Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Cum vă merge net-ul Vodafone, Partea a II-a.
Last Updated: Apr 05 2024 18:07, Started by
RODigitalum-megafanro
, Aug 29 2013 01:47
·
41
#15607
Posted 16 November 2022 - 21:43
wirelss nu e cablu. orice test care nu e efectuat pe cablu nu e relevant.
Edited by pupama, 16 November 2022 - 21:47. |
#15608
Posted 16 November 2022 - 21:47
#15609
Posted 21 November 2022 - 09:40
Mai are cineva conexiunea de 300/6? Ieri am observat la mama mea la un test de viteza efectuat ca nu au trecut-o la 500/25 cum s-au laudat, i-am recomandat sa faca o reclamatie la ei sa rezolve problema...
|
#15611
Posted 21 November 2022 - 18:38
Gratuit trebuie, ca pe mine si pe multi altii asa i-au trecut anul trecut, cand s-a renutat la abonamentul de 300/6 si toata lumea care a avut acel ab. a fost migrata la 500/25.
|
#15612
Posted 21 November 2022 - 23:24
Ai sa vezi...
Un abonament de 300/6 pret 1 euro lunar, am cerut trecerea și au zis ca va costa 3 euro |
#15613
Posted 25 November 2022 - 17:51
Mie imi merge de la o vreme PROST. Dar un fel de prost ciudat.
Daca fac un test, se duce 450-480Mbps la download din 500Mbps. E ok. Latente <15ms, cam ca de obicei. Dar in schimb totul se incarca greu prin browser, aplicatii, telefon, laptop. Restart la modem am dat, degeba. S-a mai intalnit cineva cu asa ceva, ce cauze ar putea fi? |
#15614
Posted 25 November 2022 - 18:23
Exact la fel si la mine. Plus buffering in YouTube si HBO Max
|
#15615
Posted 25 November 2022 - 18:37
Niciun buffering la mine. Testat acum cu o coaja de laptop vechi din 2011, HP 630 prin WI-FI, modul numai cu standardul N, pe laptopul asta de-l tin pentru tavaleala.
Conexiune prin fibra optica FTTB, abonament Gigabit, router MikroTik. Netul functioneaza foarte bine. Oras Ploiesti. Attached Files |
#15616
Posted 25 November 2022 - 20:18
Damage, io stau câteva ore pe zi la seriale prin KODI și mai frec menta și pe net pe telefon și totul merge bine.
|
|
#15617
Posted 26 November 2022 - 10:36
Si eu daca ma uit la Netflix e ok. Are timp sa-si faca buffer, etc, doar la inceput ce porneste mai greu. Dar asta se vede mai ales la browsing, site-urile se incarca greu, foarte greu.
Si nu tine de browser ca am incercat cu altul, pe alt laptop... Ce-i drept acum nu stiu daca-i netul sau modem-ul lor, dar nu e ca si cum am cum sa verific, din pacate. Ca nu am nici alt router, nici LAN la laptop. Tot ce stiu e ca nu a mers asa pana acum 1-2 luni. Cand culmea, au fost ceva probleme de pica de 5-6 ori pe zi internetul pentru perioade scurte. S-au urcat unii de la Vodafone pe stalp, cine stie ce au facut, n-a mai picat. Dar apoi merge asa, prost. Chiar de viteza la descarcare in sine e ok. |
#15618
Posted 27 November 2022 - 00:12
Pe partea de video, Netflix, Amazone Prime, Disney+, la mine functioneaza absolut superb! Imi asum aceasta apreciere, acelasi laptop, aceleasi conditii de testare, aceleasi echipamente WI-FI.
Nu stiu altii cum sunt... nu-mi dau seama cum aveti voi probleme la contentul video. Eu ascult si posturi de radio on-line pe doua mediacentere prin natura colaborarilor radio/realizare emisiuni - playlist, totul OK! Conteaza MULT ce router aveti, ATENTIE! ALTUL decat al lor, folositi modemul dar routarea NU o faceti prin echipamentul lor, folositi routerul DVS, preferabil ceva de calitate = va sigur... este mirific, cu totul si cu absolut totul altceva! Eu asa folosesc, chiar Inginerii lor de networking, cand le-am spus ce folosesc si CUM folosesc, au zis "Nene, jos palaria"! Fiecare este liber sa aleaga ce echipamente foloseste, NU voi insista sa faceti ca mine, doar v-am spus ce si cum foiosesc eu si cum imi functioneaza ceea ce am. Numai bine! Attached FilesEdited by routerboard71, 27 November 2022 - 00:13. |
#15619
Posted 27 November 2022 - 15:47
Eu nu am router propriu, folosesc CB-ul direct.
L-am resetat acum 30m și deja au apărut erori post-RS. Puterea și SNR cred că sunt bune, deci nu pare să fie problema de la mine din casă Screenshot 2022-11-27 154619.png 29.33K 44 downloads Screenshot 2022-11-27 154600.png 34.15K 42 downloads |
#15620
Posted 30 November 2022 - 15:45
Am compal nergu, dar de cateva zile pe partea de wifi si anume pe ssid ul 5 ghz, numai imi recunoaste nici un dispozitiv la el, ca si conectat, si asta vad ca tot la 5-6 zile
Ii dau reset la router, si pe urma merge ok, si pe urma vad ca iar la 5-6 zole il apuca nebunia Am urmarit si pe partea de 2.4 ghz sa vad daca tot asa, dar este ok, fara probleme Daca imi persista asa cu ssid ul de 5ghz, o sa sun sa il schimbe routerul Culmea ca compalul alb mi l au luat inapoi anu asta in aprilie ca a "picat" de cand si a schimbat interfata de vodafone ca si firmware, nu mi a mai functionat deloc Mi au adus pe asta nou negru si vad ca asta deja e cu probleme, si e nou cu cutie Ala alb tot nou cu cutie, dar l am avut din 2014 fara ptobleme, de pe vreme cand UPC era parte din Liberty Global Acum vad ca cu astea negre Compal de la Vodafone sunt foarte "slabute" Nu stiu cum sunt routerele cele pt 1gb/s de la Vodafone, in sensul ca nu le stiu denumirea, si daca sunt fiabile s au tot asa slabe ca si Compal cel negru Ar trebui sa schimbe Vodafone, compalurile negre cu altele cu wifi6 integgrat si atunci netul de 500 va functiona si mai bine Iar pt netul de 1b/s cand va fi disponibil in toata tara la fel router cu wifi6 integrat. Edited by hjjhhjh3232323565, 30 November 2022 - 15:46. |
#15621
Posted 16 December 2022 - 23:41
capy2008, on 24 octombrie 2022 - 19:22, said:
Intarzieri ale pachetelor bazata pe orase. Se pare ca cele mai bune orase pentru jocuri online sunt Brasov - cu intarziere a pachetelor de 15.08 ms Bucuresti - 15.27 ms Sunt foarte mari si latentele astea ,restul oraselor sunt praf , de la tehnicieni, admini pana la servere. Degeaba ai download si upload mare daca pe iasi ai intarziere de pachete de 26 ms , din Romania pana in Germania aproape. Stiti desigur ca pentru cablu VDF este de fapt UPC. Si eu am avut aceeasi problema cu intarzierea pachetelor - care de fapt sunt caderi in conexiune. Am discutat chiar cu directorul lor tehnic (al UPC) care a fost interesat de problema si m-a sprijinit cu mai multe teste. Pana la urma a ajuns la concluzia ca de vina este ruta externa a pachteleor UPC prin Europa : ei o aveau prin Frankfurt, pe cand RCS & RDS o aveau prin Italia. Altfel spus nu s-a putut rezolva ceva si am ales Digi. Dar atunci era UPC si aveai cu cine discuta. Acum directorul comercial al VDF vrea sa vanda de toate prin magazinele lor , pe abonament mobil - ca si cand nu ar exista Flanco si oamenii de-abia asteptau sa vina un geniu sa le spuna de unde sa cumpere. Cat priveste numele discutiei (Cum va merge netul de la Vodafone) pot spune ca din 5 dec. cand mi-au montat routerul lor pana azi 15 dec - nu a functionat deloc in modul modem. Dupa doua sesizari / cereri pentru un IPv4 ca sa pot totusi iesi pe internet si o denuntare a contractului renunt la Vodafone. |
|
#15622
Posted 17 December 2022 - 10:46
#15623
Posted 19 December 2022 - 00:36
Ninja, on 17 decembrie 2022 - 10:46, said:
Au refuzat sa te treaca inapoi pe IPv4 public? Nu pricep insa politica asta de a sari peste raspuns : te lauzi ca in 48 de ore imi raspunzi, ma pui si in tema ca uneori esti ocupat.... si atat. Toata lumea iti vorbeste frumos si nimeni nu face nimic. Le-am explicat ca eu doresc sa inchei un contract cu ei dar ei nu sunt in masura sa imi ofere conditii de operare in modul modem. Nu-i intereseaza. La tehnic exista deja doua sesizari, la comercial le-am notificat imposibilitatea utilizarii serviciului. Nici o reactie. Ma feresc sa dau calificari in acest caz. |
#15624
Posted 16 January 2023 - 13:39
Am upload-ul foarte mic pe conexiunea Vodafone FIX 500. Am constatat vineri dupa-amiaza.
Am resetat toate cele, ...degeaba. Am verificat fire etc etc. Degeaba. Acelasi upload de 0.40 Mbps / 0.80 Mbps. Download-ul e cat de cat ok desi nu mare (120-140 Mbps) Nu functioneaza mai nimic cum trebuie in rest insa. Daca trebuie sa atasez ceva la un email sau sa trimit o poza cuiva stau ...si behai minute intregi. Nu mai spun de imposibilitate teleconferinte etc.... . Oricum tipa cu care am vorbit vineri a recunoscut ca a cazut cu ceva timp inainte nustiuce device intermediar in zona si ...probabil nu s-a resincronizat cum trebuie modemul meu dupaia. Dar cum ziceam, am incercat resetari si pararesetari ...degeaba. Acum m-au programat la interventie, insa abia peste doua zile cica va veni cineva la mine. E in regula atat timp cat pe mine ma afecteaza la serviciu? (home work) Aveti idee cat e stipulat in contract ...in cat timp sunt obligati sa-mi remedieze conexiunea? Pentru ca daca serviciul meu depinde de conexiunea de internet va dati seama cat de mult ma afecteaza... . Ma gandesc sa-i reclam la protectia consumatorului. Dar nu stiu exact faza cu timpul de remediere la care sunt obligati ei. Eu am avut UPC si s-a trecut "automat" dupa la Vodafone, si din ce tin minte n-am primit nici un contract reactualizat sau clauze noi... . iar pe cel de la UPC nu-l gasesc asa usor acum... . Ce se poate face? Edited by mm777, 16 January 2023 - 13:43. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users