Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...
 De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix
 Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular
 Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s

Altercație

Cartonașe și stickere t...
 

Autostrada vs drumuri nationale

- - - - -
  • Please log in to reply
224 replies to this topic

#199
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Acum 2 ani am dat intr-o groapa pe A1 cu 120 km/h de am crezut ca s-a rupt masina in doua. M-am ales doar cu o janta indoita.
Iar ca si condus, nimic nu se compara un drum de noapte + ceata + umezeala. Am patit-o acum un an, tot pe drumul de Severin. A fost asa aproape tot timpul. Drumul ala îl fac cam in 5 ore. De data asta l-am facut in 8. Autostrada cu 90 km/h, restul cu 70-80 km/h. A fost crâncen. Dupa drumul ala am dormit 11 ore.
Si eu aleg autostrada in loc de DN. Este mai relaxant si zic eu si mai safe de condus. Parintii mei stau in Turnu Severin si cand vin la Bucuresti de la ei, de-abea astept sa ajung la A1. Se circula haotic rau intre Pitesti si Craiova.

#200
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,737
  • Înscris: 15.06.2007
A1 este un jeg de autostrada in comparatie cu cele noi construite (in afara de cea care se demoleaza si se reface). Nu stiu de ce dracuA1  este o curba continua, vizibilitatea nu depaseste 1km , nici unde. Garduri lipsa, gropi,  parapetii vai de mama lor, marcajele de kkt. A1 nu poate beneficia de o reparatie capitala? Ma refer la ancestrala bucata Buc Pitesti.

Edited by tfmercedez, 09 February 2016 - 03:15.


#201
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,702
  • Înscris: 30.01.2006

View Posttfmercedez, on 07 februarie 2016 - 16:58, said:

Numai ce-mi intind picioarele in pat, dupa un drum TM -Buc.
Doar prin faptul ca s-a deschis tronsonul Timisoara -Lugoj, am scurtat drumul cu vreo 20 de km, si cel putin jumate de ora. Inainte pe DN din Tm pana la Faget erau cam 100km, acum sunt 82km.
Daca boii aia din guvern ar fo stabilit prioritatile de constructie a autostrazilor in functie de cele mai lente , periculoase si aglomerate portiuni, atunci primul tronson de care trebuiau sa se apuce ar fi fost Sibiu-Pitesti, pe V Oltului. Din start se economisea o ora la timpul de parcurs.  Adica 1ora inmultita cu zecile de mii de masini care trec zilnic pe acolo.

Cam asa arata pe scurt calatoria.

[ http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160207/26d6b4859fd7cd7c561c442aaf1a2ecf.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160207/165d83017474d45275d5610d6beac774.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160207/d0f4520592c905c397f2617bc0e25ad4.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Am facut cam 8 ore, dar cand am oprit la o cafea sau sa viziteze cineva Manastirea Cozia , am pus pauza. Se pare ca timpul efectiv de parcurs a fost 7 ore. Daca ar fi  existat autostrada continua, cred ca s-ar putea ajunge in 4 ore cu o masina care sa nu ramana fara ulei dupa 500 km  la 139kmh. Am numarat vreo 8  radare,  inclusiv oe autostrada am vazut azi.  
Autostrada Buc-Pitesti este la rang de Macedonia, gropi de speriat,  fara gard de imprejmuire, poate intra orice caine oaie cal sau vaca direct pe carosabil. Am vazut si niste indivizi care au traversat autostrada in zona de padure.

Ce navigatie folosesti? E android? Asa pare.

#202
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,737
  • Înscris: 15.06.2007
Google my tracks... dar pana si google renunta la el,  suge bateria,   si sunt zeci de alte aplicatii care fac aceeasi treaba , dar mai prost.  
Asta nu mai afiseaza  viteza instantanee dupa jumatate de ora,


#203
carmenclara1

carmenclara1

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 19,373
  • Înscris: 08.12.2008
eu personal prefer drumul care imi ofera posibilitatea sa ajung cel mai repede la destinatie.
cred ca pentru multi cauzele generatoare de monotonie in timpul condusului pe autostrada sunt tempomatul, cutia automata si dragostea fara năbădăi pentru o anumita banda.


#204
ipopovici11

ipopovici11

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,547
  • Înscris: 06.06.2015

View Posttanakka, on 24 octombrie 2015 - 12:27, said:

Deschid acest subiect nou ca urmare a unei constatari personale.De-o vreme exista si la noi cateva bucati de autostrada pe care am circulat si eu.Nu s-a intamplat sa merg niciodata doar pe autostrada,numai mixt.Si de aici constatarea mea.Imi place mai mult pe drumurile nationale.Circulatia pe autostrada o consider plictisitoare.Dpmdv masina devine pe autostrada doar un mijloc de a ajunge la o anumita destinatie.
N-as vrea sa fiu inteles gresit.Nu incurajez un stil de condus iresponsabil,cu depasiri la limita,neacordare de prioritate,viteza excesiva,etc.Dar autostrada parca te priveaza de placerea sofatului.Depasirile nu prea mai exista.Curbe la fel.Toate lucrurile pe care le-am blamat in lipsa autostrazii acum mie personal imi lipsesc.Numai gropile nu-mi lipsesc...
As dori sa stiu si parerile colegilor de pe forum referitoare la acest subiect.
Daca moderatorii considera subiectul fara sens ori irelevant rog sa inchida topicul de la bun inceput.Sau daca pozitionarea lui la versus nu este buna,la fel

Depinde...la noi de ex A2-ul e plictisitoare pe portiunea Bucuresti-Fetesti ptr ca e o campie nesfarsita, vezi doar lanuri de  grau in stanga s i in dreapta, e prea uniform peisajul. O autostrada prin...munti cred ca nu ar fi deloc plictisitoare pe de alta parte.  Chiar si dincolo de Fetesti, spre Constanta,  mai ai dealuri/vai,  parca e altceva.
Asta asa e,  pe DN-uri te chinui sa depasesti TIR-uri, sa eviti gropi, sa eviti animale, nebuni care depasesc si mai sa dea peste tine, este mai "palpitant",mai vezi localitati, trece timpul mai repede, si asa ne-am obisnuit. Insa cred ca ne-am dezobisnui rapid daca am avea multe autostrazi.

Edited by ipopovici11, 24 June 2016 - 22:31.


#205
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Plus ca pe DN-uri e cam periculos sa mergi cu peste 100 km/h din varii motive... trafic, gropi, localitati. Lucru care, cel putin teoretic, pe autostrada nu se intampla. Apropo, A3-ul mi se pare fain. Pacat ca are 50 de km si nu are cele necesare unui asemenea tip de drum.

#206
tanakka

tanakka

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 609
  • Înscris: 29.06.2013
Daca luam in considerare anumite dotari relativ recente si anume tempomatul cu radar(ACC) si asistentul la schimbarea benzii fara semnalizare,ce mai ramane din sofat?Si daca mai punem si-o cutie automata si toate astea la un loc pe autostrada atunci ce mai ramane din placerea condusului?Eu vad asta doar o deplasare monotona,care in teorie ar trebui sa fie foarte sigura...Dar oare aceasta siguranta nu este o sabie cu 2 taisuri?Increderea ce ti-o dau teoretic aceste sisteme cum ca masina devine aproape autonoma mie mi se pare periculoasa.
  Nu-mi dau seama cum te simti ca sofer folosind toate acestea.
  Revenind la o discutie anterioara,referitoare la condusul pe timp de noapte pot afirma ca in vara asta am condus doar cu plafoniera pornita pt a preveni obosirea ochilor.Este enervant primii 20 km,pana ti se obisnuieste ochiul,dar ulterior nici o problema.Beneficiile,vorbind in numele meu sunt mari.Adica ochii imi obosesc aprope la fel de greu ca ziua.Daca inainte sa conduc cu plafoniera pornita conduceam cam 300 km acum pot conduce cu vreo 50% mai mult.Daca ajuta pe cineva informatia asta este bine...

#207
tablagiu_xxx

tablagiu_xxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,346
  • Înscris: 15.06.2009

View Posttanakka, on 13 octombrie 2016 - 00:44, said:

Daca luam in considerare anumite dotari relativ recente si anume tempomatul cu radar(ACC) si asistentul la schimbarea benzii fara semnalizare,ce mai ramane din sofat?Si daca mai punem si-o cutie automata si toate astea la un loc pe autostrada atunci ce mai ramane din placerea condusului?Eu vad asta doar o deplasare monotona,care in teorie ar trebui sa fie foarte sigura...Dar oare aceasta siguranta nu este o sabie cu 2 taisuri?Increderea ce ti-o dau teoretic aceste sisteme cum ca masina devine aproape autonoma mie mi se pare periculoasa.
  Nu-mi dau seama cum te simti ca sofer folosind toate acestea.
  Revenind la o discutie anterioara,referitoare la condusul pe timp de noapte pot afirma ca in vara asta am condus doar cu plafoniera pornita pt a preveni obosirea ochilor.Este enervant primii 20 km,pana ti se obisnuieste ochiul,dar ulterior nici o problema.Beneficiile,vorbind in numele meu sunt mari.Adica ochii imi obosesc aprope la fel de greu ca ziua.Daca inainte sa conduc cu plafoniera pornita conduceam cam 300 km acum pot conduce cu vreo 50% mai mult.Daca ajuta pe cineva informatia asta este bine...

Cred ca majoritatea sofeaza de nevoie nu de placere. Nu sufera nicio comparatie autostrazile cu DN, cand ai drum de facut mergi pe autostrada. Pt placere, sunt oricand disponibile DN urile, judetenele, Transfagarasanul, Transalpina drumurile forestiere, de tara etc.
Autostrazile si DN nu se exclud. De 2 -3 ori pe an cand merg in concediu sofez de relaxare, in rest doar ca sa ajung de la A la B, mai ales ca fac cam aceleasi drumuri.

Edited by tablagiu_xxx, 13 October 2016 - 12:56.


#208
tanakka

tanakka

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 609
  • Înscris: 29.06.2013
Iti dau dreptate,majoritatea sofam conditionati de faptul ca trebuie sa ajungem la o destinatie.Variatia ar fi doar in modul cum ajungi acolo.Pentru cei pe care ii pasioneaza condusul evident conteaza traseul ales si caracteristicile masinii cu care fac deplasarea.Referindu-ma strict la ei,imi vine greu sa cred ca poti simti vreo placere a condusului pe autostrada cu toate sistemele de siguranta pornite.
   Continuand ideea ta cu Transalpina si Transfagarasanul si alte cateva trasee montane aparute mai nou,este cam dificil sa faci sport pe un drum public,pt ati satisface placerea.Ca sa numai spun ca este ilegal...
    Sunt curios ce drumuri alrgi tu cand mergi in concediu si ce inseamna pentru tine sofat de relaxarePosted Image

#209
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,702
  • Înscris: 30.01.2006
Mie imi place la nebunie cu automata si tempomatul si toate cele, dar nu pe autostrada, de fapt si pe autostrada e frumos, dar intru rapid in monotonie, si dupa 30 de km, daca sunt singur deja am muzica la maxim si eu fredonez urland de mama focului, cine ma vede zice ca sunt nebun. Daca merg pe DN nu ascult muzica, si in special nu ascult AC/DC sau Prodigy si alte asemenea, prefer talk showrile la radio ca sa ma pot mentine in limitele de viteza, si chiar sub ele daca e drumul gol si nu incurc pe nimeni si cu pilotul pus undeva in zona limitei de viteze, cand e liber il acctivez ca sa fiu 100% sigur ca nu mi-o iau de la vre-un garcea care ma considera pericol publica ca am 111 km/h pe europeana.

#210
tanakka

tanakka

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 609
  • Înscris: 29.06.2013
Pe DN-uri este ceva mai dificil sa folosesti tempomatul clasic,pt ca se dezactiveaza constant la franari sau schimbari de viteze,asta daca n-ai automata.As putea spune ca este chiar enervanta incercarea de-a circula cu el activat.In schimb cu ACC-ul cred ca este altceva...Dar aici nu-mi pot da cu parerea pt ca n-am avut deocamdata pe vreo masina.Probabil ca urmatoarea masina va avea si atunci vom vedea...

#211
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,702
  • Înscris: 30.01.2006
Daca setezi tempomatul la un 90-100 km/h poti merge km buni daca nu ai trafic. Eu oricum, cand am linie dreapta si destul de liber il activez imediat, daca e nevoie sa franez, franez si se decupleaza, dupa ce am facut depasirea, sau chiar in timpul depasirii daca e totul relaxat, il activez, si dupa ce reintru pe banda iau picioru din gaz si o las singura sa revina la viteza setata anterior. Mai sunt si deplasari cand am chef sa dau in masina ca surdu in toba, atunci nu folosesc tempomat, dar in mare parte a drumurilor merg calm si il folosesc.

#212
tanakka

tanakka

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 609
  • Înscris: 29.06.2013
Pe la voi prin sud merge cu tempomatul.Sunt destule bucati de drum drepte si zone cu trafic redus.Dar crede-ma in Ardeal iti faci numai nervi cu el.Dar pe DN1 odata ce-ai iesit din munti se poate activa fara probleme.Iar de la Ploiesti spre tine sau spre Braila iar merge bine,mai ales noaptea. De la Paleologu fie spre Buzau fie spre Harsova traficul e foarte redus.
      In ceea ce priveste cutia de viteze,ce sa zic mie nu-mi place.Am avut-o pe 2 masini si nu-mi mai trebuie.Poate fi cu dublu ambreiaj si cu 9 trepte ca tot nu-mi trebuie.Nici gratis...
      Imi place sa mestec in mamaliga.Trebuie sa schimb eu.Altfel simt ca nu sofez...Ca sa numai vorbim de problema nerezolvata inca,la nici o cutie in ceea ce priveste retrogradarea vitezelor in anumite momente.Singura utilitate pe care o vad la o automata ar fi in oras,dar intr-unul mare cum ar fi Constanta ta,daca circuli mult prin oras..

#213
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,702
  • Înscris: 30.01.2006
In ultimii 5 ani,sincer sa fiu nu am simtit ca ma ajuta cu ceva cutia manuala fata de o cutie automata, m-am si temperat mult la volan. Acum 15 ani nici nu concepeam ideea de a avea automata, indiferent cat de buna ar fi fost.

#214
tanakka

tanakka

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 609
  • Înscris: 29.06.2013
Pai o cutia manuala nu ajuta neaparat pt un sofat sportiv...Este de folos si numai pt a nu uita ca esti sofer si tu conduci turismul...NU el se autoconduce...Urasc tendinta actuala spre masina autonoma.Dar na,fiecare cu preferintele lui

#215
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,702
  • Înscris: 30.01.2006
Masina autonoma e perfecta in condusul bara la bara, mai mult... nici peste 500 de ani nu o sa am curajul sa merg pe valea oltului cu 80 km/h pe pilot automat, adica d-ala de ia si de volan singur. Si nici in aglomeratie nu m-as culca pe o ureche, dar e mult mai usor. Bine cutia automata e perfecta, si nu cred ca ai nevoie de mai mult de un acc cu stop and go la faza asta, dar deja este aproape autonoma pentru ce imi trebuie mie, doar ca e nevoie de un impuls sa plece, nu pleaca singura cand ala din fata pleaca.

Edited by test_driver, 25 October 2016 - 00:01.


#216
tanakka

tanakka

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 609
  • Înscris: 29.06.2013
Nu stiu daca pt ACC exista o limita de viteza pt care poate fi folosit.In teorie daca cel din fata ta a oprit ,opresti si tu si daca el pleaca ,pleci si tu automat...Dar pt asa ceva nu este mai bun trenul?Posted Image

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate