Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Tragedie in Alpii francezi -A320 Germanwings prabusit
Last Updated: Apr 08 2015 12:27, Started by
toto_riina
, Mar 24 2015 13:34
·
0
#73
Posted 24 March 2015 - 17:11
Pai daca Matca (aka elena) e la "brutarie" nu mai are cine semna statele de plata.. 👍
|
#75
Posted 24 March 2015 - 18:34
#76
Posted 24 March 2015 - 18:39
#77
Posted 24 March 2015 - 18:41
Oare nu era si Fifi in vacanta?
Anyway, presa norvegiana a scris ca ar exista un survivor...dar nimic altceva in rest. Nu prea cred, a fost o cadere brusca si rapida. Daca ar fi planat si ateriza pe un platou mai ramanea ceva din el.. Tinkerbelle, on 24 martie 2015 - 18:39, said:
lol, de unde ai preluat zvonul ăsta? Marile agenţii de presă nu menţionează absolut nimic despre asta. Google translate: Urmatorii posibile supraviețuitori Mai multe surse au raportat ein posibile supraviețuitori după accident de avion în Alpi. O persoană ar fi atins pe el, victoria Izvoarele. Acestea iluminare nu este provizorie verificată. |
#78
Posted 24 March 2015 - 18:49
Coordonatele aproximative ale prabusirii: intre lat 44.27494754162002 long 6.437613754786677 si lat 44.28041535902014 long 6.438255606707291 conform avherald.
Edited by andreic, 24 March 2015 - 18:50. |
#79
Posted 24 March 2015 - 18:52
Macar au gasit cutia neagra.. Nu prea as crede ca mai sunt ceva supravietuitori.. si daca ar fi supravietuit cineva dupa impact pana au ajuns cei cu elicopterele ar fi murit ori din cauza ranilor ori din cauza frigului.
|
#80
Posted 24 March 2015 - 19:33
Tocmai urmaresc RTL-ul german. Intre altele interviu cu doi piloti despre asa numita "mentenanta". Treaba se face de c*cat. Unul dintre cei doi a fost chiar concediat, dupa ce anuntase in repetate rinduri tot felul de probleme tehnice.
Ce mai, daca e vorba despre o astfel de situatie, propun cu mina pe inima taierea mîinilor mangerilor de la Lufthansa/Germanwings. Incet si tacticos, cu un cutit ruginit |
#81
Posted 24 March 2015 - 19:49
andreic, on 24 martie 2015 - 15:37, said:
Ciudat oricum, deci au luat FL380, pilotul automat mergea si la un moment dat coborare cu peste 3000ft/min. S-o fi bulit autopilotul ori ceva la avion... nu era in faza de comanda manuala, daca lesinau aia trebuia sa continuie singur cursul stabilit... si sigur nu au stabilit coborarea... Insa pana nu fac anchetatorii declaratii nu o sa stim nimic concret, doar speculatii. Pe forumuri speculeaza loserii greenpiss ca a inghetat ceva la avion pe sus la senzori (pitot)... au mai patit parca la ala din Brazilia. Ei cica de la incalzirea globala ce sa vezi... Apropo, tot la RTL am vazut si o conferinta de presa pe tema asta. Aia ziceau, ca problema cu senzorul de altitudine era cunoscuta, iar modulele au fost schimbate dinainte. Ramine de vazut. Dupa descrierea altui pilot pe tema asta, un astfel de caz a existat deja. Din cauza senzorului pilotul automat a intrat in corectura de inaltime. Problema a fost rezolvata prin decuplarea totala a computereleor de bord si trecerea pe zbor manual in totalitate |
#82
Posted 24 March 2015 - 20:08
Deci nu au emis mayday, controlorii din Marseille au emis mayday cand au vazut ca este sub safe altitude.
Cel mai probabil pilotii erau incapacitati, cauze: lipsa de oxigen cauzata de implozia unui parbriz sau atac terorist, caz mai putin probabil pentru ca avionul a avut o evolutie prea liniara, parca nu il controla nimeni. |
|
#83
Posted 24 March 2015 - 20:14
vata_pa_batz, on 24 martie 2015 - 19:33, said:
Tocmai urmaresc RTL-ul german. Intre altele interviu cu doi piloti despre asa numita "mentenanta". Treaba se face de c*cat. Unul dintre cei doi a fost chiar concediat, dupa ce anuntase in repetate rinduri tot felul de probleme tehnice. Ce mai, daca e vorba despre o astfel de situatie, propun cu mina pe inima taierea mîinilor mangerilor de la Lufthansa/Germanwings. Incet si tacticos, cu un cutit ruginit Pai cum ramase bre cu datul cu parerea degeaba? Ai decis sa intri in hora cu posturi la misto care nu intereseaza pe nimeni? Sau crezi sincer ca astfel de povesti de can-can sunt pe bune? |
#84
Posted 24 March 2015 - 20:20
lex404, on 24 martie 2015 - 18:41, said:
Urmatorii posibile supraviețuitori Mai multe surse au raportat ein posibile supraviețuitori după accident de avion în Alpi. O persoană ar fi atins pe el, victoria Izvoarele. Acestea iluminare nu este provizorie verificată. Printre victime sunt 2 bebeluși (Auch zwei Babys waren laut Germanwings an Bord.), 16 elevi de liceu cu 2 profesori (Unter den deutschen Opfern waren 16 Schüler und zwei Lehrer eines Gymnasiums aus dem westfälischen Haltern) Merkel se duce mâine la accident (Merkel wird sich morgen auf den Weg in die Unfallregion begeben) Locul e greu de accesat: 1500 m, pe versantul înzăpezit al unui masiv muntos (Der Ort ist nur schwer zugänglich: Er befindet sich in etwa 1500 Metern Höhe auf der Flanke eines schneebedeckten Massivs.) Resturile sunt împrăștiate pe cel puțin 2 km pătrați (Die Reste des Flugzeugs sind über mindestens zwei Quadratkilometer verteilt.) A320-ul era printre cele mai vechi care funcționau dintre A320-uri (Damit gehörte die Maschine mit der Produktionsnummer 147 zu den ältesten noch in Betrieb stehenden A320.) Căpitanul avea experiență: 6000 ore pe Airbus, 10 ani în firmă (der Kapitän des Flugzeugs sei mehr als 6000 Flugstunden mit Airbus-Maschinen geflogen und seit rund zehn Jahren im Dienst von Germanwings und der Lufthansa gewesen.) Pierderea de înălțime bruscă a durat 8 minute (Der Airbus sei aus unbekannten Gründen in einen Sinkflug gegangen, der acht Minuten gedauert habe.) Cauzele încă nu se cunosc la ora 20:10 (Die Ursache für den Absturz ist noch unklar.) Edited by LeopardSurd, 24 March 2015 - 20:21. |
#85
Posted 24 March 2015 - 20:30
Groot, on 24 martie 2015 - 20:14, said: Pai cum ramase bre cu datul cu parerea degeaba? Ai decis sa intri in hora cu posturi la misto care nu intereseaza pe nimeni? Sau crezi sincer ca astfel de povesti de can-can sunt pe bune? Poate n-ai inteles, io nu speculez cu privire la motive, ci am relatat, ce spun altii. Propunerea radicala vine la pachet cu un "daca", destul de clar si pentru aia ca tine, care citesc in romaneste, da nu pricep mai nimic vata_pa_batz, on 24 martie 2015 - 19:33, said:
Tocmai urmaresc RTL-ul german. Intre altele interviu cu doi piloti despre asa numita "mentenanta". Treaba se face de c*cat. Unul dintre cei doi a fost chiar concediat, dupa ce anuntase in repetate rinduri tot felul de probleme tehnice. Ce mai, daca e vorba despre o astfel de situatie, propun cu mina pe inima taierea mîinilor mangerilor de la Lufthansa/Germanwings. Incet si tacticos, cu un cutit ruginit Mai jos in link un video de la fata locului. Avionul a fost pur si simplu in bucatele pulverizat: http://www.ruhrnachr...rt29854,2662541 |
#87
Posted 24 March 2015 - 20:57
Bucifon, on 24 martie 2015 - 16:24, said: "The aircraft had been delivered by Airbus to Lufthansa in 1991 and had undergone all needed maintenance checks including a last check on Mar 23rd 2015" adica...ieri? Trist, cine stie ce au uitat. Acum cred ca cei care au facut revizia sunt foarte stresati si ii intreaba si cate fire de par au in cap... Ca sa va linistesc, "În 2013 am avut cel mai mic număr de morţi în accidente rutiere din ultimii 20 de ani" si totusi, intr-o luna au murit cam cati au fost in acel avion!!! |
|
#88
Posted 24 March 2015 - 20:59
Banuiesc ca ati aflat pana la ora asta ca avionul NU a mai emis SOS, asadar lista supozitiilor ramane deschisa, pana la cercetarea cutiilor negre. Nu excludem nici o ipoteza.
Edited by toto_riina, 24 March 2015 - 20:59. |
#89
Posted 24 March 2015 - 20:59
Tinkerbelle, on 24 martie 2015 - 13:57, said:
La urma urmei, nu-i un secret că practicile unei companii de tip low-cost includ şi costurile reduse de întreţinere a aparatului. Şi unul vechi de 24 de ani, necesită ceva întreţinere. |
#90
Posted 24 March 2015 - 21:01
@utopium te rog, Blueair e in top. undeva la 23 de ani varsta medie a flotei...
Edited by easy90rider, 24 March 2015 - 21:01. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users