Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cum vă merge net-ul Vodafone, Partea a II-a.
Last Updated: Apr 05 2024 18:07, Started by
RODigitalum-megafanro
, Aug 29 2013 01:47
·
41
#15625
Posted 16 January 2023 - 14:23
Daca de conexiunea la internet depinde serviciul tau, ar trebui sa iei in calcul a 2 conexiune de internet, de la alt provider. Si eu am 2 persoane care lucreaza de acasa si am 2 conexiuni de net, cea de la Vodafone fiind de rezerva.
|
#15626
Posted 16 January 2023 - 14:26
mm777, on 16 ianuarie 2023 - 13:39, said:
Am upload-ul foarte mic pe conexiunea Vodafone FIX 500. Am constatat vineri dupa-amiaza. Am resetat toate cele, ...degeaba. Am verificat fire etc etc. Degeaba. Acelasi upload de 0.40 Mbps / 0.80 Mbps. Download-ul e cat de cat ok desi nu mare (120-140 Mbps) Nu functioneaza mai nimic cum trebuie in rest insa. Daca trebuie sa atasez ceva la un email sau sa trimit o poza cuiva stau ...si behai minute intregi. Nu mai spun de imposibilitate teleconferinte etc.... . Oricum tipa cu care am vorbit vineri a recunoscut ca a cazut cu ceva timp inainte nustiuce device intermediar in zona si ...probabil nu s-a resincronizat cum trebuie modemul meu dupaia. Dar cum ziceam, am incercat resetari si pararesetari ...degeaba. Acum m-au programat la interventie, insa abia peste doua zile cica va veni cineva la mine. E in regula atat timp cat pe mine ma afecteaza la serviciu? (home work) Aveti idee cat e stipulat in contract ...in cat timp sunt obligati sa-mi remedieze conexiunea? Pentru ca daca serviciul meu depinde de conexiunea de internet va dati seama cat de mult ma afecteaza... . Ma gandesc sa-i reclam la protectia consumatorului. Dar nu stiu exact faza cu timpul de remediere la care sunt obligati ei. Eu am avut UPC si s-a trecut "automat" dupa la Vodafone, si din ce tin minte n-am primit nici un contract reactualizat sau clauze noi... . iar pe cel de la UPC nu-l gasesc asa usor acum... . Ce se poate face? Asteapta sa iti remedieze problema, si daca nu se remediaza in scurt timp 1-2 zile, le si faci o sesizare atat la ANPC cat si ANCOM pe site s au pe adresele de mail ale lor Bafta !!! Edited by hjjhhjh3232323565, 16 January 2023 - 14:27. |
#15627
Posted 16 January 2023 - 14:42
Am aflat ca termenul este de 48 de ore.
Doar ca au fost smecheri si au inregistrat sesizarea mea ca fiind facuta aseara, si nu ...vineri dupa-amiaza. Adica am pierdut deja o zi din cele 48 de ore.... . M-au amanat cu inca 2 zile. Posibil sa fi ramas singurul pe scara care mai este la Vodafone/fostul UPC. Cred ca voi trece cat de curand la alt provider, sau cum sugera cineva mai sus sa am 2 provideri. Desi as prefera de ex sa platesc ceva in plus, dar totusi simbolic, la abonament si sa mi se scada termenul de 48 de ore in cazul meu la ceva gen ...in aceasi zi (4-5 ore maxim). Nu stiu cat este pentru persoane juridice... (am impresia ca e ceva de genul). Edited by mm777, 16 January 2023 - 14:44. |
#15628
Posted 16 January 2023 - 15:19
Si mie sincer de ceva timp imi face figuri netul de 500/25, am Compalul negru si la cum spune @mm777 nu se sincronizeaza pe wifi
De exemplu: Daca il setez pe datele mobile, si ii dau sa sincronizeze weather ul de pe interfata display ul de la smartphone, se sincronizeaza imediat Daca il setez pe wifi compal negru, se roteste clepsidra foarte mult "gandeste foarte mult: si tot nu se sincronizeaza E clar ca iar au facut ceva si Compalurile Negre s-au dat "peste cap" O sa sun sa vedem ce au "rezolvat" domniile lor si daca nu o rezolva le face sesizari asa elegant si zambind caci se pare ca incep si o dau din lac in put, tot mai prost "merg" In ritmul asta o sa ramana fara clienti, pe partea de tv au facut tot felul de pachete ca, clietul sa plateasca pt o sumedenie de pachete facute inutil, o gramada de bani Le trebuie bani cu nemiluita dar servicii 0 barat |
#15629
Posted 16 January 2023 - 15:46
din ce am observat desincronizarea asta are de-a face si cu scaderea timpilor de raspuns pe retea.
Noroc ca aveam un printscreen salvat cu speedtest net facut asta vara... Atunci aveam 8 ms raspuns si 48Mbps upload (nu e limitat la 25Mbps cica totusi, doar daca l-au limitat intre timp si nu stiu eu... ), fata de 0.20Mbps cat e acum... . Dar timpii de raspuns acum sunt ff mari ~ 250 - 400 ms. Chiar am intrat pe telefon pe un joculet, si am observat ca trebuia sa astept sa se intample actiunea dupa ce dadeam sa faca ceva... . Mergea mai ok pe reteaua mobila mai degraba. Edited by mm777, 16 January 2023 - 15:49. |
#15630
Posted 16 January 2023 - 17:55
Pune-ne și nouă niște screenshoturi cu valorile downstream si upstream din router (192.168.0.1 > Setări avansate > Unelte > Status rețea > Download și Upload) să ne lămurim dacă tot ai deschis subiectul
Ca idee, vitezele de care ai spus tu sunt chiar și sub minimul dat de ei (20/5), motiv de reclamatie la ANCOM/ANPC. În funcție de ce rezolvă intervenția "tehnicienilor" , decizi dacă le faci reclamație sau nu Edited by Alberto4, 16 January 2023 - 17:58. |
#15631
Posted 16 January 2023 - 19:18
Alberto4, on 16 ianuarie 2023 - 17:55, said:
Pune-ne și nouă niște screenshoturi cu valorile downstream si upstream din router (192.168.0.1 > Setări avansate > Unelte > Status rețea > Download și Upload) să ne lămurim dacă tot ai deschis subiectul Ca idee, vitezele de care ai spus tu sunt chiar și sub minimul dat de ei (20/5), motiv de reclamatie la ANCOM/ANPC. În funcție de ce rezolvă intervenția "tehnicienilor" , decizi dacă le faci reclamație sau nu Sau cel putin asa e la persoane fizice (nu juridice) din ce am inteles... . Edited by mm777, 16 January 2023 - 19:19. |
#15632
Posted 18 January 2023 - 18:10
De azi dimineata pana la ora 18.00 nu este conexiune internet si semnal TV in sectorul 1.
|
#15633
Posted 18 January 2023 - 20:29
#15634
Posted 18 January 2023 - 21:32
Salut,
Problema este asa. Conectat pe wifi de la vodafone,nu pot accesa aplicatiile Hbomax,yahoo,9gag si inca vreo 2 pe un telefon Android.Am incercat si cu alte telefoane acelasi rezultat.in schimb pe un IPHONE a mers.am sunat la ei si mi au inlocuit echipamentul dar aceeasi problema. A mai intampinat careva problema asta. Este vreo solutie?multumesc |
|
#15635
Posted 19 January 2023 - 12:31
Schimba DNSul cu celor de la Google, parca era 8.8.8.8 si 8.8.4.4
|
#15636
Posted 19 January 2023 - 16:23
routerboard71, on 27 noiembrie 2022 - 00:12, said:
Conteaza MULT ce router aveti, ATENTIE! ALTUL decat al lor, folositi modemul dar routarea NU o faceti prin echipamentul lor, folositi routerul DVS, preferabil ceva de calitate = va sigur... este mirific, cu totul si cu absolut totul altceva! Eu asa folosesc, chiar Inginerii lor de networking, cand le-am spus ce folosesc si CUM folosesc, au zis "Nene, jos palaria"! Fiecare este liber sa aleaga ce echipamente foloseste, NU voi insista sa faceti ca mine, doar v-am spus ce si cum foiosesc eu si cum imi functioneaza ceea ce am. Numai bine! Salut, poti tu sau altcineva de aici sa imi recomande cateva routere ok cu care sa nu am probleme? ca urmeaza sa imi fac abonament la ei si nu prea vreau surprize. Multumesc! |
#15637
Posted 19 January 2023 - 17:12
Salut,
Am tot cautat sa schimb DNS ul,dar nu gasesc in interfata router ului(compal negru). |
#15638
Posted 19 January 2023 - 17:18
Nu îl poți schimba pe router, doar pe fiecare dispozitiv conectat in parte
Îl schimbi pe computer, pe telefon, pe ce mai folosești |
#15639
Posted 19 January 2023 - 17:21
routerboard71, on 27 noiembrie 2022 - 00:12, said:
Pe partea de video, Netflix, Amazone Prime, Disney+, la mine functioneaza absolut superb! Imi asum aceasta apreciere, acelasi laptop, aceleasi conditii de testare, aceleasi echipamente WI-FI. Nu stiu altii cum sunt... nu-mi dau seama cum aveti voi probleme la contentul video. Eu ascult si posturi de radio on-line pe doua mediacentere prin natura colaborarilor radio/realizare emisiuni - playlist, totul OK! Conteaza MULT ce router aveti, ATENTIE! ALTUL decat al lor, folositi modemul dar routarea NU o faceti prin echipamentul lor, folositi routerul DVS, preferabil ceva de calitate = va sigur... este mirific, cu totul si cu absolut totul altceva! Eu asa folosesc, chiar Inginerii lor de networking, cand le-am spus ce folosesc si CUM folosesc, au zis "Nene, jos palaria"! Fiecare este liber sa aleaga ce echipamente foloseste, NU voi insista sa faceti ca mine, doar v-am spus ce si cum foiosesc eu si cum imi functioneaza ceea ce am. Numai bine! Salut cum as putea sa fac rutarea prin echipamentul meu?exista vreun tutorial?sau ma poti ajuta cu ceva mai multe detalii.Mersi |
|
#15640
Posted 19 January 2023 - 17:38
routerboard are niste probleme la cap si spune prostii.
E o problema de tip DNS, trebuie schimbate pe fiecare dispozitiv cu cele ale celor de la google si se rezolva. Cei de la VDF trebuie sa te ajute |
#15641
Posted 19 January 2023 - 17:59
ronuquet, on 19 ianuarie 2023 - 17:38, said:
routerboard are niste probleme la cap si spune prostii. E o problema de tip DNS, trebuie schimbate pe fiecare dispozitiv cu cele ale celor de la google si se rezolva. Cei de la VDF trebuie sa te ajute |
#15642
Posted 19 January 2023 - 18:26
CosminTurlea, on 18 ianuarie 2023 - 21:32, said:
Problema este asa. Conectat pe wifi de la vodafone,nu pot accesa aplicatiile Hbomax,yahoo,9gag si inca vreo 2 pe un telefon Android singura solutie a fost activarea retelei oaspete si conectarea la ea a tabletelor CH7465VF.jpg 79.42K 46 downloads Edited by STARTREK1, 19 January 2023 - 18:28. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users