Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
oprire motor Ford Focus 1,6 TDi-baterie buna,filtru motorina necolmatat!Stie cineva de ce?ati mai intilnit-o?
Last Updated: Oct 11 2017 22:54, Started by
pigi2
, Dec 28 2013 18:26
·
0
#19
Posted 09 May 2014 - 22:23
dancostea2002, on 09 mai 2014 - 10:22, said:
pai n-a priceput.ai vazut ca ala de ia facut diagnoza doar ia sters erorile.i-ti dai seama cata meserie,ce interpretare?da faptul ca erorile reapar ce parere ai, domnu chestor? o fi buna sau nu pompa?de ce apar erorile din nou ? De-ai sti cate masini din astea vad intr-o luna... Masini care se puteau repara mult mai ieftin intr-o faza incipienta a problemelor. Dar au fost la "diagnoza" si "profesionistii" stingeau becul si normal, "mergeau" masinile. Sau alte inventii de te doare si mintea... Si mai misto is alea cu DPF anulat din soft, dar care are doar DTC sterse si plangi 5 ore langa masina de ce nu merge si nu se vaita de nimic. Si cate si mai cate! |
#21
Posted 22 June 2014 - 12:43
Am revenit, am fost plecat...3 erori apareau continuu p1563, p1664, p0335; pus testeru pe pompa a dat eroare senzor rotatie din pompa- schimbat aceeasi eroare, schimbat senzor volanta degeaba....pus 2 furtune transparente pe pompa direct alimentat din bidon dupa aerisire care mi sa parut a dura ceva, la accelerari ies bule minuscule de aer dar destul de multe ceea ce ma face sa cred ca pompa trage aer pe undeva !!! nu am avut nici timp sa ajung la un meserias adevarat si dotat cu echipament asa ca am apelat la un service banal cu calculator...desi toata lumea zice ca e pompa sau electronica cum se explica ca dupa ce am pus pompa pe bidon a functionat si la 4000rpm fara a se opri apoi am lasat bidonul jos pentru a vedea daca pompa trage bine,sau inmultit bulele si inevitabil sa oprit motorul dupa un timp....la relanti merge bine, porneste imediat si rece si calda....nu am idee pe unde trage aer pompa poate ma lumineaza cineva....cu stima
|
#22
Posted 11 October 2017 - 07:53
Salut!am un Ford focus 1.8tdi 55kw din 2002 .toate bune si frumoase porneste la sfert si la cald si la rece dar in mers citeodata se aprinde (palpaie)martorul de la bujia incandescenta si se opreste motorul.Daca vreau sa o pornesc in viteza cu a doua sau la automat nu am nici o sansa.trebuie sa trag pe dreapta sa iau contactul de tot si din nou porneste la sfert si continuam drumul elegant.citeodata merge doi metri si se opreste din nou citeodata merg 50 de km fara probleme.ce poate sa aiba?toate filtrele sunt schimbate.si mai am o problema cind ajunge apa la 90' si masina sta la relanti se aprinde becul de la ulei.daca apas acceleratia de la 800 la 850 se stinge.ulei 5w30 schimbat acum o saptamina.😤😤😤
Edited by dorian79, 11 October 2017 - 08:00. |
#23
Posted 11 October 2017 - 17:42
dorian79, on 11 octombrie 2017 - 07:53, said:
Salut!am un Ford focus 1.8tdi 55kw din 2002 .toate bune si frumoase porneste la sfert si la cald si la rece dar in mers citeodata se aprinde (palpaie)martorul de la bujia incandescenta si se opreste motorul.Daca vreau sa o pornesc in viteza cu a doua sau la automat nu am nici o sansa.trebuie sa trag pe dreapta sa iau contactul de tot si din nou porneste la sfert si continuam drumul elegant.citeodata merge doi metri si se opreste din nou citeodata merg 50 de km fara probleme.ce poate sa aiba?toate filtrele sunt schimbate.si mai am o problema cind ajunge apa la 90' si masina sta la relanti se aprinde becul de la ulei.daca apas acceleratia de la 800 la 850 se stinge.ulei 5w30 schimbat acum o saptamina.😤😤😤.cu respect!!! |
#24
Posted 11 October 2017 - 22:54
dorian79, on 11 octombrie 2017 - 07:53, said:
Salut!am un Ford focus 1.8tdi 55kw din 2002 .toate bune si frumoase porneste la sfert si la cald si la rece dar in mers citeodata se aprinde (palpaie)martorul de la bujia incandescenta si se opreste motorul.Daca vreau sa o pornesc in viteza cu a doua sau la automat nu am nici o sansa.trebuie sa trag pe dreapta sa iau contactul de tot si din nou porneste la sfert si continuam drumul elegant.citeodata merge doi metri si se opreste din nou citeodata merg 50 de km fara probleme.ce poate sa aiba?toate filtrele sunt schimbate.si mai am o problema cind ajunge apa la 90' si masina sta la relanti se aprinde becul de la ulei.daca apas acceleratia de la 800 la 850 se stinge.ulei 5w30 schimbat acum o saptamina. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users