Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

oprire motor Ford Focus 1,6 TDi-baterie buna,filtru motorina necolmatat!Stie cineva de ce?ati mai intilnit-o?

- - - - -
  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#1
pigi2

pigi2

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 28.12.2013
Rog ajutor!

#2
Nicu_Brasov

Nicu_Brasov

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 78
  • Înscris: 11.12.2013
Marca banu`.
Poate nu mai are motorina  in rezervor, nu ?  Posted Image

Edited by Nicu_Brasov, 28 December 2013 - 18:53.


#3
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Ajutoooooorrrrr! Multumit?
Altadata spune exact ce masina e, ce motor, cum si cand se manifesta problema, nu suntem pe un forum de ghicitori.

#4
alexdobre

alexdobre

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,783
  • Înscris: 25.02.2011

 rumegus, on 28 decembrie 2013 - 18:33, said:

Ajutoooooorrrrr! Multumit?
Altadata spune exact ce masina e, ce motor, cum si cand se manifesta problema, nu suntem pe un forum de ghicitori.
ne-a spus toata problema in titlu :))

#5
D3an

D3an

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,531
  • Înscris: 30.09.2006
ajutor cere la un mecanic nu aici.
ori ti dusa pompa din rezervor ori prinde pe undeva aer in conducta de alimentare motorina.

#6
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006
Fara tester doar presupuneri.
Service scrie pe tine.

#7
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011

 alexdobre, on 28 decembrie 2013 - 18:43, said:

ne-a spus toata problema in titlu Posted Image)
Tocmai ca n-a zis nimic, nici macar anul fabricatiei. Din "oprire motor", tu ce-ntelegi? Ca nu stie cum sa-l opreasca, sau se opreste din mers? Cum se manifesta problema? la rece, la cald, la drum lung etc...

#8
tonuloi

tonuloi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 279
  • Înscris: 06.12.2009
ce-i drept eu n-am mai intalnit-o  > Ford focus 1.6 TDI daca nici motorul nu ti-l cunosti si crezi ca ai vag , atunci mergi la bancomat si dai play ...

#9
masni

masni

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 765
  • Înscris: 25.10.2010
trage aer pe undeva .cred,sigur ca multe nu ne spune omul.

#10
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
parafina

#11
cocoxxx

cocoxxx

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 27.05.2009
De curand intampin aceeasi problema, se opreste in mers. Prima data acum 2 saptamani dupa 110-120km/h am accelerat pana la 130 si in 15 sec sa oprit;pornit din nou din cheie mers 5km cu 90-100 apoi la traversarea unui deal a murit si nu am putut sal urc decat cu viteza 1. turatia.1100. daca acceleram se oprea .in prima parcare am oprit desfacut filtru de motorina  golit( precizez ca era putina motorina)am putut continua drumul cu 100km/h fara a trece de 2100rpm in orice treapta..dupa 75 km sa oprit din nou si am mers cu viteza a doua pana acasa 2 km. schimbat filtrele a doua zi(din nou putina motorina) nu am mai intampinat probleme pana azi cand din nou sa oprit dupa un drum cu 120km/h. dupa o pauza de 3 ore am scoso pe centura si iam dat pana la 160, am facut 10 km cu 100- 160, apoi sa oprit din nou...am putut sa ajung acasa cu aceeasi tactica maxim 2100rpm! sunt in ceata. Ford focus 1.8. 2001 tddi 66kw
a nu se interpreta ca, conduc iresponsabil dau si eu pe unde se poate......azi ma duc la tester ; sper sa   ma luminati cu niste idei .
cu stima

#12
dancostea2002

dancostea2002

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 530
  • Înscris: 30.05.2010
dupa tester,pune rezultatele aici,pentru a primi informatii.

#13
cocoxxx

cocoxxx

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 27.05.2009
Revenit ...pus pe calculator 2 erori.P1665 si P 0335, sters erori...bagat o tura prin cartier cu a 2 si a 3 pana la 4000rpm cand credeam ca nu se mai opreste clic! pus pe calculator 4 erori P0149 P1563 P1664 P0335. Dupa 30 min. in care sa tot dat cu pompa de injectie dau sa plec si incepe sa dea rateuri cu fum negru in spate...avea  2-3 rateuri se oprea motoru, incepusem sa cred ca gata sa dus pompa...a facut asa 15 min. Am desfacut conducta alimentare pompa crezand ca trage aer pe acolo, pusa la loc amorsata si mers 10 km fara intrerupere chiar si cu putina acceleratie .  eu suspectez aer fals sau intrerupere pe circuit electric posibil contact imperfect...astfel cum de merge masina in conditiile de neturare si umblarii pe la conductele de motorina urmata de amorsare...
cu stima

#14
cocoxxx

cocoxxx

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 27.05.2009
alimentat pompa de injectie direct din bidon, incalzit motoru apoi turat treptat pana la 3500 dupa 15 secunde clic...deci eliminat aer fals...cineva zicea de un senzor sau pompa

#15
_overboost

_overboost

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,726
  • Înscris: 06.07.2013
P0149, P1563 si P1664 - erori legate de pompa (electronica si fizica).

P0335 - senzor vibrochen.

Incearca intai un alt senzor sau verifica-i cablajul. Slabe sanse, cel mai probabil ai pompa moarta. Ai grija la codul de pompa daca te gandesti sa cumperi alta. Dupa inlocuire, daca nu este electronica virgina, necesita imperechere cu ecu motor.

Cine ti-a facut diagnoza nu ti-a si interpretat-o?

Edited by _overboost, 08 May 2014 - 13:50.


#16
cocoxxx

cocoxxx

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 27.05.2009
am inlocuit senzorul volanta la fel se opreste...nu inteleg cum este pompa moarta si merg cu ea daca ii dau doar pana la 2100-2200 rpm; iam dat si 160 km/h si abia dupa 6 km intrerupe motorul!!! dupa oprire rotesc cheia si porneste de parca nu ar fi avut nimik singura diferenta e ca odata oprita prima data incepe din ce in ce mai des la accelerare sa se opreasca. dar se opreste doar in cazul accelerarii mai mari de 2000-2100rpm  si nu, pana nu ajunge la temperatura normala; am mers 40km cu 120 si sa oprit abia dupa ce am stationat 7min.plecare la o accelerare normala 2500rpm; repornit scazut turatia pana la 2000-2100 si aceiasi km retrur cu maxim 105km/h!!!

#17
_overboost

_overboost

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,726
  • Înscris: 06.07.2013
Foarte simplu: e moarta electronica de pompa!

Pune mana de cauta-ti pompa.

#18
dancostea2002

dancostea2002

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 530
  • Înscris: 30.05.2010
pai n-a priceput.ai vazut ca ala de ia facut diagnoza doar ia sters erorile.i-ti dai seama cata meserie,ce interpretare?da faptul ca erorile reapar ce parere ai, domnu chestor? o fi buna sau nu pompa?de ce apar erorile din nou ?

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate