Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Redirectionare Digi Mobil
Last Updated: Jan 24 2017 22:25, Started by
00hftd00
, Apr 24 2014 11:36
·
0
#1
Posted 24 April 2014 - 11:36
Redirectionare Digi Mobil - Digi Mobil
1. Pot redirectiona permanent (de ex.) un DIGI Mobil Asociat catre un abonament Digi mobil Optim? Pentru a primi apeluri pe un singur telefon de pe cele doua numere. (fara dual sim, ar fi excelent). Practic se poate, merge redirectionarea, dar nu am gasit nicio informatie pe siteul rcs-rds in legatura ce aceasta tema, tarife, daca se taxeaza, conditii. 2. Exista ceva limitari? Aici ma refer sa nu fie dezactivat dupa o perioada de timp numarul care este redirectionat, sau daca dupa un numar de minute se taxeaza, etc. . Multumesc. |
#2
Posted 24 April 2014 - 11:40
00hftd00, on 24 aprilie 2014 - 11:36, said:
Redirectionare Digi Mobil - Digi Mobil 1. Pot redirectiona permanent (de ex.) un DIGI Mobil Asociat catre un abonament Digi mobil Optim? Pentru a primi apeluri pe un singur telefon de pe cele doua numere. (fara dual sim, ar fi excelent). Practic se poate, merge redirectionarea, dar nu am gasit nicio informatie pe siteul rcs-rds in legatura ce aceasta tema, tarife, daca se taxeaza, conditii. 2. Exista ceva limitari? Aici ma refer sa nu fie dezactivat dupa o perioada de timp numarul care este redirectionat, sau daca dupa un numar de minute se taxeaza, etc. . Multumesc. Salut redirectionarile le faci din meniul telefonului. Din cate stiu sms nu primesti la redirectionare. |
#3
Posted 24 April 2014 - 11:49
se poate, se considera apel in reteaua Digi, se taxeaza comform tarifelor abonamentului respectiv, 0 lei
nu se dezactiveaza, nu exista limitari, nu ai un numar de minute |
#4
Posted 24 April 2014 - 12:35
Modemuri3G, on 24 aprilie 2014 - 11:49, said:
se poate, se considera apel in reteaua Digi, se taxeaza comform tarifelor abonamentului respectiv, 0 lei nu se dezactiveaza, nu exista limitari, nu ai un numar de minute Foarte tare, daca este asa cum spui. Cand mi-am portat zilele trecute un numar de la orange nici nu stiam ca voi avea un ab. Digimobil Optim cu (practic) doua numere de telefon, la care pot fi apelat pe un singur telefon, fara taxe suplimentare. (Digi Mobil asociat e 0 lei, si are min. nelimitate in retea) Daca intradevar se confirma ca este asa, probabil o sa (tele)portez la Digimobil toata familia cu toate numerele de tel. Edited by 00hftd00, 24 April 2014 - 12:36. |
#5
Posted 24 April 2014 - 12:50
te asigur ca e asa, am folosit o perioada o configuratie asemanatoare, acum am ambele numere de abonament pe optim 2 si sunt redirectionate conditionat reciproc, daca nu raspund pe unul primesc apelul pe celalalt !
|
#6
Posted 24 April 2014 - 17:23
Foloseste
*21*07XXYYYZZZ# unde 07XXYYYZZZ reprezintanumarul destinatie Foloseste #21# pentru anularea tuturor redirectionarilor. Ambele comenzi funcioneaza si pentru fix. Edited by filip.serban, 24 April 2014 - 17:35. |
#7
Posted 28 April 2014 - 22:24
astazi m-am izbit de urmatoarea problema:
- am vrut sa redirectionez apelurile in caz de retea inexistenta catre un alt numar de telefon din alta retea ... eu stiam ca ar trebui sa mearga cu codul **62*numar# , insa am primit eroare de la retea . Cautand pe site-ul digi ( in speranta ca poate la ei sunt altele ) am constatat ca aceasta optiune nu exista trecuta. Oare in centrala lor sa nu fie disponibila optiunea ? Edited by vad, 28 April 2014 - 22:25. |
#8
Posted 29 April 2014 - 06:57
revin : pana la urma a mers redirectionarea cu codul de mai sus . Probabil a fost problema pana s-au initializat toate serviciile !
|
#9
Posted 30 April 2014 - 06:20
Am folosit seviciul redirectionare Digi catre Cosmote vreo 3 luni, in perioada cand Digi nu avea acoperire.
A functionat ireprosabil. |
#10
Posted 30 April 2014 - 09:47
Modemuri3G, on 24 aprilie 2014 - 11:49, said:
se poate, se considera apel in reteaua Digi, se taxeaza comform tarifelor abonamentului respectiv, 0 lei nu se dezactiveaza, nu exista limitari, nu ai un numar de minute 00hftd00, on 24 aprilie 2014 - 12:35, said:
Foarte tare, daca este asa cum spui. Cand mi-am portat zilele trecute un numar de la orange nici nu stiam ca voi avea un ab. Digimobil Optim cu (practic) doua numere de telefon, la care pot fi apelat pe un singur telefon, fara taxe suplimentare. (Digi Mobil asociat e 0 lei, si are min. nelimitate in retea) Daca intradevar se confirma ca este asa, probabil o sa (tele)portez la Digimobil toata familia cu toate numerele de tel. Exact.Asa este;la modul general, daca ai 2 numere B si C cu B redirectionat la C si : A suna pe B, atunci: - A plateste convorbirea A->B, tariful normal din ab. catre reteaua lui B - tu platesti redirectarea(convorbirea) B->C , tariful normal din ab. lui B catre reteaua lui C |
|
#11
Posted 05 September 2014 - 08:14
Intampin urmatoarea problema: nu pot redirectiona apelurile catre un numar international, in schimb merge catre orice nr. national.
A reusit cineva sa faca o redirectionare catre un nr international sau trebuie vorbit la relatii clienti? |
#12
Posted 05 September 2014 - 09:40
IP-XCENTRIC, on 05 septembrie 2014 - 08:14, said:
Intampin urmatoarea problema: nu pot redirectiona apelurile catre un numar international, in schimb merge catre orice nr. national. A reusit cineva sa faca o redirectionare catre un nr international sau trebuie vorbit la relatii clienti? |
#13
Posted 05 September 2014 - 09:43
IP-XCENTRIC, on 05 septembrie 2014 - 08:14, said:
Intampin urmatoarea problema: nu pot redirectiona apelurile catre un numar international, in schimb merge catre orice nr. national. A reusit cineva sa faca o redirectionare catre un nr international sau trebuie vorbit la relatii clienti? Sigur se poate face call forward catre international, insa s-ar putea sa fie ceva restrictii in acest sens in functie de tariful catre acea destinatie pentru a preveni eventualele fraude. La relatii cu clientii sigur te lamuresc ce si cum se poate. |
#14
Posted 17 September 2014 - 22:31
IP-XCENTRIC, on 05 septembrie 2014 - 08:14, said: Intampin urmatoarea problema: nu pot redirectiona apelurile catre un numar international, in schimb merge catre orice nr. national. A reusit cineva sa faca o redirectionare catre un nr international sau trebuie vorbit la relatii clienti? ai reusit sa rezolvi cumva acest aspect? daca da, cum? |
#15
Posted 17 September 2014 - 22:58
Deocamdata sunt in faza de tatonari, dupa un apel la RC soldat cu-n refuz + o sesizare-n digicare si o revenire cu trimitere la prima dupa o saptamana...
.... inca astept o solutionare pozitiva. |
|
#16
Posted 24 September 2014 - 20:19
Raspuns primit astazi, la solicitarea mea, pe mail:
Stimate Abonat, In urma sesizarii dumneavoastra cu numarul 2428623925, va informam ca in prezent se pot face redirectionari doar catre numerele nationale. Pentru informatii suplimentare puteti contacta in permanenta Departamentul Relatii Clienti disponibil la numarul 0314007777. Va multumim si va dorim o zi placuta! |
#17
Posted 24 September 2014 - 20:19
Raspuns primit astazi, la solicitarea mea, pe mail:
Stimate Abonat, In urma sesizarii dumneavoastra cu numarul 2428623925, va informam ca in prezent se pot face redirectionari doar catre numerele nationale. Pentru informatii suplimentare puteti contacta in permanenta Departamentul Relatii Clienti disponibil la numarul 0314007777. Va multumim si va dorim o zi placuta! |
#18
Posted 24 September 2014 - 21:09
IP-XCENTRIC, on 24 septembrie 2014 - 20:19, said:
Raspuns primit astazi, la solicitarea mea, pe mail: Stimate Abonat, In urma sesizarii dumneavoastra cu numarul 2428623925, va informam ca in prezent se pot face redirectionari doar catre numerele nationale. Pentru informatii suplimentare puteti contacta in permanenta Departamentul Relatii Clienti disponibil la numarul 0314007777. Va multumim si va dorim o zi placuta! No comment. 2014-09-24 22.07.39.png 49.37K 326 downloads Inainte sa intrebe cineva, da functioneaza!!! Am putut sa-mi sun numarul si suna SIP-ul Edited by easy90rider, 24 September 2014 - 21:19. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users