Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism

Problema inlocuire usa spate A6 C...
 Ce gen de muzica este?

Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!
 Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!

La multi ani @beavis03!
 BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...

Extras carte funciara
 

Saab 9-5 Aero 2.3t

- - - - -
  • Please log in to reply
34 replies to this topic

#19
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Ok, daca e la pret corect (mai exact cat cere pe masina aia?) merita numai daca esti fan Saab, altfel nu. Desi e mai bine dotata si mai confortabila decat BMW-ul va fi un downgrade.

#20
rdk

rdk

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 470
  • Înscris: 25.02.2007
Respectivul are anunt la 7000.
http://olx.ro/oferta...html#eb5a9a7a7c

Am hotarat sa nu o iau.

#21
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Asta da devalorizare! Pacat, pentru ca masina are si parti bune. Daca mi-as permite asa ceva, nu sa dau toti banii mei disponibili (in cazul de fata 7000 de euro)... hmmm, macar o data in viata poate merita incercat si un SAAB. Cat inca se mai poate Posted Image
Si aprox. cati km are?

Edited by LauCalin, 02 June 2015 - 15:31.


#22
rdk

rdk

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 470
  • Înscris: 25.02.2007
Nu am nici cea mai vaga idee de km dar cred ca putem calcula cu 20k/an * 8 ani = 160.000 cel putin.

#23
manole74

manole74

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 247
  • Înscris: 10.12.2006
Am masina respectiva cu motorizarea dorita de tine si gpl-izata. Am vazut topicul razant si scriu nu ca "impresionist", ci ca utilizator.Vin dupa multe bmw-uri -cu destui caluti, dar pana la Saab nu am crezut ca pot sa imbin confortul cu sportvitatea si costuri rezon......mai ales la o masina second hand! Maine revin cu detalii sau la telefon pentru cei interesati. Pace si rabdare pentru o informare obiectiva. Catalin

#24
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005

 danghetau, on 02 iunie 2015 - 12:28, said:

Saab e masina de doctori, mie mi-ar trebui una...Posted Image
Opel avea un model de ii zice masina doctorului, in anii '30 :)

Saab 9-5 e clar peste BMW 3, e ca si cum ai compara Lexus cu Phaeton.

#25
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
Quantum proasta comparatie ai facut, vezi ca se muta topicul de Phaeton aici imediat:))


#26
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,857
  • Înscris: 06.10.2008
"inmatriculat in romania in 01.2015, taxa achitata in valoare de 2070 euro"

Deci a dat omul 2000E statului roman pt. inmatriculare, a tinut-o cateva luni pana si-a dat el seama de ceva(habar nu am ce: poate intretinere  scumpa, vreo problema tehnica, consum mare etc) si acum o vinde. Totusi din poza pare ca are un trai decent.

Edited by sandu222, 06 June 2015 - 10:26.


#27
carmenclara1

carmenclara1

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 19,373
  • Înscris: 08.12.2008
impozit+consum sunt cauzele principale

#28
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
impozitul e sub 800 de lei pe an, iar asigurarea e 600 de lei pe an. de la 3.0 in sus se simte diferenta. 2000+ pe an impozit. Poate doar consumul, si alti factori legati de masina.

#29
carmenclara1

carmenclara1

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 19,373
  • Înscris: 08.12.2008
vad ca nu te-ai prins.  pentru 1.9/2.0 cat e atunci impozitul?

iti zic eu aprox 100.  deci sunt 700 in plus la care se adauga consumul mediu de 13.5%.  etc..

Edited by carmenclara1, 08 June 2015 - 03:07.


#30
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,737
  • Înscris: 21.08.2008
Pentru 2.0 cat am eu am platit pana in 200 lei, poate chiar 180 lei.
RCA este de vreo 300-350/an pentru ca am 10 ani cu aceeasi masina fara vreun incident.

#31
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Un SAAB ca sa aiba o devalorizare serioasa nu trebuie neaparat sa aiba o problema. Pur si simplu masinile astea nu sunt cautate deloc sau aproape deloc. Iar asta loveste puternic in pretul masinii. Mie mi se pare o varianta interesanta daca e musai sa vrei ceva care se apropie de segmentul premium si nu ai prea multi bani pentru un Mercedes, Audi sau BMW.

#32
takemeintoyourskin

takemeintoyourskin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,824
  • Înscris: 14.05.2010
Numai ca nu are nici macar o treaba cu masinile premium de la interior pana la aspect si service-uri(sa nu uitam ca si asta defineste un brand ca fiind premium, cine a fost in Germania si a vazut o reprezentanta audi/bmw/merc intelege ce spun). Sa platesti 2000 euro taxa si in 4 luni s-o vinzi pe te miri ce, nu se numeste devalorizare ci oportunitatea de a scapa de o gaura financiara indiferent de pierderile suferite pana in prezent.

#33
vladdy99

vladdy99

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,034
  • Înscris: 03.05.2006

 LauCalin, on 08 iunie 2015 - 09:19, said:

Un SAAB ca sa aiba o devalorizare serioasa nu trebuie neaparat sa aiba o problema. Pur si simplu masinile astea nu sunt cautate deloc sau aproape deloc. Iar asta loveste puternic in pretul masinii. Mie mi se pare o varianta interesanta daca e musai sa vrei ceva care se apropie de segmentul premium si nu ai prea multi bani pentru un Mercedes, Audi sau BMW.
Hmm, la un SAAB "normal" este uluitoare devalorizarea. http://www.blocket.s...78.htm?ca=5&w=3
Insa la Aero preturile stau inca sus, http://www.blocket.s...ca=5&w=3&last=1
Asta ar insemna sa o fii cumparat undeva sub 4000e ca sa ajunga aici la pretul asta.

Singurul argument contra la masina asta este disponibilitatea pieselor de rezerva. Da, unele le poti lua de la Opel, platforma comuna cu vectra. (Nu insa la motorul aero, productie proprie.)

Edited by vladdy99, 08 June 2015 - 10:16.


#34
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
Pana in 2.5-2.7 l impozitul si RCA-ul sunt omenoase. daca pentru 800 de lei impozit si 800 rca e mult, atunci clar nu prea ai ce cautat cu o masina premium, sau mai scumpa de 20.000 de euro, din simplu motiv ca daca pica ceva electronic dai linistit banii acestia pe piesa si inca mai mult se poate. Masinilie au o groaza de ECU-uri, cutie, frana de mana, aribag, usi, senzori o gramada. Majoritatea pleaca de la 500 de lei, si ECU-ul urca linistit 1000+ de lei. Asa incat daca preturile astea va sperie, mai bine ramaneti cu masini din 2000-2004 cat mai de baza dotate si numai cu motoare de 1.4-1.6 sau dezmembrari....

Corect nici mie nu imi place sa dau la stat  banii astia, dar nu mi se pare un capat de tara, tinand cont ca intretinerea unei masini costa linistit mai mult anual. Mai ales daca mai si pica cate ceva de la ea.

#35
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,737
  • Înscris: 21.08.2008
De aceea eu sunt adeptul masinilor cu motorizari de maxim 2 litri insa cu supraalimentare.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate