Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
VODAFONE Helper
Last Updated: May 08 2020 07:45, Started by
jericho
, Dec 18 2014 12:29
·
0
#3169
Posted 21 June 2017 - 13:22
Si eu aștept un răspuns la mesajele private trimise. Si creditul mi se consuma in continuare
|
#3170
Posted 21 June 2017 - 13:32
Câți MB sau GB am la 4362240 unități incluse...
Cum se calculează unitățile astea? |
#3171
Posted 21 June 2017 - 16:25
Am impresia ca nici nu a intervenit bine UE in legea cu roamingul, ca deja Vodafone-ul s-a pus pe smecherii, incerc sa sun pe cineva de are o cartela SIM cu 0 credit (intr-o tara din UE) si suna tot timpul ocupat, asta chiar daca nu vorbeste nimeni pe acel numar.
Astept reactia helper-ului, apoi urmeaza sa fac o sesizare catre ANCOM si ANPC. Cu internetul am inteles ca nu se aplica in totalitate, dar pentru apeluri nu exista nicio restrictie sau suprataxa pe care sa o poata impune operatorii cat timp nu au aprobarea ANCOM. Attached FilesEdited by gumball3000, 21 June 2017 - 16:43. |
#3172
Posted 21 June 2017 - 16:30
Si mie mi se pierde din credit când sunt sunat, si nu stiu de ce. Astept răspuns încă. Si mi-a luat din credit când am sunat din greseala un număr inexistent. Astept lămurire si pentru asta
|
#3173
Posted 21 June 2017 - 16:38
Mda, deci vor sa am credit ca sa aiba de unde sa traga, cu toate ca UE spune altceva si la fel si site-ul Vodafone.
|
#3174
Posted 21 June 2017 - 16:42
Pai normal, doar e Romania. Din 1 milion de oameni, poate doar 100 vor face reclamatie, si ei stiu ca restul sunt prosti, asa ca profita. Cu tot cu amenzi, sunt în profit, deci de ce nu
|
#3175
Posted 21 June 2017 - 16:50
Mai stau si ei la ciupeala cateva luni, apoi or sa bage placa cu "ne scuzati, a fost o greseala de sistem".
|
#3176
Posted 21 June 2017 - 16:50
Pe un abonament tip RED 15, cu reducere de vechime, am descoperit azi, cu surprindere, ca imi apare ca nu mai are acces la roaming. Desi pana in 15.06 am avut roaming activat si chiar consum, sa inteleg ca nu se respecta directiva si acum s-a dezactivat automat? Doar ca sa nu imi dea niste minute si MB gratuit? Si, normal, nu raspunde nimeni la relatii clienti...
|
#3177
Posted 21 June 2017 - 16:52
Roamingul il avea deja activat, am pus persoana sa dea si un restart la telefon, i-am dezactivat si reactivat roaming-ul din My Vodafone, tot nimic.
Cand ii dezactivez roaming-ul din My Vodafone si sun pe acel nr, figureaza ca inchis ("Momentan Clientul Vodafone nu este disponibil"), daca il activez, pe telefonul meu din RO (de pe care il apelez) imi afiseaza mesajul Network busy. Am verificat si reteaua pe care este conectat acel telefon, si culmea, e conectat chiar pe reteaua preferata de Vodafone, cea mentionata in lista de aici: https://www.vodafone...index.htm#tab-3 Nasoala rau faza daca pleci din tara si iti pui baza ca nu pierzi legatura cu cei apropiati, de sunt si mai sperioasi de fel, ii mai ia si cu inima. RUSINE VODAFONE! Attached FilesEdited by gumball3000, 21 June 2017 - 17:19. |
#3178
Posted 21 June 2017 - 17:44
izometric, on 10 iunie 2017 - 18:41, said:
Eu nu inteleg de ce te milogesti. Reziliaza abonamentul si treci la cartela. E infinit mai avantajos. Daca activezi o optiune de 8 euro pe luna este imposibil sa consumi tot ce vine pe cartela aia. Dacă or fi scos limitările alea cu x minute sunate, y minute primite... |
|
#3179
Posted 21 June 2017 - 19:24
gumball3000, on 21 iunie 2017 - 16:25, said:
Am impresia ca nici nu a intervenit bine UE in legea cu roamingul, ca deja Vodafone-ul s-a pus pe smecherii, incerc sa sun pe cineva de are o cartela SIM cu 0 credit (intr-o tara din UE) si suna tot timpul ocupat, asta chiar daca nu vorbeste nimeni pe acel numar. Astept reactia helper-ului, apoi urmeaza sa fac o sesizare catre ANCOM si ANPC. Cu internetul am inteles ca nu se aplica in totalitate, dar pentru apeluri nu exista nicio restrictie sau suprataxa pe care sa o poata impune operatorii cat timp nu au aprobarea ANCOM. E in perioada de valabilitate? |
#3180
Posted 21 June 2017 - 20:28
JJCici, on 20 iunie 2017 - 22:21, said:
Si eu am problema cu roamingul. Deși am primit mesaj ca pot folosi minutele din abonament in roaming. Iata:( primul screenshot) Am intrat inca o data pe abonament din aplicatie. (al doilea screenshot) Iata ce surpriza. Nici macar nu stiam ca exista o generozitate mai mare din partea celebrului operator. După 15 ani vechime ca abonat. Va multumesc. Ii las si pe altii sa se minuneze. Mentionez ca abonamentul meu are 425 de minute naționale și 1,5 GB de net național plus unu ca loialitate. |
#3181
Posted 21 June 2017 - 22:29
cred ca asta explica cam tot ce ne afecteaza pe cei care am acceptat abonamente/oferte de retentie NATIONALE!!
Quote Abonamentele care au doar acces național nu sunt compatibile cu serviciul de roaming; dacă ai un abonament doar cu acces național poți alege oricând un abonament cu acces la serviciul de roaming în țările SEE. Quote Activarea serviciului de roaming nu se face automat, ci in urma evaluarii riscului financiar prealabil de catre Vodafone. La activarea Serviciului de Roaming se aplica automat tarifele standard in roaming (www.vodafone.ro/roaming), daca nu optezi explicit pentru un tarif alternativ - extraoptiune de Roaming. Activarea unei oferte alternative de roaming implica renuntarea la tarifele standard de roaming. aici inteleg ca trebuie solicitat activare roaming dupa care vodafone decide daca e riscant sau nu sa-l activeze. vedeti ca se aplica si o formula de calcul pentru volumul de maxim de date ce poate fi folosit in roaming in functie de valoarea abonamentului (de ex la ab de 10 euro - se pot consuma maxim 2,16 GB in roaming) Edited by DorinuSs, 21 June 2017 - 22:40. |
#3182
Posted 21 June 2017 - 22:54
@Vodafone
Harta aia de acoperire 4G cand o mai actualizam si noi ?? |
#3183
Posted 21 June 2017 - 23:09
|
#3184
Posted 22 June 2017 - 06:55
#3185
Posted 22 June 2017 - 09:20
Salut,
Am efectuat ieri o portare din Vodafone (abonament) in Orange. Abonamentul expira in iulie (factura fiind generata pe 7 iulie). Am primit mesajul urmator: "Cererea de portare a numarului dvs. a fost primita. Despagubirea pentru rezilierea contractului Vodafone inainte de termen se va aplica pe ultima factura." |
#3186
Posted 22 June 2017 - 09:53
Salutare,
mihaipi2, on 21 iunie 2017 - 16:50, said: Pe un abonament tip RED 15, cu reducere de vechime, am descoperit azi, cu surprindere, ca imi apare ca nu mai are acces la roaming. Desi pana in 15.06 am avut roaming activat si chiar consum, sa inteleg ca nu se respecta directiva si acum s-a dezactivat automat? Doar ca sa nu imi dea niste minute si MB gratuit? Si, normal, nu raspunde nimeni la relatii clienti... Este posibil sa fie doar o eroare din aplicatia myVodafone. Lasa-ne totusi numarul de telefon pentru a putea verifica. gumball3000, on 21 iunie 2017 - 16:52, said: Roamingul il avea deja activat, am pus persoana sa dea si un restart la telefon, i-am dezactivat si reactivat roaming-ul din My Vodafone, tot nimic. Cand ii dezactivez roaming-ul din My Vodafone si sun pe acel nr, figureaza ca inchis ("Momentan Clientul Vodafone nu este disponibil"), daca il activez, pe telefonul meu din RO (de pe care il apelez) imi afiseaza mesajul Network busy. Am verificat si reteaua pe care este conectat acel telefon, si culmea, e conectat chiar pe reteaua preferata de Vodafone, cea mentionata in lista de aici: https://www.vodafone...index.htm#tab-3 Nasoala rau faza daca pleci din tara si iti pui baza ca nu pierzi legatura cu cei apropiati, de sunt si mai sperioasi de fel, ii mai ia si cu inima. RUSINE VODAFONE! Multumesc! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users