Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Cum vă merge net-ul Vodafone, Partea a II-a.

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
15787 replies to this topic

#15625
baribalu

baribalu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,669
  • Înscris: 23.10.2006
Daca de conexiunea la internet depinde serviciul tau, ar trebui sa iei in calcul a 2 conexiune de internet, de la alt provider. Si eu am 2 persoane care lucreaza de acasa si am 2 conexiuni de  net, cea de la Vodafone fiind de rezerva.

#15626
hjjhhjh3232323565

hjjhhjh3232323565

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 82
  • Înscris: 12.02.2022

View Postmm777, on 16 ianuarie 2023 - 13:39, said:

Am upload-ul foarte mic pe conexiunea Vodafone FIX 500. Am constatat vineri dupa-amiaza.
Am resetat toate cele, ...degeaba. Am verificat fire etc etc. Degeaba. Acelasi upload de 0.40 Mbps / 0.80 Mbps. Download-ul e cat de cat ok desi nu mare (120-140 Mbps) Nu functioneaza mai nimic cum trebuie in rest insa.
Daca trebuie sa atasez ceva la un email sau sa trimit o poza cuiva stau ...si behai minute intregi.
Nu mai spun de imposibilitate teleconferinte etc.... .
Oricum tipa cu care am vorbit vineri a recunoscut ca a cazut cu ceva timp inainte nustiuce device intermediar in zona si ...probabil nu s-a resincronizat cum trebuie modemul meu dupaia.
Dar cum ziceam, am incercat resetari si pararesetari ...degeaba.
Acum m-au programat la interventie, insa abia peste doua zile cica va veni cineva la mine.
E in regula atat timp cat pe mine ma afecteaza la serviciu? (home work)
Aveti idee cat e stipulat in contract ...in cat timp sunt obligati sa-mi remedieze conexiunea?
Pentru ca daca serviciul meu depinde de conexiunea de internet va dati seama cat de mult ma afecteaza... .
Ma gandesc sa-i reclam la protectia consumatorului. Dar nu stiu exact faza cu timpul de remediere la care sunt obligati ei.
Eu am avut UPC si s-a trecut "automat" dupa la Vodafone, si din ce tin minte n-am primit nici un contract reactualizat sau clauze noi... .
iar pe cel de la UPC nu-l gasesc asa usor acum... .
Ce se poate face?


Asteapta sa iti remedieze problema, si daca nu se remediaza in scurt timp 1-2 zile, le si faci o sesizare atat la ANPC cat si ANCOM pe site s au pe adresele de mail ale lor
Bafta !!!

Edited by hjjhhjh3232323565, 16 January 2023 - 14:27.


#15627
mm777

mm777

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 185
  • Înscris: 17.09.2013
Am aflat ca termenul este de 48 de ore.
Doar ca au fost smecheri si au inregistrat sesizarea mea ca fiind facuta aseara, si nu ...vineri dupa-amiaza. Adica am pierdut deja o zi din cele 48 de ore.... . M-au amanat cu inca 2 zile. :angry:
Posibil sa fi ramas singurul pe scara care mai este la Vodafone/fostul UPC. Cred ca voi trece cat de curand la alt provider, sau cum sugera cineva mai sus sa am 2 provideri. Desi as prefera de ex sa platesc ceva in plus, dar totusi simbolic, la abonament si sa mi se scada termenul de 48 de ore in cazul meu la ceva gen ...in aceasi zi (4-5 ore maxim).
Nu stiu cat este pentru persoane juridice... (am impresia ca e ceva de genul).

Edited by mm777, 16 January 2023 - 14:44.


#15628
hjjhhjh3232323565

hjjhhjh3232323565

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 82
  • Înscris: 12.02.2022
Si mie sincer de ceva timp imi face figuri netul de 500/25, am Compalul negru si la cum spune @mm777 nu se sincronizeaza pe wifi

De exemplu:

Daca il setez pe datele mobile, si ii dau sa sincronizeze weather ul de pe interfata display ul de la smartphone, se sincronizeaza imediat

Daca il setez pe wifi compal negru, se roteste clepsidra foarte mult "gandeste foarte mult: si tot nu se sincronizeaza

E clar ca iar au facut ceva si Compalurile Negre s-au dat "peste cap"

O  sa sun sa vedem ce au "rezolvat" domniile lor si daca nu o rezolva le face sesizari asa elegant si zambind caci se pare ca incep si o dau din lac in put, tot mai prost "merg"

In ritmul asta o sa ramana fara clienti, pe partea de tv au facut tot felul de pachete ca, clietul sa plateasca pt o sumedenie de pachete facute inutil, o gramada de bani

Le trebuie bani cu nemiluita dar servicii 0 barat

#15629
mm777

mm777

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 185
  • Înscris: 17.09.2013
din ce am observat desincronizarea asta are de-a face si cu scaderea timpilor de raspuns pe retea.
Noroc ca aveam un printscreen salvat cu speedtest net facut asta vara...
Atunci aveam 8 ms raspuns si 48Mbps upload (nu e limitat la 25Mbps cica totusi, doar daca l-au limitat intre timp si nu stiu eu... ), fata de 0.20Mbps cat e acum... .
Dar timpii de raspuns acum sunt ff mari ~ 250 - 400 ms. Posted Image
Chiar am intrat pe telefon pe un joculet, si am observat ca trebuia sa astept sa se intample actiunea dupa ce dadeam sa faca ceva... . Mergea mai ok pe reteaua mobila mai degraba.

Edited by mm777, 16 January 2023 - 15:49.


#15630
Alberto4

Alberto4

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 562
  • Înscris: 12.05.2017
Pune-ne și nouă niște screenshoturi cu valorile downstream si upstream din router (192.168.0.1 > Setări avansate > Unelte > Status rețea > Download și Upload) să ne lămurim dacă tot ai deschis subiectul
Ca idee, vitezele de care ai spus tu sunt chiar și sub minimul dat de ei (20/5), motiv de reclamatie la ANCOM/ANPC. În funcție de ce rezolvă intervenția "tehnicienilor" , decizi dacă le faci reclamație sau nu

Edited by Alberto4, 16 January 2023 - 17:58.


#15631
mm777

mm777

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 185
  • Înscris: 17.09.2013

View PostAlberto4, on 16 ianuarie 2023 - 17:55, said:

Pune-ne și nouă niște screenshoturi cu valorile downstream si upstream din router (192.168.0.1 > Setări avansate > Unelte > Status rețea > Download și Upload) să ne lămurim dacă tot ai deschis subiectul
Ca idee, vitezele de care ai spus tu sunt chiar și sub minimul dat de ei (20/5), motiv de reclamatie la ANCOM/ANPC. În funcție de ce rezolvă intervenția "tehnicienilor" , decizi dacă le faci reclamație sau nu
Reclamatie daca nu-ti rezolva ei problema in termen de ...48 ore.
Sau cel putin asa e la persoane fizice (nu juridice) din ce am inteles... .

Edited by mm777, 16 January 2023 - 19:19.


#15632
baribalu

baribalu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,669
  • Înscris: 23.10.2006
De azi dimineata pana la ora 18.00 nu este conexiune internet si semnal TV in sectorul 1.Posted Image

#15633
Rua20

Rua20

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 764
  • Înscris: 04.01.2022

View Postbaribalu, on 18 ianuarie 2023 - 18:10, said:

De azi dimineata pana la ora 18.00 nu este conexiune internet si semnal TV in sectorul 1.Posted Image
O fi tăiat Clotilde Armand cablurile de pe stâlpi că atărnau🫢🤣👌

#15634
CosminTurlea

CosminTurlea

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 22.02.2019
Salut,

Problema este asa.
Conectat pe wifi de la vodafone,nu pot accesa aplicatiile Hbomax,yahoo,9gag si inca vreo 2 pe un telefon Android.Am incercat si cu alte telefoane acelasi rezultat.in schimb pe un IPHONE a mers.am sunat la ei si mi au inlocuit echipamentul dar aceeasi problema. A mai intampinat careva problema asta. Este vreo solutie?multumesc

#15635
ronuquet

ronuquet

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,220
  • Înscris: 22.02.2017
Schimba DNSul cu celor de la Google, parca era 8.8.8.8 si 8.8.4.4

#15636
badsica

badsica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,616
  • Înscris: 23.03.2010

View Postrouterboard71, on 27 noiembrie 2022 - 00:12, said:

Conteaza MULT ce router aveti, ATENTIE! ALTUL decat al lor, folositi modemul dar routarea NU o faceti prin echipamentul lor, folositi routerul DVS, preferabil ceva de calitate = va sigur... este mirific, cu totul si cu absolut totul altceva! Eu asa folosesc, chiar Inginerii lor de networking, cand le-am spus ce folosesc si CUM folosesc, au zis "Nene, jos palaria"!
Fiecare este liber sa aleaga ce echipamente foloseste, NU voi insista sa faceti ca mine, doar v-am spus ce si cum foiosesc eu si cum imi functioneaza ceea ce am.
Numai bine!

Salut, poti tu sau altcineva de aici sa imi recomande cateva routere ok cu care sa nu am probleme? ca urmeaza sa imi fac abonament la ei si nu prea vreau surprize.
Multumesc!

#15637
CosminTurlea

CosminTurlea

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 22.02.2019
Salut,
Am tot cautat sa schimb DNS ul,dar nu gasesc in interfata router ului(compal negru).




#15638
Alberto4

Alberto4

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 562
  • Înscris: 12.05.2017
Nu îl poți schimba pe router, doar pe fiecare dispozitiv conectat in parte
Îl schimbi pe computer, pe telefon, pe ce mai folosești

#15639
CosminTurlea

CosminTurlea

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 22.02.2019

View Postrouterboard71, on 27 noiembrie 2022 - 00:12, said:

Pe partea de video, Netflix, Amazone Prime, Disney+, la mine functioneaza absolut superb! Imi asum aceasta apreciere, acelasi laptop, aceleasi conditii de testare, aceleasi echipamente WI-FI.
Nu stiu altii cum sunt... nu-mi dau seama cum aveti voi probleme la contentul video. Eu ascult si posturi de radio on-line pe doua mediacentere prin natura colaborarilor radio/realizare emisiuni - playlist, totul OK! Conteaza MULT ce router aveti, ATENTIE! ALTUL decat al lor, folositi modemul dar routarea NU o faceti prin echipamentul lor, folositi routerul DVS, preferabil ceva de calitate = va sigur... este mirific, cu totul si cu absolut totul altceva! Eu asa folosesc, chiar Inginerii lor de networking, cand le-am spus ce folosesc si CUM folosesc, au zis "Nene, jos palaria"!
Fiecare este liber sa aleaga ce echipamente foloseste, NU voi insista sa faceti ca mine, doar v-am spus ce si cum foiosesc eu si cum imi functioneaza ceea ce am.
Numai bine!

Salut cum as putea sa fac rutarea prin echipamentul meu?exista vreun tutorial?sau ma poti ajuta cu ceva mai multe detalii.Mersi

#15640
ronuquet

ronuquet

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,220
  • Înscris: 22.02.2017
routerboard are niste probleme la cap si spune prostii.

E o problema de tip DNS, trebuie schimbate pe fiecare dispozitiv cu cele ale celor de la google si se rezolva.

Cei de la VDF trebuie sa te ajute

#15641
CosminTurlea

CosminTurlea

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 22.02.2019

View Postronuquet, on 19 ianuarie 2023 - 17:38, said:

routerboard are niste probleme la cap si spune prostii.

E o problema de tip DNS, trebuie schimbate pe fiecare dispozitiv cu cele ale celor de la google si se rezolva.

Cei de la VDF trebuie sa te ajute
Am schimbat Dns pe telefonul meu cu cel de la google(dns.google) plus restart la telefon.tot nu merge.mentionez ca nu pot schimb dns pe telefon sub forma 8.8.8.8

#15642
STARTREK1

STARTREK1

    căutător pe gugăl

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,183
  • Înscris: 27.06.2007

View PostCosminTurlea, on 18 ianuarie 2023 - 21:32, said:

Problema este asa.
Conectat pe wifi de la vodafone,nu pot accesa aplicatiile Hbomax,yahoo,9gag si inca vreo 2 pe un telefon Android
aceiasi problema o am si eu - nu pot accesa vodafone tv (router CONNECT BOX CH7465) pe doua tablete
singura solutie a fost activarea retelei oaspete si conectarea la ea a tabletelor

Attached File  CH7465VF.jpg   79.42K   46 downloads

Edited by STARTREK1, 19 January 2023 - 18:28.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate