Orange Cloud
Ultima postare: apr 23 2022 20:47, Inițiat de
xperia_ray
, apr 22 2013 16:14
·
0
#38
Publicat: 03 iunie 2013 - 09:22
AlexEn, pe 03 iunie 2013 - 07:36, a scris:
Nu este activata automat, trebuie sa faci tu activarea optiunii din webcare (ori suni la RC sa iti activeze). |
#40
Publicat: 03 iunie 2013 - 17:29
Am aflat care e misterul, de la rc bineanteles....abonamentul meu este pe pfa, deci pers. Juridica, , unde aceste servicii nu sunt disponibile deocamdata. De aceea nici in webcare nu imi aparea activarea optiunii. Bineanteles, in termeni si conditii scrie asta, acum am vazut.
AlexEn, pe 03 iunie 2013 - 13:28, a scris:
Ai contul de webcare pe persoana fizica sau juridica? Daca e juridica, nu ai acces la Cloud. Asa e..merci pentru raspuns... |
#41
Publicat: 24 ianuarie 2014 - 15:30
Intrebare:
Cum sterg un fisier din contul online,fara sa sterg si din dispozitive? Am doar asta : delete.jpg 55,95K 67 download-uri Multumesc. |
#43
Publicat: 24 ianuarie 2014 - 21:43
Si e normal sa nu pot?
Odata suit in cloud,nu pot sterge un fisier de acolo,decat daca il sterg din toate dispozitivele. Cand faci un back-up undeva, nu este normal daca stergi back-up-ul sa se stearga si originalul! Practic nu pot gestiona cei 10GB,daca vreau sa eliberez memorie in cloud,se sterge si originalul din telefon. Ce afacere am facut?! |
#44
Publicat: 25 ianuarie 2014 - 12:21
Daca nu il vrei sters din dispozitiv , fie telefon, fie pc, muta pozele in alta locatie, in telefon fa save intr-o locatie, pe pc , din folderul creata orange, muta-le in alta parte
E si normal sa le stearga din dispozitiv daca vorbesti de spatiul cloud. Normal sincronizeaza tot aplicatia raportand la spatiul din device ...deci, orange cloud e ok cu treaba asta, asa functioneaza lrice cloud cu aplicatia sa, si dropbox, ci copy si skydrive. |
#45
Publicat: 25 ianuarie 2014 - 12:32
Ok,am inteles.Trebuie sa ma familiarizez cu ideea.
Intre timp am gasit o solutie,care merge,cel putin pe android. E un pic peste mana,dar ma ajuta sa nu sterg din greseala si ce am in telefon. Inchis aplicatia din telefon si sters toate datele aplicatiei din managerul aplicatii (astfel nu mai vede "umbra" fisierului ce a existat si in aplicatia cloud a telefonului), sters in spatiul cloud. La relogare in aplicatia android,vede doar ce este in spatiul cloud. Asta fara sa mut fisiere,sau alte alea... LE: am uitat sa precizez,am sincronizarea manuala. |
#46
Publicat: 26 noiembrie 2015 - 14:05
Hai sa radem cu Orange. Detin un abonament si un Windows Phone, OS care nu beneficiaza de acces la o serie de aplicatii ale operatorului, printre care se afla si orange cloud. Astazi primesc mesaj ca pot folosi orange drive si pe Windows Phone, imi spun: "Ei, na? Cum asa?". Desi nu m-a interesat acest serviciu, am zis sa-l testez si sa vad care-i spilul cu el, doar ca linkul de download ma duce catre google play-un asemenea grad de tampenie nu mi-a fost dat sa aud de la orange pana in prezent, dupa ce ca-mi baga in abonament o serie de servicii pe care nu le pot folosi, desi am cumparat windows phone-ul din orange shop, acum mai fac si misto de useri cu mesajele astea de cacat. Vad ca doua nume ale concurentei trateaza serios windows si nu le spune ca pot folosi serviciile orange, doar pentru a-i duce dupa aia in google play . O fi bine?
Fișiere atașate |
|
#47
Publicat: 03 aprilie 2016 - 10:06
Eu am toate contactele salvate in orange cloud, dar nu stiu din ce motiv, mi le-a facut varzaaaaaaa, mi-a combinat contactele intre ele, mi le-a inmultit, acum am 15000 de contacte si in loc de ion acum imi apare gigi, iar la gigi imi apare marius, unele contacte le am de 20 de ori...
Cred ca problema a aparut odata cu schimbarea abonamentului, ma tot avertiza ca contul meu orange cloud se va inchide si sa salvez toate datele, desi noul abonament continea fix aceeasi optiune care o aveam si pe vechiul abonament. |
#48
Publicat: 03 aprilie 2016 - 11:57
Eagle Raider, pe 03 aprilie 2016 - 10:06, a scris:
Eu am toate contactele salvate in orange cloud, dar nu stiu din ce motiv, mi le-a facut varzaaaaaaa, mi-a combinat contactele intre ele, mi le-a inmultit, acum am 15000 de contacte si in loc de ion acum imi apare gigi, iar la gigi imi apare marius, unele contacte le am de 20 de ori... Cred ca problema a aparut odata cu schimbarea abonamentului, ma tot avertiza ca contul meu orange cloud se va inchide si sa salvez toate datele, desi noul abonament continea fix aceeasi optiune care o aveam si pe vechiul abonament. Daca vrei sa verificam si noi situatia, te rog sa ne oferi numarul de telefon, despre care este vorba, printr-un mesaj privat. O zi buna, Orange Helper |
#51
Publicat: 27 iunie 2016 - 17:03
daca se ocupa orange atunci e grav, am avut o sesizare la ei la care s-a tot discutat pe parcursul a peste 30 de zile. Subiectul a fost inchis unilateral de catre orange pe motiv ca telefonul meu ar fi de vina, va cezi domne am bagat soft de orange(oficial) prin smart switch(oficial si el).
azi zic sa imi iau inima in dinti si sa ma apuc sa sterg cele 15000 de contacte pe care cloud mi le-a creat ca asa a avut el chef, dupa vreo 13300 de contacte sterse, zic sa iau si eu o pauza de 1 ora, cand revin, surpriza, aveam din nou 15000 de contacte. Deci m-am chinuit degeaba. Operatiunea s-a realizat de pe un laptop din browser, telefonul nu a avut nici o influenta, nu am folosit deloc telefonul in acest interval. |
|
#54
Publicat: 02 ianuarie 2017 - 22:48
M-am trezit astăzi cu acest serviciu activat, fără să fi cerut asta. Ce este și mai stupid este că nu am nici telefon cu Windows, nici smartphone, ci un telefon din gama Nokia 3200.
Le-am trimis o notificare dură, să vedem ce-mi răspund. În niciun caz nu am nici ce face cu cloudul lor și cu atât mai puțin să le plătesc ceva pentru el. Dar este absolut mizerabil să activeze astfel un serviciu fără ca măcar să anunțe. Sau poate vor să nu apuc să fac 20 de ani în rețeaua lor... |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi