Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
CFR
#1243
Posted 25 January 2019 - 11:37
djl, on 25 ianuarie 2019 - 02:42, said:
Ce nu ți-a plăcut la ele? lil debul, on 25 ianuarie 2019 - 10:07, said:
Cum sa pui frate traverse manual , o traversa cred ca are lejer 200 kg, sa nu zic mai mult ???? Daca e cum zici tu chiar ca sintem in paleolitic. Scula suprema poate fi inlocuita si de o banala locomotiva (+ tren) care sa circule cateva zile pe acolo cu viteza redusa, la noi asa se procedeaza. |
#1244
Posted 25 January 2019 - 12:18
LunaCrystal, on 25 ianuarie 2019 - 11:37, said: Asa bine, au vazut destule persoane. Cate 3-4-5 muncitori la o traversa. Scula suprema poate fi inlocuita si de o banala locomotiva (+ tren) care sa circule cateva zile pe acolo cu viteza redusa, la noi asa se procedeaza. Trenul ala numit Scula Suprema face multe chestii in cea ce priveste aliniatul sinelor, nu doar vibreaza pietrisul , a merge doar cu un tren normal pe sinele proaspete nu rezolva problema cum trebuie dar in fine, o sa atingem 160 kmh pe calea ferata la pastele cailor iar 160 kmh nu e vre'o viteza. |
#1245
Posted 25 January 2019 - 13:41
djl, on 19 ianuarie 2019 - 14:15, said: Păcat că Gara Filaret nu mai e gară Şi păcat că la Gara de Nord din Bucureşti nu mai poţi merge cu ceva albastru ca să te sui în ceva roşu sau albastru din aceiaşi perioadă (vagoanele de dormit mai circulă, dar frumoasele tramvaie nu ) Cred că pe la Tg. Mureş există nişte şine vechi. http://tramclub.org/...der=asc&start=0 |
#1246
Posted 25 January 2019 - 13:47
lil debul, on 25 ianuarie 2019 - 12:18, said:
E clara treaba , Epoca de Piatra o sa ne manince 😭😭😭. Trenul ala numit Scula Suprema face multe chestii in cea ce priveste aliniatul sinelor, nu doar vibreaza pietrisul , a merge doar cu un tren normal pe sinele proaspete nu rezolva problema cum trebuie dar in fine, o sa atingem 160 kmh pe calea ferata la pastele cailor iar 160 kmh nu e vre'o viteza. |
#1248
Posted 25 January 2019 - 15:15
Neaceasca85, on 25 ianuarie 2019 - 14:17, said:
Restul circula cu doar 40-60 la ora. LunaCrystal, on 25 ianuarie 2019 - 13:47, said:
Exista deja trenuri in Romania ce circula cu 160 km/ora. Insa doar pe sectia Bucuresti-Constanta. |
#1249
Posted 25 January 2019 - 15:37
'ai-'ai-'ai, iară exagerări.
Pe Bucureşti - Constanţa cu aproape 160 la oră (zic aproape, căci nu trebuie depăşită această limită, şi deci probabil se merge cu maxim 158) circulă doar o parte din trenuri; cele care au vagoane de dormit merg cu maxim aproape 140 k.m./h, din cauza vagoanelor de dormit; alea cu etajate maxim 120 la oră; Pe Bucureşti - Ploieşti Vest, dacă nu există restricţii de viteză, se circulă cu vreo 120-140 la oră. La etajate tot maxim 120 la oră. Cred că şi pe Ploieşti Vest - Câmpina se circulă destul de repede, cel puţin 90-100 la oră Pe Ploieşti Sud - Adjud cred că e maxim 70 la oră, după Adjud ceva mai repede Pe Bucureşti - Urziceni nu se merge în nici un caz cu 40 la oră, ci cred că mai mult. Dacă e tren care opereşte în toate gările nu are cum să meargă foarte repede. |
#1250
Posted 25 January 2019 - 17:20
Cred ca am eu ghinion , am venit in vara de la Drobeta cu trenul si am zis ca este si ultima oara cind mai apelez la CFR.
Edited by lil debul, 25 January 2019 - 17:20. |
#1251
Posted 25 January 2019 - 17:23
Eu merg des Bucuresti-Brasov si de fiecare data zic la fel.
|
#1252
Posted 25 January 2019 - 17:50
|
#1253
Posted 25 January 2019 - 19:00
LunaCrystal, on 25 ianuarie 2019 - 11:37, said:
.... o banala locomotiva (+ tren) care sa circule cateva zile pe acolo cu viteza redusa, la noi asa se procedeaza. |
#1254
Posted 25 January 2019 - 19:07
I-am laudat degeaba pe nemti ieri, nu se potrivesc suruburile la traverse 🤣🤣🤣.
Au anulat si masinaria speciala, e belita treaba. Cautati Stopfmaschine DB sa vedeti la ce ma refer |
#1255
Posted 25 January 2019 - 21:12
lil debul, on 25 ianuarie 2019 - 10:07, said:
vin traversele de beton, jap si cu alea aliniate mijto, se ia linia nou (aia e lunga) si se pune pe traverse, se aliniaza, se string suruburile. 2 excavatoare, 6-7 insi si scule de mina cu motor cu benzina. Am inceput luni, azi sintem deja la a 2-a linie, o linie are citeva sute de metri. Asa ceva am vazut cum se monta pe magistrala 500 (Bucuresti - Suceava). Daca nu ma insel erau militari acolo la Sabareni care se ocupau cu asta. Erau mereu vagoane dormitor in jurul carora misunau soldati. Edited by BlueKing-69, 25 January 2019 - 21:16. |
#1256
Posted 25 January 2019 - 22:06
Aici (intre min 4:45 - 7:00) se vede ceea ce descriam eu mai sus:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/iAfGTebs4tU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Filmarea (de o calitate extrem de slaba, dar este destul de edificator ceea ce reusim sa vedem) este din 2008. Intr-o filmare ulterioara (postata in 2016) intre minutele 4: 30 - 7:10 se vede ca locul este parca dinamitat, traversele sunt pozitionate ca intr-un film postapocaliptic si nu se mai vede nici una din macaralele de pe fostul santier: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/HSMDfqwhpDU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] _____________ Scuze pt postarea consecutiva! Edited by BlueKing-69, 25 January 2019 - 22:06. |
#1257
Posted 25 January 2019 - 23:29
yo9hrb, on 25 ianuarie 2019 - 19:00, said:
Acea banala locomotiva este de fapt un foarte complex laborator mobil de examinari nedistructive ale sinelor. L-am vazut pe cel austriac, la un curs. Nu stiu cat poate sa coste asa ceva, dar inauntru zici ca esti la NASA. Fara gluma. lil debul, on 25 ianuarie 2019 - 19:07, said:
I-am laudat degeaba pe nemti ieri, nu se potrivesc suruburile la traverse 🤣🤣🤣. Au anulat si masinaria speciala, e belita treaba. Cautati Stopfmaschine DB sa vedeti la ce ma refer |
|
#1258
Posted 26 January 2019 - 13:28
#1259
Posted 26 January 2019 - 13:31
LunaCrystal, on 25 ianuarie 2019 - 23:29, said:
In caz ca te referi la masini de burat/tasat piatra nu prea se folosesc ci se merge pe ea cu viteza redusa pana se taseaza. |
#1260
Posted 26 January 2019 - 13:48
Sunt matise CFR, până in anii ' 70 ne-am permis să cumparăm aşa ceva (nu eram în stare sa producem), acum (din ce ştiu nu ne mai permitem să cumparăm) o „ţară” aflată la periferia civilizaţiei.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/s_FLlAT5Xnk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users