Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...

De ce i se zice Mariei "Stapa...
 Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix

Cum pot sa fac rost de un negativ...
 Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular

Parere apartament ~150k
 Limitare la 100mb/s

Altercație

Cartonașe și stickere t...

Ciobanesc german - zgarda electro...
 

Toyota Auris 1.6 VVT-I

- - - - -
  • Please log in to reply
161 replies to this topic

#55
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,437
  • Înscris: 08.12.2006
In primul rand, esti sigur ca nu e o problema de reglare defectuoasa (bat prea aproape)?
Daca stai la o distanta normala de o alta masina (~1.5 x lungime masina) unde vine marginea superioara a benzii de lumina?
Din buton nu ai ce regla decat atunci cand masina este incarcata. Altfel trebuie sa stea pe zero.

Edited by closchkutza, 14 July 2015 - 20:18.


#56
FlorinMihai

FlorinMihai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 565
  • Înscris: 19.04.2012

View Postcloschkutza, on 14 iulie 2015 - 20:18, said:

In primul rand, esti sigur ca nu e o problema de reglare defectuoasa (bat prea aproape)?
Daca stai la o distanta normala de o alta masina (~1.5 x lungime masina) unde vine marginea superioara a benzii de lumina?
Din buton nu ai ce regla decat atunci cand masina este incarcata. Altfel trebuie sa stea pe zero.

Nu sunt sigur ca nu e o reglare defectuoasa...dar e cert ca bat destul de aproape si nici macar aproape nu imi ofera o lumina suficient de buna.
De la buton le-am setat pe zero si e cea mai rezonabila pozitie.
Am sa incerc sa vad si cum se aseaza marginea superioara a benzii de lumina cand sunt la distanta de o masina. Nu am stiut cum sa verific asta pana acum.

Multumesc!

#57
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,437
  • Înscris: 08.12.2006
Pai daca bat foarte aproape atunci problema este reglarea proasta si este normal sa nu ai vizibilitate.
Intra pe jurnalul masinii mele si vezi comparatie intre reglarea facuta de Toyota Nord (nu vedeam mai nimic si incetineam sub 60km/h cand ma intalneam cu alte masini) si cea facuta de mine.

#58
FlorinMihai

FlorinMihai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 565
  • Înscris: 19.04.2012
Masina a ajuns la 46.600 km (4.900 facuti de mine) si merge in continuare foarte bine, fara sa necesite altceva decat benzina.

Nu am avut timp sa ma ocup de becuri, dar este pe lista mea de prioritati.
Am mai descoperit un punct slab si anume cauciucurile de vara pe timp de ploaie torentiala: am avut senzatia de nesiguranta. Nu stiu foarte multe detalii despre ele, in afara ca sunt Dunlop si nu sunt in cea mai grozava stare. Cand le-am pus in primavara, cei de la service mi-au spus ca mai duc lejer 25-30 de mii de km si sincer sa fiu, pe asfalt uscat sau umed sunt foarte bune, dar totusi, pe ploaia aia foarte puternica, ma simteam ca intr-o barca.
Cred ca le mai tin doar un sezon in afara de asta...maxim.

In ce priveste consumul, dupa 4.900 de km am un consum mediu de 7 litri/100 km. Mai creste dupa mers mult in oras la un 7,2 - 7,3, apoi ies la drum cu ea si scade iar la 6,9 - 7. Eu sunt multumit.

Pentru anul asta, reglajul farurilor e tot ce vreau sa mai fac si sper sa mai tina si bateria (e cea originala, din 2008). Anul viitor am in plan schimbarea placutelor de frana si schimbarea bateriei daca moare.


@closchkutza:  Am vreo sansa sa ma ajuti si pe mine cu un reglaj al farurilor? Inteleg ca te pricepi si sincer nu stiu unde as putea merge ca sa fiu sigur ca vor face treaba buna. Astept un raspuns pe PM si eventual si un pret.

#59
Majamuru

Majamuru

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 14.12.2009
Nu inteleg sincer de ce nu montarea unor becuri xenon? Vad ca ai faruri cu lupa. Ce probleme cu militia? Cati nu au xenon pe faruri fara lupa si te orbesc ingrozitor in trafic noaptea si nu le zice nimeni nimic? Printre primii pasi pe care ii faceam era montarea unor becuri xenon, ceva de buna calitate.

#60
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003

View PostMajamuru, on 21 septembrie 2015 - 18:12, said:

Nu inteleg sincer de ce nu montarea unor becuri xenon? Vad ca ai faruri cu lupa. Ce probleme cu militia? Cati nu au xenon pe faruri fara lupa si te orbesc ingrozitor in trafic noaptea si nu le zice nimeni nimic? Printre primii pasi pe care ii faceam era montarea unor becuri xenon, ceva de buna calitate.
Pentru ca ... ( a se inlocui cu multe motive logice si invective la adresa celor ce monteaza Xenon after market).
S-a batut apa in piua de destule ori pe tema asta, nu exista solutii xenon after market de calitate care sa nu implice schimbarea intregului far si modificari serioase.
Phillips Extreme Vision White sunt excelente, parerea mea e ca sunt cele mai bune becuri la ora actuala.

#61
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,707
  • Înscris: 22.11.2007
pentru ca desi are lupa, lupa lui este lupa conceputa pentru becuri halogen! o lupa conceputa pt halogen este diferita fata de una conceputa pt xenon.
acum in practica, daca ar pune xenon asa, nu ar orbi precum o fac cei cu xenon aftermarket in far fara oglinda dar nici nu ar obtine cine stie ce efect practic. am langa mine un vecin cu Passat b 5.5, tot asa xenon in lupa pt far halogen. avem de mult un pariu ca in farurile lui cu un set de becuri halogen BUNE se vede peste ce are el momentan , dar nu se indura baiatul sa dea 120 lei pe un set de h7 BUNE :)).

sa nu mai spun ca nici legal nu este.

#62
Majamuru

Majamuru

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 14.12.2009

View Postbossake, on 23 septembrie 2015 - 02:10, said:

pentru ca desi are lupa, lupa lui este lupa conceputa pentru becuri halogen! o lupa conceputa pt halogen este diferita fata de una conceputa pt xenon.
acum in practica, daca ar pune xenon asa, nu ar orbi precum o fac cei cu xenon aftermarket in far fara oglinda dar nici nu ar obtine cine stie ce efect practic. am langa mine un vecin cu Passat b 5.5, tot asa xenon in lupa pt far halogen. avem de mult un pariu ca in farurile lui cu un set de becuri halogen BUNE se vede peste ce are el momentan , dar nu se indura baiatul sa dea 120 lei pe un set de h7 BUNE :)).

sa nu mai spun ca nici legal nu este.

Pe Passat B5.5 are si tatal meu xenon aftermarket (de printre cele mai ieftine) de 2 ani+ si ca lumina e foarte multumit. Lumineaza mult mai bine decat cele halogen de pe Golf 4 meu, far fara lupa. Nu am luat inca becuri Philips White Vision, dar sunt pe lista. O sa fac si atunci o comparatie.

#63
FlorinMihai

FlorinMihai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 565
  • Înscris: 19.04.2012
Salutare,

Iau in calcul varianta montarii unui kit xenon numai si numai in cazul in care constat ca orice as face am lumina proasta cu farurile astea cu halogen.
Deocamdata nu am reusit sa umblu la ele.
Nu imi place deloc ideea modificarilor tiganesti la masina, deci daca voi face un upgrade, am sa incerc sa fac o treaba de calitate si sa fiu si in legalitate.

Closhkutza nu mi-a dat niciun semn, deci probabil nu doreste sa se complice cu masinile altora, asa ca trebuie sa caut pe altcineva care se pricepe. Daca aveti recomandari, sunt incantat sa le aud.

Multumesc!

#64
FlorinMihai

FlorinMihai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 565
  • Înscris: 19.04.2012
Toyo a ajuns la 48.100 km (6.400 facuti de mine) si sunt in continuare foarte satisfacut.

La inceputul lunii decembrie m-am gandit sa o pregatesc putin de sezonul rece, asa ca am mers in service sa ii fac o verificare generala, sa completez toate lichidele si pentru ca era necesar, sa schimb placutele de frana pe spate.
I-am luat unele TRW, la recomandarea unor alti useri de pe forumul Toyota.
Masina franeaza foarte bine, sunt multumit.

Mecanicul care mi-a facut inspectia si schimbul de placute mi-a spus, spre bucuria mea, ca masina se prezinta excelent si m-a felicitat ca am reusit sa gasesc o asa masina de la un necunoscut.

Urmeaza cateva drumuri in perioada urmatoare, in special pe la munte, deci voi reveni spre primavara cu impresii despre masina pe timp de iarna.

In ceea ce priveste consumul, in cei 6.400 de kilometri am un consum mediu de 7,1% si o viteza medie de 48 km/h.

Sarbatori fericite tuturor!

#65
FlorinMihai

FlorinMihai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 565
  • Înscris: 19.04.2012
Iarna a cam trecut, asa ca am revenit sa mai scriu cateva noutati despre Toyo.

Ieri am ajuns la 50.500 de km si prietenia dintre noi e din ce in ce mai solida.
Masina s-a comportat foarte bine pe timp de iarna. Am sesizat oarece emotii la pornire in diminetile mai geroase, insa de fiecare data a luat-o la prima cheie.
Chiar daca bateria e originala si imi pusesem in gand sa o schimb preventiv, am decis sa o tin pana cand o sa pice singura.
In ce priveste consumul, pe 8.800 de km am un rezultat frumos: 7,2%
Am decis sa ii resetez consumul mediu cand o sa ajung la 10.000 km.
De asemenea, mai mult fara sa vreau, am pastrat absolut toate bonurile de benzina de cand am masina si la 10.000 km o sa fac o suma a cantitatilor alimentate sa vad cu exactitate care e precizia CB-ului.

Pentru viitor, am planificat revizia, undeva la inceputul lunii mai si sper eu mai multe drumuri prin tara.

Numai bine !

#66
FlorinMihai

FlorinMihai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 565
  • Înscris: 19.04.2012
Va salut din nou si revin cu cateva informatii proaspete despre Toyo.

Ieri am ajuns la 53.000 km si tot ieri am resetat si consumul mediu.
Dupa aprox 10.000 de km am avut un consum mediu de 7,3%, efectuati cam 75% extraurban si 25% urban.
Mi se pare un consum foarte relevant pentru ca am facut si un calcul matematic folosind toate bonurile de benzina pe care le-am adunat de cand am luat masina si consumul reiesit din ele este de 7,24%, astfe ca marja de eroare a computerului e bord este extrem de redusa.

La inceputul lunii mai i-am facut revizia de un an si i-am schimbat de asemenea si becurile de faza scurta pentru ca unul dintre ele s-a ars.
Pentru cei interesati, becurile sunt H11, iar masina are becuri de faza lunga si de faza scurta separate.
Schimbul se face foarte usor si dureaza 5 - 10 minute, in functie de dexteritatea fiecaruia.
Am pus niste becuri mai necunoscute pentru ca au fost singurele pe care le-am gasit intr-un magazin de piese auto din apropierea casei. Totusi, au fost 30 lei/bucata si mi se pare ca lumineaza mai mult decat decent.
Se pare ca nu sunt prea populare aceste H11, pentru ca la benzinarii nu am gasit nimic.

Masina merge excelent in continuare si sper sa ramana asa mult timp de acum incolo.

#67
FlorinMihai

FlorinMihai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 565
  • Înscris: 19.04.2012
Salutare,

Sambata, 6 august, Toyo a primit o baterie noua.
Cea veche era inca functionala, dar am decis ca nu vreau sa imi faca vreo surpriza cand imi e lumea mai draga si sunt nu stiu pe unde cu masina, asa ca am decis sa fac schimbarea.
Am pus in locul ei o Varta Blue 60AH 560408054 D24 la un service specializat care mi-a si montat-o gratuit.
Modelul de baterie este tip european, varianta putin mai inalta (in caz ca va mai avea cineva nevoie de aceasta informatie).

De asemenea, am schimbat si becurile de pozitie de pe spate pentru ca unul s-a ars. Schimbul mi-a luat vreo 10 minute, pana m-am prins cum trebuie facut, insa a doua oara mi-ar lua maxim 3 minute pentru ca e foarte simplu.

In rest, in weekend ne asteapta un drum de aproape 1000 de km si abia astept :)

Revin cu noutati cand va fi cazul.

#68
FlorinMihai

FlorinMihai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 565
  • Înscris: 19.04.2012
Salutari tuturor,

A trecut ceva timp de la ultima interventie in jurnal, asa ca revin cu cateva informatii noi.
Toyo a ajuns la 56.500 de km si zero probleme.
Am facut destul de putine drumuri in ultima vreme, mai mult prin oras, iar consumul se mentine in limitele deja mentionate, adica intre 7 si 8%, in functie de cat de des mai ies extraurban.
In afara de benzina si lichid de parbriz, nu a mai fost nevoie de altceva, asa ca nu prea stiu ce sa va povestesc.
Masina merge la fel de bine ca atunci cand am cumparat-o, am devenit prieteni din ce in ce mai buni si sper sa ramanem asa mult timp de acum inainte.

Ce mi se pare oarecum interesant si notabil in materie de consum este urmatorul experiment: am plecat din Bucuresti catre Caracal, am alimentat la iesire din Bucuresti si am resetat consumul; tot drumul am mers alert, cu depasiri numeroase, viteza destul de mare etc si am ajuns la destinatie cu un consum mediu de 7,1%. La intoarcere am resetat din nou consumul, am plecat pe seara si a fost destul de aglomerat, iar eu nu aveam niciun chef de viteza, asa ca am mers relaxat. Rezultatul la intrarea in Bucuresti era de 7,2%.

Cam atat deocamdata.

#69
FlorinMihai

FlorinMihai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 565
  • Înscris: 19.04.2012
Salutari tuturor,

Cred ca asta e cel mai plictisitor jurnal de bord de pe forum, pentru ca nu prea am ce scrie.
Toyo mai mult a stat decat a mers in aceasta iarna urata, asa ca momentan am ajuns la 58.100 de km si nimic nou sub soare.
Consumul pe timp de iarna e ceva mai ridicat, astfel ca in ultimii 900 de km am scos 7,5% din care 90% extraurban.
Ma pregatesc de revizie in aprilie, cand vreau sa o duc la o inspectie mai atenta si sa fac si ITP-ul de asemenea.

Numai bine!

#70
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
„plictisitor” la fel ca și mașina. nu se strică nimic la ea, consumul nu te sperie, nu te lasă niciodată....asta e, ți-ai ales toyota

#71
FlorinMihai

FlorinMihai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 565
  • Înscris: 19.04.2012
Salutare tuturor,


Toyo a ajuns la 59.200 de km si a primit o revizie aproape completa.
Am schimbat uleiul, filtrele, lichidul de frana si uleiul din cutia de viteze. Toate consumabilele puse au fost originale Toyota.
De asemenea, a primit si o atenta analiza din partea mecanicului si am primit numai vesti bune. Masina se prezinta excelent.
Ce ar trebui sa fac la toamna este schimbarea antigelului pentru ca a mai imbatranit.
In rest, totul merge brici si sunt multumit.

Urmeaza de 1 mai o iesire de peste 1000 de km, asa ca o sa mai scriu dupa ce ma intorc.

Numai bine.

#72
FlorinMihai

FlorinMihai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 565
  • Înscris: 19.04.2012
Salutare tuturor,

Revin cu impresii dupa un drum de 1350 km facuti in weekend-ul prelungit de 1 mai.
Am fost sa vizitez un loc foarte drag mie si anume zona muntilor Apuseni.
Traseul la dus a fost Bucuresti - Pitesti - Valea Oltului - Sibiu - Alba Iulia - Arieseni.
Traseul de intoarcere a fost Arieseni - Castelul Corvinilor din Hunedoara - Sibiu - Fagaras - Brasov - Valea Prahovei - Bucuresti.

Prin Apuseni am facut mai multe plimbari, cea mai lunga fiind pana la Pestera Ursilor.

Nu are rost sa comentez despre acea zona pentru ca fiecare are propriile pareri, dar eu iubesc acele locuri si incerc sa ajung macar o data la 3 ani pe acolo.

Despre masina...am fost 4 persoane, portbagaj plin ochi.
Drumul are cateva portiuni foarte rezonabile de autostrada (Bucuresti - Pitesti, Sibiu - Sebes, Bucuresti - Ploiesti), deci din cei 1350 de km, aproape 500 au fost pe autostrada.
Am circulat bine, am mers regulamentar, putin peste acolo unde s-a putut.

Masina se misca ok cu 4 persoane si bagaje, chiar daca uneori am simtit ca mi-ar fi placut mai multa putere.

Consumul pentru toata distractia a fost 7.2.

Incep sa imi doresc din ce in ce mai mult o motorizare superioara, mai ales pe autostrada unde, desi Toyo merge foarte bine pe pilot cu 135-140, e cam galagioasa, iar asta parca imi provoaca o oarece oboseala.
Ca idee, drumul de intoarcere a fost de 660 de km facuti intr-o singura zi si cand am ajuns acasa, desi fizic ma simteam bine (scaune bune, suspensie buna), ma cam durea capul.

Masina a ajuns la 60.600 de km.

Numai bine.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate