Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Unitatea optica DVD-rw absenta pe...

Problema configurare Wireguard

Dozatoare de apa, cu alimentare d...

Intarziere aterizare avioane
 Accident masina reparata pe CASCO

Probleme Ginseng Microcarpa

Un sunet pronuntat la BMW e90 318i

Caut sugestii pentru achizitionar...
 Acest LNB......

Salarii compensatorii?

Recomandare service in Slatina pe...

De unde cumparati piese de schimb...
 Iesirea din coproprietate

Mouse wireless ergonomic cu bater...

Cum se calculeaza dobanda lunara ...

La mulți ani @driftking91!
 

CFR

* * * - - 5 votes
  • This topic is locked This topic is locked
2701 replies to this topic

#1189
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,663
  • Înscris: 13.06.2004
Nu s-ar putea comanda direct de către mecanic, deoarece sunt prea multe, ar trebui să existe o diagramă pe fiecare vehicul + ar risca să apară conflicte (inclusiv accidente urâte).

#1190
lil debul

lil debul

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,662
  • Înscris: 29.09.2005

View Postdjl, on 04 ianuarie 2019 - 13:28, said:

Nu s-ar putea comanda direct de cćtre mecanic, deoarece sunt prea multe, ar trebui sć existe o diagramć pe fiecare vehicul + ar risca sć aparć conflicte (inclusiv accidente urĆ¢te).
La ce te referi ?

#1191
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,663
  • Înscris: 13.06.2004
La comandarea macazelor de la Gara de Nord din cabina mecanicului, aşa precum zicea cineva. Doream să accentuez ce am zis în postul cu turnul de comandă.

#1192
Sidorin

Sidorin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,502
  • Înscris: 12.07.2010
Gara de Nord nu e o haltă fără personal unde manevrarea macazelor le face conductorul, eventual ajutat de mecanic (totul coordonat de operatorul RC). E o gară cu BLA unde cei responsabili fac toate manevrele din faţa luminoschemei şi îi informează pe mecanici ce să facă.

#1193
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,301
  • Înscris: 24.06.2006
deja se deraiaza la greu

#1194
Sidorin

Sidorin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,502
  • Înscris: 12.07.2010
Adică?

#1195
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,663
  • Înscris: 13.06.2004
Adică probabil se deviază mult de la subiect sau se aberează.

#1196
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
Maine ma duc cu trenul la munte.
Sunt safe?

#1197
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,301
  • Înscris: 24.06.2006

View PostSidorin, on 04 ianuarie 2019 - 14:52, said:

Gara de Nord nu e o haltă fără personal unde manevrarea macazelor le face conductorul, eventual ajutat de mecanic (totul coordonat de operatorul RC). E o gară cu BLA unde cei responsabili fac toate manevrele din faţa luminoschemei şi îi informează pe mecanici ce să facă.
din pacate nu toata lumea vrea sa-nteleaga cum functioneaza sistemul

#1198
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,663
  • Înscris: 13.06.2004

View Postdon_dannielo, on 04 ianuarie 2019 - 19:49, said:

Maine ma duc cu trenul la munte.
Sunt safe?


Da.

#1199
cenick

cenick

    Senior member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,302
  • Înscris: 21.01.2011

View Postdan210, on 01 decembrie 2018 - 12:39, said:

...chiar si un cazul locomotivelor electrice, datorita normelor si situatiei tehnice, o locomotiva de la marfa nu poate remorca un tren de calatori de lung parcurs, de exemplu nu poti pune in capul trenului o locomotiva cu un motor izolat, pe cand la marfa merge, acuma nu ca ar fi cine stie ce tonaje sau viteza
Pai ce are locom. de marfa, tuseste, sughite, are discopatie sau ce?
E "buna rau" asta, mai inveti cate ceva nou...(te minunezi, nu alta)...
Apropos, ai vazut vreodata un EA1 remorcand un tren de 2000 de tone???

Edited by cenick, 07 January 2019 - 23:32.


#1200
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,301
  • Înscris: 24.06.2006
prietene, relax, esti prea incordat, iti dai cu parerea despre lucruri care te depasesc, nici macar n-ai inteles ce-i scris in citatul de mai sus

#1201
cenick

cenick

    Senior member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,302
  • Înscris: 21.01.2011

View Postdan210, on 08 ianuarie 2019 - 00:04, said:

prietene, relax, esti prea incordat, iti dai cu parerea despre lucruri care te depasesc, nici macar n-ai inteles ce-i scris in citatul de mai sus
N-ai ghicit, nu sunt deloc incordat (nu-mi permite hertul), sunt chiar relaxat. In ce priveste "...lucruri care te depasesc...", mi-e teama ca din nou n-ai ghicit...Posted Image

Edited by cenick, 08 January 2019 - 00:32.


#1202
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,301
  • Înscris: 24.06.2006

View Postcenick, on 08 ianuarie 2019 - 00:11, said:

In ce priveste "...lucruri care te depasesc...", mi-e teama ca e valabil in cazul tau, intr-al meu, ar fi culmea sa fie asa, dupa 35 de ani de locomotiva. Asa ca, nu crezi ca sunt muuuult mai autorizat decat tine sa-mi dau cu parerea despre CFR in general si locomotive in special?
n-ai fi primul caz de mecanic pe care-l ducea trenul, de fapt se vede cum abordezi problema, daca  dupa 35 de ani de locomotiva intri-n discutie cum ai facut-o, n-are rost sa mai discutam ... nici nu ma mai mira unde a ajuns calea ferata

#1203
cenick

cenick

    Senior member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,302
  • Înscris: 21.01.2011

View Postdan210, on 08 ianuarie 2019 - 00:41, said:

n-ai fi primul caz de mecanic pe care-l ducea trenul, de fapt se vede cum abordezi problema, daca  dupa 35 de ani de locomotiva intri-n discutie cum ai facut-o, n-are rost sa mai discutam ... nici nu ma mai mira unde a ajuns calea ferata
Cum intru in discutie? Ca cineva care pretinde ca cunoaste "lucruri" afirma niste aiureli despre locom. de marfa sau calatori?
E prea tarziu sa intru in amanunte, poate o s-o fac vreodata, insa acum e destul de tarziu.
In ce priveste "dusul cu trenul", daca mi-ai fi fost ajutor sau asistent, ti-ai fi putut forma o opinie, asa insa...
Calea ferata a fost distrusa de stim cu totii cine, nu de angajati. Apropos, pe vremea mea era mai armata decat armata la CFR si in special la tractiune!

Edited by cenick, 08 January 2019 - 00:50.


#1204
Kokoshmare

Kokoshmare

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,097
  • Înscris: 20.12.2007

View Postcenick, on 08 ianuarie 2019 - 00:42, said:

Calea ferata a fost distrusa de stim cu totii cine, nu de angajati. Apropos, pe vremea mea era mai armata decat armata la CFR si in special la tractiune!
Intotdeauna aceeasi scuza, e de vina oricine altcineva decat ceferistul pentru hibele CFR-ului.
Nu ma pricep eu la chestii tehnice dar de o matura, un mop si o galeata cu apa tot ministrul sau presedintele tre sa vina cu ele de acasa si le foloseasca ?

#1205
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,663
  • Înscris: 13.06.2004
Colegul îşi curăţa locomotiva.
De vină au fost şi angajaţii. Chiar şi ăia mai mici, care furau motorină.
Pe vremuri locomotivele erau folosite în comun, că nu existau mai multe C.F.R.-uri. Cât despre că colegul era condus automat de C.F.R., la C.F.R. nu a existat niciodată sistem automat de conducere a trenurilor. Iar la gestionarea traficului se foloseşte şi azi factorul uman. La metrou există conducere automată a trenurilor - se gândeau la aşa ceva încă din anii '80 (vorbes de România).

#1206
borhot

borhot

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,828
  • Înscris: 16.05.2015
Se pare ca nu numai la noi sunt probleme cu transportul feroviar de persoane
Why are Britain’s trains so bad - could nationalisation fix them?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate