Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Probleme garantie HTC - Germanos - Regenersis
Last Updated: Jun 05 2014 22:01, Started by
ddumyy
, Sep 18 2013 11:59
·
0
#1
Posted 18 September 2013 - 11:59
Am cumpărat prin mai un telefon HTC One de la Germanos (la liber, nu la abonament). Pe 31 august, l-am dus la garanție la Germanos, care l-a trimis mai departe la Regenersis, deoarece mi s-a desprins parțial litera C de pe spate și fiind metalică agăța si nu puteam să îl folosesc. Dacă o dădeam jos, rămânea șanțul în care a fost încastrat (deoarece literele nu sunt în relief, sunt în carcasă).
Pe 17 septembrie (după 18 zile de când am lăsat telefonul la Germanos Orhideea), ma duc să îl ridic, însă litera C era dată jos de tot și se vedea șanțul în care fusese introdusă. Pe statusul fișei de service scria că problema a fost remediată. Din discuția avută la telefon de cei de la Germanos cu cei de la Regenersis, aceștia din urmă au zis că telefonul trebuie retrimis în service-ul autorizat HTC, dar de data asta în Polonia și că o să dureze peste 3 săptămâni până se vine reparat. Am lăsat telefonul acolo pentru a fi trimis înapoi, dar orice fel de încercare de comunicare cu cei de la Germanos a fost fără succes (confom legii ei trebuie să schimbe telefonul, dacă nu a fost reparat în termenul legal). Germanos nu are decât o adresă de mail, iar la call center pun aceeași placă "Trimiteți sesizare pe e-mail". Am vb cu cei de la HTC România, dar degeaba, deoarece la ei telefonul apare ca fiind reparat. |
#2
Posted 18 September 2013 - 12:05
E romania man, nu au astia la service cunostinte asa avansate...
Oricum, obligatia de al schimba o au in momentul in care produsul sta mai mult de 10% din termenul de garantie in service. Sa fii atent cand vine ce termen trec in certificatul de garantie ca a stat la ei, obiceiul e sa stea o luna, dar in certificat treci 3 zile. |
#3
Posted 18 September 2013 - 12:09
Deci Germanos e obligat să schimbe telefonul doar dacă stă mai mult de 10% din timpul de garanție? Știu că mai sunt obligați să îl schimbe și dacă se întoarce de 3 ori în service-ul de la HTC cu aceeași problemă.
|
#4
Posted 18 September 2013 - 12:24
Nici partea cu 10% nici cu "de 3 ori" nu mai sunt in lege. Conteaza ce scrie in certificatul de garantie.
|
#5
Posted 18 September 2013 - 12:26
În certificatul de garanție de la HTC, scrie că termenul de remediere a defecțiunilor este de 15 zile din momentul predării.
|
#7
Posted 18 September 2013 - 12:31
Problema este că telefonul e luat pe firmă și atunci nu pot să mă duc la OPC. Mă gândesc că singura variantă este procesul, nu? Și probabil se bazează pe faptul că e prea mare bătaia de cap.
Edited by ddumyy, 18 September 2013 - 12:32. |
#8
Posted 18 September 2013 - 13:17
#9
Posted 20 September 2013 - 08:55
Am incercat sa vb cu Germanos, cu HTC Romania sau cu Regenersis, dar nu au raspuns la e-mail. La telefon, te pun sa le trimiti e-mail.
|
#10
Posted 20 September 2013 - 16:26
Mi-au răspuns la e-mail cei de la Regenersis, care au spus următoarele:
|
|
#11
Posted 05 June 2014 - 22:01
Am primit si eu astazi vestea de la Regenersis ca in telefonul meu HTC Desire C a intrat apa si din cauza asta "a iesit" din garantie, dar daca platesc 500 lei se repara.Plata am refuzat, in telefon nu a intrat apa (avea si husa), eu cred ca in aceasta afirmatie este multa neseriozitate.Ce este de facut in continuare, sa cer contraexpertiza de la un alt service?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users