Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum se iese la pensie la munca di...

Inlocuire Tranzistor 4410 BA622T ...

CASS pe veniturile din DOBANZI

Masina de spalat rufe Bosch
 Aici sunt banii Dvs: tarife pentr...

Spatiu prea mare inainte de titlu

Recomandare banca pentru firma

Prima World HD
 Recomandare bicicleta MTB copil 1...

Cum pot reda niște inregistr...

Denon AVR 1804

Texte și mesaje funny pe sit...
 Recomandari carti non-fictiune

Cat costa un pui la rotisor?

cum leg firele de la o pompa subm...

PC Voltage +3.3V Red!
 

Tragedie in Alpii francezi -A320 Germanwings prabusit

- - - - -
  • Please log in to reply
506 replies to this topic

#73
lucikorleone

lucikorleone

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 514
  • Înscris: 22.12.2006
Pai daca Matca (aka elena) e la "brutarie" nu mai are cine semna statele de plata.. 👍

#74
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,558
  • Înscris: 19.04.2009
Cica e posibil sa fie un supravietuitor!!!

#75
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,827
  • Înscris: 07.02.2003

View PostBucifon, on 24 martie 2015 - 16:24, said:

adica...ieri? Posted Image
Or fi uitat sa stranga niste suruburi si s-a desfacut ceva in zbor Posted Image

Edited by andreic, 24 March 2015 - 18:34.


#76
Tinkerbelle

Tinkerbelle

    Post Tenebras Lux

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,305
  • Înscris: 22.04.2013

View Postlex404, on 24 martie 2015 - 17:53, said:

Cica e posibil sa fie un supravietuitor!!!
lol, de unde ai preluat zvonul ăsta? :lol:
Marile agenţii de presă nu menţionează absolut nimic despre asta.

#77
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,558
  • Înscris: 19.04.2009
Oare nu era si Fifi in vacanta?

Anyway, presa norvegiana a scris ca ar exista un survivor...dar nimic altceva in rest. Nu prea cred, a fost o cadere brusca si rapida. Daca ar fi planat si ateriza pe un platou mai ramanea ceva din el..

View PostTinkerbelle, on 24 martie 2015 - 18:39, said:

lol, de unde ai preluat zvonul ăsta? Posted Image
Marile agenţii de presă nu menţionează absolut nimic despre asta.
http://www.nrk.no/nyheter/1.12278114

Google translate:
Urmatorii posibile supraviețuitori
Mai multe surse au raportat ein posibile supraviețuitori după accident de avion în Alpi. O persoană ar fi atins pe el, victoria Izvoarele. Acestea iluminare nu este provizorie verificată.

#78
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,827
  • Înscris: 07.02.2003
Coordonatele aproximative ale prabusirii: intre lat 44.27494754162002 long 6.437613754786677 si lat 44.28041535902014 long 6.438255606707291 conform avherald.

Edited by andreic, 24 March 2015 - 18:50.


#79
tigerheart

tigerheart

    Savage Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,925
  • Înscris: 07.08.2008
Macar au gasit cutia neagra.. Nu prea as crede ca mai sunt ceva supravietuitori.. si daca ar fi supravietuit cineva dupa impact pana au ajuns cei cu elicopterele ar fi murit ori din cauza ranilor ori din cauza frigului.

#80
vata_pa_batz

vata_pa_batz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,602
  • Înscris: 28.07.2004
Tocmai urmaresc RTL-ul german. Intre altele interviu cu doi piloti despre asa numita "mentenanta". Treaba se face de c*cat. Unul dintre cei doi a fost chiar concediat, dupa ce anuntase in repetate rinduri tot felul de probleme tehnice.
Ce mai, daca e vorba despre o astfel de situatie, propun cu mina pe inima taierea mîinilor mangerilor de la Lufthansa/Germanwings. Incet si tacticos, cu un cutit ruginit Posted Image

#81
vata_pa_batz

vata_pa_batz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,602
  • Înscris: 28.07.2004

View Postandreic, on 24 martie 2015 - 15:37, said:

Ciudat oricum, deci au luat FL380, pilotul automat mergea si la un moment dat coborare cu peste 3000ft/min. S-o fi bulit autopilotul ori ceva la avion... nu era in faza de comanda manuala, daca lesinau aia trebuia sa continuie singur cursul stabilit... si sigur nu au stabilit coborarea...
Insa pana nu fac anchetatorii declaratii nu o sa stim nimic concret, doar speculatii. Pe forumuri speculeaza loserii greenpiss ca a inghetat ceva la avion pe sus la senzori (pitot)... au mai patit parca la ala din Brazilia. Ei cica de la incalzirea globala ce sa vezi...

Apropo, tot la RTL am vazut si o conferinta de presa pe tema asta. Aia ziceau, ca problema cu senzorul de altitudine era cunoscuta, iar modulele au fost schimbate dinainte. Ramine de vazut. Dupa descrierea altui pilot pe tema asta, un astfel de caz a existat deja. Din cauza senzorului pilotul automat a intrat in corectura de inaltime. Problema a fost rezolvata prin decuplarea totala a computereleor de bord si trecerea pe zbor manual in totalitate

#82
codz

codz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 485
  • Înscris: 07.02.2006
Deci nu au emis mayday, controlorii din Marseille au emis mayday cand au vazut ca este sub safe altitude.

Cel mai probabil pilotii erau incapacitati, cauze: lipsa de oxigen cauzata de implozia unui parbriz sau atac terorist, caz mai putin probabil pentru ca avionul a avut o evolutie prea liniara, parca nu il controla nimeni.

#83
Groot

Groot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,021
  • Înscris: 16.11.2014

View Postvata_pa_batz, on 24 martie 2015 - 19:33, said:

Tocmai urmaresc RTL-ul german. Intre altele interviu cu doi piloti despre asa numita "mentenanta". Treaba se face de c*cat. Unul dintre cei doi a fost chiar concediat, dupa ce anuntase in repetate rinduri tot felul de probleme tehnice.
Ce mai, daca e vorba despre o astfel de situatie, propun cu mina pe inima taierea mîinilor mangerilor de la Lufthansa/Germanwings. Incet si tacticos, cu un cutit ruginit Posted Image

Pai cum ramase bre cu datul cu parerea degeaba? Ai decis sa intri in hora cu posturi la misto care nu intereseaza pe nimeni? Sau crezi sincer ca astfel de povesti de can-can sunt pe bune?

#84
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,369
  • Înscris: 10.09.2014

View Postlex404, on 24 martie 2015 - 18:41, said:

Urmatorii posibile supraviețuitori
Mai multe surse au raportat ein posibile supraviețuitori după accident de avion în Alpi. O persoană ar fi atins pe el, victoria Izvoarele. Acestea iluminare nu este provizorie verificată.
Nu, nu-s supraviețuitori (Es gab keine Überlebenden)
Printre victime sunt 2 bebeluși (Auch zwei Babys waren laut Germanwings an Bord.), 16 elevi de liceu cu 2 profesori (Unter den deutschen Opfern waren 16 Schüler und zwei Lehrer eines Gymnasiums aus dem westfälischen Haltern)
Merkel se duce mâine la accident (Merkel wird sich morgen auf den Weg in die Unfallregion begeben)
Locul e greu de accesat: 1500 m, pe versantul înzăpezit al unui masiv muntos (Der Ort ist nur schwer zugänglich: Er befindet sich in etwa 1500 Metern Höhe auf der Flanke eines schneebedeckten Massivs.)
Resturile sunt împrăștiate pe cel puțin 2 km pătrați (Die Reste des Flugzeugs sind über mindestens zwei Quadratkilometer verteilt.)
A320-ul era printre cele mai vechi care funcționau dintre A320-uri (Damit gehörte die Maschine mit der Produktionsnummer 147 zu den ältesten noch in Betrieb stehenden A320.)
Căpitanul avea experiență: 6000 ore pe Airbus, 10 ani în firmă (der Kapitän des Flugzeugs sei mehr als 6000 Flugstunden mit Airbus-Maschinen geflogen und seit rund zehn Jahren im Dienst von Germanwings und der Lufthansa gewesen.)
Pierderea de înălțime bruscă a durat 8 minute (Der Airbus sei aus unbekannten Gründen in einen Sinkflug gegangen, der acht Minuten gedauert habe.)
Cauzele încă nu se cunosc la ora 20:10 (Die Ursache für den Absturz ist noch unklar.)

Edited by LeopardSurd, 24 March 2015 - 20:21.


#85
vata_pa_batz

vata_pa_batz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,602
  • Înscris: 28.07.2004

View PostGroot, on 24 martie 2015 - 20:14, said:


Pai cum ramase bre cu datul cu parerea degeaba? Ai decis sa intri in hora cu posturi la misto care nu intereseaza pe nimeni? Sau crezi sincer ca astfel de povesti de can-can sunt pe bune?

Poate n-ai inteles, io nu speculez cu privire la motive, ci am relatat, ce spun altii. Propunerea radicala vine la pachet cu un "daca", destul de clar si pentru aia ca tine, care citesc in romaneste, da nu pricep mai nimic

View Postvata_pa_batz, on 24 martie 2015 - 19:33, said:

Tocmai urmaresc RTL-ul german. Intre altele interviu cu doi piloti despre asa numita "mentenanta". Treaba se face de c*cat. Unul dintre cei doi a fost chiar concediat, dupa ce anuntase in repetate rinduri tot felul de probleme tehnice.
Ce mai, daca e vorba despre o astfel de situatie, propun cu mina pe inima taierea mîinilor mangerilor de la Lufthansa/Germanwings. Incet si tacticos, cu un cutit ruginit Posted Image

Mai jos in link un video de la fata locului. Avionul a fost pur si simplu in bucatele pulverizat:
http://www.ruhrnachr...rt29854,2662541

#86
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,558
  • Înscris: 19.04.2009
Nici MH din UA nu s-a dezintegrat in halul ala :o

#87
easy90rider

easy90rider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,980
  • Înscris: 01.07.2007

View PostBucifon, on 24 martie 2015 - 16:24, said:


"The aircraft had been delivered by Airbus to Lufthansa in 1991 and had undergone all needed maintenance checks including a last check on Mar 23rd 2015"

adica...ieri? Posted Image

Trist, cine stie ce au uitat. Acum cred ca cei care au facut revizia sunt foarte stresati si ii intreaba si cate fire de par au in cap...


Ca sa va linistesc, "În 2013 am avut cel mai mic număr de morţi în accidente rutiere din ultimii 20 de ani" si totusi, intr-o luna au murit cam cati au fost in acel avion!!!

#88
toto_riina

toto_riina

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,571
  • Înscris: 20.08.2014
Banuiesc ca ati aflat pana la ora asta ca avionul NU a mai emis SOS, asadar lista supozitiilor ramane deschisa, pana la cercetarea cutiilor negre. Nu excludem nici o ipoteza.

Edited by toto_riina, 24 March 2015 - 20:59.


#89
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,150
  • Înscris: 14.08.2007

View PostTinkerbelle, on 24 martie 2015 - 13:57, said:

La urma urmei, nu-i un secret că practicile unei companii de tip low-cost includ şi costurile reduse de întreţinere a aparatului. Şi unul vechi de 24 de ani, necesită ceva întreţinere.
De fapt in Romania cele mai noi avioane sunt cele de la Wizzair ... iar intretinerea avioanelor e facuta de Lufthansa. Daca e sa ne luam dupa vechime ai sanse mai mari sa pici cu Tarom, Lufthansa, British, KLM, Air France, etc.

#90
easy90rider

easy90rider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,980
  • Înscris: 01.07.2007
@utopium te rog, Blueair e in top. undeva la 23 de ani varsta medie a flotei...

Edited by easy90rider, 24 March 2015 - 21:01.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate