Autostrada vs drumuri nationale
Last Updated: Oct 31 2016 00:33, Started by
tanakka
, Oct 24 2015 12:27
·
0
#37
Posted 24 October 2015 - 20:52
#38
Posted 24 October 2015 - 20:59
tanakka, on 24 octombrie 2015 - 20:09, said:
Ce legatura are una cu alta?in opinia ta ca sa fii piata de desfacere trebuie sa si exporti?Crede-ma nu vad legatura... Nu este o chestiune de opinie ci de logica: daca cineva iti da ceva fie ii dai ceva inapoi (eventual printr-un intermediar ca exporti la altcineva care dupa aia are afaceri cu el) fie iti da moca. Varianta sa te oftici ca ti-a dat ceva (cum ne ofticam noi ca cica sintem piata de desfacere) nu exista. |
#39
Posted 24 October 2015 - 21:23
Pai in cazul nostru daca europenii ti-au dat ceva noi am platit.ca importurile s-au facut prin firmele guvernantilor nostri dragi e altceva.caz tipic pt estul europei.in ucraina prin firma lui timosenko se importa gaz pt toata tara.deci se poate si mai rau
|
#40
Posted 24 October 2015 - 21:40
Pai in cazul nostru daca europenii ti-au dat ceva noi am platit.ca importurile s-au facut prin firmele guvernantilor nostri dragi e altceva.caz tipic pt estul europei.in ucraina prin firma lui timosenko se importa gaz pt toata tara.deci se poate si mai rau
|
#41
Posted 25 October 2015 - 05:34
Asa si platitul nu implica exporturi? Sau crezi ca merge sa tiparesti lei si sa te duci cu ei la casa de schimb?
|
#42
Posted 25 October 2015 - 21:13
tanakka, on 24 octombrie 2015 - 19:09, said:
De acord cu ce spui.Doar ca pe mine nu ma deranjeaza nici drumurile cu o singura banda de mers pe sens Pai drum cu 2 benzi inseamna o banda dus si una intors, adica o banda pe sens. Nici pe mine nu ma deranjeaza nici un tip de drum, singura problema care o am e cu asfaltul prost, gaurit sa umflat excesiv in locurile unde erau gropi si dobitocii cica le-au rearat, adica tipica nesimtire romaneasca.... Uite aici o demonstratie, daca explorezi drumul asta ramai masca. https://www.google.r...12!8i6656?hl=ro |
#43
Posted 26 October 2015 - 02:11
f300, on 25 octombrie 2015 - 05:34, said:
Asa si platitul nu implica exporturi? Sau crezi ca merge sa tiparesti lei si sa te duci cu ei la casa de schimb? test_driver, on 25 octombrie 2015 - 21:13, said:
Pai drum cu 2 benzi inseamna o banda dus si una intors, adica o banda pe sens. Nici pe mine nu ma deranjeaza nici un tip de drum, singura problema care o am e cu asfaltul prost, gaurit sa umflat excesiv in locurile unde erau gropi si dobitocii cica le-au rearat, adica tipica nesimtire romaneasca.... Uite aici o demonstratie, daca explorezi drumul asta ramai masca. https://www.google.r...12!8i6656?hl=ro |
#44
Posted 26 October 2015 - 07:02
kodiak, on 24 octombrie 2015 - 20:12, said: Ăntreabă-i și pe soferii de TIR pe unde le place sa circule mai mult, pe drumuri naționale sau pe autostrăzi ? Referitor la accodente noi avem pe drumuri un procent ridicat de idioti,nesimtiti,cretini,analfabeti etc. Acestia fac accidente si pe autostrazi unde cred ca nu li se poate intampla nimic,pe acestia ii vezi la stiri mergand pe contrasens pe autostrada,oprind pe banda de urgenta fara sa semnalizeze nicium asta ba mai mult se apuca si de schimbat roti pe partea stanga...Sa nu-i uit si pe cei care depasesc in drept cu iesirea apoi brusc vireaza dreapta si iti mai si pun o frana brusca in fata...si bineinteles ca nu se asigura nici cand intra in capatul banzii de iesire...sa nu-i uit nici pe cei care se taraie cu 75 pe autostrada iar eu am depasirea interzisa...sa nu-i uit nici pe toti pilotii care vin cu +150 cu flashuri de la 2 km departare... wb626ek, on 24 octombrie 2015 - 19:20, said: La noi in Romania nu ai nevoie de statistica! In iulie cĂąnd am venit acasa, am urcat pe autostrada la Nadlac, pana la centura Aradului nici o masina pe ambele sensuri, iar pana la Timisoara vreo 3 sau 4. Deci, una singura sa fi si sa iti dai gramada? Si restul drumuri nationale express sau largite,cu bezni separate de accelerare,viraj la dreapta si stanga,cu semafoare inteligente si functionale si mai ales cu centuri ocolitoare macar pentru orase. Aici se fura cei mai multi bani cu licitatii trucate,contracte paguboase,proiecte facute don birou nu de pe teren,studii de fezabilitate,expertize,lucrari de mantuiala etc. Edited by bolo, 26 October 2015 - 07:13. |
#45
Posted 26 October 2015 - 09:46
tanakka, on 24 octombrie 2015 - 18:29, said:
Timpul liber eu mi-l fac,nimeni altcineva.Iar pe drumuri sunt nu pt placerea de a conduce.Ci cu un anumit scop.Deocamdata nu exista teleportare sa ajung in acest fel unde imi doresc.Unul din motivele pt care fac atatia km ar fi pescuitul.Altul ar fi muntele.Si ar mai fi si alte placeri pt care trebuie sa ma deplasez.Cred ca esti rautacios cand propui sa ma fac sofer de tir.Una e deplasarea cu turismul propriu si alta ca angajat al unei firme pt transport marfa Probabil mi s-a facut lehamite cand am citit fraza asta. Am auzit-o de atatea ori, inca de pe vremea cand la noi nu exista decat autostrada Pitesti - Bucucresti. Multi mergeau prin vest si ziceau ca drumurile noastre-s mult mai frumoase, bla, bla, bla. si ca te plictisesti pe autostrada. Poate daca mergi 60-100 km e frumos sa mergi pe drum national. Insa daca am de mers 200-300 km imi bag picioarele in ele de sosele cu frumusetile ei. Si am condus destul pe sosele super faine. |
#46
Posted 26 October 2015 - 10:33
bolo, on 26 octombrie 2015 - 07:02, said:
Referitor la accodente noi avem pe drumuri un procent ridicat de idioti,nesimtiti,cretini,analfabeti etc. Acestia fac accidente si pe autostrazi unde cred ca nu li se poate intampla nimic,pe acestia ii vezi la stiri mergand pe contrasens pe autostrada,oprind pe banda de urgenta fara sa semnalizeze DA, sint exact tot soferii aia si pe autostrada dar deoarece e mai mult loc in caz ca vrei sa opresti, e mai greu (desi nu imposibil) sa mergi pe contrasens, nu ai nevoie sa faci depasiri riscante, etc, etc - totusi e MULT mai putin riscant pe autostrada. Si sincer am observat in ultimii ani o disciplinare pe autostrada. Vezi tot felul de cazaturi care pe DN iti depasesc coloana in locuri fara vizibilitate sau fac tot felul de alte arabescuri ca ei se grabesc si dupa aia ii gasesti in spatele TIR-urilor pe autostrada. S-au rarit semnificativ si bolizii care merg mult peste, acum daca mergi cu "130 si-o dunga" rar te depaseste cineva si oricum cu diferenta de viteza nu asa mare. Sint inca multe probleme dar mult mai putine ca acum 5 ani de exemplu. |
|
#47
Posted 26 October 2015 - 10:38
Eu chiar nu inteleg ce atata frumusete sa treci prin toate satele, sa stai dupa tractoare si alte vehicule lente, treceri de pietoni, animale, sa te rogi sa nu dea peste tine un Huidu, etc., etc.....
Sincer, cred ca trebuie sa fii masochist sa-ti placa asta. Edited by CGDBZ, 26 October 2015 - 10:39. |
#48
Posted 26 October 2015 - 10:53
Cand o sa conduci mult,foarte mult pe autostrada o sa intelegi.
Depinde pe unde te plimbi... Nu compara baraganul cu Alpii sau Pirineii si nici macar cu Bran,Cheia sau Tihuta.Prrfer sa urc un munte decat sa-l trec prin tunel. Am trecut prin prea multe locuri in care mi-as fi dorit sa pot rula cu 50km/h sa ma relaxez. Unii conduc si din placere,nu toti se gandesc ca trebuie sa bata timpii de ajuns la locul de munca sau sa ajunga cu 30 min mai repede la un drum de 200km. |
#49
Posted 26 October 2015 - 11:06
Pai cand ai de facut 500-600 km pe zi ce faci ? Ce alegi ? Simplu autostrada. Cu cat mai multi km de autostrada cu atat mai bine.
|
#50
Posted 26 October 2015 - 11:09
De altfel autostrazile din nordul Italiei, sudul Frantei, prin zona montana din Austria sunt destul de frumoase(zone prin care am fost). Imi place sa conduc, chiar si pe o autostrada monotona, dar in Romania este un risc mult mai mare in afara putinelor autostrazi, nu am sa merg niciodata nici macar 1km pe alte drumuri daca am la dispozitie autostrada mai ales ca de cele mai multe ori merg cu familia.
De altfel Romania este pe locul 2 in Europa la numarul de decese din accidente rutiere. |
#51
Posted 26 October 2015 - 11:16
Cred ca multa lume aici se gindeste ca daca ai autostrada esti absolut fortat sa mergi pe ea. Nu e deloc asa, Germania are 13 000 km de autostrada si daca vrei poti sa mergi bine mersi din sat in sat ca in Romania. Prin atlase unele strazi sint chiar marcate ca rute scenice deosebite. Daca vrei sa te plimbi mergi pe acolo. Daca vrei sa mergi 700 km mergi pe autostrada evident. Daca nu ai foarte mult de mers si vrei sa vezi ceva poti alege uneori vreun drum de-asta. Depinde de la caz la caz - dar o chestie abstracta si la general gen autostrada vs. DN e absurda.
Iar in Romania e triplu absurda cu autostrazile pe care le avem. Poate sa-mi spuna cineva o portiune mai maricica de autostrada pe care ar face-o mai degraba pe un drum alternativ pitoresc? Concret si ceva existent, nu vise de anul 2025. |
|
#52
Posted 26 October 2015 - 11:45
Acum vreo doi ani am fost pe A4 intre Bucuresti si Ploiestiși am fost cam singura mașină. În schimb DN1 era aglomerat cu draci. Stăteam și mă întrebăm de ce nu era folosită de cei ce aveau drum spre Ardeal și nu am găsit răspuns. Mă refer strict la cei ce aveau drum dinspre București, știu că nu erau ieșiri sau intrări înspre/ dinspre localitățile dintre București și Ploiești.
Pentru cei care nu știu drumul, consumul fizic și nervos pe DN1, în special de la Snagov până în București este poate cel mai mare din România în ceea ce privește condusul. |
#53
Posted 26 October 2015 - 11:47
f300, on 26 octombrie 2015 - 10:33, said: DA, sint exact tot soferii aia si pe autostrada dar deoarece e mai mult loc in caz ca vrei sa opresti, e mai greu (desi nu imposibil) sa mergi pe contrasens, nu ai nevoie sa faci depasiri riscante, etc, etc - totusi e MULT mai putin riscant pe autostrada. Din experienta personala. Ora 10,aveam max 2 ore conduse,tempomat 90km/h,odihnit,nu aveam alte activitati,trafic foarte redus,autostrada in aliniament aproape plata.In dreptul cabinei aud o bubuitura apoi vad o masina ce mergea sinuos apoi ricoseaza din parapet in parapet.I-am mai dat si eu un impuls ca sa fie dauna totala .Asta e sentimentul de falsa siguranta! Am facut destule drumuri Bruxelles-Suceava si retur.Turul il fac dintr-o bucata fara sa dorm,dupa ce scap de plictisitoarele autostrazi unguresti nu mai simt deloc oboseala.La retur deja ma simt obosit la Nurnberg si dorm macar 2 ore intr-o prcare... Si accidentele de pe autostrada se lasa cu victime si cu pagube materiale consistente,sa mai amintesc de accidentele in lant unde sunt implicate chiar sute de masini?Si in ultimii 2 ani au fost si in Ro si A si B asemenea accidente. Se merge si in F,I,E pe nationale si in niciun caz nu se intampla atatea accidente ca la noi.Problema e in alta parte,la atitudinea soferilor romani. Nu ca as fi impotriva autostrazilor dar nu cred ca avem nevoie chiar de foarte multe,mai ales cand se fura vreo 50% din fondurile acordate. Ce mare nevoie avem de autostrada prin Moldova,pe la Targu Neamt?Sa dispara si mai repede padurile?Sau prin sudul tarii pe unde vrea Dragnea?Ce mare tranzit avem in Ro?Cateva camioane din Ucraina spre Bg si ceva mai multe dinspre Bg spre H.Constanta,Bucuresti,Brasov,Pitesti,Ploiesti,Sibiu,Cluj,cam astea ar fi orasele ce ar trebui racordate cat mai repede la autostrazi ce duc spre vest.Restul sa mai astepte. Cati dintre romani fac drumuri de sute de km pe zi?Cand se va introduce o taxa functie de km parcursi si bineinteles ca guvernantii nostri nu vor tine cont de veniturile romanilor vor circula pe autostrazi camioanele(obligate),vitezomanii care vor posta pe FB ispravile si cei cu venituri mai mari.Nu o sa faca prea multa lume naveta Ploiesti-Bucuresti pe autostrada. |
#54
Posted 26 October 2015 - 11:58
Lasa visele ca o sa avem prea multe autostrazi de n-o sa mai avem loc de paduri, concret am intrebat care autostrada versus care DN, in Romania, acum? Sa vedem despre ce vorbim.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users