Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Probleme garantie HTC - Germanos - Regenersis

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
ddumyy

ddumyy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,126
  • Înscris: 24.08.2005
Am cumpărat prin mai un telefon HTC One de la Germanos (la liber, nu la abonament). Pe 31 august, l-am dus la garanție la Germanos, care l-a trimis mai departe la Regenersis, deoarece mi s-a desprins parțial litera C de pe spate și fiind metalică agăța si nu puteam să îl folosesc. Dacă o dădeam jos, rămânea șanțul în care a fost încastrat (deoarece literele nu sunt în relief, sunt în carcasă).

Pe 17 septembrie (după 18 zile de când am lăsat telefonul la Germanos Orhideea), ma duc să îl ridic, însă litera C era dată jos de tot și se vedea șanțul în care fusese introdusă. Pe statusul fișei de service scria că problema a fost remediată.

Din discuția avută la telefon de cei de la Germanos cu cei de la Regenersis, aceștia din urmă au zis că telefonul trebuie retrimis în service-ul autorizat HTC, dar de data asta în Polonia și că o să dureze peste 3 săptămâni până se vine reparat.

Am lăsat telefonul acolo pentru a fi trimis înapoi, dar orice fel de încercare de comunicare cu cei de la Germanos a fost fără succes (confom legii ei trebuie să schimbe telefonul, dacă nu a fost reparat în termenul legal). Germanos nu are decât o adresă de mail, iar la call center pun aceeași placă "Trimiteți sesizare pe e-mail".

Am vb cu cei de la HTC România, dar degeaba, deoarece la ei telefonul apare ca fiind reparat.

#2
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,864
  • Înscris: 25.01.2007
E romania man, nu au astia la service cunostinte asa avansate...
Oricum, obligatia de al schimba o au in momentul in care produsul sta mai mult de 10% din termenul de garantie in service. Sa fii atent cand vine ce termen trec in certificatul de garantie ca a stat la ei, obiceiul e sa stea o luna, dar in certificat treci 3 zile.

#3
ddumyy

ddumyy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,126
  • Înscris: 24.08.2005
Deci Germanos e obligat să schimbe telefonul doar dacă stă mai mult de 10% din timpul de garanție? Știu că mai sunt obligați să îl schimbe și dacă se întoarce de 3 ori în service-ul de la HTC cu aceeași problemă.

#4
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,144
  • Înscris: 05.12.2002
Nici partea cu 10% nici cu "de 3 ori" nu mai sunt in lege. Conteaza ce scrie in certificatul de garantie.

#5
ddumyy

ddumyy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,126
  • Înscris: 24.08.2005
În certificatul de garanție de la HTC, scrie că termenul de remediere a defecțiunilor este de 15 zile din momentul predării.

#6
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,144
  • Înscris: 05.12.2002
Ai vazut? OPC.

#7
ddumyy

ddumyy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,126
  • Înscris: 24.08.2005
Problema este că telefonul e luat pe firmă și atunci nu pot să mă duc la OPC. Mă gândesc că singura variantă este procesul, nu? Și probabil se bazează pe faptul că e prea mare bătaia de cap.

Edited by ddumyy, 18 September 2013 - 12:32.


#8
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,864
  • Înscris: 25.01.2007

 ddumyy, on 18 septembrie 2013 - 12:26, said:

În certificatul de garanție de la HTC, scrie că termenul de remediere a defecțiunilor este de 15 zile din momentul predării.
da, ai dreptate, OUG nr. 174/2008, a schimbat legea veche.

#9
ddumyy

ddumyy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,126
  • Înscris: 24.08.2005
Am incercat sa vb cu Germanos, cu HTC Romania sau cu Regenersis, dar nu au raspuns la e-mail. La telefon, te pun sa le trimiti e-mail.

#10
ddumyy

ddumyy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,126
  • Înscris: 24.08.2005
Mi-au răspuns la e-mail cei de la Regenersis, care au spus următoarele:
  • că și prima dată, telefonul a fost reparat în Polonia (deși când au vorbit cei de la Germanos cu ei, au zis că trebuie trimis în Polonia pentru a fi reparat și că durează)
  • că telefonul nu a stat la ei decât 7 zile (deci să înțeleg că 10 zile a făcut de la Germanos la Regenersis)
  • că la prima prezentare în service, defectul nu a fost confirmat (deși au rupt litera de pe spate, probabil îi incomoda și pe ei)
  • că mi-au transmis telefonic ca nu e nici o problemă cu telefonul (deși pe mine nu m-a sunat nimeni de la Regenersis, Cosmote sau HTC)
Văd că ei măcar au răspuns la e-mail, Gemanos încă nu, deși le-am trimis mail de 4 zile.

#11
feretech

feretech

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 246
  • Înscris: 17.03.2006
Am primit si eu  astazi vestea de la Regenersis ca in telefonul meu HTC Desire C a intrat apa si din cauza asta "a iesit" din garantie, dar daca platesc 500 lei se repara.Plata am refuzat, in telefon nu a intrat apa (avea si husa), eu cred ca in aceasta afirmatie este multa neseriozitate.Ce este de facut in continuare, sa cer contraexpertiza de la un alt service?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate