Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Orange Cloud

- - - - -
  • Please log in to reply
88 replies to this topic

#37
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,820
  • Înscris: 18.12.2007
Nu este activata automat, trebuie sa faci tu activarea optiunii din webcare (ori suni la RC sa iti activeze).

#38
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,180
  • Înscris: 08.12.2006

View PostAlexEn, on 03 iunie 2013 - 07:36, said:

Nu este activata automat, trebuie sa faci tu activarea optiunii din webcare (ori suni la RC sa iti activeze).
M-am uitat si in webcare la abonament, nu am nimic de genul acesta la capitolul SERVICII sau OPTIUNI. Cred ca pana la urma va trebui sa sun sa mi-l activeze.

#39
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,820
  • Înscris: 18.12.2007
Ai contul de webcare pe persoana fizica sau juridica? Daca e juridica, nu ai acces la Cloud.

Edited by AlexEn, 03 June 2013 - 13:28.


#40
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,180
  • Înscris: 08.12.2006
Am aflat care e misterul, de la rc bineanteles....abonamentul meu este pe pfa, deci pers. Juridica, , unde aceste servicii nu sunt disponibile deocamdata. De aceea nici in webcare nu imi aparea activarea optiunii. Bineanteles, in termeni si conditii scrie asta, acum am vazut.

View PostAlexEn, on 03 iunie 2013 - 13:28, said:

Ai contul de webcare pe persoana fizica sau juridica? Daca e juridica, nu ai acces la Cloud.

Asa e..merci pentru raspuns...

#41
ionutz72

ionutz72

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,100
  • Înscris: 26.06.2005
Intrebare:
Cum sterg un fisier din contul online,fara sa sterg si din dispozitive?
Am doar asta :
Attached File  delete.jpg   55.95K   67 downloads
Multumesc.

#42
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,820
  • Înscris: 18.12.2007
Pai nu poti :) E destul de clar din imaginea aia.

#43
ionutz72

ionutz72

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,100
  • Înscris: 26.06.2005
Si e normal sa nu pot?
Odata suit in cloud,nu pot sterge un fisier de acolo,decat daca il sterg din toate dispozitivele.
Cand faci un back-up undeva, nu este normal daca stergi back-up-ul sa se stearga si originalul!
Practic nu pot gestiona cei 10GB,daca vreau sa eliberez memorie in cloud,se sterge si originalul din telefon.
Ce afacere am facut?!

#44
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,180
  • Înscris: 08.12.2006
Daca nu il vrei sters din dispozitiv , fie telefon, fie pc, muta pozele in alta locatie, in telefon fa save intr-o locatie, pe pc , din folderul creata orange, muta-le in alta parte

E si normal sa le stearga din dispozitiv daca vorbesti de spatiul cloud. Normal sincronizeaza tot aplicatia raportand la spatiul din device ...deci, orange cloud e ok cu treaba asta, asa functioneaza lrice cloud cu aplicatia sa, si dropbox, ci copy si skydrive.

#45
ionutz72

ionutz72

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,100
  • Înscris: 26.06.2005
Ok,am inteles.Trebuie sa ma familiarizez cu ideea.Posted Image
Intre timp am gasit o solutie,care merge,cel putin pe android. E un pic peste mana,dar ma ajuta sa nu sterg din greseala si ce am in telefon.
Inchis aplicatia din telefon si sters toate datele aplicatiei din managerul aplicatii (astfel nu mai vede "umbra" fisierului ce a existat si in aplicatia cloud a telefonului), sters in spatiul cloud.
La relogare in aplicatia android,vede doar ce este in spatiul cloud.

Asta fara sa mut fisiere,sau alte alea...

LE: am uitat sa precizez,am sincronizarea manuala.

#46
n-amname

n-amname

    Brain Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,721
  • Înscris: 10.11.2013
Hai sa radem cu Orange. Detin un abonament si un Windows Phone, OS care nu beneficiaza de acces la o serie de aplicatii ale operatorului, printre care se afla si orange cloud. Astazi primesc mesaj ca pot folosi orange drive si pe Windows Phone, imi spun: "Ei, na? Cum asa?". Desi nu m-a interesat acest serviciu, am zis sa-l testez si sa vad care-i spilul cu el, doar ca linkul de download ma duce catre google play-un asemenea grad de tampenie nu mi-a fost dat sa aud de la orange pana in prezent, dupa ce ca-mi baga in abonament o serie de servicii pe care nu le pot folosi, desi am cumparat windows phone-ul din orange shop, acum mai fac si misto de useri cu mesajele astea de cacat. Vad ca doua nume ale concurentei trateaza serios windows si nu le spune ca pot folosi serviciile orange, doar pentru a-i duce dupa aia in google play :). O fi bine?

Attached Files



#47
Eagle Raider

Eagle Raider

    try

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,923
  • Înscris: 29.04.2006
Eu am toate contactele salvate in orange cloud, dar nu stiu din ce motiv, mi le-a facut varzaaaaaaa, mi-a combinat contactele intre ele, mi le-a inmultit, acum am 15000 de contacte si in loc de ion acum imi apare gigi, iar la gigi imi apare marius, unele contacte le am de 20 de ori...
Cred ca problema a aparut odata cu schimbarea abonamentului, ma tot avertiza ca contul meu orange cloud se va inchide si sa salvez toate datele, desi noul abonament continea fix aceeasi optiune care o aveam si pe vechiul abonament.

#48
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

View PostEagle Raider, on 03 aprilie 2016 - 10:06, said:

Eu am toate contactele salvate in orange cloud, dar nu stiu din ce motiv, mi le-a facut varzaaaaaaa, mi-a combinat contactele intre ele, mi le-a inmultit, acum am 15000 de contacte si in loc de ion acum imi apare gigi, iar la gigi imi apare marius, unele contacte le am de 20 de ori...
Cred ca problema a aparut odata cu schimbarea abonamentului, ma tot avertiza ca contul meu orange cloud se va inchide si sa salvez toate datele, desi noul abonament continea fix aceeasi optiune care o aveam si pe vechiul abonament.
Salut,
Daca vrei sa verificam si noi situatia, te rog sa ne oferi numarul de telefon, despre care este vorba, printr-un mesaj privat.
O zi buna,
Orange Helper

#49
xymzar

xymzar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,594
  • Înscris: 14.10.2004
Nu gasesc Me 16 in lista, pentru asta nu este valabil acest serviciu sau este o greseala pe site?
Multumesc

#50
Eagle Raider

Eagle Raider

    try

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,923
  • Înscris: 29.04.2006
oare cine se ocupa de aplicatia asta? orange sau o firma terta?

#51
Eagle Raider

Eagle Raider

    try

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,923
  • Înscris: 29.04.2006
daca se ocupa orange atunci e grav, am avut o sesizare la ei la care s-a tot discutat pe parcursul a peste 30 de zile. Subiectul a fost inchis unilateral de catre orange pe motiv ca telefonul meu ar fi de vina, va cezi domne am bagat soft de orange(oficial) prin smart switch(oficial si el).
azi zic sa imi iau inima in dinti si sa ma apuc sa sterg cele 15000 de contacte pe care cloud mi le-a creat ca asa a avut el chef, dupa vreo 13300 de contacte sterse, zic sa iau si eu o pauza de 1 ora, cand revin, surpriza, aveam din nou 15000 de contacte.
Deci m-am chinuit degeaba. Operatiunea s-a realizat de pe un laptop din browser, telefonul nu a avut nici o influenta, nu am folosit deloc telefonul in acest interval.

#52
nicu1979

nicu1979

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 344
  • Înscris: 03.08.2007
Vezi sa nu ai actualizare automata pe telefon, cel mai bine inainte sa te apuci de treaba dezactiveaza datele/wifi.

#53
Eagle Raider

Eagle Raider

    try

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,923
  • Înscris: 29.04.2006
Nu ma mai apuc. Ca oricum nu-i chiar vina mea. Problema a aparut dupa ce am schimbat abonamentul, desi amblele abonamente,  cel vechi, cat si cel nou, aveau aceeasi optiune de orange cloud de 10gb. Mi-a disparut si tot ce avea in vechiul cloud

#54
TomTomCat

TomTomCat

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 212
  • Înscris: 18.11.2011
M-am trezit astăzi cu acest serviciu activat, fără să fi cerut asta. Ce este și mai stupid este că nu am nici telefon cu Windows, nici smartphone, ci un telefon din gama Nokia 3200.
Le-am trimis o notificare dură, să vedem ce-mi răspund. În niciun caz nu am nici ce face cu cloudul lor și cu atât mai puțin să le plătesc ceva pentru el.
Dar este absolut mizerabil să activeze astfel un serviciu fără ca măcar să anunțe. Sau poate vor să nu apuc să fac 20 de ani în rețeaua lor...

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate