Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Litoralul românesc: hoteluri, sanatorii, amenajare etc
Ultima postare: nov 19 2020 12:43, Inițiat de
djl
, ian 29 2012 21:18
·
0
#20
Publicat: 19 mai 2012 - 08:43
Am stat la Rodica anul trecut intr-un Venus cam pustiu. Singurele hoteluri pline erau cele privatizate unde se investise ceva si puteau oferi ceva atractivitate clientilor. In rest hotelurile dormitor aveau doar doi trei clienti de week-end iar cele turn incercuite erau in paragina.
Vara asta avand autostrada directa s-ar putea ca si dormitoarele sa se umple pe week-end. Fișiere atașate |
#21
Publicat: 19 mai 2012 - 10:21
Chiar și hotelurile construite în anii '70 suferă de lipsa locurilor de parcare? :scratchinin:
Facilități pentru persoane cu dizabiltăți fizice nu au făcut din cauză că pe vremea comunismului astfel de persoane nu prea trebuiau să existe. Dar nici în alte țări, în perioada anilor '50-'70 nu cred că prea existau asemenea faclități. |
#22
Publicat: 19 mai 2012 - 11:45
djl, on 19th May 2012, 11:21, said: Chiar și hotelurile construite în anii '70 suferă de lipsa locurilor de parcare? :scratchinin: Facilități pentru persoane cu dizabiltăți fizice nu au făcut din cauză că pe vremea comunismului astfel de persoane nu prea trebuiau să existe. Dar nici în alte țări, în perioada anilor '50-'70 nu cred că prea existau asemenea faclități. In URSS imediat dupa razboi exista un cult al invalidului si am vazut multe chestii ramase de atunci incepand de la lifturi separate pana la masini special adaptate inclusiv tractoare agricole. Parerea mea este ca la noi nu s-a investit in asemenea dotari mai degraba din cauza politicii imbecile de reducere a costurilor decisa de politruci Boss-ul meu venit cu familionul in Romania in vizita prin 81, daca nu ma insel, povestste un amanunt care lor li s-a parut hilar. Stateau in hol la Inter pe o canapea si langa ei era o veioza aprinsa. Imediat ce s-au ridicat a venit un bell boy si a stins lumina lasand holul in bezna. Cand au intrat alti clienti iar s-a apins lumina. Nu stiu cata economie s-o fi facut dar in mod sigur putinii clienti straini s-au uitat uluiti la ce se intampla in "societatea socialista multilateral dezvoltata" |
#23
Publicat: 19 mai 2012 - 22:24
Poate în U.R.S.S. să fi existat (că acolo au fost mulți invalizi după război), dar la noi nu.
http://www.facebook....2...7802&type=3 |
#24
Publicat: 24 iulie 2012 - 23:47
La Ed. Științifică a apărut în 1960 cartea "Consntanța și împrejurimile ei". Cartea a fost tipărită la Întrep. Poligrafică nr. 2 (Tipografia "Universul") de pe Str. Brezoinau nr. 25 din București.
Desenele și schițele au fost realizate de: Bîrsan-Florin și Said-Lutfi (o fi fost turc sau tătar?) Fotografiile au fost realitate de: Andrei Cristache, Constantinescu Constatin, Petrilă Tiberiu, Tracoian Tacor sau au fost preluate din fototecile ziarului "Dobrogrea Nouă" și a "Age.r.pres." Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__coperta_1.jpg 320,52K 33 download-uri Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__cotor.jpg 73,77K 21 download-uri Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__coperta_2.jpg 288,79K 28 download-uri Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._2_3.jpg 299,27K 22 download-uri Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._4.jpg 212,08K 16 download-uri Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._319_bun_de_tipar.jpg 244,85K 19 download-uri Cartea are și biblografie și cuprins Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._313_biblografie.jpg 382,02K 20 download-uri Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._314__biblografie__si_pg._315__cuprins_.jpg 746,27K 19 download-uri Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._316_317_cuprins.jpg 572,62K 21 download-uri Și un fel de introducere - Partea I Regiunea Constanța pg. 5-25 (aș fi pus-o sub formă de arhivă, dar deși forumul se "laudă" că mă las să atașez fișiere de 32 M.B., tot 8 e maximul; am făcut sesizare la moderatori, dar nimic) ACHTUNG, ACHTUNG: nu există în carte pagina 160a! E o numerotare de-a mea! Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._5_Introducere.jpg 538,27K 25 download-uri Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._7_Introducere.jpg 616,18K 20 download-uri Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._8_Introducere.jpg 636,7K 22 download-uri Constanta_si_imprejurimile_ei__1960___harta_Reg._Constanta__nu_s_data_toate_caile_ferate__intre_pg._8_si_9.jpg 1,7MB 25 download-uri Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._9_Introducere.jpg 597,83K 19 download-uri Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._10_11_Introducere.jpg 1,29MB 16 download-uri Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._12_Introducere_harta.jpg 985,61K 19 download-uri Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._13_Introducere.jpg 441,22K 18 download-uri Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._14_15_Introducere.jpg 1,03MB 13 download-uri Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._16_17_Introducere.jpg 934,38K 14 download-uri Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._18_19_Introducere.jpg 1,13MB 15 download-uri Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._18_19_Introducere.jpg 1,13MB 15 download-uri Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._20_21_Introducere.jpg 802,15K 16 download-uri Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._22_23_Introducere.jpg 1,02MB 15 download-uri Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._24_25_Introducere.jpg 1001,62K 15 download-uri Iar la paginile 157-179 se găsește ceva despre Mamaia și Năvodari (pg. 177-179) Fișiere atașateEditat de djl, 24 iulie 2012 - 23:50. |
#26
Publicat: 25 iulie 2012 - 22:41
Întreup postatul scanărilor din acea carte pt. asta: http://tgp-photos-un...e-railways.html
|
#27
Publicat: 28 iulie 2012 - 22:05
Jack2010, on 16th May 2012, 13:46, said: Litoral 2000 (harta statiunilor in detaliu - continuare): LE. Observand succesul TFG-ului cu linia concesionata Bucuresti Oltenita "linia saraciei" ma gandesc ca ar fi o idee foarte buna concesionarea C-tanta Mangalia catre un operator privat care sa asigure un parcurs regulat cu automotoare confortabile gen ADH 11 Operatorii de midibuzuri gen Timona fac banii buni oferinf servicii foarte bune la un pret modic. Dar sunt intotdeauna la cheremul fluctuatiilor de trafic in vreme ce pe linia ferata nu ar exista problema asta Fișiere atașateEditat de Kokoshmare, 28 iulie 2012 - 22:08. |
#29
Publicat: 05 august 2012 - 13:38
Eu am fost pe la Mamaia în 1991-1992. La hotel. Nu era așa de dezastru. Și nu erau nici gropane din câte țin minte. Plaja nu mai știu cum era... probabil murdară. În rest, era cam neîngrijit, dar nu tocmai dezastru.
În schimb, când am fost la Venus în 1993 (cu mașina, că am fost cu tatăl meu) am luat cu toții păduchi de la nenorocirea aia de hotel. Și bănuiți ce tratament a urmat Pe la Mamaia am mai trecut prin 1995. Arăta normal pt. România acelor vremuri, erau acele console de jocuri electronice (poate am să pun o poză de atunci cu mine și un asemenea aparat) și erau enorm de multe mucuri de țigară pe plajă. Există o stațiune care în anii '90 arăta mult mai bine decât acuma: Costinești. În 1997 nu erau atâtea fițe și spargeri în figuri și era mult mai curată stațiunea. Anul trecut (în 2011) era pe jos mai mult gunoi decât era în București la începutul anilor '90. Zici că era groapă de gunoi. O să mai postez zilele astea din ce am scanat, am să mai scanez ceva ca treptat să ajung și la anii '90. Editat de djl, 05 august 2012 - 13:40. |
#30
Publicat: 15 septembrie 2012 - 12:06
Până să mai postez din acea cartea din 1961, vă ofer astea:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/MPEn6j-Q8vY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/tR7DdPzC9nc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [video][ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Xdi8IFGGu3o?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][video] |
#32
Publicat: 25 septembrie 2012 - 12:51
Şi din din capitolul IV "Excursii mai lungi", ceva despre Costineşti şi Mangalia + pg. 255-257 "Pe mare de la Mangalia la Constanţa"
Le-aş fi pus într-un fişier arhivat, dar deh, are peste 8 mega! Fișiere atașateEditat de djl, 25 septembrie 2012 - 12:54. |
#34
Publicat: 14 octombrie 2012 - 15:41
În Cartea "Vizitați România" apărută în august 1997 la Editura "Alcor Edimpex" S.R.L. și tipărită la "Arta Grafică" (imprimerie franco-română)
Vizitati Romania (aug. 1997) Ed. Alcor Edimpex S.R.L. coperta 1.jpg 382,4K 4 download-uri Vizitati Romania (aug. 1997) Ed. Alcor Edimpex S.R.L. pg. I.jpg 270,69K 4 download-uri Vizitati Romania (aug. 1997) Ed. Alcor Edimpex S.R.L. pg. III.jpg 314,15K 4 download-uri Vizitati Romania (aug. 1997) Ed. Alcor Edimpex S.R.L. pg. V Cuprins.jpg 643,1K 4 download-uri Vizitati Romania (aug. 1997) Ed. Alcor Edimpex S.R.L. pg. 232 biblografie selectiva.jpg 946,69K 5 download-uri La paginile 84-95 apare un capitol dedicat Jud. Constanța. Din moment ce capitolul este scurt, am pus și chestii care nu țin de litoral. Poate unii au făcut peregrinări și prin alte părți. Iar la sf. cărții apar și imagini. Cu chestii ce țin de litoral la pg. 38-41 (la partea cu imagini) Iar penrtu cei care vor să le descarce mai ușor, le-am pus și sub formă de arhivă (mai puțin partea cu scrisul, că are 14 mega). La partea generală au și un mic bonus Fișiere atașate |
#35
Publicat: 14 octombrie 2012 - 16:48
În Mersul Trenurilor (M.T.) 1992-1993, la paginile 238, respectiv 245 se găsesc reclame la dicoteci din Costinești, respectiv la "Club Activ" din Costinești. "Tiffany's Club" și "Top Disco" din Neptun erau discoteci, dar "I love Neptun" era discotecă?
Un site cu Arhvia Mersului Trenurilor! http://tren.transira.ro/Arhiva/ Poate vă amintiți cu ce tren ați mers la mare Fișiere atașate |
#36
Publicat: 17 octombrie 2012 - 10:51
Kokoshmare, on 04 februarie 2012 - 16:08, said:
Eu daca privesc arhitectura hotelurilor construite in epoca comunista cu ochii hotelierului de acum vad ca din proiect influenta ideologica si-a spus cuvantul la - Parcarile sunt intotdeauna subdimensionate Facilitatile pentru persoane cu handicap practic inexistente Nu s-a gandit in perspectiva pentru a se modifica, adauga corpuri de cladire care sa adaposteasca alte atractii Niciun sic ! Nimic sa inspire stil, un aer elitist sa te faca sa te simti un client valoros. Crezi ca numa "influenta ideologica si-a spus cuvantul " la proiectare? Pai sa vedem ... anii 60 cand a inceput sa se dezvolte Mamaia. Cate masini crezi ca erau in Romania? Sa iti zic io :PUTINE! In 1960 cred ca majoritatea "masinilor mici" erau proprietate de stat (la dispozitia conducerilor de intrepinderi : una ptr director, imgineru sef si cobtabilu sef!). O leafa bunica era de cca 1200-1500 lei si un Trabant 600 facea 30.000 lei! Si Trabantu eraa cea mai ieftina... Asa ca nu ideologia (sau ma rog o sa imi zici ca din cuza ideologiei erau putine masini. Pe undeva adevarat insa priectarea se face in funtie de ralitatea momentului). Maina debine mai comuna dupa ce incepe productia de Dacia 1300 (au fost si cateva Dacii 1100 .. putine totusi) Facilitati ptr handicapati. Acu ti crezi ca prin Nemtia a federala erau prea multe?Ma indoiesc. Cestia cu grija fata de handicaptii locomotori e mai recenta si in vest! Apoo omiti ca de cerle mai mulet pri hotelurile noastre se inspirau din modele vestice. Cica Mamaia a fost inspirata din nu stioiu ce statiuni de pe caosta de este a SUA. Statiuni ptr muncitorii americani (mai putin parcarile.. ca in SUA in anii 60 masina era mai raspndita decta e azi in Romania!). Hotelurile astea de la Venus sunt de inspiratie franceza [ http://newsradar.ro/wp-content/uploads/2012/08/venus-romania.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Hotelu zis azi Paradis (v la http://www.plaja.ro/...adiso_89887.jpg ca e praa mare) era cunoscut ca Siemens. Construit de rfgisti, ptr rfgisti , plin de rfgisti si ca roman mai prindeia un loc cam intre nov si aprilie cand menti erau numa jumamate! Si te asigur ca in anii 70 nici nemtii si nici italineii nu se plageau ca era nasol!!! De fapt in 80 la SIrena in Saturn erau mu;ti nemtei federali (si vreo 6 BMW 323 noi noute oparcate uin fata.. ca multi veneau cu avionu) Nu uita ca ua trecut 35-50 de ani de cand au fost proectate si construite hotelurile alea ... Si ca intre timp lumea s-a schimbat. Si in vest nu numa in Romania!!! A da. si noi am dezvoltat un turism de masa nu elitar .. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi