Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Toyota Auris 1.6 VVT-I
Last Updated: Sep 20 2021 11:04, Started by
FlorinMihai
, Mar 18 2015 16:57
·
0
#75
Posted 08 May 2017 - 18:41
Interesant. Eu am 4000 la 130 km/h in conditiile in care am 75 CP pe clasa mica.
|
#76
Posted 09 May 2017 - 10:06
Pe vremea cand aveam Chevrolet Aveo (1.4), stiu ca la 100 km/h aveam cam 2800 rpm in viteza 5, iar la Toyo am aproape 3000 rpm in aceleasi conditii.
Nu stiu sa explic de ce. |
#77
Posted 09 May 2017 - 10:31
Conteaza raportul din cutia de viteza, nu capacitatea motorului.
Si la mine e la fel. In treapta 5 la 130 devine galagioasa. |
#78
Posted 12 September 2017 - 14:04
Salutare tuturor,
Nu am mai scris de ceva vreme aici si din fericire nici nu am prea multe de spus. In vara asta am mers mai mult decat de obicei, astfel ca masina a ajuns la 65.700 km. Ca drum mai semnificativ, am mers in Thassos si dupa 1700 de km am ajuns acasa cu un consum mediu de 7%. Masina s-a comportat bine, ca de obicei. Fara emotii, fara surprize. Am inceput usor usor sa ma uit la o noua masina, dar in orice scenariu gandit, Toyo ramane tot la mine in curte. Numai bine. |
#79
Posted 11 January 2018 - 10:47
Salutare tuturor,
Revin cu cateva update-uri legate de Toyo. I-am vandut cauciucurile de vara si urmeaza sa cumpar altele noi in primavara, deci daca are cineva ceva recomandari ar fi mai mult decat binevenite. De asemenea, am decis ca asta este ultima iarna cu cauciucurile actuale, deci anul viitor va trebui sa iau si de iarna un set...de asemenea, orice recomandare e foarte buna. In rest, masina se comporta ireprosabil. De la inceputul lui septembrie m-am mutat in casa noua si tot de atunci am inceput sa fac "naveta" zilnic cu masina (aprox. 10 km in total). Este o experienta noua pentru mine sa merg zilnic prin Bucuresti, insa m-am obisnuit. Momentan masina a ajuns la aprox. 68.000 km. Ca lucru de mentionat, pe 1 ianuarie am avut un mic ghinion si mi-a atins un tip masina pe la Pta. Sudului, iar ieri am fost la constatare la un service de pe la Rin (Auto K9 ii zice). Trebuie sa imi vopseasca bara fata si sa indrepte + vopseasca aripa dreapta fata. Am atasat o poza. Un an bun va doresc tuturor! Attached Files |
#80
Posted 11 January 2018 - 11:05
Michelin Pilot Sport 4 pentru vara.
Nokian WR A4 pentru iarna. P.S Imi plac mult jantele. |
#81
Posted 11 January 2018 - 11:15
Legi, on 11 ianuarie 2018 - 11:05, said:
Michelin Pilot Sport 4 pentru vara. Nokian WR A4 pentru iarna. P.S Imi plac mult jantele. Interesante alegerile. Nu stiam de niciunele... Ar fi totusi de adaugat ca incerc sa pastrez un buget de aprox 400 lei/bucata. Momentan vad ca ambele depasesc bugetul, dar nu cu mult. Ma gandesc poate prind si vreo oferta cand incepe sezonul. Merci de apreciere pt jante. Si mie imi plac mult |
#82
Posted 11 January 2018 - 12:23
Pilot sport sunt ok pe masini cu 300 de cai.
Eu as recomanda Dunlop Blueresponse sau Michelin Primacy 3. Edited by uhu10uhu, 11 January 2018 - 12:24. |
|
#83
Posted 11 January 2018 - 14:35
uhu10uhu, on 11 ianuarie 2018 - 12:23, said:
Pilot sport sunt ok pe masini cu 300 de cai. Eu as recomanda Dunlop Blueresponse sau Michelin Primacy 3. Edit: Aparent la Michelin acum ai Pilot Sport 4 pentru masinile normale si Pilot Sport 4S pentru cele mai sport. Edited by abrakadaver07, 11 January 2018 - 14:38. |
#84
Posted 11 January 2018 - 14:47
Daca ai un stil de condus domol poti merge si pe Michelin Primacy.
Eu de vara pentru Avensis am Bridgestone Potenza Adrenalin RE 002. Foarte bune dar un pic sub Michelin Pilot Sport 3 pe care le am avut inainte. Nu am luat din nou Michelin pt ca am avut oferta foarte buna la Bridgestone. Urmatorul set de vara va fi clar Michelin PS 4. Sa nu uitam ca anvelopele asigura contactul masinii cu drumul! Daca mai fac rabat la una alta, la anvelope NU! Edited by Legi, 11 January 2018 - 14:50. |
#86
Posted 11 January 2018 - 15:04
Am un stil de condus normal. Nu merg mai tare de 140 decat extrem de rar, pe autostrada.
Merg pe toate tipurile de vreme si as vrea ceva care sa faca fata cu brio la sosea umeda, unde cu cele vechi simteam putin efectul de barca. Citesc si eu despre Primacy 3, dar la prima vedere au review-uri foarte bune. Pentru iarna inca nu e urgenta asa mare...mai sunt vreo 10 luni. Multumesc! |
#87
Posted 11 January 2018 - 15:11
Fara rautate, Primacy sunt niste plastice comparate cu PS3/PS4 sau Dunlop SportMaxx RT (este si asta o varianta, eu sunt la al doilea set de asa ceva pe Avensis). Dunlop-ul are avantajul ca sunt mai silentioase decat PS-urile si destul de confortabile (nu se se simt dure absolut deloc). Foarte stabile, evacuare buna de apa (mers frecvent cu 160km/h pe ploaie, nu se vedea nimic in spatele masinii insa masina era ca pe sine). Dezavantaj - nu le place frigul, de pe la 10-12 grade in jos nu trebuie tras de ele ca nu vor sa coopereze.
BluResponse am pe Fiesta si sincer imi place mai mult cum se simte masina cu cele de iarna (WR D4) decat cu Blu-uri, au talonul moale si se lasa pe viraje (anvelopa desi este 195/50, deci talon mic, dar zici ca e mereu dezumflata) si se simt destul de dure (in sensul neplacut) la gropi. Pentru iarna Nokian WR A4 (mai sport, profil asimetric, nu asa de agresiv, mai silentioase, stabile pe viraje, eu am pe Avensis asa ceva) sau Nokian WR D4 (mai de nameti, ceva mai zgomotoase decat A4). Edited by closchkutza, 11 January 2018 - 15:14. |
|
#88
Posted 11 January 2018 - 15:20
Pe mine ce m a surprins foarte tare la Nokian WR A4 a fost comportamentul pe ud. Exemplar!
|
#89
Posted 11 January 2018 - 15:27
Daca vrei un comfort fff bun si zgomot mic de rulare recomand Pirelli P1. Dupa ce am luat intamplator un set, am fost placut impresionat.
Altele care mi-au placut au fost Dunlop Sportmaxx RT dar astea sunt din alta categorie. Prefer totusi confortul superior Pirelli performantelor mai bune ale Dunlopului. Legat de zgomot, nu stiu pe ce tip de suprafata testeaza ei cauciucurile ca vad ca P1 sunt cam la fel de zgomotoase ca Turanza ER300, lucru f fals. Cel putin pe asfaltul rugos de la noi diferenta e mare. |
#90
Posted 11 January 2018 - 15:28
Stiu. Eu inainte de A4 am avut un set de A3 si desi si alea era anvelope f. bune (motiv pentru care am mers tot pe Nokian, aceeasi gama) la astea se simte imbunatatirea in multe puncte de vedere.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users