Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
CFR
Last Updated: May 12 2021 22:56, Started by
galeo
, Jan 21 2015 07:36
·
0
#1189
Posted 04 January 2019 - 13:28
Nu s-ar putea comanda direct de către mecanic, deoarece sunt prea multe, ar trebui să existe o diagramă pe fiecare vehicul + ar risca să apară conflicte (inclusiv accidente urâte).
|
#1190
Posted 04 January 2019 - 14:40
#1191
Posted 04 January 2019 - 14:43
La comandarea macazelor de la Gara de Nord din cabina mecanicului, aşa precum zicea cineva. Doream să accentuez ce am zis în postul cu turnul de comandă.
|
#1192
Posted 04 January 2019 - 14:52
Gara de Nord nu e o haltă fără personal unde manevrarea macazelor le face conductorul, eventual ajutat de mecanic (totul coordonat de operatorul RC). E o gară cu BLA unde cei responsabili fac toate manevrele din faţa luminoschemei şi îi informează pe mecanici ce să facă.
|
#1195
Posted 04 January 2019 - 18:56
Adică probabil se deviază mult de la subiect sau se aberează.
|
#1197
Posted 04 January 2019 - 20:01
Sidorin, on 04 ianuarie 2019 - 14:52, said:
Gara de Nord nu e o haltă fără personal unde manevrarea macazelor le face conductorul, eventual ajutat de mecanic (totul coordonat de operatorul RC). E o gară cu BLA unde cei responsabili fac toate manevrele din faţa luminoschemei şi îi informează pe mecanici ce să facă. |
#1198
Posted 04 January 2019 - 21:21
#1199
Posted 07 January 2019 - 23:25
dan210, on 01 decembrie 2018 - 12:39, said:
...chiar si un cazul locomotivelor electrice, datorita normelor si situatiei tehnice, o locomotiva de la marfa nu poate remorca un tren de calatori de lung parcurs, de exemplu nu poti pune in capul trenului o locomotiva cu un motor izolat, pe cand la marfa merge, acuma nu ca ar fi cine stie ce tonaje sau viteza E "buna rau" asta, mai inveti cate ceva nou...(te minunezi, nu alta)... Apropos, ai vazut vreodata un EA1 remorcand un tren de 2000 de tone??? Edited by cenick, 07 January 2019 - 23:32. |
#1200
Posted 08 January 2019 - 00:04
prietene, relax, esti prea incordat, iti dai cu parerea despre lucruri care te depasesc, nici macar n-ai inteles ce-i scris in citatul de mai sus
|
#1201
Posted 08 January 2019 - 00:11
dan210, on 08 ianuarie 2019 - 00:04, said:
prietene, relax, esti prea incordat, iti dai cu parerea despre lucruri care te depasesc, nici macar n-ai inteles ce-i scris in citatul de mai sus Edited by cenick, 08 January 2019 - 00:32. |
#1202
Posted 08 January 2019 - 00:41
cenick, on 08 ianuarie 2019 - 00:11, said: In ce priveste "...lucruri care te depasesc...", mi-e teama ca e valabil in cazul tau, intr-al meu, ar fi culmea sa fie asa, dupa 35 de ani de locomotiva. Asa ca, nu crezi ca sunt muuuult mai autorizat decat tine sa-mi dau cu parerea despre CFR in general si locomotive in special? |
#1203
Posted 08 January 2019 - 00:42
dan210, on 08 ianuarie 2019 - 00:41, said:
n-ai fi primul caz de mecanic pe care-l ducea trenul, de fapt se vede cum abordezi problema, daca dupa 35 de ani de locomotiva intri-n discutie cum ai facut-o, n-are rost sa mai discutam ... nici nu ma mai mira unde a ajuns calea ferata E prea tarziu sa intru in amanunte, poate o s-o fac vreodata, insa acum e destul de tarziu. In ce priveste "dusul cu trenul", daca mi-ai fi fost ajutor sau asistent, ti-ai fi putut forma o opinie, asa insa... Calea ferata a fost distrusa de stim cu totii cine, nu de angajati. Apropos, pe vremea mea era mai armata decat armata la CFR si in special la tractiune! Edited by cenick, 08 January 2019 - 00:50. |
|
#1204
Posted 08 January 2019 - 09:55
cenick, on 08 ianuarie 2019 - 00:42, said:
Calea ferata a fost distrusa de stim cu totii cine, nu de angajati. Apropos, pe vremea mea era mai armata decat armata la CFR si in special la tractiune! Nu ma pricep eu la chestii tehnice dar de o matura, un mop si o galeata cu apa tot ministrul sau presedintele tre sa vina cu ele de acasa si le foloseasca ? |
#1205
Posted 08 January 2019 - 14:15
Colegul îşi curăţa locomotiva.
De vină au fost şi angajaţii. Chiar şi ăia mai mici, care furau motorină. Pe vremuri locomotivele erau folosite în comun, că nu existau mai multe C.F.R.-uri. Cât despre că colegul era condus automat de C.F.R., la C.F.R. nu a existat niciodată sistem automat de conducere a trenurilor. Iar la gestionarea traficului se foloseşte şi azi factorul uman. La metrou există conducere automată a trenurilor - se gândeau la aşa ceva încă din anii '80 (vorbes de România). |
#1206
Posted 08 January 2019 - 16:59
Se pare ca nu numai la noi sunt probleme cu transportul feroviar de persoane
Why are Britain’s trains so bad - could nationalisation fix them? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users