Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
inlocuire bara fata clio 4

Ce avem de platit in 2024 la cump...

La mulți ani @Arader!

La mulți ani @gabiroa!
 La mulți ani @gerbil!

La mulți ani @Therockstar!

Suspect Frauda Informatica

Scari interioare
 Parcare gratis Romexpo

Limbaj de programare RUST

Despre titularizare si definitiva...

date personale angajat
 Intelectualii Romaniei

Gaina rasa Brahma bolnavioara

Recomandare SmartWatch pe care po...

Concediu Vasiliki
 

Toyota Avensis - turata rau la ralanti

- - - - -
  • Please log in to reply
81 replies to this topic

#37
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Mai era o chestie, cea cu demarorul care invarte mai mult la rece ca sa unga motorul.
Mi se pare putin probabil.
Demarorul se retrage de obicei singur cand motorul "o ia" si trece de 400rpm. Asta la masinile fara choke :)

Edited by undercoverbrother, 06 February 2015 - 21:37.


#38
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,992
  • Înscris: 06.01.2006

View Postxtremdriving, on 06 februarie 2015 - 20:44, said:

Prietene...cand e frig afara, in primul minut cu aproximatie, da in nas. simplu. si la Hyundai / Kia si la Toyota se rezolva cu benzina buna. Astea erau topicuri de prin 2006. Poate la modelele mai recente au modificat ceva in ecu si nu mai e asa sensibila masina.
Daca tu imi si spui ce am "prins"  eu pe forumul monomarca esti tare...
din pacate trebuie sa-ti spun ca nu te pricepi
am avut masina coreana pe benzina, am ders des cu Logan pe benzina si e absolut inadmisibil ca o masina sa se tureze minute in sir la 1500rpm fie si -20 de grade
ca sa nu mai spun ca masinile pe care le am acum, toate pe motorina, pornesc impecabil la -20 de grade, turatia se stabilizeaza in maxim 5 secunde si dupa maxim 10 secunde functioneaza perfect

pt. initiator: ceva sigur e defect, nu stiu ce, probabil un senzor, dar in nici un caz nu e normal sa stea turata asa de mult timp
5-10 secunde de la pornire e acceptabil, mai mult nu
ceea ce tine de soc automat in functie de temperatura da o diferenta de 100-200 rpm adica in loc de 750rpm la benzina sta la 900 rpm ceea ce e aproape insesizabil, 1500-2000 rpm e foarte mult, eu nici la pornire nu am vazut asa turatii dar as accepta ca normal daca e pt. sub 10 secunde de la pornire

Edited by Kroghy, 06 February 2015 - 21:43.


#39
Legi

Legi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,619
  • Înscris: 24.05.2014

View Postundercoverbrother, on 06 februarie 2015 - 21:32, said:

Mai era o chestie, cea cu demarorul care invarte mai mult la rece ca sa unga motorul.
Mi se pare putin probabil.
Demarorul se retrage de obicei singur cand motorul "o ia" si trece de 400rpm. Asta la masinile fara choke Posted Image

Este valabila treaba.
Demarorul se retrage atunci cand nu il mai actionam noi din cheie.
ECU da voie motorului sa porneasca dupa cateva rotatii ale arborelui cotit.


View PostKroghy, on 06 februarie 2015 - 21:40, said:

pt. initiator: ceva sigur e defect, nu stiu ce, probabil un senzor, dar in nici un caz nu e normal sa stea turata asa de mult timp
5-10 secunde de la pornire e acceptabil, mai mult nu
ceea ce tine de soc automat in functie de temperatura da o diferenta de 100-200 rpm adica in loc de 750rpm la benzina sta la 900 rpm ceea ce e aproape insesizabil, 1500-2000 rpm e foarte mult, eu nici la pornire nu am vazut asa turatii dar as accepta ca normal daca e pt. sub 10 secunde de la pornire

Initiatorul a facut o estimare, nu a cronometrat.
Dar asta se intampla la acest tip de motor pe benzina, nu este nimic defect. E o caracteristica a lui , daca ii pot spune asa.

#40
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,992
  • Înscris: 06.01.2006

View PostLegi, on 06 februarie 2015 - 21:50, said:

Dar asta se intampla la acest tip de motor pe benzina, nu este nimic defect. E o caracteristica a lui , daca ii pot spune asa.
daca acest fenoment se manifesta la toate motoarele de acel tip atunci caracteristica lui e ca e proiectat in mod defectuos, fie are un defect generalizat fie e programat gresit softul de injectie
e inadmisibil ca un motor relativ nou (in conditiile in care japonezii folosesc tehnologii fiabile dar foarte invechite dar macar e nou dpvd al fabricatiei) sa se comporte mai rau ca un motor de Dacia 1310 cu soc manual, am avut asa ceva si nici atunci nu stateam mai mult de cateva zeci de secunde la peste 1500rpm

Edited by Kroghy, 06 February 2015 - 21:56.


#41
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Ar fi ciudat sa nu se retraga singur. O fi un design "in house". De obicei au un sistem ori inertial, ori altfel care-l retrage automat cand in loc sa invarta el motorul, il invarte motorul pe el. Eventual se mai invarte ca prostul in gol dupa aia, fc de implementare, dar "rupt" de motor.

Edited by undercoverbrother, 06 February 2015 - 22:11.


#42
Legi

Legi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,619
  • Înscris: 24.05.2014

View PostKroghy, on 06 februarie 2015 - 21:54, said:

daca acest fenoment se manifesta la toate motoarele de acel tip atunci caracteristica lui e ca e proiectat in mod defectuos, fie are un defect generalizat fie e programat gresit softul de injectie
e inadmisibil ca un motor relativ nou (in conditiile in care japonezii folosesc tehnologii fiabile dar foarte invechite dar macar e nou dpvd al fabricatiei) sa se comporte mai rau ca un motor de Dacia 1310 cu soc manual, am avut asa ceva si nici atunci nu stateam mai mult de cateva zeci de secunde la peste 1500rpm
Tocmai aceasta turatie crescuta pana cand motorul nu a ajuns la temperatura optima de functionare face ca acesta sa nu dea in nas.
Daca era proiectat ceva defectuos, softul gresit , aveau timp destul la dispozitie sa repare greseala.
Eu cred ca asa l au gandit ei. Si nu au facut o rau din moment ce este un motor extrem de fiabil si are un consum foarte bun.

View Postundercoverbrother, on 06 februarie 2015 - 22:02, said:

Ar fi ciudat sa nu se retraga singur. O fi un design "in house".

Nu cred ca e design in house. Cred doar ca e un electromotor "batranesc".
Poate la alti producatori cand sesizat ca motorul a ajuns peste o anumita turatie taie alimentarea din contact catre electromotor.

#43
tandrei99

tandrei99

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,258
  • Înscris: 20.09.2007

View Postundercoverbrother, on 06 februarie 2015 - 21:32, said:

Mai era o chestie, cea cu demarorul care invarte mai mult la rece ca sa unga motorul.
Mi se pare putin probabil.
Demarorul se retrage de obicei singur cand motorul "o ia" si trece de 400rpm. Asta la masinile fara choke Posted Image

Te-ai gandit oare ca s-ar putea ca momentul in care e data scanteia sa fie hotarat de calculatorul masinii? Evident in functie de temperatura mediului ambiant si a motorului.. Daca nu are scanteie motorul nu o ia. Daca motorul nu o ia soferul tine cheia de contact pe Start pana cand motorul porneste adica pana cand calculatorul da drumul la inalta tensiune catre bujii.Te invit sa testezi asta cu un Avensis 1.8 VVTi din generatia 2005-2008. Vei vedea ca nu am spus povesti. Asa a fost gandit soft-ul de catre inginerii de la Toyota . Cel putin pentru acea generatie de Avensisuri.

Edited by tandrei99, 06 February 2015 - 22:15.


#44
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Sincer imi cam suna a backtracking (pe o pe o pista gresita) explicatia asta dar nici nu o exclud.

Da, trebuie testat.

#45
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,992
  • Înscris: 06.01.2006

View PostLegi, on 06 februarie 2015 - 22:10, said:

Tocmai aceasta turatie crescuta pana cand motorul nu a ajuns la temperatura optima de functionare face ca acesta sa nu dea in nas.
daca asa fac toate si daca asa e proiectat atunci cu siguranta e gandit prost pentru ca o creste cu 100% turatie este mult peste ceea ce reusesc sa proiecteze restul producatorilor care cresc turatia cu numai aprox numai 10%

#46
Legi

Legi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,619
  • Înscris: 24.05.2014
Dovada.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/rORYp1fPNO0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#47
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,992
  • Înscris: 06.01.2006

View Posttandrei99, on 06 februarie 2015 - 22:11, said:

...Avensis 1.8 VVTi din generatia 2005-2008. Vei vedea ca nu am spus povesti. Asa a fost gandit soft-ul...
e posibil sa ai dreptate, insa daca e asa atunci acel motor are prea multe litere si prea putina tehnologie moderna

View PostLegi, on 06 februarie 2015 - 22:18, said:

Dovada.
vw meu cu motor diesel porneste mai usor si stabilizeaza turatia mult mai jos
mie mi-ar fi jena sa auda toti venicii ca masina mea face ca o dacie 1310 Posted Imagea
am un vecin cu un Ford scorpion din 1980 toamna la care asa ii face motorul dar e de inteles, ma streseaza in fiecare dimineata cu zgomotul cazanului dar asta e masina lui si nu pot sa-i reprosez nimic
dar o Toyota Avensis relativ noua care inca nu e de dat la programul rabla care sa se comporte ca o rabla e rusine mare

Edited by Kroghy, 06 February 2015 - 22:25.


#48
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006

View PostKroghy, on 06 februarie 2015 - 21:40, said:

din pacate trebuie sa-ti spun ca nu te pricepi
am avut masina coreana pe benzina, am ders des cu Logan pe benzina si e absolut inadmisibil ca o masina sa se tureze minute in sir la 1500rpm fie si -20 de grade

Du-te si tu la plimbare. Sa imi arati unde am spus eu asta. Am cautat in 31 pagini unde s-a discutat problema la Hyundai accent. 31 pagini. nepriceputule...
In care solutia era cea pe care eu am descoperit-o si au preluat-o toti. Apoi am gasit si comentariul meu spunand ca am pus link catre forumul Toyota si ca alea fac la fel.
La acea data au verifict si altii si comentau: daca face si toyota la fel, nu inseamna ca nu e o problema.
Insa linkurile nu mai merg, dar din comentarii iti poti da seama ca problema exista si la hyundai si la toyota.


Aceeasi problema era la Fiat albea 1,4, la VW 1,4 si la fiesta 1,2.


comentariile erau ( au mai fost comasate raspunsuri, nu am timp sa caut tot, topicul fiind din 2007):
eu: vedeti ca am dat eu link in paginile anterioare. si toyota face asa.

raspunsuri: Asta nu poate decat sa ne bucure, nu? Ia sa mai moara si capra vecinului.

alt raspuns: Si la noul fiat albea cu motor de 1.4 benzina exista aceeasi problema cu variatia turatiei cu benzina de 95; si la ei se rezolva cu benzina cu cifra octanica mai mare.

Edited by xtremdriving, 06 February 2015 - 22:36.


#49
Legi

Legi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,619
  • Înscris: 24.05.2014

View PostKroghy, on 06 februarie 2015 - 22:22, said:

e posibil sa ai dreptate, insa daca e asa atunci acel motor are prea multe litere si prea putina tehnologie moderna


vw meu cu motor diesel porneste mai usor si stabilizeaza turatia mult mai jos
mie mi-ar fi jena sa auda toti venicii ca masina mea face ca o dacie 1310 Posted Imagea
am un vecin cu un Ford scorpion din 1980 toamna la care asa ii face motorul dar e de inteles, ma streseaza in fiecare dimineata cu zgomotul cazanului dar asta e masina lui si nu pot sa-i reprosez nimic
dar o Toyota Avensis relativ noua care inca nu e de dat la programul rabla care sa se comporte ca o rabla e rusine mare

-21 de grade, filtru sport, filmat cu aparat foto.
Acum fiecare cu ce poate. Nu i suparare! Nici nu am spus vreodata ca se ridica Toyota la nivelul VW!
Dar de amorul artei, faci acelasi experiment la -21 grade cu VW ul tau?

#50
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006

View PostLegi, on 06 februarie 2015 - 22:18, said:

Dovada.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/rORYp1fPNO0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
tu oricum nu ai priceput nimic. Cand e frig, in jur de 0 grade, incearca sa pleci cu o benzinara Hyundai sau Toyota imediat ce ai pornit-o. Nu sta 1 minut sa se incalzeasca. Vezi daca da in nas. bye. priceputilor

Edited by xtremdriving, 06 February 2015 - 22:36.


#51
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,992
  • Înscris: 06.01.2006
ma plimb dar cu masini care nu au probleme la pornire
ceea ce spui tu ca e normal e ceea ce se intampla acum 20 de ani cand puneai un sofer incepator sa conduca iarna o masina cu soc manual si de obicei uita socul tras
de atunci a trecut mult timp si unii au evoluat, altii au ramas la tehnologiile de atunci
faptul ca unele motoare Hyundai sau Toyota au copiat comportamentul unui sofer incepatoar la gestiunea motorul e grav si e si mai grav ca unii nu reusesc sa vada greseala

#52
Legi

Legi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,619
  • Înscris: 24.05.2014
@xtremdriving
Nu da, domnule, in nas. Parol!

Edited by Legi, 06 February 2015 - 22:38.


#53
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,992
  • Înscris: 06.01.2006

View PostLegi, on 06 februarie 2015 - 22:33, said:

Dar de amorul artei, faci acelasi experiment la -21 grade cu VW ul tau?
fac, cand se raceste suficient, acum am motoare diesel la toate masinile si toate pornesc mai repede si in maxim 2-3 secunde se duc in 1000rpm cand e foarte frig, cel mai jos am vazut -36 de grade pe calc. de bord si a stat pe la 1200 rpm timp de 2-3 sec. si apoi s-a dus la 1000 rpm unde a stat cam 5 min.

#54
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006

View PostLegi, on 06 februarie 2015 - 22:37, said:

Nu da, domnule, in nas. Parol!
e benzinara?

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate