Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
CFR
Last Updated: May 12 2021 22:56, Started by
galeo
, Jan 21 2015 07:36
·
0
#1207
Posted 08 January 2019 - 21:57
borhot, on 08 ianuarie 2019 - 16:59, said:
Se pare ca nu numai la noi sunt probleme cu transportul feroviar de persoane Why are Britain’s trains so bad - could nationalisation fix them? Edited by Kokoshmare, 08 January 2019 - 21:57. |
#1208
Posted 09 January 2019 - 14:18
Unele căi ferate au mers bine când au fost de stat. British Railways cam aşa şi aşa.
La C.F.R. s-au putut realiza chestii bune când a fost conducere care să impună. |
#1209
Posted 16 January 2019 - 13:34
[ https://scontent.fotp3-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/fr/cp0/e15/q65/49937816_2259646764068150_7615106749590142976_o.jpg?_nc_cat=110&_nc_ht=scontent.fotp3-1.fna&oh=85e2c20de8074b6e2eeaacd514bd47b4&oe=5CB6CCD1 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
De pe Fb Edited by don_dannielo, 16 January 2019 - 13:35. |
#1210
Posted 17 January 2019 - 13:08
Vagonul ăla albastru, dacă e îngrijit e chiar foarte confortabil, deşi e produs în anii '80!
|
#1212
Posted 18 January 2019 - 07:03
Avem cale ferata nemodernizata din 1926?
Sijcer in Romania începe sa îmi fie teama și când trec pe poduri, mai ales peste râurile mai mari |
#1215
Posted 18 January 2019 - 10:15
#1216
Posted 18 January 2019 - 10:20
Atata timp cat sina e ok, poa' sa fie si de la 1850. E un fier in fond pe care nu il schimbi decat daca ai motiv - deteriorari sau se creste incarcarea pe osie pe tronsonul respectiv.
In rest din poze traversa pare ok la fel si balastul - adica arata mult mai bine decat unele magistrale din Ro. Edited by elef, 18 January 2019 - 10:21. |
|
#1217
Posted 18 January 2019 - 10:24
Pietrisul oricum a fost schimbat de N ori de atunci iar sinele alea sint din Karlsruhe Hbf , triaj vest , acolo unde se merge cu maxim 40 kmh si se duc trenurile de persoane la spalat.
|
#1218
Posted 19 January 2019 - 14:15
Ca f.d. şinele de oţel au apărut pe la 1859-1860. Că până să facă Bessemer convertizorul cu aer (din care peste ani a evoluat cel cu Oxigen) era foarte greu să produci o tonă de oţel, şi de aia şinele erau făcute din fier sau fontă (de cei îi zice oare "cale ferată" şi nu "cale oţelată"? - doar în Austro-Ungaria au existat şine de fier; Bucureşti - Giurgiu a fost făcută cu şine din oţel, că e din 1869; "cale ferată" e preluată din Franceză).
Păcat că Gara Filaret nu mai e gară Şi păcat că la Gara de Nord din Bucureşti nu mai poţi merge cu ceva albastru ca să te sui în ceva roşu sau albastru din aceiaşi perioadă (vagoanele de dormit mai circulă, dar frumoasele tramvaie nu ) Cred că pe la Tg. Mureş există nişte şine vechi. Edited by djl, 19 January 2019 - 14:17. |
#1220
Posted 23 January 2019 - 12:06
Să întreb persoana care mi-a arătat pozele dacă le mai are, că asta a fost mai demult.
Păcat că C.F.R.-ul a fost tratat aşa precum a fost tratat. Experienţa nu se câştigă întotdeuna repede... |
#1221
Posted 23 January 2019 - 14:54
CFR SA a anunțat oferta câștigãtoare pentru modernizarea celei mai complicate secțiuni de pe traseul Brașov - Sighișoara, costul pentru cei 28 km dintre Cața și Apața fiind de 600 milioane euro
Edited by don_dannielo, 23 January 2019 - 14:55. |
|
#1223
Posted 23 January 2019 - 18:17
Güzel!
Ne cuceresc turcii taman acum, cand nu mai sunt de mult un imperiu |
#1224
Posted 23 January 2019 - 18:20
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users