oprire motor Ford Focus 1,6 TDi-baterie buna,filtru motorina necolmatat!Stie cineva de ce?ati mai intilnit-o?
Last Updated: Oct 11 2017 22:54, Started by
pigi2
, Dec 28 2013 18:26
·
0
#2
Posted 28 December 2013 - 18:28
Marca banu`.
Poate nu mai are motorina in rezervor, nu ? Edited by Nicu_Brasov, 28 December 2013 - 18:53. |
#3
Posted 28 December 2013 - 18:33
Ajutoooooorrrrr! Multumit?
Altadata spune exact ce masina e, ce motor, cum si cand se manifesta problema, nu suntem pe un forum de ghicitori. |
#4
Posted 28 December 2013 - 18:43
#5
Posted 28 December 2013 - 19:33
ajutor cere la un mecanic nu aici.
ori ti dusa pompa din rezervor ori prinde pe undeva aer in conducta de alimentare motorina. |
#7
Posted 28 December 2013 - 21:14
#9
Posted 29 December 2013 - 03:50
trage aer pe undeva .cred,sigur ca multe nu ne spune omul.
|
#11
Posted 07 May 2014 - 11:20
De curand intampin aceeasi problema, se opreste in mers. Prima data acum 2 saptamani dupa 110-120km/h am accelerat pana la 130 si in 15 sec sa oprit;pornit din nou din cheie mers 5km cu 90-100 apoi la traversarea unui deal a murit si nu am putut sal urc decat cu viteza 1. turatia.1100. daca acceleram se oprea .in prima parcare am oprit desfacut filtru de motorina golit( precizez ca era putina motorina)am putut continua drumul cu 100km/h fara a trece de 2100rpm in orice treapta..dupa 75 km sa oprit din nou si am mers cu viteza a doua pana acasa 2 km. schimbat filtrele a doua zi(din nou putina motorina) nu am mai intampinat probleme pana azi cand din nou sa oprit dupa un drum cu 120km/h. dupa o pauza de 3 ore am scoso pe centura si iam dat pana la 160, am facut 10 km cu 100- 160, apoi sa oprit din nou...am putut sa ajung acasa cu aceeasi tactica maxim 2100rpm! sunt in ceata. Ford focus 1.8. 2001 tddi 66kw
a nu se interpreta ca, conduc iresponsabil dau si eu pe unde se poate......azi ma duc la tester ; sper sa ma luminati cu niste idei . cu stima |
#12
Posted 07 May 2014 - 12:16
dupa tester,pune rezultatele aici,pentru a primi informatii.
|
#13
Posted 07 May 2014 - 18:35
Revenit ...pus pe calculator 2 erori.P1665 si P 0335, sters erori...bagat o tura prin cartier cu a 2 si a 3 pana la 4000rpm cand credeam ca nu se mai opreste clic! pus pe calculator 4 erori P0149 P1563 P1664 P0335. Dupa 30 min. in care sa tot dat cu pompa de injectie dau sa plec si incepe sa dea rateuri cu fum negru in spate...avea 2-3 rateuri se oprea motoru, incepusem sa cred ca gata sa dus pompa...a facut asa 15 min. Am desfacut conducta alimentare pompa crezand ca trage aer pe acolo, pusa la loc amorsata si mers 10 km fara intrerupere chiar si cu putina acceleratie . eu suspectez aer fals sau intrerupere pe circuit electric posibil contact imperfect...astfel cum de merge masina in conditiile de neturare si umblarii pe la conductele de motorina urmata de amorsare...
cu stima |
#14
Posted 07 May 2014 - 19:39
alimentat pompa de injectie direct din bidon, incalzit motoru apoi turat treptat pana la 3500 dupa 15 secunde clic...deci eliminat aer fals...cineva zicea de un senzor sau pompa
|
#15
Posted 08 May 2014 - 13:48
P0149, P1563 si P1664 - erori legate de pompa (electronica si fizica).
P0335 - senzor vibrochen. Incearca intai un alt senzor sau verifica-i cablajul. Slabe sanse, cel mai probabil ai pompa moarta. Ai grija la codul de pompa daca te gandesti sa cumperi alta. Dupa inlocuire, daca nu este electronica virgina, necesita imperechere cu ecu motor. Cine ti-a facut diagnoza nu ti-a si interpretat-o? Edited by _overboost, 08 May 2014 - 13:50. |
|
#16
Posted 09 May 2014 - 09:40
am inlocuit senzorul volanta la fel se opreste...nu inteleg cum este pompa moarta si merg cu ea daca ii dau doar pana la 2100-2200 rpm; iam dat si 160 km/h si abia dupa 6 km intrerupe motorul!!! dupa oprire rotesc cheia si porneste de parca nu ar fi avut nimik singura diferenta e ca odata oprita prima data incepe din ce in ce mai des la accelerare sa se opreasca. dar se opreste doar in cazul accelerarii mai mari de 2000-2100rpm si nu, pana nu ajunge la temperatura normala; am mers 40km cu 120 si sa oprit abia dupa ce am stationat 7min.plecare la o accelerare normala 2500rpm; repornit scazut turatia pana la 2000-2100 si aceiasi km retrur cu maxim 105km/h!!!
|
#17
Posted 09 May 2014 - 10:01
Foarte simplu: e moarta electronica de pompa!
Pune mana de cauta-ti pompa. |
#18
Posted 09 May 2014 - 10:22
pai n-a priceput.ai vazut ca ala de ia facut diagnoza doar ia sters erorile.i-ti dai seama cata meserie,ce interpretare?da faptul ca erorile reapar ce parere ai, domnu chestor? o fi buna sau nu pompa?de ce apar erorile din nou ?
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users