Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Toyota Avensis - turata rau la ralanti
#37
Posted 06 February 2015 - 21:32
Mai era o chestie, cea cu demarorul care invarte mai mult la rece ca sa unga motorul.
Mi se pare putin probabil. Demarorul se retrage de obicei singur cand motorul "o ia" si trece de 400rpm. Asta la masinile fara choke Edited by undercoverbrother, 06 February 2015 - 21:37. |
#38
Posted 06 February 2015 - 21:40
xtremdriving, on 06 februarie 2015 - 20:44, said:
Prietene...cand e frig afara, in primul minut cu aproximatie, da in nas. simplu. si la Hyundai / Kia si la Toyota se rezolva cu benzina buna. Astea erau topicuri de prin 2006. Poate la modelele mai recente au modificat ceva in ecu si nu mai e asa sensibila masina. Daca tu imi si spui ce am "prins" eu pe forumul monomarca esti tare... am avut masina coreana pe benzina, am ders des cu Logan pe benzina si e absolut inadmisibil ca o masina sa se tureze minute in sir la 1500rpm fie si -20 de grade ca sa nu mai spun ca masinile pe care le am acum, toate pe motorina, pornesc impecabil la -20 de grade, turatia se stabilizeaza in maxim 5 secunde si dupa maxim 10 secunde functioneaza perfect pt. initiator: ceva sigur e defect, nu stiu ce, probabil un senzor, dar in nici un caz nu e normal sa stea turata asa de mult timp 5-10 secunde de la pornire e acceptabil, mai mult nu ceea ce tine de soc automat in functie de temperatura da o diferenta de 100-200 rpm adica in loc de 750rpm la benzina sta la 900 rpm ceea ce e aproape insesizabil, 1500-2000 rpm e foarte mult, eu nici la pornire nu am vazut asa turatii dar as accepta ca normal daca e pt. sub 10 secunde de la pornire Edited by Kroghy, 06 February 2015 - 21:43. |
#39
Posted 06 February 2015 - 21:50
undercoverbrother, on 06 februarie 2015 - 21:32, said:
Mai era o chestie, cea cu demarorul care invarte mai mult la rece ca sa unga motorul. Mi se pare putin probabil. Demarorul se retrage de obicei singur cand motorul "o ia" si trece de 400rpm. Asta la masinile fara choke Este valabila treaba. Demarorul se retrage atunci cand nu il mai actionam noi din cheie. ECU da voie motorului sa porneasca dupa cateva rotatii ale arborelui cotit. Kroghy, on 06 februarie 2015 - 21:40, said:
pt. initiator: ceva sigur e defect, nu stiu ce, probabil un senzor, dar in nici un caz nu e normal sa stea turata asa de mult timp 5-10 secunde de la pornire e acceptabil, mai mult nu ceea ce tine de soc automat in functie de temperatura da o diferenta de 100-200 rpm adica in loc de 750rpm la benzina sta la 900 rpm ceea ce e aproape insesizabil, 1500-2000 rpm e foarte mult, eu nici la pornire nu am vazut asa turatii dar as accepta ca normal daca e pt. sub 10 secunde de la pornire Initiatorul a facut o estimare, nu a cronometrat. Dar asta se intampla la acest tip de motor pe benzina, nu este nimic defect. E o caracteristica a lui , daca ii pot spune asa. |
#40
Posted 06 February 2015 - 21:54
Legi, on 06 februarie 2015 - 21:50, said:
Dar asta se intampla la acest tip de motor pe benzina, nu este nimic defect. E o caracteristica a lui , daca ii pot spune asa. e inadmisibil ca un motor relativ nou (in conditiile in care japonezii folosesc tehnologii fiabile dar foarte invechite dar macar e nou dpvd al fabricatiei) sa se comporte mai rau ca un motor de Dacia 1310 cu soc manual, am avut asa ceva si nici atunci nu stateam mai mult de cateva zeci de secunde la peste 1500rpm Edited by Kroghy, 06 February 2015 - 21:56. |
#41
Posted 06 February 2015 - 22:02
Ar fi ciudat sa nu se retraga singur. O fi un design "in house". De obicei au un sistem ori inertial, ori altfel care-l retrage automat cand in loc sa invarta el motorul, il invarte motorul pe el. Eventual se mai invarte ca prostul in gol dupa aia, fc de implementare, dar "rupt" de motor.
Edited by undercoverbrother, 06 February 2015 - 22:11. |
#42
Posted 06 February 2015 - 22:10
Kroghy, on 06 februarie 2015 - 21:54, said:
daca acest fenoment se manifesta la toate motoarele de acel tip atunci caracteristica lui e ca e proiectat in mod defectuos, fie are un defect generalizat fie e programat gresit softul de injectie e inadmisibil ca un motor relativ nou (in conditiile in care japonezii folosesc tehnologii fiabile dar foarte invechite dar macar e nou dpvd al fabricatiei) sa se comporte mai rau ca un motor de Dacia 1310 cu soc manual, am avut asa ceva si nici atunci nu stateam mai mult de cateva zeci de secunde la peste 1500rpm Daca era proiectat ceva defectuos, softul gresit , aveau timp destul la dispozitie sa repare greseala. Eu cred ca asa l au gandit ei. Si nu au facut o rau din moment ce este un motor extrem de fiabil si are un consum foarte bun. undercoverbrother, on 06 februarie 2015 - 22:02, said:
Ar fi ciudat sa nu se retraga singur. O fi un design "in house". Nu cred ca e design in house. Cred doar ca e un electromotor "batranesc". Poate la alti producatori cand sesizat ca motorul a ajuns peste o anumita turatie taie alimentarea din contact catre electromotor. |
#43
Posted 06 February 2015 - 22:11
undercoverbrother, on 06 februarie 2015 - 21:32, said:
Mai era o chestie, cea cu demarorul care invarte mai mult la rece ca sa unga motorul. Mi se pare putin probabil. Demarorul se retrage de obicei singur cand motorul "o ia" si trece de 400rpm. Asta la masinile fara choke Te-ai gandit oare ca s-ar putea ca momentul in care e data scanteia sa fie hotarat de calculatorul masinii? Evident in functie de temperatura mediului ambiant si a motorului.. Daca nu are scanteie motorul nu o ia. Daca motorul nu o ia soferul tine cheia de contact pe Start pana cand motorul porneste adica pana cand calculatorul da drumul la inalta tensiune catre bujii.Te invit sa testezi asta cu un Avensis 1.8 VVTi din generatia 2005-2008. Vei vedea ca nu am spus povesti. Asa a fost gandit soft-ul de catre inginerii de la Toyota . Cel putin pentru acea generatie de Avensisuri. Edited by tandrei99, 06 February 2015 - 22:15. |
#44
Posted 06 February 2015 - 22:17
Sincer imi cam suna a backtracking (pe o pe o pista gresita) explicatia asta dar nici nu o exclud.
Da, trebuie testat. |
#45
Posted 06 February 2015 - 22:18
Legi, on 06 februarie 2015 - 22:10, said:
Tocmai aceasta turatie crescuta pana cand motorul nu a ajuns la temperatura optima de functionare face ca acesta sa nu dea in nas. |
#46
Posted 06 February 2015 - 22:18
Dovada.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/rORYp1fPNO0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#47
Posted 06 February 2015 - 22:22
tandrei99, on 06 februarie 2015 - 22:11, said:
...Avensis 1.8 VVTi din generatia 2005-2008. Vei vedea ca nu am spus povesti. Asa a fost gandit soft-ul... Legi, on 06 februarie 2015 - 22:18, said:
Dovada. mie mi-ar fi jena sa auda toti venicii ca masina mea face ca o dacie 1310 a am un vecin cu un Ford scorpion din 1980 toamna la care asa ii face motorul dar e de inteles, ma streseaza in fiecare dimineata cu zgomotul cazanului dar asta e masina lui si nu pot sa-i reprosez nimic dar o Toyota Avensis relativ noua care inca nu e de dat la programul rabla care sa se comporte ca o rabla e rusine mare Edited by Kroghy, 06 February 2015 - 22:25. |
#48
Posted 06 February 2015 - 22:27
Kroghy, on 06 februarie 2015 - 21:40, said:
din pacate trebuie sa-ti spun ca nu te pricepi am avut masina coreana pe benzina, am ders des cu Logan pe benzina si e absolut inadmisibil ca o masina sa se tureze minute in sir la 1500rpm fie si -20 de grade In care solutia era cea pe care eu am descoperit-o si au preluat-o toti. Apoi am gasit si comentariul meu spunand ca am pus link catre forumul Toyota si ca alea fac la fel. La acea data au verifict si altii si comentau: daca face si toyota la fel, nu inseamna ca nu e o problema. Insa linkurile nu mai merg, dar din comentarii iti poti da seama ca problema exista si la hyundai si la toyota. Aceeasi problema era la Fiat albea 1,4, la VW 1,4 si la fiesta 1,2. comentariile erau ( au mai fost comasate raspunsuri, nu am timp sa caut tot, topicul fiind din 2007): eu: vedeti ca am dat eu link in paginile anterioare. si toyota face asa. raspunsuri: Asta nu poate decat sa ne bucure, nu? Ia sa mai moara si capra vecinului. alt raspuns: Si la noul fiat albea cu motor de 1.4 benzina exista aceeasi problema cu variatia turatiei cu benzina de 95; si la ei se rezolva cu benzina cu cifra octanica mai mare. Edited by xtremdriving, 06 February 2015 - 22:36. |
#49
Posted 06 February 2015 - 22:33
Kroghy, on 06 februarie 2015 - 22:22, said:
e posibil sa ai dreptate, insa daca e asa atunci acel motor are prea multe litere si prea putina tehnologie moderna vw meu cu motor diesel porneste mai usor si stabilizeaza turatia mult mai jos mie mi-ar fi jena sa auda toti venicii ca masina mea face ca o dacie 1310 a am un vecin cu un Ford scorpion din 1980 toamna la care asa ii face motorul dar e de inteles, ma streseaza in fiecare dimineata cu zgomotul cazanului dar asta e masina lui si nu pot sa-i reprosez nimic dar o Toyota Avensis relativ noua care inca nu e de dat la programul rabla care sa se comporte ca o rabla e rusine mare -21 de grade, filtru sport, filmat cu aparat foto. Acum fiecare cu ce poate. Nu i suparare! Nici nu am spus vreodata ca se ridica Toyota la nivelul VW! Dar de amorul artei, faci acelasi experiment la -21 grade cu VW ul tau? |
#50
Posted 06 February 2015 - 22:35
Legi, on 06 februarie 2015 - 22:18, said:
Dovada. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/rORYp1fPNO0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by xtremdriving, 06 February 2015 - 22:36. |
#51
Posted 06 February 2015 - 22:35
ma plimb dar cu masini care nu au probleme la pornire
ceea ce spui tu ca e normal e ceea ce se intampla acum 20 de ani cand puneai un sofer incepator sa conduca iarna o masina cu soc manual si de obicei uita socul tras de atunci a trecut mult timp si unii au evoluat, altii au ramas la tehnologiile de atunci faptul ca unele motoare Hyundai sau Toyota au copiat comportamentul unui sofer incepatoar la gestiunea motorul e grav si e si mai grav ca unii nu reusesc sa vada greseala |
|
#52
Posted 06 February 2015 - 22:37
@xtremdriving
Nu da, domnule, in nas. Parol! Edited by Legi, 06 February 2015 - 22:38. |
#53
Posted 06 February 2015 - 22:37
Legi, on 06 februarie 2015 - 22:33, said:
Dar de amorul artei, faci acelasi experiment la -21 grade cu VW ul tau? |
#54
Posted 06 February 2015 - 22:38
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users