Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Autostrada vs drumuri nationale
#19
Posted 24 October 2015 - 15:49
Ultimul plin, am facut putin peste 500km in regim cu 2 benzi si ceva prin Bucuresti (vreo 30km), si ultimii 200 si putin pe autostrada cu 140 km/h, culmea ca am resetat CB-ul in bucuresti fara sa vreau, si la sfarsit, desi pe B aveam 7L/100km (datorita autostrazii), cand am facut ful-ul la loc, calculat la pompa am scos un 5,8L/100km. Pana sa il resetez in Bucuresti aveam in bord un consum de 5.0L/100km.
|
#20
Posted 24 October 2015 - 15:49
#21
Posted 24 October 2015 - 15:50
Mar-zZz, on 24 octombrie 2015 - 12:40, said:
Autostrada. Fac drumul mai rapid si am consum mai bun. Cat despre plăcerea de a conduce ... In cazul meu oricum nu exista, si practic sportul asta doar pentru ca am nevoie. L.Edit - adica consumul la mers constant pe DN este mult mai mic decat celalalt. Nenea Zap, on 24 octombrie 2015 - 15:12, said:
Si cum mai exact mergi constant cu 80-100 prin sate? Sunt DN-uri care sunt doar sat in sat pe zeci de km. Adormi si pe acolo cu 50 km/h. Edited by dcr, 24 October 2015 - 15:54. |
#22
Posted 24 October 2015 - 18:13
Serafim606, on 24 octombrie 2015 - 12:32, said: E plictisitor, dar din punct de vedere al sigurantei in trafic e mai ok fara curbe si depasiri. sanderoalex, on 24 octombrie 2015 - 13:07, said:
daca esti sofer de ocazie,e adevarat ca te plictisesti.sa zicem ca trebuie sa strabati jumatate de europa,mai mergi pe drumuri nationale? gumball3000, on 24 octombrie 2015 - 12:29, said:
depinde si de drum + restul participantilor la trafic Am deja vreo cateva trasee preferate, chiar daca nu sunt DN-uri: https://www.google.r...c!1m0!3e0?hl=ro https://www.google.r...13,13.21z?hl=ro https://www.google.r...9!1m0!3e2?hl=ro tablagiu_xxx, on 24 octombrie 2015 - 13:22, said:
autostrazile sunt in primul rand pt transportul (marfa si persoane) pe distante mai mari. can ai de facut 100 de km poti sa mergi pe orice drum vrei, nu cred totusi ca ti-ar placea catev asute de km printre tiruri si carute ... f300, on 24 octombrie 2015 - 13:30, said:
Autostrazile si drumurile in general sint pentru transport nu pentru distractie. Pentru cine vrea distractie exista jocuri, exista circuite; pina si la legendarul Nürburgring citeva ture te costa probabil mai putin decit cit cauciuc consumi, presupunind ca nu ai un Logan si ca nu mergi cu 50 la ora. Desigur, nu e ABSOLUT nici o problema sa iti placa sa te dai cu masina, fie de placere fie profesional - atita vreme cit nu pui pe altii in pericol. Dar prioritatea drumurilor nu este asta. Daca am inventa teleportarea masinile si autostrazile ar ajunge precum calaria. E ceva ce te excita si vrei neaparat poti sa o faci foarte bine (cu costurile necesare) atita vreme cit nu deranjezi pe altii. |
#23
Posted 24 October 2015 - 18:18
Eu prefer de la 1km in sus autostrada. Din pacate nu am aceasta posibilitate, in schimb nu va opreste nimeni sa va riscati viata pe DN, este intradevar mai palpitant.
|
#24
Posted 24 October 2015 - 18:29
Bursul, on 24 octombrie 2015 - 13:53, said:
Consder ca ai destul de mult timp liber avand in vedere ca iti place sa stai pe drumuri. Fa-te sofer de tir si bafta pe drumurile nationale. sandu222, on 24 octombrie 2015 - 13:41, said:
Acesta ar trebui sa fie adevaratul scop al unei masini, nu ca la noi iti iei masina sa te lauzi sau sa te duci cu ea si la WC. bizpenet, on 24 octombrie 2015 - 14:18, said:
Am venit Hamburg-granita Ro in 1 zi, lejer si relaxat, cu pauze. Pe autostrada. In DE am fost impresionat de centurile oraselor, mi-a placut ca fara nervi si stres ajung dintr-o localitate in alta extrem de repede. De la vama pana in Cluj am venit in aprox 8 ore si au fost si parti cu trafic bara la bara. Am in gand cuvantul EFICIENT, totusi trage singur concluzia. Cat despre senzatii, da e monoton, drept si fara senzatii tari, dar pentru asta am pe pc nfs si consola, in casa la caldura si nici nu dau bani la meseriasi sa dezdoaie table. Edited by tanakka, 24 October 2015 - 18:23. |
#25
Posted 24 October 2015 - 19:09
Nenea Zap, on 24 octombrie 2015 - 15:12, said:
Si cum mai exact mergi constant cu 80-100 prin sate? Sunt DN-uri care sunt doar sat in sat pe zeci de km. Adormi si pe acolo cu 50 km/h. test_driver, on 24 octombrie 2015 - 14:59, said:
IN primul rand nici mie nu-mi plac autotrazile. ZIlele astea am facut cateva mii de km prin tara si nu m-am grabit deloc, am plecat cu ult timp inainte asa ca am mers incet. Daca trebuie sa faci peste 1000km intr-o zi, atentie, a zis "trebuie", atunci autostrada este un must, e plictisitor, dar ajungi la timp, daca ai de facut un drum de peste 1000km sau chiar mai lung, dar nu ai nici o graba si ai bani de cazare la nevoie, atunci nu mai conteaza, personal prefer drumurile cu 2 benzi, mai trci print-un sat, mergi constant cu 80-100km/h consumul este minuscul, eu am scos zilele astea 5.2 L/100km la pompa, eu l consider un consum minuscul, chiar daca altii consuma si 2L/100km. Pe autostrada pui 130km/h pe pilot si stai asa pana se termina autotrada, ceea ce este criminal, adorm la volan, nu exista nici o placere. Macar daca ar fi fara limita de viteza, la 180kmh pe pilot trebuie sa stai atent, te tine in priza, la 130 risti sa adormi, cel putin dpmdv, asa pe E-uri nu ai cum sa adormi, tot timpul de va depasi cineva si trebuie sa fi atent sa-i facilitezi depasirea, sau depasesti pe cineva, si trebuie sa fi atent cum o faci. In scimb la drumurile cu 2 benzi urasc daca au asfaltul prost, prefer autostrada in cazul asta, am prins si km buni asa, si nu-mi mai trebuie, este un stres maxim si neplacut. Deci nu poti face o comparatie, epinde ce ai nevoie sa faci, daca nu esti in concediu si esti stamtorat cu timpul, atunci autostrada, daca nu esti stramtorat de timp, eu as merge oricand pe drumuri cu 2 benzi pentru ca asta e placerea de a conduce, libertatea si faptul ca vezi peisaje si oameni diferiti trecand pe langa campuri si prin sate diferite. Drumuri bune. test_driver, on 24 octombrie 2015 - 15:49, said:
Ultimul plin, am facut putin peste 500km in regim cu 2 benzi si ceva prin Bucuresti (vreo 30km), si ultimii 200 si putin pe autostrada cu 140 km/h, culmea ca am resetat CB-ul in bucuresti fara sa vreau, si la sfarsit, desi pe B aveam 7L/100km (datorita autostrazii), cand am facut ful-ul la loc, calculat la pompa am scos un 5,8L/100km. Pana sa il resetez in Bucuresti aveam in bord un consum de 5.0L/100km. thisbeatishot, on 24 octombrie 2015 - 15:49, said:
Ce masina ai? |
#26
Posted 24 October 2015 - 19:10
România are puțini km de autostrada, dar suntem premianți la numărul de morți în accidente rutiere !
Trageți concluziile ! Autostrăzile nu sunt făcute pentru plăcerea de a conduce, sunt făcute pentru economie și pentru transporturi, aș zice că traficul autoturismelor e ceva secundar în decizia de a construi autostrăzi ! Autostrăzile redau foarte exact dezvoltarea economică a unei țări ! Se vede, nu-i așa ? |
#27
Posted 24 October 2015 - 19:15
CGDBZ, on 24 octombrie 2015 - 18:18, said:
Eu prefer de la 1km in sus autostrada. Din pacate nu am aceasta posibilitate, in schimb nu va opreste nimeni sa va riscati viata pe DN, este intradevar mai palpitant. kodiak, on 24 octombrie 2015 - 19:10, said:
România are puțini km de autostrada, dar suntem premianți la numărul de morți în accidente rutiere ! Trageți concluziile ! Autostrăzile nu sunt făcute pentru plăcerea de a conduce, sunt făcute pentru economie și pentru transporturi, aș zice că traficul autoturismelor e ceva secundar în decizia de a construi autostrăzi ! Autostrăzile redau foarte exact dezvoltarea economică a unei țări ! Se vede, nu-i așa ? |
#28
Posted 24 October 2015 - 19:20
tanakka, on 24 octombrie 2015 - 19:15, said:
de ce sa-ti risti viata?ai vreo statistica in care se arata ca pe dn e mai periculos ca pe autostrada? In iulie când am venit acasa, am urcat pe autostrada la Nadlac, pana la centura Aradului nici o masina pe ambele sensuri, iar pana la Timisoara vreo 3 sau 4. Deci, una singura sa fi si sa iti dai gramada? |
|
#29
Posted 24 October 2015 - 19:33
Moncher, în ziua de azi fără autostrăzi nu există economie !
Ford și Renault le bat obrazul guvernantilor noștri ca au o problemă să-si exporte masinile, aceeasi problema o au si alți producători de diverse bunuri, într-o economie globalizata să nu ai posibilitatea să-ti exporți produsele sau să-ti imporți materia primă, e moarte economică ! Mai țineți minte povestea cu fabrica Mercedes de acum 7-8 ani ? Au construit-o in Ungaria, dar guvernanții noștri se bat cu poula pe piept ca ei sunt buni români și patrioți ! Mă duc mâine până după Oradea și înapoi, vreo 400 de km, și n-am nici o urmă de entuziasm sa ma târâi în spatele unor camioane, să casc ochii cât cepele că se depășește riscant, că Garcea stă la pânda prin sate și alte aiureli din astea, sincer, mi-e scârba de toate astea ! |
#30
Posted 24 October 2015 - 19:47
Intr-adevar e intrebare de olimpiada si e nevoie de tone de statistici pentru a distinge intre o autostrada cu cel putin doua benzi pe sens, separate in mod serios si unde n-au voie (si chiar nu gasesti decit in cazuri absolut rare si extreme) biciclisti, carute, etc cu a trece prin fiecare localitate, a intilni carute, tractoare, biciclisti, betivi, copii, oameni care spala covorul, Huidu&co pe contrasens, zeci de depasiri facute de tine si sute facute de altii de iti scot peri albi daca intr-adevar ai de mers mai mult decit de ici-colea, etc. Intr-adevar este tema pentru cercetatorii de la CERN ca sa iti spuna pe unde e mai periculos...
|
#31
Posted 24 October 2015 - 19:50
kodiak, on 24 octombrie 2015 - 19:33, said:
Moncher, în ziua de azi fără autostrăzi nu există economie ! Ford și Renault le bat obrazul guvernantilor noștri ca au o problemă să-si exporte masinile, aceeasi problema o au si alți producători de diverse bunuri, într-o economie globalizata să nu ai posibilitatea să-ti exporți produsele sau să-ti imporți materia primă, e moarte economică ! Mai țineți minte povestea cu fabrica Mercedes de acum 7-8 ani ? Au construit-o in Ungaria, dar guvernanții noștri se bat cu poula pe piept ca ei sunt buni români și patrioți ! Mă duc mâine până după Oradea și înapoi, vreo 400 de km, și n-am nici o urmă de entuziasm sa ma târâi în spatele unor camioane, să casc ochii cât cepele că se depășește riscant, că Garcea stă la pânda prin sate și alte aiureli din astea, sincer, mi-e scârba de toate astea ! Iar patriotismul la romani e de Caragiale Pt Garcea solutia e statia.Am mai spus-o.Ii cam elimina din ecuatie... |
#32
Posted 24 October 2015 - 19:56
#33
Posted 24 October 2015 - 20:09
f300, on 24 octombrie 2015 - 19:47, said:
Intr-adevar e intrebare de olimpiada si e nevoie de tone de statistici pentru a distinge intre o autostrada cu cel putin doua benzi pe sens, separate in mod serios si unde n-au voie (si chiar nu gasesti decit in cazuri absolut rare si extreme) biciclisti, carute, etc cu a trece prin fiecare localitate, a intilni carute, tractoare, biciclisti, betivi, copii, oameni care spala covorul, Huidu&co pe contrasens, zeci de depasiri facute de tine si sute facute de altii de iti scot peri albi daca intr-adevar ai de mers mai mult decit de ici-colea, etc. Intr-adevar este tema pentru cercetatorii de la CERN ca sa iti spuna pe unde e mai periculos... Pe DN-uri exista mai multe cauze care pot genera accidente.Corect.Dar in opinia mea totul depinde de sofer pt a circula in siguranta. Desigur aici pot spune unii ca au facuti 1 milion de km fara accident.In schimb cati dintre noi pot recunoaste ca sunt soferi fara aptitudini?Pt ca oricum ai judeca situatia trebuie sa ai o anumita inclinare spre soferie.Asta se aplica cam in orice domeniu Ia afirmatia mea ca fiind una generalista f300, on 24 octombrie 2015 - 19:56, said:
Asta e o timpenie ilogica de pe vremea cind Iliescu iesea presedinte cu 85%+. Cum esti piata de desfacere daca nu desfaci si tu in alta parte?! Ti se da moca? Bine, multumesc! Si bineanteles ca nu primesti nimic moca.Tocmai asta era si este ideea europenilor.Sa faca bani de pe noi. Poate nu m-am facut bine inteles din primul post.Crezi cumva ca le iau apararea tuturor celor care au guvernat pana acum in romanica?Niciodata asta.Dimpotriva ii acuz.In opinia mea de genocid impotriva populatiei |
|
#34
Posted 24 October 2015 - 20:12
Din experiență pot să spun că e mult mai ușor de circulat pe autostrada decât pe drumuri naționale !
Bineînțeles că pe autostradă e și mai rapid ! Întreabă-i și pe soferii de TIR pe unde le place sa circule mai mult, pe drumuri naționale sau pe autostrăzi ? |
#35
Posted 24 October 2015 - 20:14
tanakka, on 24 octombrie 2015 - 12:27, said: Circulatia pe autostrada o consider plictisitoare.Dpmdv masina devine pe autostrada doar un mijloc de a ajunge la o anumita destinatie. N-as vrea sa fiu inteles gresit.Nu incurajez un stil de condus iresponsabil,cu depasiri la limita,neacordare de prioritate,viteza excesiva,etc.Dar autostrada parca te priveaza de placerea sofatului.Depasirile nu prea mai exista.Curbe la fel.Toate lucrurile pe care le-am blamat in lipsa autostrazii acum mie personal imi lipsesc. Cel mai bun răspuns: test_driver, on 24 octombrie 2015 - 14:59, said: Daca trebuie sa faci peste 1000km intr-o zi, atentie, a zis "trebuie", atunci autostrada este un must, e plictisitor, dar ajungi la timp Autostrada nu e ca să te plimbi de plăcere. Autostrada e ca să poți băga mai multe mașini pe aceeași rută, în siguranță, cu timpi de parcurs mai mici, cu stres mai puțin - nu-ți sare un animal / biciclist / căruțaș / alt automobilist în față, nu stau gaborii cu radarul la 50 km/h și nu îți vine nimeni de pe contrasens. Autostrada e ca să nu mai moară oameni pe drumuri prea aglomerate unde ai și trafic local și trafic greu. Am 3 cunoștiințe care încă ar fi fost în viață dacă ar fi existat autostradă acum vreo 8 ani. Autostrada e ca să poți merge cum am prins azi-noapte la unguri, 80 km/h pe ceață cu distanță între mașini cât să-i vezi stopurile celui din față și să poți frâna în siguranță în caz că dispar. Cum am ajuns pe DN în România n-am putut merge mai rapid de 40-45 pentru că nu eram siguri că nu ne sare ceva din laterală în față prin vreun sat. În fine, imaginați-vă cum ar fi București - Pitești fără autostradă. Da, se poate și pe DN, chiar dacă îți aruncă țiganii cu ouă în parbriz. |
#36
Posted 24 October 2015 - 20:27
În zona în care stau, nu am opțiuni așa că sunt obișnuit să conduc pe DN. Când am de ajuns undeva unde e autostradă, o folosesc, ținând cont că fac minim 350 km ca să prind o autostradă și prin urmare intervine și oboseala. DAR când trec munții îmi place pe DN, am serpentine care mă fac să simt și plăcere în condus, nu numai necesitate. În schimb sunt sătul de DN2, l-am făcut de sute de ori și este DN-ul cu cei mulți kilometri prin localități, în special în județele din jumătatea de nord a Moldovei.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users