-o-ncercam, eu Intrebari, daca stie cineva : 1. E400 Coupe lansat in 2017 are V6 cu 333 CP in timp ce SL 400 lansate in 2016 are V6 cu 367 CP. De ce ? 2. C Coupe desi este clasa mai mica are C43,63 si 65 AMG, in timp ce E Coupe desi e lansat ulterior se opreste la E400. De ce ? 1. Pentru ca la E vor lansa (daca nu au facut-o deja) E43, tot cu motorul V6, dar tratat de AMG, fix ca al meu. Deci lasa loc in gama. 2. Tot asa, E63 s-a lansat de curand, va aparea si E43 probabil. |
#1358
Posted 11 October 2017 - 22:39
Salutare.
Eu, daca as avea banii respectivi, as alege R8 (din ce e in lista). Eventual V10 Plus Spyder Preferinta personala. Chiar azi am vazut unul albastru, designul inca mi se pare perfect. Nu stiu cum e cu garda la sol, borduri, parcari subterane, etc. Pe locul 2, 911. Uite ce face un nene cu un R8. L-a alergat pe ala cu motocicleta de l-au gasit dracii (Bineinteles,nu recomand asa ceva pe drumurilepublice ) LE: ma refer in principal la stabilitate si manevrabilitate la viteza ridicata, nu neaparat la viteza maxima. Bine, la noi nici n-ai avea unde sa te bucuri prea mult de masina asta. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Y2HKBQMQmbw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by feitosak1, 11 October 2017 - 22:53. |
#1359
Posted 11 October 2017 - 22:54
De fapt, alea-s motoare care se duc la 300 km/h standard, nemodificate. Din ce-am urmarit, ala cu R8 n-a atins viteza asta.
Nu oricine circula pe-acelasi drum, cu viteza asemanatoare, se ia la liniute cu tine. Profitand si de trafic il pierdeau pe Gigel de n-avea aer, daca s-ar fi tinut de asta. Edited by Barboso, 11 October 2017 - 22:56. |
#1360
Posted 11 October 2017 - 22:57
feitosak1, on 11 octombrie 2017 - 22:39, said:
Uite ce face un nene cu un R8. L-a alergat pe ala cu motocicleta de l-au gasit dracii (Bineinteles,nu recomand asa ceva pe drumurilepublice ) Barboso, on 11 octombrie 2017 - 22:54, said:
De fapt, alea-s motoare care se duc la 300 km/h standard, nemodificate. Din ce-am urmarit, ala cu R8 n-a atins viteza asta. Nu oricine circula pe-acelasi drum, cu viteza asemanatoare, se ia la liniute cu tine. Profitand si de trafic il pierdeau pe Gigel de n-avea aer, daca s-ar fi tinut de asta. |
|
#1361
Posted 11 October 2017 - 22:59
Barboso, on 11 octombrie 2017 - 22:54, said:
De fapt, alea-s motoare care se duc la 300 km/h standard, nemodificate. Din ce-am urmarit, ala cu R8 n-a atins viteza asta. Nu oricine circula pe-acelasi drum, cu viteza asemanatoare, se ia la liniute cu tine. Profitand si de trafic il pierdeau pe Gigel de n-avea aer, daca s-ar fi tinut de asta. Edited by feitosak1, 11 October 2017 - 23:00. |
#1362
Posted 11 October 2017 - 23:03
figo1988, on 11 octombrie 2017 - 22:28, said: 1. Pentru ca la E vor lansa (daca nu au facut-o deja) E43, tot cu motorul V6, dar tratat de AMG, fix ca al meu. Deci lasa loc in gama. 2. Tot asa, E63 s-a lansat de curand, va aparea si E43 probabil. 2. Ma gandeam ca eu ca urmeaza. feitosak1, on 11 octombrie 2017 - 22:59, said:
... manevrabilitatea R8-ului, mie mi se pare misto de tot. |
#1363
Posted 11 October 2017 - 23:09
depinde....la ce iti trebuie masina si ce gen de masini preferi. Eu de exemplu n-as da 3 saci de bani pe un Bentayga. Pur si simplu mi se pare urat. Fiecare e cu preferintele lui, probabil altcineva nici nu s-ar uita la R8.
In sfarsit, R8 sau 911, mie astea mi se par variantele Varianta logica si matura e 911, recunosc. Edited by feitosak1, 11 October 2017 - 23:10. |
#1364
Posted 11 October 2017 - 23:12
mufasa, on 11 octombrie 2017 - 22:57, said:
1. S-a dus la 280 2. nu-i usor sa atingi 300 pe 2 roti facand slalom printre masini .... 2. De fapt e chiar mai usor decat pe patru. A fost o curba cu denivelari in care sa piarda timp cu motorul, in rest, daca stiau si voiau sa scoata totul din motoarele alea... |
#1365
Posted 11 October 2017 - 23:18
Barboso, on 11 octombrie 2017 - 23:12, said:
1. S-a dus pt cateva secunde. In rest, 140 - 22x , si cam pe-aici i-a depasit pe-aia, la 75% din viteza lor maxima. Oare chiar nu mai puteau ? 2. De fapt e chiar mai usor decat pe patru. A fost o curba cu denivelari in care sa piarda timp cu motorul, in rest, daca stiau si voiau sa scoata totul din motoarele alea... |
|
#1366
Posted 11 October 2017 - 23:19
Deci tu zici ca aia cu motoarele n-au vrut scandal? Mie mi se pare ca cel putin ala cu Ninja chiar a vrut. Ca n-o fi VR46, e altceva, dar se vede clar ca vrea sa fuga. Daca nu-l interesa, il lasa pe nebun sa se duca. In sfarsit, nu asta era ideea. Oricum, e foarte periculoasa toata treaba. Dupa parerea mea, teoretic, Gigel ar trebui sa stea macar un an fara permis sa se linisteasca
Si mai tine cont ca 80% din traseu e virajat, conteaza 2 roti in plus Edited by feitosak1, 11 October 2017 - 23:26. |
#1367
Posted 12 October 2017 - 00:29
mufasa, on 11 octombrie 2017 - 23:18, said:
Poate au avut ouale mai mici ca ala cu R8ul si d-aia "n-au putut mai mult". Sau poate ca n-au vrut de dragul spectacolului. Ideea e ca e misto clipul. feitosak1, on 11 octombrie 2017 - 23:19, said:
Si mai tine cont ca 80% din traseu e virajat, conteaza 2 roti in plus Ce zici, iei cu masina curbele alea cu 150 - 200 km/h, ca asta ? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/kwcHChqcXfo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#1368
Posted 12 October 2017 - 01:42
Intamplator folosesc si asa ceva (desi mai mic, 600cmc). Ce face nenea in clipul tau e mult prea periculos pentru un drum public. Daca ai alta parere, asta e. Poti sa ai motor de 4.000cmc, nu e ok. La fel cum nu e ok ce facea soferul de pe R8, am si zis.
Desi, recunosc, traseul e mai dificil, totusi nu-l vad pe VR din clipul tau tragand de motor spre 300kmh (atinge vreo 270 la un moment dat, in rest sta pe la 180-220, tot cu 1.000cmc). Oricum, e meserias, nu se compara cu grasutzul de pe Ninja din clipul cu R8. Totusi, trebuie sa fii dereglat mental sa faci asa ceva, mai ales pe drumuri publice. Pericol public mi se pare prea putin spus, si asta vine din partea unuia care nu e usa de biserica dpdv al vitezei legale, dar totusi......sa pui in pericol atata lume, mi se pare o imbecilitate (vezi min. 00:32) As pune pariu ca daca ar fi cazut (si murit, evident) din cauza unui sofer care nu isi dadea seama de ce "46" vine din spate, ar fi fost mare scandal legat de neatentia soferilor fata de motociclisti, oriunde in lume. Si o spune unul care e in ambele tabere. In sfarsit, sa nu stricam jurnalul omului, eu postasem clipul pentru R8, nu pentru motoare. Edited by feitosak1, 12 October 2017 - 01:49. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users