Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Motorul LOMBARDINI. Uleiuri, intretinere, exploatare
Last Updated: Jul 25 2021 17:09, Started by
Topp
, May 14 2013 20:03
·
0
#361
Posted 12 December 2014 - 11:02
problema se manifesta in felul urmator.
porneste la sfert, si la prima sfoara si la baterie. chestia care ma deranjeaza este ca nu pot facea acest lda 97 sa se accelereze super usor si finut ca lda 100 si celelalte motoare care le-am mai detinut. de exemplu la lda 100 care are aceeasi pompa, oricat de putin sau brus as accelera, raspunsul motorului este super, raspunde imediat la acceleratie, daca intelegeti ce spun. acest lda 97 il accelerez, si accelereaza cu lag, adica intarziat, daca decelerez brusc ca sa vina la relanti, tot greu decelereaza, daca ma joc la avans se schimba un pic treaba, daca mut cheita spre motor cum ar fi ,adica RETARD(intarzierea momentului injectarii) raspunde muuult mai bine la acceleratie, si pare si mai puternic. dar este greu sa ii fac relantiul ca nu raspunde bine la reglarea surubului de relanti, la un moment daca desfiletez juma de tura se opreste motoru nu mai tine relanti. iar daca infiletez mai mult cu juma de tura ca sa stea relantiul, sta prea ridicat poate pe la 1300 de ture cred. Daca mut cheita spre spatele tractorului in pozitia AVANCE(injectare mai rapida mai inaintea momentului exploziei) motorul incepe sa moara. ceva s-a modificat am impresia jos la sistemul de acceleratie unde intra cablul acolo in cutiuta aia, este o tija cu arc care intra inauntru in motor, si arcul ala cred ca a fost schimbat, si nu mai este sensibil ca cel original. sa imi poata oferi o plaja larga de reglaj |
#362
Posted 17 December 2014 - 08:51
pentru cei cu probleme la pompele de injectie, mai exact la elementul de pompare format din cilindru si pistonas, cand exista uzura , motoarele lombardini isi tin din ce in ce mai greu relantiul,
intregul element pompant cred ca ar ajunge la 100 euro pe original. am aflat de o firma din sinaia care se ocupa de orice pompe de injectie , am inrebat la ei pt motoarele lombardini, si se pare ca reconditioneaza cilindrul, mai exact face din nou suprafata lucioasa in cilindru, si refac ei un alt pistonas la cota potrivita. toata operatiunea costa 150 ron + tva , cel care mi-a spus , mi-a zis ca ar costa 100 ron cu tot cu curierat, dar acuma fiecare incearca sa mai traga cate ceva cel care mi-a spus lucra printr-un intermediar, iar eu am cautat repede pe google firme din sinaia care fac treaba asta, si posibil sa nu oi fi gasit-o pe cea buna https://www.facebook...42113?pnref=lhc Edited by nitaalin, 17 December 2014 - 08:52. |
#364
Posted 03 January 2015 - 07:10
La multi ani tuturor! sanatate si putere de munca va doresc, astfel incat sa va puteti folosi utilajele.
On topic: cine are motor Lombardini LDA100 ? - imi poate spune unde vine si cum e filtru de ulei. Intreb pentru ca LDA100 al meu nu are filtru de ulei si as vrea sa ii pun unul, insa nu stiu daca il pun degeaba sau va trece uleiul pe acolo si va fi filtrat. La mine in partea stanga a motorului (cum te uiti la el) are un surub gen 8 sau 10 mm, nu e prea vizibil pentru ca e in spatele electromotorului insa din cate am vazut eu unul singur, ca sa pui un filtru de ulei ti-ar trebui doua nu? - adica pe unul sa intre uleiul si sa iasa pe celalalt, si totusi surubul e destul de sus? Din ce cauza oare nu au fost prevazute cu filtru de ulei aceste motoare? - 6LD400-le de pe motocultor are filtru de ulei undeva jos, din sarma fina pe care il curat de fiecare data cand fac schimbul de ulei. P.S. Ce uleiuri mai puneti la LDA100, LDA96, LDA97? |
#365
Posted 03 January 2015 - 08:34
Bogdan ,al meu Lda 100 are dub electromotor destul de jos cele 2 iesiri pt filtrul de ulei ,numa ca al meu asa a venit am vazut multe ca al meu cu iesirile facute dar fara filtru.
Intr-o iesire am sonda de temperatura si in cealalta cea de presiune , iar acolo unde intra ele in interior nu le desparte nimic lichidul circula fara sa il obtureze nimic. Ma gandesc ca mie imi trrebuie doar filtrul cu iesirile lui speciale sa il atasez in locul acestor iesiri pt verificarea presiunii. |
#366
Posted 04 January 2015 - 20:18
Buna seara si La multi ani !Ma poate ajuta si pe mine cineva cu cateva informatii despre o scurgere de ulei la un motocultor Pasquali sr 12.4 motor lombardini IM 359 pe benzina.Nu stiu care ar fi cauza,dupa spalare se curata dar dupa utilizare incepe sa se "prelinga" ulei pe bloc.Stiti cumva de unde ar veni acest ulei?Am atasat si 2 poze cu scurgerea.Multumesc
Attached Files |
#367
Posted 09 January 2015 - 16:34
Salut baieti !
Ma intereseaza sa cumpar un motor lombardini SH . Cerintele ar fi : putere mai mare de 12 CP ; buget disponibil 1500 roni .Functional ! Are cineva vre-o idee ? |
#368
Posted 10 January 2015 - 17:36
geo_nt13 ar putea veni de sus de la culbutori, desfa capota si arunca o privire, posibil sa ai epurator de vapori din motor poate arunca pe acolo, nu e complicat de verificat trebuie sa gasesti posibilele cauze si dupa sa te uiti pe rand.
voma1009 eu cercetez destul de des piata, gasisem la 1200 ron pe benzina, diesel foarte rare. vorbeste cu tipul asta are motoare complete intreabal un pret http://olx.ro/oferta...html#9623ac2b1b inca unul http://olx.ro/oferta...html#9623ac2b1b Edited by nitaalin, 10 January 2015 - 17:39. |
#369
Posted 10 January 2015 - 18:27
Am desfacut capota,am dat rezervorul jos dar nu am mai apucat sa mai avansez din cauza timpului.Am observat ca sub rezervor mai are niste tablite protectoare,posibil trebuie sa le scot si pe alea si dupa sa verific.Ma mai gandesc sa nu fie stranse suficient suruburile de la chiuloasa.
|
#370
Posted 10 January 2015 - 18:38
Multumesc Alin ! Chiar acum o sa ai fac o intrebare valceanului !
|
|
#371
Posted 13 January 2015 - 23:04
Uitati ce uleiuri recomanda Goldoni pentru motocultoarele lor cu motoare Lombardini.
Attached Files |
#372
Posted 16 January 2015 - 18:06
voma1009 http://olx.ro/oferta...html#54d5e56d11 poate te intereseaza
|
#373
Posted 19 January 2015 - 09:21
Ce noroc ca manualul este in engleza...orice utilizator taran a unui motocultor este vorbitor nativ de engleza.
|
#375
Posted 19 January 2015 - 10:14
Ce noroc pe noi ca pe vremea cand se produceau bijuteriile astea noi eram pionieri, soldati, muncitori si ne scoteau cu panza de bomfaier sa taiem coceni pe camp. Din diverse motive se pierde notiunea timpului/timpurilor de catre unii de pe aici; nici macar un multumesc pentru cei care ii ajuta cu o informatie.
|
|
#376
Posted 19 January 2015 - 10:31
IdI1, on 19 ianuarie 2015 - 10:14, said:
Ce noroc pe noi ca pe vremea cand se produceau bijuteriile astea noi eram pionieri, soldati, muncitori si ne scoteau cu panza de bomfaier sa taiem coceni pe camp. Din diverse motive se pierde notiunea timpului/timpurilor de catre unii de pe aici; nici macar un multumesc pentru cei care ii ajuta cu o informatie. Bine zici!!! unii apreciaza altii iau la misto, inclusiv pe cei care au petrecut ore sa descifreze tainele acestor motoare si au avut si bunavointa sa filmeze sa fotografieze ca sa impartaseasca si celorlalti.. in astfel de momente, imi (re)aduc aminte, ca suntem romani.... Edited by bogdanhbc, 19 January 2015 - 10:31. |
#377
Posted 19 January 2015 - 12:07
Oameni buni , au ajuns toti cei 4 segmenti noi pentru motorul lombardini lda 91 dar sunt un pic diferiti in sensul ca cei mai noi au o buza.
Cum este mai bine sa ii montez precum in fig. 2 sau precum in fig. 3 ? Attached Files |
#378
Posted 19 January 2015 - 13:09
O sa ii spun tatalui meu ca segmentii sa ii monteze cu buza in jos (fig 3), pentru ca voi ati spus asa ca sa aiba ungere, ca altfel nu il mai vad pornit motorul ala nici la paste!
Eu cred ca segmentii originali erau foarte buni, aici am pus o poza cu segmentul cromat original care se pune in varful pistonului , si restul segmentilor care nu este niciunul cromat ... Attached FilesEdited by Benderbut, 19 January 2015 - 13:26. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users