Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Denon AVR 1804

Texte și mesaje funny pe sit...

Recomandari carti non-fictiune

Cat costa un pui la rotisor?
 cum leg firele de la o pompa subm...

PC Voltage +3.3V Red!

Cum conectez la net o centrala Fe...

w11 nu mentine profil power proce...
 DIGI se lanseaza in Belgia cu ser...

Setari XMP ram pentru 5900x - BSO...

Iphone 13, 14 sau 15?

Dune: Prophecy (2024 _ ...)
 DMSS problema

Montare parchet in balcon

Exista doar ... si restul

Instagram - sunt eu batran, sau...
 

Litoralul românesc: hoteluri, sanatorii, amenajare etc

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
328 răspunsuri în acest subiect

#19
Jack2010

Jack2010

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 73
  • Înscris: 17.03.2010
Litoral 2000 (harta statiunilor in detaliu - continuare):

Fișiere atașate



#20
Kokoshmare

Kokoshmare

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 28.117
  • Înscris: 20.12.2007
Am stat la Rodica anul trecut intr-un Venus cam pustiu. Singurele hoteluri pline erau cele privatizate unde se investise ceva si puteau oferi ceva atractivitate clientilor. In rest hotelurile dormitor aveau doar doi trei clienti de week-end iar cele turn incercuite erau in paragina.
Vara asta avand autostrada directa s-ar putea ca si dormitoarele sa se umple pe week-end.

Fișiere atașate



#21
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 112.750
  • Înscris: 13.06.2004
Chiar și hotelurile construite în anii '70 suferă de lipsa locurilor de parcare? :scratchinin:
Facilități pentru persoane cu dizabiltăți fizice nu au făcut din cauză că pe vremea comunismului astfel de persoane nu prea trebuiau să existe. Dar nici în alte țări, în perioada anilor '50-'70 nu cred că prea existau asemenea faclități.

#22
Kokoshmare

Kokoshmare

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 28.117
  • Înscris: 20.12.2007

View Postdjl, on 19th May 2012, 11:21, said:

Chiar și hotelurile construite în anii '70 suferă de lipsa locurilor de parcare? :scratchinin:
Facilități pentru persoane cu dizabiltăți fizice nu au făcut din cauză că pe vremea comunismului astfel de persoane nu prea trebuiau să existe. Dar nici în alte țări, în perioada anilor '50-'70 nu cred că prea existau asemenea faclități.
Gresesti.
In URSS imediat dupa razboi exista un cult al invalidului si am vazut multe chestii ramase de atunci incepand de la lifturi separate pana la masini special adaptate inclusiv tractoare agricole.
Parerea mea este ca la noi nu s-a investit in asemenea dotari mai degraba din cauza politicii imbecile de reducere a costurilor decisa de politruci
Boss-ul meu venit cu familionul in Romania in vizita prin 81, daca nu ma insel, povestste un amanunt care lor li s-a parut hilar. Stateau in hol la Inter pe o canapea si langa ei era o veioza aprinsa. Imediat ce s-au ridicat a venit un bell boy si a stins lumina lasand holul in bezna. Cand au intrat alti clienti iar s-a apins lumina. Nu stiu cata economie s-o fi facut dar in mod sigur putinii clienti straini s-au uitat uluiti la ce se intampla in "societatea socialista multilateral dezvoltata"

#23
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 112.750
  • Înscris: 13.06.2004
Poate în U.R.S.S. să fi existat (că acolo au fost mulți invalizi după război), dar la noi nu.
http://www.facebook....2...7802&type=3

#24
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 112.750
  • Înscris: 13.06.2004
La Ed. Științifică a apărut în 1960 cartea "Consntanța și împrejurimile ei". Cartea a fost tipărită la Întrep. Poligrafică nr. 2 (Tipografia "Universul") de pe Str. Brezoinau nr. 25 din București.
Desenele și schițele au fost realizate de: Bîrsan-Florin și Said-Lutfi (o fi fost turc sau tătar?)
Fotografiile au fost realitate de: Andrei Cristache, Constantinescu Constatin, Petrilă Tiberiu, Tracoian Tacor sau au fost preluate din fototecile ziarului "Dobrogrea Nouă" și a "Age.r.pres."


Fișier atașat  Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__coperta_1.jpg   320,52K   33 download-uri Fișier atașat  Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__cotor.jpg   73,77K   21 download-uri Fișier atașat  Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__coperta_2.jpg   288,79K   28 download-uri
Fișier atașat  Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._2_3.jpg   299,27K   22 download-uri Fișier atașat  Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._4.jpg   212,08K   16 download-uri Fișier atașat  Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._319_bun_de_tipar.jpg   244,85K   19 download-uri

Cartea are și biblografie și cuprins
Fișier atașat  Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._313_biblografie.jpg   382,02K   20 download-uri Fișier atașat  Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._314__biblografie__si_pg._315__cuprins_.jpg   746,27K   19 download-uri Fișier atașat  Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._316_317_cuprins.jpg   572,62K   21 download-uri

Și un fel de introducere - Partea I Regiunea Constanța pg. 5-25 (aș fi pus-o sub formă de arhivă, dar deși forumul se "laudă" că mă las să atașez fișiere de 32 M.B., tot 8 e maximul; am făcut sesizare la moderatori, dar nimic)
ACHTUNG, ACHTUNG: nu există în carte pagina 160a! E o numerotare de-a mea!


Fișier atașat  Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._5_Introducere.jpg   538,27K   25 download-uri Fișier atașat  Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._7_Introducere.jpg   616,18K   20 download-uri Fișier atașat  Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._8_Introducere.jpg   636,7K   22 download-uri
Fișier atașat  Constanta_si_imprejurimile_ei__1960___harta_Reg._Constanta__nu_s_data_toate_caile_ferate__intre_pg._8_si_9.jpg   1,7MB   25 download-uri Fișier atașat  Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._9_Introducere.jpg   597,83K   19 download-uri Fișier atașat  Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._10_11_Introducere.jpg   1,29MB   16 download-uri
Fișier atașat  Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._12_Introducere_harta.jpg   985,61K   19 download-uri Fișier atașat  Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._13_Introducere.jpg   441,22K   18 download-uri Fișier atașat  Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._14_15_Introducere.jpg   1,03MB   13 download-uri
Fișier atașat  Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._16_17_Introducere.jpg   934,38K   14 download-uri Fișier atașat  Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._18_19_Introducere.jpg   1,13MB   15 download-uri Fișier atașat  Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._18_19_Introducere.jpg   1,13MB   15 download-uri
Fișier atașat  Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._20_21_Introducere.jpg   802,15K   16 download-uri Fișier atașat  Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._22_23_Introducere.jpg   1,02MB   15 download-uri Fișier atașat  Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._24_25_Introducere.jpg   1001,62K   15 download-uri

Iar la paginile 157-179 se găsește ceva despre Mamaia și Năvodari (pg. 177-179)

Fișiere atașate


Editat de djl, 24 iulie 2012 - 23:50.


#25
Whiteboy2010

Whiteboy2010

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 685
  • Înscris: 27.05.2010
Djl, esti o comoara! :OK:

#26
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 112.750
  • Înscris: 13.06.2004
Întreup postatul scanărilor din acea carte pt. asta: http://tgp-photos-un...e-railways.html

#27
Kokoshmare

Kokoshmare

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 28.117
  • Înscris: 20.12.2007

View PostJack2010, on 16th May 2012, 13:46, said:

Litoral 2000 (harta statiunilor in detaliu - continuare):
Eforie Nord pare ca s-a dublat. Am fost acolo saptamana asta si s-a construit pe unde s-a putut prinde un locsor

LE. Observand succesul TFG-ului cu linia concesionata Bucuresti Oltenita "linia saraciei" ma gandesc ca ar fi o idee foarte buna concesionarea C-tanta Mangalia catre un operator privat care sa asigure un parcurs regulat cu automotoare confortabile gen ADH 11
Operatorii de midibuzuri gen Timona fac banii buni oferinf servicii foarte bune la un pret modic. Dar sunt intotdeauna la cheremul fluctuatiilor de trafic in vreme ce pe linia ferata nu ar exista problema asta

Fișiere atașate


Editat de Kokoshmare, 28 iulie 2012 - 22:08.


#28
Kokoshmare

Kokoshmare

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 28.117
  • Înscris: 20.12.2007
http://www.adevarul....749325199.html#

#29
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 112.750
  • Înscris: 13.06.2004
Eu am fost pe la Mamaia în 1991-1992. La hotel. Nu era așa de dezastru. Și nu erau nici gropane din câte țin minte. Plaja nu mai știu cum era... probabil murdară. În rest, era cam neîngrijit, dar nu tocmai dezastru.
În schimb, când am fost la Venus în 1993 (cu mașina, că am fost cu tatăl meu) am luat cu toții păduchi de la nenorocirea aia de hotel. Și bănuiți ce tratament a urmat :(
Pe la Mamaia am mai trecut prin 1995. Arăta normal pt. România acelor vremuri, erau acele console de jocuri electronice (poate am să pun o poză de atunci cu mine și un asemenea aparat) și erau enorm de multe mucuri de țigară pe plajă.

Există o stațiune care în anii '90 arăta mult mai bine decât acuma: Costinești. În 1997 nu erau atâtea fițe și spargeri în figuri și era mult mai curată stațiunea. Anul trecut (în 2011) era pe jos mai mult gunoi decât era în București la începutul anilor '90. Zici că era groapă de gunoi.

O să mai postez zilele astea din ce am scanat, am să mai scanez ceva ca treptat să ajung și la anii '90.

Editat de djl, 05 august 2012 - 13:40.


#30
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 112.750
  • Înscris: 13.06.2004
Până să mai postez din acea cartea din 1961, vă ofer astea:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/MPEn6j-Q8vY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/tR7DdPzC9nc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[video][ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Xdi8IFGGu3o?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][video]

#31
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 112.750
  • Înscris: 13.06.2004
Din "Constanța și împrejurimile ei" (1960), î continuare: Agigea, Eforie (Eforie Nord), Techirghiol, Vasile Roaită (Eforie Sud)
Nu uitați, dacă vă place ce postez dați LIKE!

Fișiere atașate


Editat de djl, 25 septembrie 2012 - 02:47.


#32
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 112.750
  • Înscris: 13.06.2004
Şi din din capitolul IV "Excursii mai lungi", ceva despre Costineşti şi Mangalia + pg. 255-257 "Pe mare de la Mangalia la Constanţa"
Le-aş fi pus într-un fişier arhivat, dar deh, are peste 8 mega!

Fișiere atașate


Editat de djl, 25 septembrie 2012 - 12:54.


#33
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 112.750
  • Înscris: 13.06.2004
Din greșeală am pus pagina 242-243 de 2 ori... în loc să pun 241 și 242-243. Uite pagina 241

#34
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 112.750
  • Înscris: 13.06.2004
În Cartea "Vizitați România" apărută în august 1997 la Editura "Alcor Edimpex" S.R.L. și tipărită la "Arta Grafică" (imprimerie franco-română)
Fișier atașat  Vizitati Romania (aug. 1997) Ed. Alcor Edimpex S.R.L. coperta 1.jpg   382,4K   4 download-uri Fișier atașat  Vizitati Romania (aug. 1997) Ed. Alcor Edimpex S.R.L. pg. I.jpg   270,69K   4 download-uri Fișier atașat  Vizitati Romania (aug. 1997) Ed. Alcor Edimpex S.R.L. pg. III.jpg   314,15K   4 download-uri Fișier atașat  Vizitati Romania (aug. 1997) Ed. Alcor Edimpex S.R.L. pg. V Cuprins.jpg   643,1K   4 download-uri
Fișier atașat  Vizitati Romania (aug. 1997) Ed. Alcor Edimpex S.R.L. pg. 232 biblografie selectiva.jpg   946,69K   5 download-uri

La paginile 84-95 apare un capitol dedicat Jud. Constanța. Din moment ce capitolul este scurt, am pus și chestii care nu țin de litoral. Poate unii au făcut peregrinări și prin alte părți.
Iar la sf. cărții apar și imagini. Cu chestii ce țin de litoral la pg. 38-41 (la partea cu imagini)
Iar penrtu cei care vor să le descarce mai ușor, le-am pus și sub formă de arhivă (mai puțin partea cu scrisul, că are 14 mega). La partea generală au și un mic bonus Posted Image

Fișiere atașate



#35
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 112.750
  • Înscris: 13.06.2004
În Mersul Trenurilor (M.T.) 1992-1993, la paginile 238, respectiv 245 se găsesc reclame la dicoteci din Costinești, respectiv la "Club Activ" din Costinești. "Tiffany's Club" și "Top Disco" din Neptun erau discoteci, dar "I love Neptun" era discotecă?
Un site cu Arhvia Mersului Trenurilor! http://tren.transira.ro/Arhiva/ Poate vă amintiți cu ce tren ați mers la mare Posted Image

#36
Ghita_Bizonu

Ghita_Bizonu

    Confectionez manusi din pielea clientului

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.827
  • Înscris: 16.10.2012

View PostKokoshmare, on 04 februarie 2012 - 16:08, said:

Eu daca privesc arhitectura hotelurilor construite in epoca comunista cu ochii hotelierului de acum vad ca din proiect influenta ideologica si-a spus cuvantul la -
Parcarile sunt intotdeauna subdimensionate
Facilitatile pentru persoane cu handicap practic inexistente
Nu s-a gandit in perspectiva pentru a se modifica, adauga corpuri de cladire care sa adaposteasca alte atractii
Niciun sic ! Nimic sa inspire stil, un aer elitist sa te faca sa te simti un client valoros.

Crezi ca numa "influenta ideologica si-a spus cuvantul " la proiectare?
Pai sa vedem ... anii 60 cand a inceput sa se dezvolte Mamaia. Cate masini crezi ca erau in Romania? Sa iti zic io :PUTINE!
In 1960 cred ca majoritatea "masinilor mici" erau proprietate de stat (la dispozitia conducerilor de intrepinderi : una ptr director, imgineru sef si cobtabilu sef!). O leafa bunica era de cca 1200-1500 lei si un Trabant 600 facea 30.000 lei! Si Trabantu eraa cea mai ieftina... Asa ca nu ideologia (sau ma rog o sa imi zici ca din cuza ideologiei erau putine masini. Pe undeva adevarat insa priectarea se face in funtie de ralitatea momentului). Maina debine mai comuna dupa ce incepe productia de Dacia 1300 (au fost si cateva Dacii 1100 .. putine totusi)
Facilitati ptr handicapati. Acu ti crezi ca prin Nemtia a federala erau prea multe?Ma indoiesc. Cestia cu grija fata de handicaptii locomotori e mai recenta si in vest!
Apoo omiti ca de cerle mai mulet pri hotelurile noastre se inspirau din modele vestice. Cica Mamaia a fost inspirata din nu stioiu ce statiuni de pe caosta de este a SUA. Statiuni ptr muncitorii americani (mai putin parcarile.. ca in SUA in anii 60 masina era mai raspndita decta e azi in Romania!). Hotelurile astea  de la Venus sunt de inspiratie franceza

[ http://newsradar.ro/wp-content/uploads/2012/08/venus-romania.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Hotelu zis azi Paradis (v la http://www.plaja.ro/...adiso_89887.jpg ca e praa mare) era cunoscut ca Siemens. Construit de rfgisti, ptr rfgisti , plin de rfgisti si ca roman mai prindeia un loc cam intre nov si aprilie cand menti erau numa jumamate! Si te asigur ca in anii 70 nici nemtii si nici italineii nu se plageau ca era nasol!!! De fapt in 80 la SIrena in Saturn erau mu;ti nemtei federali (si vreo 6 BMW 323 noi noute oparcate uin fata.. ca multi veneau cu avionu)
Nu uita ca ua trecut 35-50 de ani de cand au fost proectate si construite hotelurile alea ... Si ca intre timp lumea s-a schimbat. Si in vest nu numa in Romania!!! A da. si noi am dezvoltat un turism de masa nu elitar ..

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate