Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Litoralul românesc: hoteluri, sanatorii, amenajare etc
Last Updated: Nov 19 2020 12:43, Started by
djl
, Jan 29 2012 21:18
·
0
#19
Posted 16 May 2012 - 12:46
Litoral 2000 (harta statiunilor in detaliu - continuare):
Attached Files |
#20
Posted 19 May 2012 - 08:43
Am stat la Rodica anul trecut intr-un Venus cam pustiu. Singurele hoteluri pline erau cele privatizate unde se investise ceva si puteau oferi ceva atractivitate clientilor. In rest hotelurile dormitor aveau doar doi trei clienti de week-end iar cele turn incercuite erau in paragina.
Vara asta avand autostrada directa s-ar putea ca si dormitoarele sa se umple pe week-end. Attached Files |
#21
Posted 19 May 2012 - 10:21
Chiar și hotelurile construite în anii '70 suferă de lipsa locurilor de parcare? :scratchinin:
Facilități pentru persoane cu dizabiltăți fizice nu au făcut din cauză că pe vremea comunismului astfel de persoane nu prea trebuiau să existe. Dar nici în alte țări, în perioada anilor '50-'70 nu cred că prea existau asemenea faclități. |
#22
Posted 19 May 2012 - 11:45
djl, on 19th May 2012, 11:21, said: Chiar și hotelurile construite în anii '70 suferă de lipsa locurilor de parcare? :scratchinin: Facilități pentru persoane cu dizabiltăți fizice nu au făcut din cauză că pe vremea comunismului astfel de persoane nu prea trebuiau să existe. Dar nici în alte țări, în perioada anilor '50-'70 nu cred că prea existau asemenea faclități. In URSS imediat dupa razboi exista un cult al invalidului si am vazut multe chestii ramase de atunci incepand de la lifturi separate pana la masini special adaptate inclusiv tractoare agricole. Parerea mea este ca la noi nu s-a investit in asemenea dotari mai degraba din cauza politicii imbecile de reducere a costurilor decisa de politruci Boss-ul meu venit cu familionul in Romania in vizita prin 81, daca nu ma insel, povestste un amanunt care lor li s-a parut hilar. Stateau in hol la Inter pe o canapea si langa ei era o veioza aprinsa. Imediat ce s-au ridicat a venit un bell boy si a stins lumina lasand holul in bezna. Cand au intrat alti clienti iar s-a apins lumina. Nu stiu cata economie s-o fi facut dar in mod sigur putinii clienti straini s-au uitat uluiti la ce se intampla in "societatea socialista multilateral dezvoltata" |
#23
Posted 19 May 2012 - 22:24
Poate în U.R.S.S. să fi existat (că acolo au fost mulți invalizi după război), dar la noi nu.
http://www.facebook....2...7802&type=3 |
#24
Posted 24 July 2012 - 23:47
La Ed. Științifică a apărut în 1960 cartea "Consntanța și împrejurimile ei". Cartea a fost tipărită la Întrep. Poligrafică nr. 2 (Tipografia "Universul") de pe Str. Brezoinau nr. 25 din București.
Desenele și schițele au fost realizate de: Bîrsan-Florin și Said-Lutfi (o fi fost turc sau tătar?) Fotografiile au fost realitate de: Andrei Cristache, Constantinescu Constatin, Petrilă Tiberiu, Tracoian Tacor sau au fost preluate din fototecile ziarului "Dobrogrea Nouă" și a "Age.r.pres." Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__coperta_1.jpg 320.52K 33 downloads Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__cotor.jpg 73.77K 21 downloads Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__coperta_2.jpg 288.79K 28 downloads Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._2_3.jpg 299.27K 22 downloads Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._4.jpg 212.08K 16 downloads Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._319_bun_de_tipar.jpg 244.85K 19 downloads Cartea are și biblografie și cuprins Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._313_biblografie.jpg 382.02K 20 downloads Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._314__biblografie__si_pg._315__cuprins_.jpg 746.27K 19 downloads Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._316_317_cuprins.jpg 572.62K 21 downloads Și un fel de introducere - Partea I Regiunea Constanța pg. 5-25 (aș fi pus-o sub formă de arhivă, dar deși forumul se "laudă" că mă las să atașez fișiere de 32 M.B., tot 8 e maximul; am făcut sesizare la moderatori, dar nimic) ACHTUNG, ACHTUNG: nu există în carte pagina 160a! E o numerotare de-a mea! Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._5_Introducere.jpg 538.27K 25 downloads Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._7_Introducere.jpg 616.18K 20 downloads Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._8_Introducere.jpg 636.7K 22 downloads Constanta_si_imprejurimile_ei__1960___harta_Reg._Constanta__nu_s_data_toate_caile_ferate__intre_pg._8_si_9.jpg 1.7MB 25 downloads Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._9_Introducere.jpg 597.83K 19 downloads Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._10_11_Introducere.jpg 1.29MB 16 downloads Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._12_Introducere_harta.jpg 985.61K 19 downloads Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._13_Introducere.jpg 441.22K 18 downloads Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._14_15_Introducere.jpg 1.03MB 13 downloads Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._16_17_Introducere.jpg 934.38K 14 downloads Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._18_19_Introducere.jpg 1.13MB 15 downloads Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._18_19_Introducere.jpg 1.13MB 15 downloads Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._20_21_Introducere.jpg 802.15K 16 downloads Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._22_23_Introducere.jpg 1.02MB 15 downloads Constanta_si_imprejurimile_ei__1960__pg._24_25_Introducere.jpg 1001.62K 15 downloads Iar la paginile 157-179 se găsește ceva despre Mamaia și Năvodari (pg. 177-179) Attached FilesEdited by djl, 24 July 2012 - 23:50. |
#26
Posted 25 July 2012 - 22:41
Întreup postatul scanărilor din acea carte pt. asta: http://tgp-photos-un...e-railways.html
|
#27
Posted 28 July 2012 - 22:05
Jack2010, on 16th May 2012, 13:46, said: Litoral 2000 (harta statiunilor in detaliu - continuare): LE. Observand succesul TFG-ului cu linia concesionata Bucuresti Oltenita "linia saraciei" ma gandesc ca ar fi o idee foarte buna concesionarea C-tanta Mangalia catre un operator privat care sa asigure un parcurs regulat cu automotoare confortabile gen ADH 11 Operatorii de midibuzuri gen Timona fac banii buni oferinf servicii foarte bune la un pret modic. Dar sunt intotdeauna la cheremul fluctuatiilor de trafic in vreme ce pe linia ferata nu ar exista problema asta Attached FilesEdited by Kokoshmare, 28 July 2012 - 22:08. |
#29
Posted 05 August 2012 - 13:38
Eu am fost pe la Mamaia în 1991-1992. La hotel. Nu era așa de dezastru. Și nu erau nici gropane din câte țin minte. Plaja nu mai știu cum era... probabil murdară. În rest, era cam neîngrijit, dar nu tocmai dezastru.
În schimb, când am fost la Venus în 1993 (cu mașina, că am fost cu tatăl meu) am luat cu toții păduchi de la nenorocirea aia de hotel. Și bănuiți ce tratament a urmat Pe la Mamaia am mai trecut prin 1995. Arăta normal pt. România acelor vremuri, erau acele console de jocuri electronice (poate am să pun o poză de atunci cu mine și un asemenea aparat) și erau enorm de multe mucuri de țigară pe plajă. Există o stațiune care în anii '90 arăta mult mai bine decât acuma: Costinești. În 1997 nu erau atâtea fițe și spargeri în figuri și era mult mai curată stațiunea. Anul trecut (în 2011) era pe jos mai mult gunoi decât era în București la începutul anilor '90. Zici că era groapă de gunoi. O să mai postez zilele astea din ce am scanat, am să mai scanez ceva ca treptat să ajung și la anii '90. Edited by djl, 05 August 2012 - 13:40. |
#30
Posted 15 September 2012 - 12:06
Până să mai postez din acea cartea din 1961, vă ofer astea:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/MPEn6j-Q8vY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/tR7DdPzC9nc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [video][ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Xdi8IFGGu3o?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][video] |
#31
Posted 25 September 2012 - 02:38
Din "Constanța și împrejurimile ei" (1960), î continuare: Agigea, Eforie (Eforie Nord), Techirghiol, Vasile Roaită (Eforie Sud)
Nu uitați, dacă vă place ce postez dați LIKE! Attached FilesEdited by djl, 25 September 2012 - 02:47. |
#32
Posted 25 September 2012 - 12:51
Şi din din capitolul IV "Excursii mai lungi", ceva despre Costineşti şi Mangalia + pg. 255-257 "Pe mare de la Mangalia la Constanţa"
Le-aş fi pus într-un fişier arhivat, dar deh, are peste 8 mega! Attached FilesEdited by djl, 25 September 2012 - 12:54. |
#33
Posted 26 September 2012 - 01:22
Din greșeală am pus pagina 242-243 de 2 ori... în loc să pun 241 și 242-243. Uite pagina 241
Attached Files |
#34
Posted 14 October 2012 - 15:41
În Cartea "Vizitați România" apărută în august 1997 la Editura "Alcor Edimpex" S.R.L. și tipărită la "Arta Grafică" (imprimerie franco-română)
Vizitati Romania (aug. 1997) Ed. Alcor Edimpex S.R.L. coperta 1.jpg 382.4K 4 downloads Vizitati Romania (aug. 1997) Ed. Alcor Edimpex S.R.L. pg. I.jpg 270.69K 4 downloads Vizitati Romania (aug. 1997) Ed. Alcor Edimpex S.R.L. pg. III.jpg 314.15K 4 downloads Vizitati Romania (aug. 1997) Ed. Alcor Edimpex S.R.L. pg. V Cuprins.jpg 643.1K 4 downloads Vizitati Romania (aug. 1997) Ed. Alcor Edimpex S.R.L. pg. 232 biblografie selectiva.jpg 946.69K 5 downloads La paginile 84-95 apare un capitol dedicat Jud. Constanța. Din moment ce capitolul este scurt, am pus și chestii care nu țin de litoral. Poate unii au făcut peregrinări și prin alte părți. Iar la sf. cărții apar și imagini. Cu chestii ce țin de litoral la pg. 38-41 (la partea cu imagini) Iar penrtu cei care vor să le descarce mai ușor, le-am pus și sub formă de arhivă (mai puțin partea cu scrisul, că are 14 mega). La partea generală au și un mic bonus Attached Files |
#35
Posted 14 October 2012 - 16:48
În Mersul Trenurilor (M.T.) 1992-1993, la paginile 238, respectiv 245 se găsesc reclame la dicoteci din Costinești, respectiv la "Club Activ" din Costinești. "Tiffany's Club" și "Top Disco" din Neptun erau discoteci, dar "I love Neptun" era discotecă?
Un site cu Arhvia Mersului Trenurilor! http://tren.transira.ro/Arhiva/ Poate vă amintiți cu ce tren ați mers la mare Attached Files |
#36
Posted 17 October 2012 - 10:51
Kokoshmare, on 04 februarie 2012 - 16:08, said:
Eu daca privesc arhitectura hotelurilor construite in epoca comunista cu ochii hotelierului de acum vad ca din proiect influenta ideologica si-a spus cuvantul la - Parcarile sunt intotdeauna subdimensionate Facilitatile pentru persoane cu handicap practic inexistente Nu s-a gandit in perspectiva pentru a se modifica, adauga corpuri de cladire care sa adaposteasca alte atractii Niciun sic ! Nimic sa inspire stil, un aer elitist sa te faca sa te simti un client valoros. Crezi ca numa "influenta ideologica si-a spus cuvantul " la proiectare? Pai sa vedem ... anii 60 cand a inceput sa se dezvolte Mamaia. Cate masini crezi ca erau in Romania? Sa iti zic io :PUTINE! In 1960 cred ca majoritatea "masinilor mici" erau proprietate de stat (la dispozitia conducerilor de intrepinderi : una ptr director, imgineru sef si cobtabilu sef!). O leafa bunica era de cca 1200-1500 lei si un Trabant 600 facea 30.000 lei! Si Trabantu eraa cea mai ieftina... Asa ca nu ideologia (sau ma rog o sa imi zici ca din cuza ideologiei erau putine masini. Pe undeva adevarat insa priectarea se face in funtie de ralitatea momentului). Maina debine mai comuna dupa ce incepe productia de Dacia 1300 (au fost si cateva Dacii 1100 .. putine totusi) Facilitati ptr handicapati. Acu ti crezi ca prin Nemtia a federala erau prea multe?Ma indoiesc. Cestia cu grija fata de handicaptii locomotori e mai recenta si in vest! Apoo omiti ca de cerle mai mulet pri hotelurile noastre se inspirau din modele vestice. Cica Mamaia a fost inspirata din nu stioiu ce statiuni de pe caosta de este a SUA. Statiuni ptr muncitorii americani (mai putin parcarile.. ca in SUA in anii 60 masina era mai raspndita decta e azi in Romania!). Hotelurile astea de la Venus sunt de inspiratie franceza [ http://newsradar.ro/wp-content/uploads/2012/08/venus-romania.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Hotelu zis azi Paradis (v la http://www.plaja.ro/...adiso_89887.jpg ca e praa mare) era cunoscut ca Siemens. Construit de rfgisti, ptr rfgisti , plin de rfgisti si ca roman mai prindeia un loc cam intre nov si aprilie cand menti erau numa jumamate! Si te asigur ca in anii 70 nici nemtii si nici italineii nu se plageau ca era nasol!!! De fapt in 80 la SIrena in Saturn erau mu;ti nemtei federali (si vreo 6 BMW 323 noi noute oparcate uin fata.. ca multi veneau cu avionu) Nu uita ca ua trecut 35-50 de ani de cand au fost proectate si construite hotelurile alea ... Si ca intre timp lumea s-a schimbat. Si in vest nu numa in Romania!!! A da. si noi am dezvoltat un turism de masa nu elitar .. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users