Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum se calculeaza dobanda lunara ...

La mulți ani @driftking91!

Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2
 ping digi?

Reparare "șanțuri&#...

De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București
 BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix

Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta
 Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular

Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s
 

CFR

* * * - - 5 votes
  • This topic is locked This topic is locked
2701 replies to this topic

#1243
LunaCrystal

LunaCrystal

    Clubbing is life!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,586
  • Înscris: 20.10.2006

View Postdjl, on 25 ianuarie 2019 - 02:42, said:

Ce nu ți-a plăcut la ele?
Lipsa prize, termostat la incalzire, faptul ca sunt vechi, gaurile din podea, geamurile prapadite, toaletele oribile si multe altele.

View Postlil debul, on 25 ianuarie 2019 - 10:07, said:

Cum sa pui frate traverse manual , o traversa cred ca are lejer 200 kg, sa nu zic mai mult ???? Daca e cum zici tu chiar ca sintem in paleolitic.
Asa bine, au vazut destule persoane. Cate 3-4-5 muncitori la o traversa.

Scula suprema poate fi inlocuita si de o banala locomotiva (+ tren) care sa circule cateva zile pe acolo cu viteza redusa, la noi asa se procedeaza.

#1244
lil debul

lil debul

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,662
  • Înscris: 29.09.2005

View PostLunaCrystal, on 25 ianuarie 2019 - 11:37, said:





Asa bine, au vazut destule persoane. Cate 3-4-5 muncitori la o traversa.

Scula suprema poate fi inlocuita si de o banala locomotiva (+ tren) care sa circule cateva zile pe acolo cu viteza redusa, la noi asa se procedeaza.
E clara treaba , Epoca de Piatra o sa ne manince 😭😭😭.
Trenul ala numit Scula Suprema face multe chestii in cea ce priveste aliniatul sinelor, nu doar vibreaza pietrisul , a merge doar cu un tren normal pe sinele proaspete nu rezolva problema cum trebuie dar in fine, o sa atingem 160 kmh pe calea ferata la pastele cailor iar 160 kmh nu e vre'o viteza.

#1245
sas1975

sas1975

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,289
  • Înscris: 21.10.2013

View Postdjl, on 19 ianuarie 2019 - 14:15, said:


Păcat că Gara Filaret nu mai e gară   Posted Image   Şi păcat că la Gara de Nord din Bucureşti nu mai poţi merge cu ceva albastru ca să te sui în ceva roşu sau albastru din aceiaşi perioadă   Posted Image  (vagoanele de dormit mai circulă, dar frumoasele tramvaie nu   Posted Image   )
Cred că pe la Tg. Mureş există nişte şine vechi.
Poze Depoul Ghioroc.
http://tramclub.org/...der=asc&start=0

#1246
LunaCrystal

LunaCrystal

    Clubbing is life!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,586
  • Înscris: 20.10.2006

View Postlil debul, on 25 ianuarie 2019 - 12:18, said:

E clara treaba , Epoca de Piatra o sa ne manince 😭😭😭.
Trenul ala numit Scula Suprema face multe chestii in cea ce priveste aliniatul sinelor, nu doar vibreaza pietrisul , a merge doar cu un tren normal pe sinele proaspete nu rezolva problema cum trebuie dar in fine, o sa atingem 160 kmh pe calea ferata la pastele cailor iar 160 kmh nu e vre'o viteza.
Exista deja trenuri in Romania ce circula cu 160 km/ora. Insa doar pe sectia Bucuresti-Constanta.

#1247
Neaceasca85

Neaceasca85

    Gaz ieftin si curent ieftin

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 88,891
  • Înscris: 14.10.2008
Restul circula cu doar 40-60 la ora.

#1248
Sidorin

Sidorin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,502
  • Înscris: 12.07.2010

View PostNeaceasca85, on 25 ianuarie 2019 - 14:17, said:

Restul circula cu doar 40-60 la ora.

View PostLunaCrystal, on 25 ianuarie 2019 - 13:47, said:

Exista deja trenuri in Romania ce circula cu 160 km/ora. Insa doar pe sectia Bucuresti-Constanta.
Aha si restul „proştilor” circulă la nivel de sec nouăsprezece. Cu 20-30 km/oră!

#1249
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,656
  • Înscris: 13.06.2004
'ai-'ai-'ai, iară exagerări.
Pe Bucureşti - Constanţa cu aproape 160 la oră (zic aproape, căci nu trebuie depăşită această limită, şi deci probabil se merge cu maxim 158) circulă doar o parte din trenuri; cele care au vagoane de dormit merg cu maxim aproape 140 k.m./h, din cauza vagoanelor de dormit; alea cu etajate maxim 120 la oră;
Pe Bucureşti - Ploieşti Vest, dacă nu există restricţii de viteză, se circulă cu vreo 120-140 la oră. La etajate tot maxim 120 la oră.
Cred că şi pe Ploieşti Vest - Câmpina se circulă destul de repede, cel puţin 90-100 la oră
Pe Ploieşti Sud - Adjud cred că e maxim 70 la oră, după Adjud ceva mai repede
Pe Bucureşti - Urziceni nu se merge în nici un caz cu 40 la oră, ci cred că mai mult. Dacă e tren care opereşte în toate gările nu are cum să meargă foarte repede.

#1250
lil debul

lil debul

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,662
  • Înscris: 29.09.2005
Cred ca am eu ghinion , am venit in vara de la Drobeta cu trenul si am zis ca este si ultima oara cind mai apelez la CFR.

Edited by lil debul, 25 January 2019 - 17:20.


#1251
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
Eu merg des Bucuresti-Brasov si de fiecare data zic la fel.

#1252
LunaCrystal

LunaCrystal

    Clubbing is life!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,586
  • Înscris: 20.10.2006

View PostNeaceasca85, on 25 ianuarie 2019 - 14:17, said:

Restul circula cu doar 40-60 la ora.
Nu chiar, sunt si care circula cu 80-120. Insa da, sunt si sectii cu viteze ca cele precizate de tine.

#1253
yo9hrb

yo9hrb

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,155
  • Înscris: 09.08.2006

View PostLunaCrystal, on 25 ianuarie 2019 - 11:37, said:

.... o banala locomotiva (+ tren) care sa circule cateva zile pe acolo cu viteza redusa, la noi asa se procedeaza.
Acea banala locomotiva este de fapt un foarte complex laborator mobil de examinari nedistructive ale sinelor. L-am vazut pe cel austriac, la un curs. Nu stiu cat poate sa coste asa ceva, dar inauntru zici ca esti la NASA. Fara gluma.

#1254
lil debul

lil debul

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,662
  • Înscris: 29.09.2005
I-am laudat degeaba pe nemti ieri, nu se potrivesc suruburile la traverse 🤣🤣🤣.
Au anulat si masinaria speciala, e belita treaba.
Cautati Stopfmaschine DB sa vedeti la ce ma refer

#1255
BlueKing-69

BlueKing-69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,747
  • Înscris: 26.08.2008

View Postlil debul, on 25 ianuarie 2019 - 10:07, said:

vin traversele de beton, jap si cu alea aliniate mijto, se ia linia nou (aia e lunga) si se pune pe traverse, se aliniaza, se string suruburile. 2 excavatoare, 6-7 insi si scule de mina cu motor cu benzina. Am inceput luni, azi sintem deja la a 2-a linie, o linie are citeva sute de metri.
Pana in '89 si imediat dupa - cat circulam cu trenul - in zona Sabareni o entitate unde erau depozitate (probabila colo se si ansamblau) ansambluri (sper ca asa se scrie corect si nu o comit si eu vreo dancileza  Posted Image    ) de sine cu traverse. Erau niste vagoane speciale pe care se afolau cateva ansambluri din astea si niste macarale care le ridicau si le montau cumva [semi]automat, desigur asistate de personal uman. Nu ma pricep la domeniul asta, cineva mai in tema poate reuseste sa detalieze ce vedeam eu.
Asa ceva am vazut cum se monta pe magistrala 500 (Bucuresti - Suceava).

Daca nu ma insel erau militari acolo la Sabareni care se ocupau cu asta. Erau mereu vagoane dormitor in jurul carora misunau soldati.

Edited by BlueKing-69, 25 January 2019 - 21:16.


#1256
BlueKing-69

BlueKing-69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,747
  • Înscris: 26.08.2008
Aici (intre min 4:45 - 7:00) se vede ceea ce descriam eu mai sus:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/iAfGTebs4tU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Filmarea (de o calitate extrem de slaba, dar este destul de edificator ceea ce reusim sa vedem) este din 2008.

Intr-o filmare ulterioara (postata in 2016) intre minutele 4: 30 - 7:10 se vede ca locul este parca dinamitat, traversele sunt pozitionate ca intr-un film postapocaliptic si nu se mai vede nici una din macaralele de pe fostul santier:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/HSMDfqwhpDU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

_____________

Scuze pt postarea consecutiva!

Edited by BlueKing-69, 25 January 2019 - 22:06.


#1257
LunaCrystal

LunaCrystal

    Clubbing is life!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,586
  • Înscris: 20.10.2006

View Postyo9hrb, on 25 ianuarie 2019 - 19:00, said:

Acea banala locomotiva este de fapt un foarte complex laborator mobil de examinari nedistructive ale sinelor. L-am vazut pe cel austriac, la un curs. Nu stiu cat poate sa coste asa ceva, dar inauntru zici ca esti la NASA. Fara gluma.
Nu stiam daca te referi la laboratoare de verificat geometria caii ferate, in caz ca da avem dealea si in Romania. In caz ca te referi la masini de burat/tasat piatra nu prea se folosesc ci se merge pe ea cu viteza redusa pana se taseaza.

View Postlil debul, on 25 ianuarie 2019 - 19:07, said:

I-am laudat degeaba pe nemti ieri, nu se potrivesc suruburile la traverse 🤣🤣🤣.
Au anulat si masinaria speciala, e belita treaba.
Cautati Stopfmaschine DB sa vedeti la ce ma refer
Na ca se intampla si la altii greseli majore, nu doar la noi.

#1258
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,301
  • Înscris: 24.06.2006

View PostLunaCrystal, on 25 ianuarie 2019 - 23:29, said:

In caz ca te referi la masini de burat/tasat piatra nu prea se folosesc ci se merge pe ea cu viteza redusa pana se taseaza.
nu-mi vine sa cred ca nu mai bureaza si ciuruie piatra terasamentului

#1259
dalu364

dalu364

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,297
  • Înscris: 21.02.2006

View PostLunaCrystal, on 25 ianuarie 2019 - 23:29, said:

In caz ca te referi la masini de burat/tasat piatra nu prea se folosesc ci se merge pe ea cu viteza redusa pana se taseaza.
   Pe magistrala 300 , intre Sighisoara - Copsa Mica , sunt foarte multe masini de burat care lucreaza intr-un ritm infernal.  Bine....tronsonul este in reconstructie totala, poate de aia.

#1260
Sidorin

Sidorin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,502
  • Înscris: 12.07.2010
Sunt matise CFR, până in anii ' 70 ne-am permis să cumparăm aşa ceva (nu eram în stare sa producem), acum (din ce ştiu nu ne mai permitem să cumparăm) o „ţară” aflată la periferia civilizaţiei.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/s_FLlAT5Xnk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate