Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Saab 9-5 Aero 2.3t
Last Updated: Jun 08 2015 12:22, Started by
rdk
, Jun 02 2015 10:40
·
0
#19
Posted 02 June 2015 - 13:28
Ok, daca e la pret corect (mai exact cat cere pe masina aia?) merita numai daca esti fan Saab, altfel nu. Desi e mai bine dotata si mai confortabila decat BMW-ul va fi un downgrade.
|
#20
Posted 02 June 2015 - 13:51
#21
Posted 02 June 2015 - 15:31
Asta da devalorizare! Pacat, pentru ca masina are si parti bune. Daca mi-as permite asa ceva, nu sa dau toti banii mei disponibili (in cazul de fata 7000 de euro)... hmmm, macar o data in viata poate merita incercat si un SAAB. Cat inca se mai poate
Si aprox. cati km are? Edited by LauCalin, 02 June 2015 - 15:31. |
#22
Posted 02 June 2015 - 16:21
Nu am nici cea mai vaga idee de km dar cred ca putem calcula cu 20k/an * 8 ani = 160.000 cel putin.
|
#23
Posted 03 June 2015 - 00:36
Am masina respectiva cu motorizarea dorita de tine si gpl-izata. Am vazut topicul razant si scriu nu ca "impresionist", ci ca utilizator.Vin dupa multe bmw-uri -cu destui caluti, dar pana la Saab nu am crezut ca pot sa imbin confortul cu sportvitatea si costuri rezon......mai ales la o masina second hand! Maine revin cu detalii sau la telefon pentru cei interesati. Pace si rabdare pentru o informare obiectiva. Catalin
|
#24
Posted 03 June 2015 - 08:59
#25
Posted 03 June 2015 - 09:45
#26
Posted 06 June 2015 - 10:26
"inmatriculat in romania in 01.2015, taxa achitata in valoare de 2070 euro"
Deci a dat omul 2000E statului roman pt. inmatriculare, a tinut-o cateva luni pana si-a dat el seama de ceva(habar nu am ce: poate intretinere scumpa, vreo problema tehnica, consum mare etc) si acum o vinde. Totusi din poza pare ca are un trai decent. Edited by sandu222, 06 June 2015 - 10:26. |
#28
Posted 08 June 2015 - 01:41
impozitul e sub 800 de lei pe an, iar asigurarea e 600 de lei pe an. de la 3.0 in sus se simte diferenta. 2000+ pe an impozit. Poate doar consumul, si alti factori legati de masina.
|
|
#29
Posted 08 June 2015 - 03:10
vad ca nu te-ai prins. pentru 1.9/2.0 cat e atunci impozitul?
iti zic eu aprox 100. deci sunt 700 in plus la care se adauga consumul mediu de 13.5%. etc.. Edited by carmenclara1, 08 June 2015 - 03:07. |
#30
Posted 08 June 2015 - 07:08
Pentru 2.0 cat am eu am platit pana in 200 lei, poate chiar 180 lei.
RCA este de vreo 300-350/an pentru ca am 10 ani cu aceeasi masina fara vreun incident. |
#31
Posted 08 June 2015 - 09:19
Un SAAB ca sa aiba o devalorizare serioasa nu trebuie neaparat sa aiba o problema. Pur si simplu masinile astea nu sunt cautate deloc sau aproape deloc. Iar asta loveste puternic in pretul masinii. Mie mi se pare o varianta interesanta daca e musai sa vrei ceva care se apropie de segmentul premium si nu ai prea multi bani pentru un Mercedes, Audi sau BMW.
|
#32
Posted 08 June 2015 - 09:48
Numai ca nu are nici macar o treaba cu masinile premium de la interior pana la aspect si service-uri(sa nu uitam ca si asta defineste un brand ca fiind premium, cine a fost in Germania si a vazut o reprezentanta audi/bmw/merc intelege ce spun). Sa platesti 2000 euro taxa si in 4 luni s-o vinzi pe te miri ce, nu se numeste devalorizare ci oportunitatea de a scapa de o gaura financiara indiferent de pierderile suferite pana in prezent.
|
#33
Posted 08 June 2015 - 09:57
LauCalin, on 08 iunie 2015 - 09:19, said:
Un SAAB ca sa aiba o devalorizare serioasa nu trebuie neaparat sa aiba o problema. Pur si simplu masinile astea nu sunt cautate deloc sau aproape deloc. Iar asta loveste puternic in pretul masinii. Mie mi se pare o varianta interesanta daca e musai sa vrei ceva care se apropie de segmentul premium si nu ai prea multi bani pentru un Mercedes, Audi sau BMW. Insa la Aero preturile stau inca sus, http://www.blocket.s...ca=5&w=3&last=1 Asta ar insemna sa o fii cumparat undeva sub 4000e ca sa ajunga aici la pretul asta. Singurul argument contra la masina asta este disponibilitatea pieselor de rezerva. Da, unele le poti lua de la Opel, platforma comuna cu vectra. (Nu insa la motorul aero, productie proprie.) Edited by vladdy99, 08 June 2015 - 10:16. |
|
#34
Posted 08 June 2015 - 11:11
Pana in 2.5-2.7 l impozitul si RCA-ul sunt omenoase. daca pentru 800 de lei impozit si 800 rca e mult, atunci clar nu prea ai ce cautat cu o masina premium, sau mai scumpa de 20.000 de euro, din simplu motiv ca daca pica ceva electronic dai linistit banii acestia pe piesa si inca mai mult se poate. Masinilie au o groaza de ECU-uri, cutie, frana de mana, aribag, usi, senzori o gramada. Majoritatea pleaca de la 500 de lei, si ECU-ul urca linistit 1000+ de lei. Asa incat daca preturile astea va sperie, mai bine ramaneti cu masini din 2000-2004 cat mai de baza dotate si numai cu motoare de 1.4-1.6 sau dezmembrari....
Corect nici mie nu imi place sa dau la stat banii astia, dar nu mi se pare un capat de tara, tinand cont ca intretinerea unei masini costa linistit mai mult anual. Mai ales daca mai si pica cate ceva de la ea. |
#35
Posted 08 June 2015 - 12:22
De aceea eu sunt adeptul masinilor cu motorizari de maxim 2 litri insa cu supraalimentare.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users