Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Logan 1.5, pornire ușor grea
Last Updated: Jun 28 2011 18:44, Started by
Silver Wolf
, Jun 28 2011 16:32
·
0
#1
Posted 28 June 2011 - 16:32
Așadar, acu vreo 2 săptămâni m-a pus un unchi pe drumuri în căutare de o dubă cât mai mică pentru varii necesități pe la țară.
Ceva căutări mai tâziu am luat un Logan Van, 1.5 dci 65 cai. Înainte de achiziție am pus-o în probe. Test drive vreo 20 minute + test la service autorizat Dacia (Nalba Galați). La test toate bune și frumoase, la service mi-au zis că toți parametrii sunt ok, mai puțin două bujii incandescente care-s arse. Mașina e luată, schimbate următoarele: filtre ulei, aer, polen, motorină și toate bujiile incandescente. După toate astea mașina merge foarte bine, doar că la pornire nu se comportă genial. Durează cam 3-4 secunde la cheie până pleacă (ușor deranjant că nu pleacă la sfert). După asta nu sunt probleme. Am consultat ceva lume și mi-au zis că sunt două variante, combustibilu' e cam prost sau suferă pe la injectoare/pompa motorină. Motorina se pune de la Rompetrol și nu e altă variantă în localitatea respectivă. E acceptabilă pornirea asta sau se face de o vizită la tester iar? Edited by Silver Wolf, 28 June 2011 - 16:33. |
#2
Posted 28 June 2011 - 16:38
Ar fi bine sa mai puna testerul o data. 3-4 secunde, mai ales ca nu e frig afara mi se pare cam mult...
|
#4
Posted 28 June 2011 - 16:43
@calinkgb 3-4 secunde am zis și eu orientativ. Zilele astea a plouat intr-una în zonă și e frig dimineața, nu -15 grade dar 5-10 sunt.
@pop_cipi La testul de acum o săptămână, bateria indica 12.8 v dacă am reținut bine (nu am rezultatele la mine) |
#5
Posted 28 June 2011 - 17:02
Pornirea grea e prim simptom al celebrei probleme cu pompa de injectie/injectoare. De plecat pleaca mereu la prima cheie?
Edited by bossake, 28 June 2011 - 17:03. |
#6
Posted 28 June 2011 - 17:04
S-ar părea că altă șansă n-am decât o vizită la teste iar și speranța să nu fie pompa sau injectoarele.
Edit: Da, mereu la prima cheie. Edited by Silver Wolf, 28 June 2011 - 17:04. |
#7
Posted 28 June 2011 - 18:00
#8
Posted 28 June 2011 - 18:15
Nu mai știu dacă era oprit sau pornit. Poate fi bateria atât de obosită dacă încarcă alternatoru la 12.8 după 12-14 ore să fie la limita funcționării?
|
#9
Posted 28 June 2011 - 18:44
Modul de verificare a unei baterii auto:
1. Se masoara tensiunea pe acumulator fara a porni motorul si fara a avea consumatori (faruri, radio, avarii etc). Tensiunea trebuie sa fie in jur de 12,5 v (dar nu mai putin de 12 v). Se recomanda sa nu se masoare imediat dupa oprirea motorului, ci la cel putin 2 ore dupa oprire, iar daca este sub aceasta valoare trebuie verificata bateria cu un tester la o temperatura de +20*C; 2. Se masoara tensiunea pe acumulator fara a porni motorul si cu consumatori in plus: farurile aprinse, radio pornit, avariile etc. Tensiunea nu trebuie sa scada f mult. 3. la pornire tensiunea la bornele acumulatorului nu trebuie sa scada sub 10V (la o temperatura de +20*C); 4. Cu motorul pornit tensiunea trebuie sa fie de min 13,8 v (recomandat in jur de 14.4 v). Daca este mai mica decat minimum admis este bine sa verificati sistemul de incarcare (alternator etc). |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users